Sari la conținut

Prima motocicleta - YZF R1


dodo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 158
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ai de plm cum m-ai citit ba spartule ba.

in primu rand ar trebui sa frunzaresti putin topicu asta sa vezi de ce e luat omu la baza.

in al doilea rand, threadu in care provocam posesorii de ss era pt ca erau d-astia care si-au luat miare si merg cu ele doar in oras. vroiam sa-i scot afara ca sa se distreze mai bine decat intre semafoare si ca sa invete si ei ca mersu cu mobra e mai mult decat blana si frana pe bulevard.

 

restu postului tau in care ma categorisesti fara sa ne cunoastem il ignor.

sper doar sa ajungi sa faci diferenta intre sfat si caterinca. poti sa-mi citesti si sfaturile aruncate pe diverse topicuri si poate pe urma iti mai schimbi parerea.

In afara de greselile lui gramatiecale si limbajul bolovanos il inteleg pe om. Si-a luat motorul pe care si l-a dorit, fara sa-i pese de parerea unor necunoscuti de pe forum, a intrat aici, a pus niste poze pentru ca, pentru asta pare sa fie topicul, dupa care au inceput sa ii umple asa zisii comunitari, frigiderul de injurii ca de ce si-a luat ce si-a luat, ca pe unde merge cu motorul si de ce merge pe acolo ..etc. Il inteleg ca la un moment dat a inceput sa aibe acelasi ton in replici ca si cei care ii scriau, adica ca tine. De ce trebuie sa tina omu cont de parerea ta sau a altora ca tine? Nu mai are voie omu sa aleaga gresit ca imedat apare ceata de duri ai forumurilor sa il puna la punct. Problema cu tine si astia ca tine e ca mimati ingrijorarea fata de persoane necunoscute doar ca pretext pentru a va rabufni ura si frustrarile. E oare o coincidenta ca aia care sunt cei mai agresivi in limbaj la adresa noilor veniti si a celor care teoretic"aleg prost", sunt si cei mai prezenti cu comenturi injurioase la adresa unor decedati la rubrica accidente. Nu ma refer numai la tine ca sunt foarte multi comunitari care rasufla amar de plictiseala seara cand deschid forumul si nu dau macar de un mort fresh la rubrica accidente sau macar de cate un debutant al forumului pe care sa il atace in haita cu veteranii. Sunt si eu curios: Tu de unde stii cum sta treaba cu R1 si cu motocicletele ss asa de bine incat sa poti deduce daca sunt o alegere buna sau proasta pentru cineva? Poti sa spui ceva din ce ai constatat tu in legatura cu motoarele ss sau doar reciclezi parerile unora care recileaza parerile altora si tot asa....inception style?

Legat de provocarea debutantilor pe ss, tu nu i-ai invitat la o plimbare ca intre prieteni ci la o intrecere care teoretic ar fi trebuit sa ateste, practic, cat de breaz esti tu in raport cu ei. Era genul de provocare pe care stiai sigur ca nimeni ( cand zic nimeni te includ si pe tine) nu o va accepta, ceva in genul colegului de forum, care pe topicul despre motociclistii care au incasat-o la Tuzla se lauda cat de shaolin e el si incepuse sa-i ameninte pe contestatari cu mostre de kung fu pe viu in cazul in care ii mai dezminteau aptitudinile declarate in scris pe forum. Iti dau eu tie un sfat: trateaza-i pe aia noi, sau fraieri sau cum ii mai vezi tu cu blandetea cu care ti-ar fi placut si tie sa fii tratat atunci cand ai pus o intrebare mai aiurea sau...ai prins ideea. Punctul 3 ar fi ala legat de dilema ta si a altora in legatura cu aia care merg pe ss in oras. Raspunsul e destul de simplu: ala e motorul pe care il au si ala e locul in care traiesc. Majoritatea motociclistilor lucreaza de dimineata pana seara si in weekend au multe alte panuri, treburi si obligatii astfel incat ajung destul de rar sa iasa pe circuti sau in drumetii. Pasiunea e pasinune si fiecare isi ia ce-i place si ce-si permite. Mie personal mi se pare mult mai practica in oras orice motocicleta ss fata de un enduro-touring, sau chopper mare care e foarte greu si relativ dificil de manevrat la viteze mici. Poate mi se pare asa si pentru ca foarte rar am mers pe altceva decat ss. Problema pozitiei pe ss e foarte relativa in oras unde nu legi mai mult de 2-3 minute pana sa prinzi alt semafor rosu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..baieti , nu va mai certati...pana la urma , am intrat aici in dorinta de a fi indrumat in drumul bun...am fost , mai mult sau mai putin...pana la urma , tot motociclistii din lumea reala , din oras mi-au dat cele mai bune sfaturi , si au fost cei care chiar m-au invatat de bine ce si cum..multumesc celor din KAMIKAZE RIDERS MC pentru toata rabdarea lor cu mine , un pustan idiot , (cuvant urat) si redus mintal , cum am fost numit destul de des p-aici...in fine..motocicleta e la vanzare , si nu o sa renunt la SS , tot un motor de 1000 imi voi lua , dar acum optiunile sunt 3 : R1 , CBR RR si 1098....DA , motociclete care ma pot omora in secunda 2 in care le-am gresit...dar asta vreau , asta imi voi lua !!!

