Trotinel Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 @Vlad_CBR: si ziceai ca ai mers si cu Honda CBR 125 si RS 125. Si cum ti se pare? Iti zic eu, mult mult mai usor de manevrat. Am mers eu cu motor de 600, si avea si ala vreo 160-170 kg si pot sa spun ca inafara de puterea motorului, restul nu mi-a placut. Greutatea aia in plus, o simteam pe curbe, si in loc sa se incline aproape singura cum se inclina RS-ul meu, trebuie sa trag eu de ea si sa ma lupt s-o tin la un anumit unghi, noroc cu caii aia putere o tineam bine pe curbe din acceleratie. Toti suntem incantati de motoarele noastre, dar intotdeauna motorul meu va face lucrul "X" mai bine ca al tau, iar motorul tau va face lucrul "Y" mai bine ca al tau, deci nu poti sa spui ca al tau e cel mai bun. Dar, poti sa spui ca motorul tau este tot ce ti-ai dorit, si pt tine este perfect, pt ca face exact ce ai vrut tu bla bla. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 (editat) Astazi se implinesc 8 luni decand conduc Hyosung GT125R si concluzia nu mi-am schimbat-o , pe zi ce trece imi dau seama ca sunt din ce in ce mai multumit de ea ! Reamintesc....m-am plimbat cu Honda CBR 125 - 2007 , Aprilia RS 125 (cremele cu care se compara) si sincer (nu ca este a mea) recunosc ca e muuult muuult mai ok ! Pentru un pusti de 16 ani e un vis fara nicio gluma. 1.Confort 2.Design + Zgomot *toba stock ok -> multi mecanici , motocilisti : "De cat e asta de 600?" Eu: da... ! Pana acum nu a fost unul sa zica din prima , 125 ! Cand ma opresc la semafor si sunt langa un motociclist e imposibil sa nu ridice viziera si sa intrebe curios cateceva legat de motocicleta 3.Dupa 1 luna , m-a mancat sa ies in afara Bucurestilui , pe autostrada si bineinteles ca m-a prins o ploaie ca la carte , neavand experienta totusi am ajuns perfect acasa ... sau..aproape perfect exceptand murdaria Cauciucurile se comporta foarte bine chiar si pe ploaie ! Legat de Greutate.... mie nu mi-se pare absolut deloc grea , culmea...pot spune ca este si fiabila :| mi-a trantit-o o prietena ... a fost foarte usor sa o ridic de jos (deci si partea asta e ok)! + ca, carenele sunt foarte rezistente la soc !!!! Cand a tratit-o fata s-a ciobit unsemnal si s-a zgariat foarte foarte putin carena...desi a cazut pe o bordura si a doua oara am cazut cu ea cam pe la 20-25km/h (nu contaeza motivul...frana:D) si la fel, semnalul ciobit si carena putin zgariata ... la cat de grea este banuiesc ca trebuia sa se faca praf:) asa..... si o chestie interesanta...acum 5 zile am dus-o la garaj , drumul de 5-6 m catre el era plin cu noroi , noroi in care te duceai jumatate de metru adancime:) noroi moale... si na ca am intrat cu vaca in tot noroiul ala , a inceput sa fuga de spate , de fata si totusi nu am pus nici piciorul jos , eh ? Gandtivi-va...noroi de enduro sa intrii cu sobolanca asta cu cauciucuri de asfalt si 15 CP si 180KG masa proprie...tare ? Acum vreau sa ii schimb toba , sa ii pun un IXIL Short , si garantat se aude ca un motor "mare" Cam atat...daca e nevoie revin si cu alte cuvinte ! Ideea este ca merita 98% (2% nu i-am pus ca nu imi aud vorbe la proces ) Ai nr de ilfov? IF-xx-AND? Ai motorul gri? Astept raspuns. Asta este motocicleta ta?Pozele sunt facute in Costinesti, anul trecut. Oricum, frumos motorul, l-am admirat si eu Editat Decembrie 20, 2007 de CoSSmiN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robi Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 Asta este motocicleta ta?Pozele sunt facute in