Chivu Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 (editat) Se dă motoreta yamaha fazer 600 din 2002 cumpărată de nouă de actualul proprietar, în prezent cu vreo 7-8000km la bord (evident reali)și probleme la cutie . În treapta a doua (doar a doua) la accelerații puternice scapă, ca și cum aș da peste porțiuni mici de gheață, apoi trage pentru puțin apoi iar scapă. Lucrul ăsta se întâmplă pe toată plaja de turații a treptei. Accelerată încet nu scapă deloc, merge ok, fenomenul se întâmplă doar la gaz puternic. În restul treptelor merge foarte bine, schimbă bine fără nici un fel de zgomot. Care să fie vinovatul ? Editat Iulie 17, 2012 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Yamaha e de vina.... Daca era Honda topicul se chema: "Nu mi se mai strica motocicleta. De ce?" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 ambreiaju cu impresii de patinator artistic. depinde in mare cum si unde se uzeaza(ce ture). mie imi patineaza daca deschid gazul tare pe la 100kmh in a 3-a(sau 6-7k ture). cica urmeaza sa faca asta pe o plaja mai mare de ture pana cand nu mai poti pleca de pe loc. desi, daca recitesc si vad ca zici ca doar in a2a si indiferent de ture s-ar putea sa fie si pinionul. o sa vina cateva posturi mai clare imediat de la colegi. altceva e curios la mobra asta. e din 2002 si are <10k km?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Cu tot respectul dar nu este ambreiajul. Sunt de vina crabotii pinionului de a 2-a, s-au rotunjit, nu mai au acea forma de trunchi de con. Desfaci motorul si schimbi pinionul cu altul nou, doar asta se poate face. Posibil si ca cel-l de-al doilea pinion, in care crabocii acestuia cupleaza, sa aiba nevoie de inlocuire. Uzura asta apare atunci cand in mod regulat, treapta a doua este schimbata in turatii inalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Problema clasica la Yamaha. Toate o au, FZR-uri, R6, R1... Pinion sau furca, oricum, ceva in cutie. Se va agrava pana cand nu va putea folosi a2-a decat in frana de motor si acceleratii aproape statice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 17, 2012 Autor Share Postat Iulie 17, 2012 Da, kilometrii sunt reali. Omul nu a avut timp să se dea și acum a scos-o de la naftalină fiul său. De la ambreaj sigur nu e. Problema e doar în treapta a doua indiferent de turație. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 La asa putini kilometrii, daca sunt si reali, pai inseamna ca ori s-a tras de saracul motor in cel mai urat mod posibil, ori defect de fabricatie, pentru ca intr-adevar, Yamaha are boala la cutie, dar sa tina sub 10.000 de km, pfff....... mai rar ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 17, 2012 Autor Share Postat Iulie 17, 2012 My linkhttp://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Yamaha&T=FZS%20FAZER%20%20600&Y=2002&L=YA-FZS-FAZER-600-2&O=TRANSMISSION&F=YA-FZS-FAZER-600-2_aq&L2=YA-FZS-FAZER-600-2_aq Numărul 7 să fie de vină ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Cel mai util sfat pe care il vei primi : Problema este de la pinionul de treapta a 2-a, singura modalitate de a remedia definitiv problema este sa il schimbi, mai exista varianta sa apropii pinioanele din distantiere, dar nu e de durata si nici foarte sigura. Am schimbat eu la motorul meu, nu iti ia mai mult de o zi daca stai pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Treapta a doua are cate un pinion pe fiecare ax. Deocamdata nu stii pe care este problema. 7 il invarte pe 14 iar 14 invarte axul secundar folosindu-se de 17. Una din posibilitati este ca problema sa fie la crabotii pinionului 17. Daca sunt uzati, trebuie verificat in ce stare sunt si gaurile(nu stiu cum se numesc) din 14. Din imagine nu imi dau seama ce il invarte pe 7, fiindca nu are caneluri pe ax. Nici 6 nu are caneluri pe ax? Pinionul 5 este fix pe ax, il invarte pe 6, iar 6 pe 7? Daca da, trebuiesc verificati crabotii dintre 5 si 6, apoi 6 si 7. Oricum ar fi, nu cumpara piesa inainte sa desfaci motorul. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 17, 2012 Autor Share Postat Iulie 17, 2012 Mulțumesc pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 este vorba de pinionul de pe axul cu cu lantul. deci partea de jos a cutiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 E ciudat... eu am Fazer cu 40.000 km pe bord (nu-s reali, evident) dar la cutie nu am probleme... Imi mai da neutre false cand dau a 3-a dupa a 2-a la turatii mari si nu trag ambreiajul cum trebuie. In rest, n-am mai auzit pe nimeni cu Fazer de problema asta. Trebuie desfacuta cutia si uitat inauntru ce s-a intamplat. Cum au zis si baietii de mai sus, si eu mizez tot pe pionioane. Fiind motocicleta cu putini km, e pacat sa se inlocuiasca cu piese noi sau facuta treaba de mantuiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.