B.B. Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 La un DR600 am pus ieri un disc de ambreiaj caci avea unul lipsa. Celelalte 5 discurierau in stare relativ buna, adica mai au pe ele stratul negru aderent. Ieri a mers cm 50 de Km dupa care a inceput sa patineze din ce in ce mai rau, iar acum abia mai pleaca de pe loc. De ce oare? Arcurile sunt bune, totul e ok, cablul de ambreiaj este lasat lejer. E posibil sa fie de la ulei? Am pus altfel de ulei, nu cred ca este cel specificat. Motorul merge cu 10W40, eu cred ca am pus 15W40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 (editat) La un DR600 am pus ieri un disc de ambreiaj caci avea unul lipsa. Celelalte 5 discurierau in stare relativ buna, adica mai au pe ele stratul negru aderent. Ieri a mers cm 50 de Km dupa care a inceput sa patineze din ce in ce mai rau, iar acum abia mai pleaca de pe loc. De ce oare? Arcurile sunt bune, totul e ok, cablul de ambreiaj este lasat lejer. E posibil sa fie de la ulei? Am pus altfel de ulei, nu cred ca este cel specificat. Motorul merge cu 10W40, eu cred ca am pus 15W40. nui de la ulei s-ar putea sa agate cablu-l pe traseu chiar daca l-ai lasat lejer din reglajul de la maneta,verifica in partea de jos unde se curbeaza(langa motor)demonteaza-l si vezi daca merge usor!! Editat Noiembrie 5, 2006 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 5, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2006 nui de la ulei s-ar putea sa agate cablu-l pe traseu chiar daca l-ai lasat lejer din reglajul de la maneta,verifica in partea de jos unde se curbeaza(langa motor)demonteaza-l si vezi daca merge usor!! Multumesc, il desfac de tot sa ma uit la discuri. Deja m-am apucat. Astept o tubulara de 8 de la un prieten. Astept in continuare pareri. Stie cineva cum arata discurile noi? Asa arata ale mele: Ma refr la uzura. Ar trebui sa fie mai groase? Mai grunjoase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 uleiu' e de masina sau de moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 5, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2006 uleiu' e de masina sau de moto? De vapor. Castrol. L-am dat afara Zi-mi mai stresule, arata bine discurile alea. Sunt asa prost. Ufff Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 tu vorbesti serios cu uleiu'? arata inca utilizabile discurile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 Pune-i ulei de care zice in manual, daca n-ai facut asta. Vascozitatea uleiului si celelalte proprietati, influenteaza mult treaba asta cu amrbeiajul. Asa am patit si io la Minsk. Sau daca vrei mai subtire sau mai gros uleiul orientandu-te dupa sezon, regleaza ambreiajul dupa vascozitatea uleiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 (editat) discurile vad ca sunt bunicele...nu ca ar strica o inlocuire cu unele noi Editat Noiembrie 5, 2006 de Alex_16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 5, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2006 tu vorbesti serios cu uleiu'? arata inca utilizabile discurile... da, man, folsoseam si la Minsk. este super bun fata de T90 sau alte Kakaturi. este Castrol si arata foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 baga nene ulei dedicat pt motor.... nu mai baga toate rahaturile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wanderer Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 da, man, folsoseam si la Minsk. este super bun fata de T90 sau alte Kakaturi. este Castrol si arata foarte bine. Pai ce treaba are uleiul de transmisie T90 aici? Pt. tine un ulei de transmisie e acelasi lucru cu un ulei de motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 5, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2006 da, are legatura T90-ul. Daca nu stii cum este construit un motor de DR te rog sa nu dai sfaturi. In cutia de viteze de Minsk sau alta motocicleta se pune ulei de transmisie sau, in speta T90E sau EP, depinde de anotimp. Cu acelasi ulei se unge si ambreiajul. Deci uleiul cu care se unge ambreiajul este cel de cutie, adica T90. Motorul de DR este construit la fel, iar ambreiajul umed se unge cu uleiul din cutie si uleiul din motor. Dr-ul are un singur ulei pentru toata lumea 10W40. Eu am pus 15W40 CASTROL si nu are nici pe dracu. Ba oameni buni, cand o sa intelegeti ca uleiul in mare parte este unul si acelasi indiferent de codul lui. Parametrii lui difera dar in esenta face acelasi lucru: UNGE FIERUL!!! Un ulei este mai bun decat altul daca odata cu cresterea temperaturii NU ISI MODIFICA INDICELE DE VASCOZITATE. Un