Costinesti, anul trecut. Oricum, frumos motorul, l-am admirat si eu foarte frumoasa...sa o stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 posesorule de gt125 , inveti in C.A.Rosetti ? ca e cineva cu un hyosung gt125 care vine la liceu , poate ma duci pana acasa )) ca stau tot prin ilfov (pipera) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 foarte frumoasa...sa o stapanesti sanatos Nu e trotineta mea Posibil sa fie a lui Vlad CBR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad CBR Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 (editat) Nu baieti , motocicleta mea este neagra total cu NR B 23 XFR (n-am dusmani ). @Trotinel: Ai zis foarte bine ceea ce ai zis e perfecta pentru mine insa desigur nu cea mai buna Hmm viraje ? sincer sa fiu sunt pasionat de rondul de la Alba Iulia ...deci iti dai seama ce inseamna asta Prima data eram cu pasager si eram dupa 2 saptamani de carnet si fara sa stiu de capul meu m-am trezit in rond la Alba-Iulia ... nu pot sa zic decat ca stateam destul de aplecat iar transpiratia curgea ca la pompa de benzina si totusi si fara expereinta..si cu pasager...si pe o curba destul de pretentioasa m-am descurcat perfect @frN: nu invat acolo man Oricum..nu vin cu mototicleta la scoala pentru ca nu imi place sa creada lumea despre mine ca sunt figurant sau mai stiu eu ce... prefer sa merg cu metroul este repede , sigur si imi mentin stilul modest Am adaugat cateva poze...sunt singurele pe care le mai am Editat Decembrie 22, 2007 de Vlad CBR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Decembrie 22, 2007 Autor Share Postat Decembrie 22, 2007 Nu baieti , motocicleta mea este neagra total cu NR B 23 XFR (n-am dusmani ). @Trotinel: Ai zis foarte bine ceea ce ai zis e perfecta pentru mine insa desigur nu cea mai buna Hmm viraje ? sincer sa fiu sunt pasionat de rondul de la Alba Iulia ...deci iti dai seama ce inseamna asta Prima data eram cu pasager si eram dupa 2 saptamani de carnet si fara sa stiu de capul meu m-am trezit in rond la Alba-Iulia ... nu pot sa zic decat ca stateam destul de aplecat iar transpiratia curgea ca la pompa de benzina si totusi si fara expereinta..si cu pasager...si pe o curba destul de pretentioasa m-am descurcat perfect @frN: nu invat acolo man Oricum..nu vin cu mototicleta la scoala pentru ca nu imi place sa creada lumea despre mine ca sunt figurant sau mai stiu eu ce... prefer sa merg cu metroul este repede , sigur si imi mentin stilul modest Am adaugat cateva poze...sunt singurele pe care le mai am cu cat iei rondu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 cu cat iei rondu? Io il iau cu 80km/h , tu? Vlad-tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Decembrie 22, 2007 Autor Share Postat Decembrie 22, 2007 Io il iau cu 80km/h , tu? Vlad-tu? 110 in wheelie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 140 prin mijlocul rondului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 140 prin mijlocul rondului lasa ca te stiu eu pe tine...te-am vazut odata aplecat la rond atingeai asfaltul cu mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 Arata bine ca design dar ca motor nu stiu ce sa zic. 125cc in V, 4t, nu cred ca ii tocmai sprinten la atatea kilograme. In continuare raman de parere ca pentru vitezane si offroad motorul de 125cc in 4t nu a evoluat destul incat sa poata lua un 2t, nici pe asfalt, nici pe offroad. Cel mai bun loc de folosit un 4t ii in oras datorita consumului mic sau si la un drum mai lung daca ai rabdare si nu te supara