Sari la conținut

Supraplin de "ceva" la Bandit 600


Postări Recomandate

Salut,

Ieri cand sa plec de la serviciu vad o mica pata sub motoreta, asa ca ma apuc sa investighez de unde vine. Imi dau seama dupa pozitie ca e cam de la furtunele alea ce se vad si in poza. Cand pun mana pe ele, ma manjesc cu ceva negru, si cum cel deschis era curat, scot dopul de la celalalt sa vad ce-i acolo. A inceput sa curga cu jet puternic de ziceam ca mi se goleste motoru' de ulei, dar s-a oprit imediat (a curs numai ce se vede pe jos). Am tot mirosit eu la pata aia, dar nu prea are miros puternic de benzina. Pare mai degraba ulei.

N-am mai scos niciodata dopul la teava aia pana acum, deci e posibil sa se fi aduna acolo intr-o perioada lunga. Pot adauga ca am schimbat uleiul la motor acu vreo doua saptamani.

Daca i-a pus dop, probabil se astepta japonezu' sa curga ceva mizerie pe acolo.

In fine, cum orice pata sub motor imi provoaca anxietate, daca stie cineva ce curge prin teava aia si de ce, il rog sa imparta informatia.

Multam!

post-64258-0-07890800-1341041001_thumb.jpg

Editat de ohamoha
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unul dintre furtune este supraplinul de la rezervor iar celalalt este de la baterie (daca citesti manualul mobrei pe care o calaresti o sa aflii mai multe chestii interesante despre mobra ta).Probabil avand dop furtunul, odata cand ai facut plinul de benzina, a intrat pe furtun benzina si a ramas pe furtun.Numai de bine sa auzim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e furtunul de scurgere al airbox-ului! verifica uleiul sa nu iti bage benzina in ulei. daca nu miroase puternic a benzina si nu ai nivelul uleiului mai sus ca de obicei, e ok! daca totusi ai benzina in ulei schimba-l imediat si verifica nivelul, cuiele si o-ringurile in carburatoare! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unul dintre furtune este supraplinul de la rezervor iar celalalt este de la baterie (daca citesti manualul mobrei pe care o calaresti o sa aflii mai multe chestii interesante despre mobra ta).Probabil avand dop furtunul, odata cand ai facut plinul de benzina, a intrat pe furtun benzina si a ramas pe furtun.Numai de bine sa auzim

 

serios??? :laugh: cum sa pui furtun de preaplin de benzina si sa il astupi? :| ai gandit mult?

 

Sa fie oare nivelul uleiului prea ridicat??? Sau poate niste benzina scursa pe langa buson...

 

este o posibilitate.

 

@initiator: vine de la filtrul de aer, are dop tocmai ca sa nu traga aer nefiltrat in motor. condens, aburi de ulei, chiar si aburi de benzina, toate se amesteca in airbox si cand e motorul oprit se scurg in furtunul ala. daca verifici manualul o sa vezi ca iti spune sa desfaci dopul ala periodic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un drenaj.de ulei din airbox.Prin epurator ,daca mai este si motorul uzat,atunci ai vapori de ulei care condenseaza in airbox.

vine de la filtrul de aer, are dop tocmai ca sa nu traga aer nefiltrat in motor. condens, aburi de ulei, chiar si aburi de benzina, toate se amesteca in airbox si cand e motorul oprit se scurg in furtunul ala. daca verifici manualul o sa vezi ca iti spune sa desfaci dopul ala periodic.

 

aceste 2 raspunsuri sunt cele mai exacte!...aproape toate motocicletele au asa ceva in dotare iar unii se sperie cind desfac dopul ala iar altii nu. Stai linistit ca asa trebuie sa fie.

Editat de GIV 32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

serios??? :laugh: cum sa pui furtun de preaplin de benzina si sa il astupi? :| ai gandit mult?

 

 

 

nu pe pronunta! stai calm ca a gandit proiectantul, mai mult decat intregi arbori genealogici :D .

 

Prin epurator umezeala (din cutie) antreneaza si vapori de ulei

 

in primul rand daca furtunelul nu ar avea dop, aibox-ul ar fi "depresurizat" necontrolat, airbox are legatura cu presiunea atmosferica numai prin filtrul de aer(controlat adica, daca nu ar fi dop acolo, pe interiorul furtunului umezit de ulei ar adera praf-absorbit de motor, iar sectiunea ar deveni variabila), iar in al doilea rand in tari civilizate petele de ulei pe pavaj sunt inacceptabile :D

 

supraplinuri (fara dop) au borcanul cu antigel(pt cand "fierbe" ) si carburatorul (ca sa nu ineci motorul atunci cand mobra sta culcata iar plutitorul nu mai poate functiona)

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pe pronunta! stai calm ca a gandit proiectantul, mai mult decat intregi arbori genealogici :D .

 

Prin epurator umezeala (din cutie) antreneaza si vapori de ulei

 

in primul rand daca furtunelul nu ar avea dop, aibox-ul ar fi "depresurizat" necontrolat, airbox are legatura cu presiunea atmosferica numai prin filtrul de aer(controlat adica, daca nu ar fi dop acolo, pe interiorul furtunului umezit de ulei ar adera praf-absorbit de motor, iar sectiunea ar deveni variabila), iar in al doilea rand in tari civilizate petele de ulei pe pavaj sunt inacceptabile :D

 

supraplinuri (fara dop) au borcanul cu antigel(pt cand "fierbe" ) si carburatorul (ca sa nu ineci motorul atunci cand mobra sta culcata iar plutitorul nu mai poate functiona)

 

 

tu cred ca te-ai grabit sa razpunzi. dop la airbox este si i-am spus si initiatorului de ce e acolo. dar la preaplinul de benzina... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

ieri am iesit prin oras, f aglomerat sa incins bine motoru, cand am oprit am vazut pe la furtunul de supraplin de la antigel ca imi da afara,aprox 100-200ml, culoare roz, e ceva normal ?

nu e normal!

verifica circuitul de racire(termostat,termocupla si ventilator)+ siguranta de la ventilator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...