Sari la conținut

Mitas C17 + C04


Postări Recomandate

Salutare.

 

Am un monocilindru de 650 (bmw xchallenge), imi place soft enduro si ajung la munte/coclau calare, deci rulez destul si pe asfalt. Acum am Mitas E09 dar pe noroiala imi cam fuge mobra de sub mine.

Ma intereseaza niste cauciucuri care sa fie ceva mai competente comparativ cu E09 dar care sa tina MACAR 5000km (vreau cam multe, nu? :rusinica: ).

Pentru ca sper sa gasesc la un pret mai mic fata de Michelin-uri si altele in genul, ma gandesc sa pun pe fata un Mitas C17 ( http://www.mx1canada.com/mitas-c-17-90-90-21-54r-front.html ) si pe spate un C04 ( http://www.mitas.eu/index.php?stranka=300&scid=420&pid=2899 ).

Ce parere aveti de ele? Cam la cati km sa ma astept ca vor tine?

Aveti vreo sugestie despre alte cauciucuri care ar putea sa-mi indeplineasca dorintele? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Am un monocilindru de 650 (bmw xchallenge), imi place soft enduro si ajung la munte/coclau calare, deci rulez destul si pe asfalt. Acum am Mitas E09 dar pe noroiala imi cam fuge mobra de sub mine.

Ma intereseaza niste cauciucuri care sa fie ceva mai competente comparativ cu E09 dar care sa tina MACAR 5000km (vreau cam multe, nu? :rusinica: ).

Pentru ca sper sa gasesc la un pret mai mic fata de Michelin-uri si altele in genul, ma gandesc sa pun pe fata un Mitas C17 ( http://www.mx1canada...-54r-front.html ) si pe spate un C04 ( http://www.mitas.eu/...id=420&pid=2899 ).

Ce parere aveti de ele? Cam la cati km sa ma astept ca vor tine?

Aveti vreo sugestie despre alte cauciucuri care ar putea sa-mi indeplineasca dorintele? :)

 

pune-ti heidenau K60 simple sau scout

 

eu aveam inainte michelin anakee si am mers o tura prin tara cu alt moto care avea asa ceva. pe sosea se inclina si tinea la fel ca mine cu cele dedicate de sosea, iar pe enduro nici nui de pov. mult superioare datorita profilului.

 

cum am ajuns acasa mi-am luat si eu si nu regret deocamdata. celallt mioto avea K60 scout cu o dunga pe mijloc sa tina mai mult (cele de 140), eu mi-am luat fara banda aia continua (de 130) si is mai bune un pic pe enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune-ti heidenau K60 simple sau scout

 

eu aveam inainte michelin anakee si am mers o tura prin tara cu alt moto care avea asa ceva. pe sosea se inclina si tinea la fel ca mine cu cele dedicate de sosea, iar pe enduro nici nui de pov. mult superioare datorita profilului.

 

cum am ajuns acasa mi-am luat si eu si nu regret deocamdata. celallt moto avea K60 scout cu o dunga pe mijloc sa tina mai mult (cele de 140), eu mi-am luat fara banda aia continua (de 130) si is mai bune un pic pe enduro.

 

K60, simple sau Scout, am avut pe SV cand era "endurizat", sunt gume 50/50 excelente, intr-adevar, dar in cu totul alta categorie decat C-urile de la Mitas. Daca mai tineam SV-ul in starea aia mai aveam putin si puneam pe ala un C-02 pe spate, de nervi ce-mi faceau K60 pe forestiere.

Deci revenim, desi am o banuiala ca o sa ziceti ca-s dus: sunt C-uri de la Mitas competitive si pe strada? (25/75 on/off)

Alte variante?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doua vorbe am pentru tine: metzeler shara enduro 3 :D Eu mai bune pentru dual sport n-am auzit să fie. Și tre să te țină cam 15 - 20 000 (ale mele au 8000 și arată ca noi)

 

Totuși am avut K60 scout pe f650 și sunt bunicele, comparative cu metzeler tourance mi s-au părut cam la fel pe asfalt dar mult mai bune pe noroi. Singura chestie că au profilul prea rotund, iti da senzatia ca mergi pe muchie si tot timpu tre sa ajustezi pozitia la motocicleta sa stea dreapta, iar cand o inclini se inclina mai repede ca de obicei, o senzatie can ciudata pana te obisnuiesti. Daca le desumfli nu se mai simte :)

 

Problema este ca atunci cand le-am luat eu de la heidenau din timisoara am luat 2 la pret de 1 metzeler... acuma sunt cam la fel preturile si nu prea mai merita. Sahara ala chiar face banii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauciucurile tin si dupa cum mergi si ai grija de ele eu de exemplu cand nu aveam rimlook si umblam cu el mai bombat sa nu se invarta se ducea repede centru si ramaneau marginile si cand dadeam de noriaie trebuie sa sape pana prindea pe lateral ca sa mai si merg de cand am rimlook nu se mai uzeaza asa asta e alt cauciuc nu ala ce sa uzat am c02 mitas pe spate si presiune mica rar peste 1,5 dar si fara rimlook ce vrei tu sa folosesti 5000 de km tot te tine cel putin 2500 in conditi foarte bune adica putin uzate , depinde cat mergi pe asfalt si ce ce greutate pe mobra dar un lucru sa sti nu o sa ai stabilitate pe sosea cu cauciuc de cross o sa iti dea impresia ca ai pana sari coarda si vezi ca nu e asa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pfff... am calculat noroi+ asfalt+xchallenge=metzeler

 

da tot imi da cu virgula, nu inteleg pe unde bagi bietul BMW de-ti aluneca pe cauciucurile alea. Si apropos, cum te descurci cu ele pe asfalt, la drum? Poti merge cu 100-120, sunt ok? Intreb ca n-am avut niciodata curajul sa pun profil de-ala, desi de fiecare data cand am dat de un pic de noroi as fi vrut sa am.