faptul ca nu poti trage de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 Arata bine ca design dar ca motor nu stiu ce sa zic. 125cc in V, 4t, nu cred ca ii tocmai sprinten la atatea kilograme. In continuare raman de parere ca pentru vitezane si offroad motorul de 125cc in 4t nu a evoluat destul incat sa poata lua un 2t, nici pe asfalt, nici pe offroad. Cel mai bun loc de folosit un 4t ii in oras datorita consumului mic sau si la un drum mai lung daca ai rabdare si nu te supara faptul ca nu poti trage de el. La drum lung e cam aceeasi chestie sincer. Cu un 4T daca mergi in blana, n-are nici pe dreaqu, hai sa zicem un 130 km/h. Cu un RS daca mergi tot cu 130 km/h la fel n-are nici pe dreaqu. Dar, daca tii RS-ul in blana, 145 limitat si 170 delimitat, sigur il calezi. Daca e limitat, la drum lung mergi la fel ca un 4T cu el. Daca e delimitat mergi ceva mai tare, dar tot nu poti sa-l folosesti la capacitatea maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Decembrie 25, 2007 Share Postat Decembrie 25, 2007 (editat) Adica la Rs nu "sar pistoanele prin capota" ? orice i-ai face ? Apropo cu " Cu un 4T daca mergi in blana, n-are nici pe dreaqu " auzisem ca faza cu "blana" este demult pentru ca pe vremuri masinile aveau blana pe jos si nu covorase de cauciuc...si cand atingeai cu pedaua de acceleratie de blana,se zicea ca mergi in blana nu stiu daca e adevarat...doar de la o persoana am auzit Editat Decembrie 25, 2007 de brick23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Decembrie 25, 2007 Share Postat Decembrie 25, 2007 Adica la Rs nu "sar pistoanele prin capota" ? orice i-ai face ? Apropo cu " Cu un 4T daca mergi in blana, n-are nici pe dreaqu " auzisem ca faza cu "blana" este demult pentru ca pe vremuri masinile aveau blana pe jos si nu covorase de cauciuc...si cand atingeai cu pedaua de acceleratie de blana,se zicea ca mergi in blana nu stiu daca e adevarat...doar de la o persoana am auzit Tu cauti anturaj cu reiseri? --- Mesaj completat în 25 Dec 2007 14:56 ------------- La drum lung e cam aceeasi chestie sincer. Cu un 4T daca mergi in blana, n-are nici pe dreaqu, hai sa zicem un 130 km/h. Cu un RS daca mergi tot cu 130 km/h la fel n-are nici pe dreaqu. Dar, daca tii RS-ul in blana, 145 limitat si 170 delimitat, sigur il calezi. Daca e limitat, la drum lung mergi la fel ca un 4T cu el. Daca e delimitat mergi ceva mai tare, dar tot nu poti sa-l folosesti la capacitatea maxima. Mare dreptate ai ...la drumuri lungi oricum nu ai unde sa il tii blana ca nu ai loc...cu un 4t sau un 2t limitat iti trebuie ceva curaj intr-o depasire pe la 100-110km/h (hai ca la 2t mai merge) dar la 4t...cam greu...asa am intanlit eu la a mea si din cauza asta vreau sa o schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Decembrie 25, 2007 Share Postat Decembrie 25, 2007 Daca as avea 16 ani din nou,asta as alege Hyosung GT 125 R , motor 4T , 2 cilindrii in V , 14,4 CP , 120 km/h vit.maxima declarata , 150kg la plin,4470 euro in Germania exista si versiunea naked,iar firma este norvegiana din cate am inteles si in curand va fi si la noi o firma importatoare Foarte faina,dar cam scumpa mai bine iti iei Aprilia sau Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Decembrie 25, 2007 Share Postat Decembrie 25, 2007 Foarte faina,dar cam scumpa mai bine iti iei Aprilia sau Honda sau Mobrasaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Decembrie 25, 2007 Autor Share Postat Decembrie 25, 2007 Adica la Rs nu "sar pistoanele prin