grex Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 am problema cu cdi de la un ktm exc400. poate fi reparat? ce sanse sunt sa tina reparatia in timp? cine repara asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator EduardS Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Aceiasi problema o am si eu cu un CDI de Suzuki Bandit. L-am dat la un baiat la facut,daca e ok baiatu ca si meserie,ti-l recomand si tie,dar deocamdata astept sa vad cand e gata piesa mea. Despre cat tine asta nu mai stiu,pentru ca este prima data cand am probleme de genu . Te tin la curent cu informatiile ,cand le primesc . Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 In general la CDI (TCI) se prajeste unul dintre tranzistorii-releu (sau mai multi, dupa caz) iar reparatia este destul de facila, se inlocuieste cu un tip similar. In rest, mai sunt doar cateva componente care pot fi verificate/inlocuite. Daca insa s'a dus microprocesorul... aleluia! Alta second-hand sau aftermarket, dupa buzunar! Ride Safe! In general la CDI (TCI) se prajeste unul dintre tranzistorii-releu (sau mai multi, dupa caz) iar reparatia este destul de facila, se inlocuieste cu un tip similar. In rest, mai sunt doar cateva componente care pot fi verificate/inlocuite. Daca insa s'a dus microprocesorul... aleluia! Alta second-hand sau aftermarket, dupa buzunar! Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Iulie 18, 2012 Autor Share Postat Iulie 18, 2012 multumesc pentru raspunsuri. astept niste nr de telefon cu persoane care repara asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Uite telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 In general la CDI (TCI) se prajeste unul dintre tranzistorii-releu (sau mai multi, dupa caz) iar reparatia este destul de facila, se inlocuieste cu un tip similar. In rest, mai sunt doar cateva componente care pot fi verificate/inlocuite. Daca insa s'a dus microprocesorul... aleluia! Alta second-hand sau aftermarket, dupa buzunar! Nu e neaparat facila, sunt CDI-uri turnate intr-un fel de silicon sau chiar rasina la care trebuie sa sapi (la propriu) putin ca sa ajungi la piesele cu pricina. Depinde de modelul motocicletei, asta e drept, sunt care pur si simplu au o carcasa si ai acces direct la piese (asa am vazut la Ducati) dar sunt si turnate cu totul: honda, cavasachi, suzuchi, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Pai si eu cum am sapat ??? De fapt am taiat carcasa cu totul , faza la care am atins nu's ce rahat de fir de pe placa de circuite , cica ala de masa , lucru remediat repede si moca de baiatu' din mica mea reclama gratuita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 grexule, te manaca pielea bag seama, ti-am zis ca nu tine sa-l repari tu o ti p-a ta... o sa te umfle rasu prin padure si o sa te gandesti la vorba mea cand o sa impingi trascaleta spre casa. daca mai e si noroi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 20, 2012 Admin Share Postat Iulie 20, 2012 (editat) Lasa-l mah, sa se invete minte daca nu stie de vorba.. Editat Iulie 20, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Iulie 20, 2012 Autor Share Postat Iulie 20, 2012 grexule, te manaca pielea bag seama, ti-am zis ca nu tine sa-l repari tu o ti p-a ta... o sa te umfle rasu prin padure si o sa te gandesti la vorba mea cand o sa impingi trascaleta spre casa. daca mai e si noroi.... lasa ca despre asta vb noi deseara la o bere! si cu impinsul si tu vorba aia "minte multa nu se cere!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 stiu pe unu' care a legat bateria invers la Aprilia Atlantic 500 si CDI a facut "poc", a rezolvat-o altu' la "reparatii TV" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 vezi daca astia nu au pt modelul tau....www.ignitech.cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat August 1, 2012 Autor Share Postat August 1, 2012 am dat 2 mailuri dar nu am primit nici un raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 Curios, de obicei sunt foarte prompti. Ce'ti trebuie tie este TCIP4 (http://www.ignitech.cz/english/tcip/tcip.htm), care poate fi configurat pentru aproape orice tip de motor. Trebuie sa stii insa configuratia senzorului de la arbore, cati lobi... etc. Ride SAfe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.