 

Evident, uita de scout sau sahara :)

 

Uite aici, din cate am citit heidenau sunt peste mitas ca performata/anduranta, K78 ar trebui sa fie excelente pentru noroi

 

http://www.heidenau....denau/395-cross

Editat de Lupul Gri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Continental TCK 80 - tin destul de mult pe asfalt, estimez peste 5000 de km. si foarte rezonabile in offroad. Pretul este destul de mare, dar e de calitate.

 

3fb9bc45.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici, din cate am citit heidenau sunt peste mitas ca performata/anduranta, K78 ar trebui sa fie excelente pentru noroi

 

http://www.heidenau....denau/395-cross

 

K78 sunt cauciucuri pt. cross, pe 19 si inguste, deci nu incape vorba sa le pui pe X.

 

Angi si Gabi, va recomand sa aruncati un ochi pe aici pentru a vedea ce profil au mai toate anvelopele Mitas, dar si multe alte marci: . http://www.ityre.com/en/tyres/catalog/mitas/category/moto/

 

Personal sunt de acord cu @switch si @aragon in sensul ca nu prea ai ce cauta cu astfel de cauciucuri (cross) pe asfalt.

Eu am acum un Mitas C04 pe spate, de care intrebai, si nu ma simt deloc bine cu el onroad, unde intru doar cand sunt nevoit. Si aici nu vorbesc despre confort, pt ca e normal sa tremure si sa huruie crampoanele pe asfalt, ci de nesiguranta si lipsa aderentei in curbe la viteze mai mari. Si cum C04 mi s-a tocit binisor am luat un Heidenau K74 pe care urmeaza sa-l pun, insa tot asa, nu o sa-l omor (sau sa ma omor!) folosindu-l pe asfalt, desi producatorul spune ca este conceput pt 20/80 on/off. Acuma, bineinteles ca mergand cu ceva mai multa grija se poate, dar… la 70 km/ora cauciucurile astea chiar “huruie” pe asfalt.

 

Eu cred totusi ca voi mergeti macar 40/60 - on/off, din moment ce pana la macadam folositi soseaua. Intotdeauna am crezut ca pt dual unul din cele mai bune compromisuri este TKC 80 Twinduro, cum spune si @CazyRo, proiectat pt 40/60 on/off si pretabil motoretelor de 600 pana chiar la GS 1200 (deci mai rezistente), dar si varianta mai ieftina E09, pe care il ai tu, insa mai sunt desigur si altele, gen rally-raid, etc.

 

@Lupul Gri. Acum, ca sa intelegi pe unde isi baga ei mobrele de aluneca, trebuie sa stii ca baietii astia abia asteapta zapada ca sa se dea pe munti, ca alunecusul de vara nu-i satisface… :cheers:

 

P.S. Pt. E09 o solutie ar fi sa ai o pompa mica la tine, de-aia de bicicleta, si cand intri pe off sa dezumfli macar la un 0.8, ajungand astfel la un grip mai bun, apoi cand te intorci acasa pe onroad sa dai cateva pompe, dar asta necesita desigur existenta rimlock-ului. De fapt, cred ca ai incercat deja varianta asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. Pt. E09 o solutie ar fi sa ai o pompa mica la tine, de-aia de bicicleta, si cand intri pe off sa dezumfli macar la un 0.8, ajungand astfel la un grip mai bun, apoi cand te intorci acasa pe onroad sa dai cateva pompe, dar asta necesita desigur existenta rimlock-ului. De fapt, cred ca ai incercat deja varianta asta.

 

La coclau le tineam cam la 1,2 - 1,3. N-am rimlock dar am sa incerc o atmosfera. Oricum mare branza nu cred sa fac deoarece e09 e un compromis.

Macar ca sa nu mor prost, tot am sa incerc niste C-uri sa vad pe propria piele despre ce e vorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-ti pune C-uri de la Mitas pe vaca. De fapt nu-ti pune nici un cauciuc de motocross pe vaca. Am avut C-02 pe Tenere si l-am schimbat dupa prima iesire. Nu-i vorba ca nu are aderenta pe asfalt. Problema e alta: crampoanele la cauciucurile de motocros sau hard-enduro sunt atat de inalte si atat de rare incat se indoaie sub greutatea motocicletelor grele (>140kg). Acest lucru face sa danseze mobra atat pe asfalt cat si pe offroad sau macadam. Nu iti mai dai seama daca intradevar derapezi sau senzatia vine doar de la indoirea crampoanelor. Gandeste-te ca nici macar cei de la Paris-Dakar nu folosesc cauciucuri de motocross sau hard-enduro FIM.

Pentru vaci exista doar urmatoarele cauciucuri enduro (in ordine descrescatoare ca agresivitate):

 

Metzeler Karoo

Michelin T63 (folosit la Paris-Dakar)

Mitas E-09

Continental TKC80

Metzeler KarooT

 

Heidenau K60, Metzeler Sahara, Mitas E07, etc sunt, bineinteles, alta categorie. Inca o data: nu-ti lua cauciucuri de motocross. O sa le injuri si pe offroad.

 

PS. Rimlock trebuie neaparat daca mergi sub 1.2 atm. Dar atentie la pietre. Ai toate sansele sa ciupesti camera, mai ales pe fata. Iti vor trebui camere groase, heavyduty.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multe lucruri sunt interzise pentru vaci dar asta e si eu am prieteni si cand mergem pe la munte folosim ceva de genu si personal cu un cross nu ai aderenta de fel pe off road mai ales pe forestier daca tragi de mobra normal ca se invarte roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...