Sari la conținut

Intrerupe motoru!


Postări Recomandate

Am o problema cu rabla! 750 K1

De o perioada imi intrerupe motoru in mers!in treapta 1 intrerupe o singura data,sa zic de doua ori!

In treapta a doua intrerupe de rupe,nici nu pot merge cu ea,ii dau direct a treia!Se mai intampla sa imi intrerupa si in celelalte dar foarte rar!

In trepta 2 ma dispera!

I s-a mai intampla cuiva?

Sau poate sa ma ajute cineva?

 

 

Mii de multumiri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o ipoteza cam slabuta, dar sa nu fie legata de senzorul de la cric, mi sa intamplat de cateva ori, posibil sa nu fie aceasta cauza dar macar sa speram ca este ceva "simplu".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o ipoteza cam slabuta, dar sa nu fie legata de senzorul de la cric, mi sa intamplat de cateva ori, posibil sa nu fie aceasta cauza dar macar sa speram ca este ceva "simplu".

am tinut piciorul p cric sa nu se miste deloc dar face l fel!

ms mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In caz'ul in care ar fi senzor'ul...tinerea cricului nu rezolva treaba ce'o face senzor'ul...ca sa vezi daca e senzor'ul cel mai bine scoate'i fir'ul si vezi ce se intampla numai atentie la cric pe urma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

electrica as zice eu. e un nenea in bucuresti, Dragonu', se cam pricepe la electrica 0722659618

mie mi-a rezolvat o buba aproape identica, imi murea motoru in mers, pe motiv ca nu mai primea curent ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema cu rabla! 750 K1

De o perioada imi intrerupe motoru in mers!in treapta 1 intrerupe o singura data,sa zic de doua ori!

In treapta a doua intrerupe de rupe,nici nu pot merge cu ea,ii dau direct a treia!Se mai intampla sa imi intrerupa si in celelalte dar foarte rar!

In trepta 2 ma dispera!

I s-a mai intampla cuiva?

Sau poate sa ma ajute cineva?

 

 

Mii de multumiri

Ce inseamna intrerupe?electric sau mecanic?

Ai FI aprins?

Ai pe bord anumite intreruperi de curent,turometru etc?

Ai sesizat oarecum asociere cu o anumita turatie?

Cand intrerupe isi revine singura?

 

In caz'ul in care ar fi senzor'ul...tinerea cricului nu rezolva treaba ce'o face senzor'ul...ca sa vezi daca e senzor'ul cel mai bine scoate'i fir'ul si vezi ce se intampla numai atentie la cric pe urma

La suzuki nu poti scoate intrerupatorul de cric, ca nu mai porneste!

Trebuie sa-i faci o punte la conectorul intrerupatorului de cric.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema cu rabla! 750 K1

De o perioada imi intrerupe motoru in mers!in treapta 1 intrerupe o singura data,sa zic de doua ori!

In treapta a doua intrerupe de rupe,nici nu pot merge cu ea,ii dau direct a treia!Se mai intampla sa imi intrerupa si in celelalte dar foarte rar!

In trepta 2 ma dispera!

I s-a mai intampla cuiva?

Sau poate sa ma ajute cineva?

 

 

Mii de multumiri

Verifica totusi si tot traseul firului care pleaca de la intrerupatorul de la cric, la mine pe loc (in viteza cu ambreiajul apasat sau pe liber), o turam fara probleme chiar si la 14000 rpm, cum incercam sa plec de pe loc, murea in 1 metru, era o mufa pe traseul firului de la intrerupator care era plina de mizerie, am curatat-o si totul e ok acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna intrerupe?electric sau mecanic?

Ai FI aprins?

Ai pe bord anumite intreruperi de curent,turometru etc?

Ai sesizat oarecum asociere cu o anumita turatie?

Cand intrerupe isi revine singura?

 

 

La suzuki nu poti scoate intrerupatorul de cric, ca nu mai porneste!

Trebuie sa-i faci o punte la conectorul intrerupatorului de cric.

nu am F1 aprins si nu e nici de curent pt ca nu se inchide si se deschide bordul!doar danseaza putin turometru cand intrerupe!

ma gandesc ca daca ar fi de la cric nu ar face si in celelalte viteza cam la fel?

dar intr-a doua ma omoara cu ntreruptul!in rest in sus nimic,greu mai face cateodata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este destul de relevant termenul "INTRERUPE",el este folosit la defectiuni electrice.

Acum nu fiecare dintre noi avem cunostintele necesare sa definim o problema tehnica,asa ca eu m-am lovit de multe ori de "explicatia posesorului",sa zic asa.

Adica cineva neinitiat, poate percepe o defectiune la cutie,de ex, unde scapa craboti pe presiune ca si intrerupere..

 

Acum dupa ce spui tu acolo tind sa cred ca totusi ai probleme electrice.

In prima faza anuleaza intrerupatorul de la cric,cauta mufa sub rezervor,cred ca este una verde...daca imi aduc aminte...si scoate-o afara cea de la senzor si in mufa de instalatie pui un strap.

Incearca asta si mai vorbim!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este destul de relevant termenul "INTRERUPE",el este folosit la defectiuni electrice.

Acum nu fiecare dintre noi avem cunostintele necesare sa definim o problema tehnica,asa ca eu m-am lovit de multe ori de "explicatia posesorului",sa zic asa.

Adica cineva neinitiat, poate percepe o defectiune la cutie,de ex, unde scapa craboti pe presiune ca si intrerupere..

 

Acum dupa ce spui tu acolo tind sa cred ca totusi ai probleme electrice.

In prima faza anuleaza intrerupatorul de la cric,cauta mufa sub rezervor,cred ca este una verde...daca imi aduc aminte...si scoate-o afara cea de la senzor si in mufa de instalatie pui un strap.

Incearca asta si mai vorbim!

salut!incercat cu scosul mufei de la cric si face la fel!

nu inteleg de ce face asa tare in 2,dar face si in celelalte viteze dar foarte rar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu ma insel cam la aceeasi turatie face!

si inca ceva daca am si a doua persoana cu mine intrerupe si mai tare!

stii cum face ami exact ca sa iti dai seama mai bine?

cum ai mere cu mobra o tii accelerata iei si pui contactul foarte repede!doar ca nu se inchide nici o lumina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica prima data daca nu ai bornele slabe de la baterie,dupa care ai un fir gros negru cu un papuc care pleca de la borna de minus,verifica sa fie ok.

Si cel mai important verifica TOS,daca este in pozitie verticala!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva asemanator a patit fratemiu la un VFR, la el dupa 4500-5000 ture ii taia scanteia iar dupa ce scadea sub turatia asta isi revenea. Problema era la mufa senzorului de aprindere (pickup coil)pe care nu o infipsese calumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat firul negru de la minus(cel negru care duce undeva sub rezervor)este ok!

TOS este cel de sub saua pasagerului care e pt oprirea motorului la cazaturi?

poate fi cumva de la bujii?ma gandesc sa nu dea scantei cum trebe?sau de la injectoare?ms mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...