Sari la conținut

Hyosung Gt 125 R


Postări Recomandate

@Vlad_CBR: si ziceai ca ai mers si cu Honda CBR 125 si RS 125. Si cum ti se pare? Iti zic eu, mult mult mai usor de manevrat. Am mers eu cu motor de 600, si avea si ala vreo 160-170 kg si pot sa spun ca inafara de puterea motorului, restul nu mi-a placut. Greutatea aia in plus, o simteam pe curbe, si in loc sa se incline aproape singura cum se inclina RS-ul meu, trebuie sa trag eu de ea si sa ma lupt s-o tin la un anumit unghi, noroc cu caii aia putere o tineam bine pe curbe din acceleratie. Toti suntem incantati de motoarele noastre, dar intotdeauna motorul meu va face lucrul "X" mai bine ca al tau, iar motorul tau va face lucrul "Y" mai bine ca al tau, deci nu poti sa spui ca al tau e cel mai bun. Dar, poti sa spui ca motorul tau este tot ce ti-ai dorit, si pt tine este perfect, pt ca face exact ce ai vrut tu bla bla.

 

Asfalt uscat :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 82
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Astazi se implinesc 8 luni decand conduc Hyosung GT125R si concluzia nu mi-am schimbat-o , pe zi ce trece imi dau seama ca sunt din ce in ce mai multumit de ea !

Reamintesc....m-am plimbat cu Honda CBR 125 - 2007 , Aprilia RS 125 (cremele cu care se compara) si sincer (nu ca este a mea) recunosc ca e muuult muuult mai ok ! Pentru un pusti de 16 ani e un vis fara nicio gluma.

 

1.Confort

2.Design + Zgomot *toba stock ok -> multi mecanici , motocilisti : "De cat e asta de 600?" Eu: da... !

Pana acum nu a fost unul sa zica din prima , 125 ! Cand ma opresc la semafor si sunt langa un motociclist e imposibil sa nu ridice viziera si sa intrebe curios cateceva legat de motocicleta :rolleyes:

3.Dupa 1 luna , m-a mancat sa ies in afara Bucurestilui , pe autostrada si bineinteles ca m-a prins o ploaie ca la carte , neavand experienta totusi am ajuns perfect acasa ... sau..aproape perfect exceptand murdaria :rock:

Cauciucurile se comporta foarte bine chiar si pe ploaie !

Legat de Greutate.... mie nu mi-se pare absolut deloc grea , culmea...pot spune ca este si fiabila :| mi-a trantit-o o prietena ... a fost foarte usor sa o ridic de jos (deci si partea asta e ok)! + ca, carenele sunt foarte rezistente la soc !!!! Cand a tratit-o fata s-a ciobit unsemnal si s-a zgariat foarte foarte putin carena...desi a cazut pe o bordura :crack: si a doua oara am cazut cu ea cam pe la 20-25km/h (nu contaeza motivul...frana:D) si la fel, semnalul ciobit si carena putin zgariata ... la cat de grea este banuiesc ca trebuia sa se faca praf:)

asa.....

si o chestie interesanta...acum 5 zile am dus-o la garaj , drumul de 5-6 m catre el era plin cu noroi , noroi in care te duceai jumatate de metru adancime:) noroi moale... si na ca am intrat cu vaca in tot noroiul ala , a inceput sa fuga de spate , de fata si totusi nu am pus nici piciorul jos , eh ? Gandtivi-va...noroi de enduro sa intrii cu sobolanca asta cu cauciucuri de asfalt si 15 CP si 180KG masa proprie...tare ?

 

Acum vreau sa ii schimb toba , sa ii pun un IXIL Short , si garantat se aude ca un motor "mare"

 

Cam atat...daca e nevoie revin si cu alte cuvinte ! Ideea este ca merita 98% (2% nu i-am pus ca nu imi aud vorbe la proces :blbl: )

Ai nr de ilfov? IF-xx-AND? Ai motorul gri? Astept raspuns.

Asta este motocicleta ta?Pozele sunt facute in Costinesti, anul trecut.

Oricum, frumos motorul, l-am admirat si eu :(

post-20885-1198185264_thumb.jpg

post-20885-1198185340_thumb.jpg

post-20885-1198185371_thumb.jpg

post-20885-1198185396_thumb.jpg

Editat de CoSSmiN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu baieti , motocicleta mea este neagra total cu NR B 23 XFR (n-am dusmani :)).

