floo Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Merci Poly de recomandare, a luat deja legatura cu mine de cateva zile. O sa faca si un test cu motorul meu, doar sa reusesc sa ma mai eleberez, printre altele am lucrari exact de acest gen. Bine spus know-how-ul costa...bani sau timp Dmikel, nu te supara, insa asa niste..."avioane" povestesti, ma refer la ultimele 2 "paragrafe" din postul initial, nu mai duce lumea in eroare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 Dmikel, nu te supara, insa asa niste..."avioane" povestesti, ma refer la ultimele 2 "paragrafe" din postul initial, nu mai duce lumea in eroare Daca reglajul carburatorului e un "avion" pt. tine , suspensia cum se numeste ? Racheta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat August 17, 2012 Autor Share Postat August 17, 2012 ok, ca si concluzii personale, daca ai cross si il vrei pentru padure, atunci musai: modificat suspensii fata spate, volanta mai grea, pinion spate mai mare, scut, handguards. dupa ce te consideri un avansat in materie de enduro dar decizi sa continui cu cross-ul ia in calcul: protectii radiatoare, ventilatie si bas de expansiune, reglat carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floo Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 "avioane" = "nici o treaba cu realitatea" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 (editat) mai nu stiu cum e treaba pe la noi,ca de fiecare data ce zice cineva ca iese cu motocross la padure e huiduit si i se aduc nspe mii de argumente ca nu se poate. Dar uite ca la ati se poate,ma uitam curand la ceva video ,Enduro Kex,enduristi de prin state,aia se dau de numa cu crossuri. Chiar la noi in gasca e un baiat cu yzf si unu cu rmz,si se descurca ok. Dar evident ca suspensia si explozia de putere iti dau de furca mult,pana te obisnuiesti. Suspensia reglata si o volanta grea daca se poate si gas! Editat Iunie 19, 2014 de adi_b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 Si durerea de brate cine o are la sfarsit de zi? S-a intamplat sa mearga cumnatul toata ziua cu un CRF 250, de imprumut. Atunci a inteles de ce trebuie enduro. Cei din State se dau pe cross-uri si rad de noi ca vrem neaparat enduro. Vara asta cred ca o sa simta "americanii" cum se face enduro adevarat cu cross-urile. Mai povestim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 mai nu stiu cum e treaba pe la noi,ca de fiecare data ce zice cineva ca iese cu motocross la padure e huiduit si i se aduc nspe mii de argumente ca nu se poate. Dar uite ca la ati se poate,ma uitam curand la ceva video ,Enduro Kex,enduristi de prin state,aia se dau de numa cu crossuri. Chiar la noi in gasca e un baiat cu yzf si unu cu rmz,si se descurca ok. Dar evident ca suspensia si explozia de putere iti dau de furca mult,pana te obisnuiesti. Suspensia reglata si o volanta grea daca se poate si gas! Nu chiar toti au crossuri, sunt si cateva 450, 300 si 200 exc.. dar in mare parte au crossuri. Oricum Kex fac doar urcari de unde ai cum sa vi in gaz, fac si ceva steril, dupa parerea mea ei fac Enduro .. nu HARD ENDURO,stiu absolut toate video'urile celor de la Kex dar nu am vazut nici macar 1 care sa faca un tziki tzaki, unde chiar ai nevoie de cuplu, daca te mai uiti la ceva video'clipuri de la ei o sa vezi ca toti cei care incearca sa plece din panta fac posetute, pentru ca daca lasi gazu mai moale se opreste, daca ii dai mai tare incat sa nu moara se da peste cap, spun din propria experienta. Cand avea yzf'ul la urcari unde puteam sa imi iau demaraj nu aveam nici cea mai mica problema, dar acolo unde aveam nevoie de putin cuplu era necaz mare. + ca seara imi tremura lingura in mana .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 + ca seara imi tremura lingura in mana .. Tare, tare...asa e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 De cativa ani, in SUA nu mai este voie cu 2T. Aia cu 200 si 300 se dau prin alte parti. Plus ca la ei enduro inseamna sarit de pe dune si hillclimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 (editat) Nu sunt din S.U.A Andrei, sunt polonezi. Si se vede destul de clar, ca cei are au modele de Exc parcurc mai usor trasul decat cei care au modele de cross, yzf, crf etc.., poate si din cauza experientei superioare a celor cu modelele de Enduro, poate ca cei care au exc au avut si ei la randul lor un cross.. sau mai multe ). Drept urmare, M'ar bate gandul catre un 450 sx-f 