 

valabil : motocicleta inca e de vanzare : 2000e + o casca AGV marimea M !!!!

Editat de dodo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

las puiu, ca ai fost tratat cu blandete. Eu mi-am luat 900 er er acu fo ... 6 ani parca. Primul motor. Am crezut ca mor din 2 motive: 20% ma omoara motorul deoarece era muuuuuuult peste ce putem eu, si 80% ca ma linseaza forumistii. Intre timp s-au mai calmat si fac situatia cu carne mai mult virtual asa. E mai fara batai de cap sa zici in gand o imprcatie decat sa apesi :"post reply", s-o scrii si apoi din nou "post" apoi edit de teama "grammar nazi's" etc...

Asta mai ales cand lumea s-a mai maturizat, insurat si nu mai trebuie sa demonstreze lu' pisilina pasagera wannabe ce troleaza forumurile undercover, cat de genial literar este dansul in exprimare astfel incat sa aiba biata fata reveneala la popu toata ziulica pana la 18:30.

Editat de ranga
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie personal mi se pare mult mai practica in oras orice motocicleta ss fata de un enduro-touring, sau chopper mare care e foarte greu si relativ dificil de manevrat la viteze mici. Poate mi se pare asa si pentru ca foarte rar am mers pe altceva decat ss.

 

:laugh:

orice trecere - de la touring la vitezana sau invers - necesita o perioada de acomodare. eu ma "resetez" in cateva minute de mers, poate la unii dureaza mai putin sau mai mult...in orice caz, pe moment senzatia e dubioasa fiindca esti invatat intr-un anume fel. da' odata ce ti-ai facut incalzirea tre sa fii lipsit de logica sa spui ca ss-ul e mai practic in oras decat enduro-touring. oras nu inseamna doar mers la 10 noaptea pe kiseleff.

 

..baieti , nu va mai certati...pana la urma , am intrat aici in dorinta de a fi indrumat in drumul bun...am fost , mai mult sau mai putin...pana la urma , tot motociclistii din lumea reala , din oras mi-au dat cele mai bune sfaturi , si au fost cei care chiar m-au invatat de bine ce si cum..multumesc celor din KAMIKAZE RIDERS MC pentru toata rabdarea lor cu mine , un pustan idiot , (cuvant urat) si redus mintal , cum am fost numit destul de des p-aici...in fine..motocicleta e la vanzare , si nu o sa renunt la SS , tot un motor de 1000 imi voi lua , dar acum optiunile sunt 3 : R1 , CBR RR si 1098....DA , motociclete care ma pot omora in secunda 2 in care le-am gresit...dar asta vreau , asta imi voi lua !!!

 

valabil : motocicleta inca e de vanzare : 2000e + o casca AGV marimea M !!!!

 

bravo tie ca esti cocos, poti sa-ti iei si motor de 2000 :), asta nu schimba cu nimic faptul ca o sa progresezi foarte greu (daca te intereseaza aspectu) si ca iti cresti mult sansele s-o mierlesti. atata vreme cat esti constient in ce te bagi, da-i bataie :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice trecere - de la touring la vitezana sau invers - necesita o perioada de acomodare. eu ma "resetez" in cateva minute de mers, poate la unii dureaza mai putin sau mai mult...in orice caz, pe moment senzatia e dubioasa fiindca esti invatat intr-un anume fel. da' odata ce ti-ai facut incalzirea tre sa fii lipsit de logica sa spui ca ss-ul e mai practic in oras decat enduro-touring. oras nu inseamna doar mers la 10 noaptea pe kiseleff.

Cel mai tare la enduro ma omara frana fata. Avand centrul de greutate mai sus mi se pare ca se incarca mult ma greu si ca are la o deceleratie mult mai mica tendinta de a se bascula, pentru un stoppie frumos. Si la capitolul manevrabilitate n-am reusit sa intorc un enduro (BMW F650) dintr-o bucata pe strada mea care are o latime de vreo 5-6 m...nu zic ca nu se poate dar atunci cand o inclini tare la viteza foarte mica mi se pare greu de redresat cu piciorul fiind mult mai greu motorul. Pana la urma fiecare se descurca cel mai bine pe motorul cu care s-a obisnuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...