ulei prost se subtiaza odata cu cresterea temp si se ingroasa la scaderea ei. Toti producatorii de ulei se chinuie sa faca acest lucru. Mai contine aditivi anti-coroziune, anti-static, anti-(cuvant urat)............... Un ulei IN NICI UN CAZ NU ARE CUM SA STRICE CEVA. Poate dizolva fierul? Poate toci semeringurile? Asa cum voi nu faceti diferenta dintre ulei Clever si ulei Untdelemn de la bunica in mancare asa nici motorul nu are nici o treaba. Va merge un pic mai prost cu un ulei slab si mai bine si mai mult cu un ulei bun. Am facut motorul, gata. Am breiajul era montat prost, primul disc (care este un pic mai mic era montat in alta pozitie, iar discurile nu erau aliniate. Iar cota de ulei era depasita cu aproape un litru. Cum dracu sa mearga. Pot sa ma ridic pe o roata acum fara probleme. Va multumesc pentru sfaturi. Toata operatiunea a durat aprox o ora. Ulei tot de ala am pus ca n-am bani sa iau altul. Deocamdata mi-am luat benzinica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 stai ca io n-am inteles... dr-ul tau are ulei separat in cutie sau nu? si uleiul conteaza la ambreiaj, depinde de ce aditivi/kakaturi are in el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wanderer Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 da, are legatura T90-ul. Daca nu stii cum este construit un motor de DR te rog sa nu dai sfaturi. Pai ce sfat ti-am dat? Eu doar te-am intrebat daca tu faci vreo deosebire intre uleiul de transmisie si cel de motor pt ca ai comparat un ulei de motor multigrad cu un ulei de transmisie T90. Cele doua sunt uleiuri cu aplicatii total diferite si aditivii din ele sunt diferiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 6, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2006 Pai ce sfat ti-am dat? Eu doar te-am intrebat daca tu faci vreo deosebire intre uleiul de transmisie si cel de motor pt ca ai comparat un ulei de motor multigrad cu un ulei de transmisie T90. Cele doua sunt uleiuri cu aplicatii total diferite si aditivii din ele sunt diferiti. Am inteles. Ai dreptate, sunt uleiuri concepute pentru a lucra in medii diferite. Uleiul de transmisie e mai vascos putin si nu face spuma, in conditiile in care pinioanele se invart in el la rotatii mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-DINU Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 da, are legatura T90-ul. Daca nu stii cum este construit un motor de DR te rog sa nu dai sfaturi. In cutia de viteze de Minsk sau alta motocicleta se pune ulei de transmisie sau, in speta T90E sau EP, depinde de anotimp. Cu acelasi ulei se unge si ambreiajul. Deci uleiul cu care se unge ambreiajul este cel de cutie, adica T90. Motorul de DR este construit la fel, iar ambreiajul umed se unge cu uleiul din cutie si uleiul din motor. Dr-ul are un singur ulei pentru toata lumea 10W40. Eu am pus 15W40 CASTROL si nu are nici pe dracu. Ba oameni buni, cand o sa intelegeti ca uleiul in mare parte este unul si acelasi indiferent de codul lui. Parametrii lui difera dar in esenta face acelasi lucru: UNGE FIERUL!!! Un ulei este mai bun decat altul daca odata cu cresterea temperaturii NU ISI MODIFICA INDICELE DE VASCOZITATE. Un ulei prost se subtiaza odata cu cresterea temp si se ingroasa la scaderea ei. Toti producatorii de ulei se chinuie sa faca acest lucru. Mai contine aditivi anti-coroziune, anti-static, anti-(cuvant urat)............... Un ulei IN NICI UN CAZ NU ARE CUM SA STRICE CEVA. Poate dizolva fierul? Poate toci semeringurile? Asa cum voi nu faceti diferenta dintre ulei Clever si ulei Untdelemn de la bunica in mancare asa nici motorul nu are nici o treaba. Va merge un pic mai prost cu un ulei slab si mai bine si mai mult cu un ulei bun. Am facut motorul, gata. Am breiajul era montat prost, primul disc (care este un pic mai mic era montat in alta pozitie, iar discurile nu erau aliniate. Iar cota de ulei era depasita cu aproape un litru. Cum dracu sa mearga. Pot sa ma ridic pe o roata acum fara probleme. Va multumesc pentru sfaturi. Toata operatiunea a durat aprox o ora. Ulei tot de ala am pus ca n-am bani sa iau altul. Deocamdata mi-am luat benzinica. tare emisiune !!! nu uita ca uleiul de la vapor este pentru DIESEL are aditivi care curata calamina lasata de motorina. utilizandu-l la motor pe benzina este obligaroriu sa verifici mai des nivelul la ulei, acesta va creste deoarece se amesteca cu bensina si nu permite acesteia vaporizarea ca un ulei pt un motor pe benzina, care-i mai stabil in privintza asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.