capota" ? orice i-ai face ? Apropo cu " Cu un 4T daca mergi in blana, n-are nici pe dreaqu " auzisem ca faza cu "blana" este demult pentru ca pe vremuri masinile aveau blana pe jos si nu covorase de cauciuc...si cand atingeai cu pedaua de acceleratie de blana,se zicea ca mergi in blana nu stiu daca e adevarat...doar de la o persoana am auzit incerci incerci ...dar inca nu reusesti ...las` ca ai timp sa cresti tu --- Mesaj completat în 25 Dec 2007 16:08 ------------- Foarte faina,dar cam scumpa mai bine iti iei Aprilia sau Honda citeste in plm cuvant cu cuvant,poate intelegi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Decembrie 25, 2007 Share Postat Decembrie 25, 2007 Misto gt-ul asta, are ixil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad CBR Postat Decembrie 31, 2007 Share Postat Decembrie 31, 2007 Rondul de la Alba? Hmm nu am fost atent la viteza dar parca imi amintesc de un 50 km/h :| n-am facut performante P.S: Super misto GTR-ul din poza !!! Este in Romania ? Ma poti ajuta sa dau de propietar ? P.S2: IXIL vreau sa imi pun si eu..acum in primavara :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 Salut..Vad ca n-o mai scris nimeni nimic peaici deci actualizez eu pagina .De vreo 3 zile is fericitul posesor al unui Hyosung Comet GT 125.E foarte faina ca design,dar si ca mecanica,motorasul ala micut are ceva putere.Daca mai sunteti cu Hyosung-uri pe aici,astept un raspuns. --- Mesaj completat în 11 Mar 2008 17:52 -------------Eu l-am adus din Germania,pentru ca nah,se stie ca nemtii ingrijesc motoarele bine.E din 2004,are 20000 km,si merge superb.Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 Nice, este un 2v?Cati cp are , 15? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 Salut.Ieri eram cam pe fuga,de aceea n-am prea dat detalii despre el.Da,e un v2,si are 15 CP la 10300 RPM parca.Am tot citit pe aici cum ca ar fi un motor greu,mie sincer mi se pare super ok ca greutate,si e foarte manevrabil si comod.Trage foarte bine si de la ture joase(eu fiind obisnuit cu 2 timpi-urile).Si in plus de asta,nu arata ca o bicicleta cu motor,gen CBR 125.Multi m-or intrebat "De cat e asta,de 600" sau intrebari de genu.Pe scurt,extrem de multumit,singura problema ar fi ca mai trebuie sa astept putin pentru permis .Numai bine,si mai pun niste poze de azi Si inca 2 filmulete "speciale" with_exhaust.avi no_exhaust.avi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 (editat) Paule, carenta(gt 125r) ii ceva mai grea. Oricum m-am indragostit de motoru asta a tau...arata super Editat Martie 13, 2008 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roolrevolv Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Salut.Ieri eram cam pe fuga,de aceea n-am prea dat detalii despre el.Da,e un v2,si are 15 CP la 10300 RPM parca.Am tot citit pe aici cum ca ar fi un motor greu,mie sincer mi se pare super ok ca greutate,si e foarte manevrabil si comod.Trage foarte bine si de la ture joase(eu fiind obisnuit cu 2 timpi-urile).Si in plus de asta,nu arata ca o bicicleta cu motor,gen CBR 125.Multi m-or intrebat "De cat e asta,de 600" sau intrebari de genu.Pe scurt,extrem de multumit,singura problema ar fi ca mai trebuie sa astept putin pentru permis .Numai bine,si mai pun niste poze de azi Si inca 2 filmulete "speciale" macar Honda e Honda si nu o copie coreeana dupa o japoneza oricum nu poti sa le compari pe cele 2, cbru' e cu mult peste hyosung indiferent ce argumente ai aduce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.