danielzmfr Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 O sa revin maine cu poze, detalii si preturi(acum am ajuns acasa.) Motiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 astept poze, sunt interesat de cateva repere, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 S-o crezi tu. Pune-ne poze cu ce s-a stricat Âşi de ce ai nevoie, să ți-o facem la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielzmfr Postat Iunie 27, 2012 Autor Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) Pretul la piese individuale le discutam la telefon 0749047313. Daca cineva doreste sa o ia pe toata, pretul este de 1000 lei. Rezervorul s-a zgariat in urma transportului si am dat cu vopsea sa nu prinda rugina. Singurele probleme pe care le are e ca trage ulei din cutie(scoate foarte mult fum cand porneste-cred ca s-a dus simeringul din stanga ambielajului) si s-ar putea ca vreun rulment de la cutie sa se fii spart pentru ca troncane cand o imping. In rest are nevoie doar de semnalizari si oglinzi(maneta de frana am de rezerva). Editat Iunie 27, 2012 de danielzmfr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 ...Âşi pentru atîta lucru, o dai? Călăreții se împart în două: cei care au căzut Âşi cei care urmează să cadă. Adică nu te vei mai sui călare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielzmfr Postat Iunie 27, 2012 Autor Share Postat Iunie 27, 2012 ...Âşi pentru atîta lucru, o dai? Călăreții se împart în două: cei care au căzut Âşi cei care urmează să cadă. Adică nu te vei mai sui călare? De suit o sa ma sui nu este asta o problema. Numai ca parca nu imi mai vine sa il mai repar odata. Am mai facut un accident in luna ianuarie tot cu Ij-ul intr-un sens giratoriu cand un mos a intrat in mine.(zicea ca nu m-a vazut absolut deloc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 AÂşa Âşi, ce te face să crezi că, cu alta nu vei mai avea evenimente? ...că Âşi ai mult de reparat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielzmfr Postat Iulie 1, 2012 Autor Share Postat Iulie 1, 2012 M-am apucat de ieri sa desfac motocicleta ca sa vad in ce stare generala este. Rotile sunt in regula. Cadrul nu s-a strambat deloc si nu are joc in rulmentii de la jug. Sunetul care se auzea cand o impingeam era de la lantul slabit care freca in carcasa motorului. Azi am dat jos si cilindrul: -trage ulei din cutie. Acum va trebui sa scot simeringul din stanga, dar mai intai trebuie sa scot rulmentul cu bile(toata operatiunea vreau sa o fac dand capacul din stanga jos ca sa nu ma mai complic cu desfacerea carterelor in doua). Stiti cumva vreo "smecherie" cum sa scot mai usor rulmentul ala cu bile? In rest, o sa am nevoie de patru semnalizari, doua oglinzi, o maneta de frana, o pereche de saboti pentru roata spate si sper ca in vara asta sa vina si o revopsire ca sa arate ca noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Ă-o dat sîntu duh gîndul cel bun.... Trimite-mi pe privat adresa să-ți trmit maneta de frînă Âşi o pereche de saboți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielzmfr Postat Iulie 11, 2012 Autor Share Postat Iulie 11, 2012 Am desfacut acum motorul si am ajuns la simering. Mi se pare ca e in regula. Nu este ciupit si nu are arcurile cazute(incepusem sa ma indoiesc ca simeringul ar fii de vina pentru ca l-am schimbat destul de recent ~2500km). In schimb observ ca in dreptul peretelui care desparte camera de baleiaj si cutia de viteze, siliconul de etansare este in stare "lichida" si pot sa il sterg cu degetul, pe cand in rest s-a vulcanizat bine. Simeringul o sa-l schimb ca sa fiu sigur ca nu imi va face probleme. Imi recomandati un silicon anume care sa reziste mai bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Nu! Recomand s-o etanșezi cu vopsea sau șelac! Știu c-a fost discuția asta de o mie de ori, dar eu rămîn pentru această soluție! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Imi recomandati un silicon anume care sa reziste mai bine? Daca-mi permiti, fa garnitura din prespan intre cartere impreuna cu silicon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Asa cum spune Ovidiu, etansarea se face fara silicon! Vopsea Duco, Emaur, orice, dar nu silicon. Daca stai bine cu banii poti achizitiona de la magazinele cu profil auto un fel de silicon catre rezista la benzina, ulei, temperaturi inalte...dar care costa vreo 30 lei un tubulet cit pasta de dinti. Parca se numeste REINZOSIL. Garantat nu va fi dizolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Am desfacut acum motorul si am ajuns la simering. Mi se pare ca e in regula. Nu este ciupit si nu are arcurile cazute(incepusem sa ma indoiesc ca simeringul ar fii de vina pentru ca l-am schimbat destul de recent ~2500km). In schimb observ ca in dreptul peretelui care desparte camera de baleiaj si cutia de viteze, siliconul de etansare este in stare "lichida" si pot sa il sterg cu degetul, pe cand in rest s-a vulcanizat bine. Simeringul o sa-l schimb ca sa fiu sigur ca nu imi va face probleme. Imi recomandati un silicon anume care sa reziste mai bine? Daca planeitatea carterelor este buna si nu ai avut garnituri intre ele eu iti recomand sa dai cu lac termic (e vorba de lacul care se foloseste la izolarea sarmelor de cupru din bobinajele electrice) dupa care sa bagi la cuptorul unui aragaz carterele stranse in toate suruburile (inclusiv cele de la capacul cutiei de viteze) si sa nu-i pui nici un fel de garnitura deoarece va trebui sa adaugi saibe de otel in cutia de viteze, de aceeasi grosime ca si grosimea garniturii. Succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielzmfr Postat Iulie 11, 2012 Autor Share Postat Iulie 11, 2012 (editat) Cand am luat Planeta nu avea garnitura intre cartere, tot un silicon rosu etansa. De aceea si eu am pus tot silicon. Astept sa primesc simeringul de la @dany_oldmoto si caut si ce o sa pun intre cartere. O sa caut apoi si niste bare de protectie originale pentru ca cele pe care le-am avut pana acum erau prea firave. Oricum nu ma grabesc asa tare sa o termin pentru ca o sa ma tenteze sa ies cu ea. Si asa nu vad permisul de conducere anul asta. Editat Iulie 11, 2012 de danielzmfr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.