 

@Trotinel: Ai zis foarte bine ceea ce ai zis :crack: e perfecta pentru mine insa desigur nu cea mai buna :rock: Hmm viraje ? sincer sa fiu sunt pasionat de rondul de la Alba Iulia ...deci iti dai seama ce inseamna asta :blbl:

Prima data eram cu pasager si eram dupa 2 saptamani de carnet si fara sa stiu de capul meu m-am trezit in rond la Alba-Iulia ... nu pot sa zic decat ca stateam destul de aplecat iar transpiratia curgea ca la pompa de benzina :( si totusi si fara expereinta..si cu pasager...si pe o curba destul de pretentioasa m-am descurcat perfect :)

 

@frN: nu invat acolo man :) Oricum..nu vin cu mototicleta la scoala pentru ca nu imi place sa creada lumea despre mine ca sunt figurant sau mai stiu eu ce... prefer sa merg cu metroul :) este repede , sigur si imi mentin stilul modest :D

 

Am adaugat cateva poze...sunt singurele pe care le mai am :rolleyes:

post-18606-1198317422_thumb.jpg

post-18606-1198317429_thumb.jpg

post-18606-1198317474_thumb.jpg

Editat de Vlad CBR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu baieti , motocicleta mea este neagra total cu NR B 23 XFR (n-am dusmani :)).

 

@Trotinel: Ai zis foarte bine ceea ce ai zis :crack: e perfecta pentru mine insa desigur nu cea mai buna :rock: Hmm viraje ? sincer sa fiu sunt pasionat de rondul de la Alba Iulia ...deci iti dai seama ce inseamna asta :blbl:

Prima data eram cu pasager si eram dupa 2 saptamani de carnet si fara sa stiu de capul meu m-am trezit in rond la Alba-Iulia ... nu pot sa zic decat ca stateam destul de aplecat iar transpiratia curgea ca la pompa de benzina :( si totusi si fara expereinta..si cu pasager...si pe o curba destul de pretentioasa m-am descurcat perfect :)

 

@frN: nu invat acolo man :) Oricum..nu vin cu mototicleta la scoala pentru ca nu imi place sa creada lumea despre mine ca sunt figurant sau mai stiu eu ce... prefer sa merg cu metroul :) este repede , sigur si imi mentin stilul modest :D

 

Am adaugat cateva poze...sunt singurele pe care le mai am :rolleyes:

cu cat iei rondu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata bine ca design dar ca motor nu stiu ce sa zic. 125cc in V, 4t, nu cred ca ii tocmai sprinten la atatea kilograme.

In continuare raman de parere ca pentru vitezane si offroad motorul de 125cc in 4t nu a evoluat destul incat sa poata lua un 2t, nici pe asfalt, nici pe offroad. Cel mai bun loc de folosit un 4t ii in oras datorita consumului mic sau si la un drum mai lung daca ai rabdare si nu te supara faptul ca nu poti trage de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata bine ca design dar ca motor nu stiu ce sa zic. 125cc in V, 4t, nu cred ca ii tocmai sprinten la atatea kilograme.

In continuare raman de parere ca pentru vitezane si offroad motorul de 125cc in 4t nu a evoluat destul incat sa poata lua un 2t, nici pe asfalt, nici pe offroad. Cel mai bun loc de folosit un 4t ii in oras datorita consumului mic sau si la un drum mai lung daca ai rabdare si nu te supara faptul ca nu poti trage de el.

La drum lung e cam aceeasi chestie sincer. Cu un 4T daca mergi in blana, n-are nici pe dreaqu, hai sa zicem un 130 km/h. Cu un RS daca mergi tot cu 130 km/h la fel n-are nici pe dreaqu. Dar, daca tii RS-ul in blana, 145 limitat si 170 delimitat, sigur il calezi. Daca e limitat, la drum lung mergi la fel ca un 4T cu el. Daca e delimitat mergi ceva mai tare, dar tot nu poti sa-l folosesti la capacitatea maxima. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica la Rs nu "sar pistoanele prin capota" ? orice i-ai face ?

Apropo cu " Cu un 4T daca mergi in blana, n-are nici pe dreaqu "

auzisem ca faza cu "blana" este demult pentru ca pe vremuri masinile aveau blana pe jos si nu covorase de cauciuc...si cand atingeai cu pedaua de acceleratie de blana,se zicea ca mergi in blana :rolleyes: nu stiu daca e adevarat...doar de la o persoana am auzit

Editat de brick23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica la Rs nu "sar pistoanele prin capota" ? orice i-ai face ?

Apropo cu " Cu un 4T daca mergi in blana, n-are nici pe dreaqu "

auzisem ca faza cu "blana" este demult pentru ca pe vremuri masinile aveau blana pe jos si nu covorase de cauciuc...si cand atingeai cu pedaua de acceleratie de blana,se zicea ca mergi in blana :crack: nu stiu daca e adevarat...doar de la o persoana am auzit

Tu cauti anturaj cu reiseri? :rock:

 

--- Mesaj completat în 25 Dec 2007 14:56 -------------

La drum lung e cam aceeasi chestie sincer. Cu un 4T daca mergi in blana, n-are nici pe dreaqu, hai sa zicem un 130 km/h. Cu un RS daca mergi tot cu 130 km/h la fel n-are nici pe dreaqu. Dar, daca tii RS-ul in blana, 145 limitat si 170 delimitat, sigur il calezi. Daca e limitat, la drum lung mergi la fel ca un 4T cu el. Daca e delimitat mergi ceva mai tare, dar tot nu poti sa-l folosesti la capacitatea maxima. :rolleyes:

Mare dreptate ai ...la drumuri lungi oricum nu ai unde sa il tii blana ca nu ai loc...cu un 4t sau un 2t limitat iti trebuie ceva curaj intr-o depasire pe la 100-110km/h (hai ca la 2t mai merge) dar la 4t...cam greu...asa am intanlit eu la a mea si din cauza asta vreau sa o schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca as avea 16 ani din nou,asta as alege :crack:

Hyosung GT 125 R , motor 4T , 2 cilindrii in V :rolleyes: , 14,4 CP , 120 km/h vit.maxima declarata , 150kg la plin,4470 euro in Germania

 

exista si versiunea naked,iar firma este norvegiana din cate am inteles si in curand va fi si la noi o firma importatoare

 

Foarte faina,dar cam scumpa mai bine iti iei Aprilia sau Honda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica la Rs nu "sar pistoanele prin capota" ? orice i-ai face ?

Apropo cu " Cu un 4T daca mergi in blana, n-are nici pe dreaqu "

auzisem ca faza cu "blana" este demult pentru ca pe vremuri masinile aveau blana pe jos si nu covorase de cauciuc...si cand atingeai cu pedaua de acceleratie de blana,se zicea ca mergi in blana :crack: nu stiu daca e adevarat...doar de la o persoana am auzit

incerci incerci ...dar inca nu reusesti ...las` ca ai timp sa cresti tu

 

--- Mesaj completat în 25 Dec 2007 16:08 -------------

Foarte faina,dar cam scumpa mai bine iti iei Aprilia sau Honda

:rolleyes:

citeste in plm cuvant cu cuvant,poate intelegi ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rondul de la Alba? Hmm nu am fost atent la viteza dar parca imi amintesc de un 50 km/h :| n-am facut performante :crack:

 

P.S: Super misto GTR-ul din poza !!! Este in Romania ? Ma poti ajuta sa dau de propietar ?

P.S2: IXIL vreau sa imi pun si eu..acum in primavara :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut..Vad ca n-o mai scris nimeni nimic peaici deci actualizez eu pagina :D.De vreo 3 zile is fericitul posesor al unui Hyosung Comet GT 125.E foarte faina ca design,dar si ca mecanica,motorasul ala micut are ceva putere.Daca mai sunteti cu Hyosung-uri pe aici,astept un raspuns.

 

--- Mesaj completat în 11 Mar 2008 17:52 -------------
Eu l-am adus din Germania,pentru ca nah,se stie ca nemtii ingrijesc motoarele bine.E din 2004,are 20000 km,si merge superb.Numai bine :D

post-11243-1205250671_thumb.jpg

post-11243-1205250719_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Ieri eram cam pe fuga,de aceea n-am prea dat detalii despre el.Da,e un v2,si are 15 CP la 10300 RPM parca.Am tot citit pe aici cum ca ar fi un motor greu,mie sincer mi se pare super ok ca greutate,si e foarte manevrabil si comod.Trage foarte bine si de la ture joase(eu fiind obisnuit cu 2 timpi-urile).Si in plus de asta,nu arata ca o bicicleta cu motor,gen CBR 125.Multi m-or intrebat "De cat e asta,de 600" sau intrebari de genu.Pe scurt,extrem de multumit,singura problema ar fi ca mai trebuie sa astept putin pentru permis :D :P .Numai bine,si mai pun niste poze de azi :D :D :lol: Si inca 2 filmulete "speciale" :rose: :rose:

post-11243-1205352250_thumb.jpg

post-11243-1205352607_thumb.jpg

post-11243-1205352643_thumb.jpg

post-11243-1205352729_thumb.jpg

post-11243-1205352886_thumb.jpg

post-11243-1205352923_thumb.jpg

post-11243-1205352980_thumb.jpg

with_exhaust.avi

no_exhaust.avi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Ieri eram cam pe fuga,de aceea n-am prea dat detalii despre el.Da,e un v2,si are 15 CP la 10300 RPM parca.Am tot citit pe aici cum ca ar fi un motor greu,mie sincer mi se pare super ok ca greutate,si e foarte manevrabil si comod.Trage foarte bine si de la ture joase(eu fiind obisnuit cu 2 timpi-urile).Si in plus de asta,nu arata ca o bicicleta cu motor,gen CBR 125.Multi m-or intrebat "De cat e asta,de 600" sau intrebari de genu.Pe scurt,extrem de multumit,singura problema ar fi ca mai trebuie sa astept putin pentru permis :D :P .Numai bine,si mai pun niste poze de azi :crack: :blbl: :D Si inca 2 filmulete "speciale" :lol: :lol:

 

macar Honda e Honda si nu o copie coreeana dupa o japoneza :haha: oricum nu poti sa le compari pe cele 2, cbru' e cu mult peste hyosung indiferent ce argumente ai aduce

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...