2008++, cineva zicea ca se strica foarte repede, aveti ceva informatii despre model? ar fi o motocicleta ales gresit dintre cele de cross cu care sa te chinui la enduro ? Editat Iunie 20, 2014 de Ovistein Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Mie in primul rand imi vine in minte cand ma gadesc la cross pt enduro,racirea.Fara ventilator la o urcare naspa fierbe de numa.Ma mai dau cate-o tura cu un yz250f 2003,e ok motorul ,are numai 96kg dar e prea violent,suspensiile au o gama destul de larga de setari si pot zice ca mi-a rupt mainile.Is curios daca se poate pune volanta mai grea,daca este spatiu mai exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 pai sx-f 450 are si electric, deci ii poti adapta ventilator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex padurean Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Nu iti lua sx-f ca o sa iti para rau o viata:)))Eu am avut un sx 2006 450..ma nenorocea in padure,cutia de viteze nu ma ajuta deloc,suspensiile ca doi pari de fasole,radiatoarele sunt mai mici din cate stiu si cred ca ala era motivul pentru care fierbea de numa...numai chinuiala am avut cu el..cand am trecut pe exc e alta treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 chiar daca de departe cross-ul seamana foarte mult cu un enduro,nu e delooc asa.diferentele sunt enorme de la a la z..indiferent cati bani o sa investesti intr-un cross,nu o sa il faci un enduro bun.ar trebui sa schimbi jumatate din piese si nici atunci nu o sa fie ce trebuie. enduro are alt centru de greutate,alta cutie de viteze,alte suspensii,bascula spate este mai lunga,alt cdi,etc.nu mai amintesc roata spate,cric,far,odometru si cate si mai cate..sa te apuci sa schimbi toate astea(in afara de cadru,care si el este f important)ai investi o gasca de bani si tooot nu ar fi un enduro veritabil.nu inventam noi nimic,au inventat altii inaintea noastra.crossul a fost inventat ptr circuit iar enduro-ul ptr padure.si eu am avut cross si m-am chinuit cu el pana m-am suit pe un exc si mi s-au belit ochii in cap. ca se poate merge si cu crossul prin padure,sunt de acord !!dar este doar un compromis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 (editat) Nu chiar toti au crossuri, sunt si cateva 450, 300 si 200 exc.. dar in mare parte au crossuri. Oricum Kex fac doar urcari de unde ai cum sa vi in gaz, fac si ceva steril, dupa parerea mea ei fac Enduro .. nu HARD ENDURO,stiu absolut toate video'urile celor de la Kex dar nu am vazut nici macar 1 care sa faca un tziki tzaki, unde chiar ai nevoie de cuplu, daca te mai uiti la ceva video'clipuri de la ei o sa vezi ca toti cei care incearca sa plece din panta fac posetute, pentru ca daca lasi gazu mai moale se opreste, daca ii dai mai tare incat sa nu moara se da peste cap, spun din propria experienta. Cand avea yzf'ul la urcari unde puteam sa imi iau demaraj nu aveam nici cea mai mica problema, dar acolo unde aveam nevoie de putin cuplu era necaz mare. + ca seara imi tremura lingura in mana .. sunt rideri buni si fac fata la orice vrei tu cu brio, nu mai bateti campii cu tampenii din fata calculatorului. Eu stiu doar vreo doi in zona brasovului (unul a castigat romaniacs la experti) care sa mearga asa bine pe-o roata. Si crede-ma daca ajungi sa mergi asa bine pe o roata ca aia inseamna ca ai foarte mare calitate in lucrul cu gazul si ambreajul, si-ti iese orice tziki-taki vrei tu chiar si cu cross-ul Editat Iulie 3, 2014 de dmikel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 mare jmecherie sa mergi pe o roata,am un amic care merge dar cand vine vb de cuplu il lasa mobra balta,suspensii ca doi pai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Sa sti e mare smecherie sa mergi 500-1000 m pe o roata. Iti fi toti mici Jarvisi insa stati ascunsi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Daca mergi mai mult de 20m nu vad de ce nu ai merge 100-....,sunt pustani ce merg pe mopede de 3,5cp pe o roata,da asta nu inseamna ca au cine stie ce capacitati enduristice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Daca tu zici ca-i asa usor, nu pot eu sa te contrazic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 sincer iti spun ca eu am imvatat de pe niste clipuri de pe youtube cum sa ma dau pe o roata. Sunt mai multe metode de invatare dar depinde si de motor,cu cross e mai greu ca e prea mare explozia de putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.