proffroad Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Salut! Am schimbat bujiile la RT, dar nu am găsit decât una pe cilindru, iar pe capac scrie 2 spark... Unde se află a doua bujie? O poză ar fi de real ajutor. Mulțumesc! Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Salut! Am schimbat bujiile la RT, dar nu am găsit decât una pe cilindru, iar pe capac scrie 2 spark... Unde se află a doua bujie? O poză ar fi de real ajutor. Mulțumesc! Florin Nu cumva are 2 electrozi bujia pe care ai scos-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 (editat) Uita-te de jur imprejurul chiulasei. Imposibil sa nu vezi fisha de la al doilea set de bujii. Sunt pe partea inferioara a chiulasei (pe romaneste sub cilindru). Editat Iulie 16, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Dar am vazut si alte chiulase de 1150RT care aveau o bujie pe mijloc si alta jos. probabil in functie de an, nu ma pricep. Te apleci si te uiti de jos in sus sau simti la mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 (editat) Aia e chiulasa de single spark. Twinspark-urile au o bujie pe partea de jos care scoate "capul" intre (ok, mai jos de si intre) supapele de evacuare si admisie din partea inferioara a cilindrului. Nu stiu de ce - inginerii de motoare stiu mai bine de ce naiba le trebe. Editat Iulie 16, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Pleaca mai bine din subturatie, nu da in nas fiindca poate sa arda carburantul mai bine. Plus ceva consum redus, si altele de care nu am habar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Ca sa imbunatateasca arderea combustibilului prin crearea a 2 fronturi de propagare a exploziei. Cu 2 bujii pe cilindru si ceva catalizator mai mare s-a facut trecerea de al Euro 2 la Euro 3 la V-Strom de ex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 (editat) Transalpul are 2 bujii pe cilindru din 1987. La modelul din 2008, cel de 700, au pus injectie si au trecut iar la 1 bujie pe cilindru. Editat Iulie 16, 2012 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Ca sa imbunatateasca arderea combustibilului prin crearea a 2 fronturi de propagare a exploziei. arderii. doua notiuni absolut distincte. Transalpul are 2 bujii pe cilindru din 1987. ezact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Iulie 20, 2012 Autor Share Postat Iulie 20, 2012 Uita-te de jur imprejurul chiulasei. Imposibil sa nu vezi fisha de la al doilea set de bujii. Sunt pe partea inferioara a chiulasei (pe romaneste sub cilindru). Mulțumesc! Încă nu le-am schimbat, cred că trebuie date carenele jos, mă voi uita mai atent când am timp, dar le-am găsit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.