zigzag Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 Luand in calcul doar varianta sintetica, va invit la dat cu opinia despre care-i mai bun pentru KTM LC4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 ktm le papa pe ambele asa ca ce rost are sa-ti bati capul!! yacco au fost ia motorex sunt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 Buna intrebare. Aici este mult de povestit. Cu parere de rau pot sa spun ca nu prea mai am incredere in ce mai recomanda KTM. Motivul este ca fabrica, a facut niste contracte comerciale care de-a lungul timpului, evident, s-au schimbat tot din motive comerciale (ce producator a facut oferta mai buna a primit contractul) Eu cand am cumparat KTM-ul in 2002 mi-se recomanda sa folosesc cu strictete SHELL 15W40 . Dupa numai doi ani KTM recomada MOTOREX. Dupa ce am iesit din garantie am bagat YACCO MVX COMPETITION 15W50. Am vandut motocicleta la 22.500 Km si nu am avut nici o problema cu ea. Am folosit YACCO pentru ca mi-a fost recomandat de oamenii care il foloseau si nu au avut motiv sa se planga. La vremea aceea SHELL nu se gasea mai de loc, MOTOREX era la inceput in Romania iar YACCO era importat de o firma din Bucuresti care AVEA CONTRACT COMERCIAL cu cine crezi? Cu KTM ROMANIA. Acum am HUSABERG care este produs tot in fabrica la KTM. Ghici ce ulei recomanda? Ai ghicit. MOTOREX evident. Deci, tine cont ca la nivel mondial sunt doar cativa producatori de uleiuri sintetice de renume iar uleiurile produse de ei se vand sub brand-uri consacrate. Sfatul meu este sa nu te zgarcesti la bani, sa pui un ulei (full sintetic) bun, ce are caracteristicile recomandate de KTM, sa nu depasesti nr admis de Km ce iti este recomandat ptr un schimb de ulei, iar daca simti tu ca ai tras foarte tare de motor schimba-l mai devreme decat scrie in carte. Motorul o sa fie cel mai fericit. ktm le papa pe ambele asa ca ce rost are sa-ti bati capul!! Are. Are. Pe principiul asta ar insemna sa mananci orice la intamplare pentru ca oricum a doua zi va trebui sa mananci iar, sa te speli cu orice sapun gasesti ptr ca oricum toate spala si oricum se consuma si va trebui sa cumperi altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 6, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2006 Buna intrebare. Aici este mult de povestit. Cu parere de rau pot sa spun ca nu prea mai am incredere in ce mai recomanda KTM. Motivul este ca fabrica, a facut niste contracte comerciale care de-a lungul timpului, evident, s-au schimbat tot din motive comerciale (ce producator a facut oferta mai buna a primit contractul) Eu cand am cumparat KTM-ul in 2002 mi-se recomanda sa folosesc cu strictete SHELL 15W40 . Dupa numai doi ani KTM recomada MOTOREX. Dupa ce am iesit din garantie am bagat YACCO MVX COMPETITION 15W50. Am vandut motocicleta la 22.500 Km si nu am avut nici o problema cu ea. Am folosit YACCO pentru ca mi-a fost recomandat de oamenii care il foloseau si nu au avut motiv sa se planga. La vremea aceea SHELL nu se gasea mai de loc, MOTOREX era la inceput in Romania iar YACCO era importat de o firma din Bucuresti care AVEA CONTRACT COMERCIAL cu cine crezi? Cu KTM ROMANIA. Acum am HUSABERG care este produs tot in fabrica la KTM. Ghici ce ulei recomanda? Ai ghicit. MOTOREX evident. Deci, tine cont ca la nivel mondial sunt doar cativa producatori de uleiuri sintetice de renume iar uleiurile produse de ei se vand sub brand-uri consacrate. Sfatul meu este sa nu te zgarcesti la bani, sa pui un ulei (full sintetic) bun, ce are caracteristicile recomandate de KTM, sa nu depasesti nr admis de Km ce iti este recomandat ptr un schimb de ulei, iar daca simti tu ca ai tras foarte tare de motor schimba-l mai devreme decat scrie in carte. Motorul o sa fie cel mai fericit. Si eu ma gandeam tot la Yacco 15w50 sintetic. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 Eu as avea ceva de adaugat...referitor la Motorex 15W50 (banuiesc mineral): ST-ul l-am luat de la BD, si mi-a spus ca avea asa ceva in motor, schimbat de aprox. 4.000 km. Cum eu nu am incredere decit in ce bag eu cu minutza mea, am verificat uleiul si....am completat 2,5 LITRI !!!!!!!!!!! La urmatorul schimb, cu Castrol XLR 15W50 (mineral, 130.000 litrul), am completat 300 ml in 7.000 km. Asa ca nu prea am incredere in ceva facut in Elvetia. Daca era un ceas...mai mergea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 KTM are contract cu motorrex... d'aia scrie in carte de el eu folosesc Yacco....ca doar nu de prostiil folosesc astia la dakar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 Si eu ma gandeam tot la Yacco 15w50 sintetic. Multumesc Baieti....tre ulei 15W50 sintetic Nu conteaza firma nu deveniti victimele marketingului Oricum la enduro uleiul se polueaza cu benz prost arsa aruncata de carburaor cu spritz si arsa partial de un cilindru care e de capul lui (adica de unul singur).....Aerul vine cand cu praf, cand cu apa sau cu ambele (noroi). Nu conteaza marca ci cat de des il schimbi....Uleiul n-are timp sa expire fizico-chimic ci se polueaza cu particule de praf, apa coloidala si particule de ferodo de pe ambreiaj. Pe Ionut moto l-a tinut 22miii km fiindca a schimbat uleiul chiar mai devreme decat a recomandat producatorul. Si fiindca nu a bagat endureala decat in ultimii Km. Daca schimbi uleiul la 3-4 plinuri de benzina pe hard enduro pot sa bag si mineral dar sa aiba specificatiile recomandate......de producator ....si nu neaparat marca recomandata de acesta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 simplu si la obiect: YACCO ROULEZ! mie imi place de ma kak pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 simplu si la obiect: YACCO ROULEZ!mie imi place de ma kak pe mine. pai nu mai bine il bagi in motor ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roko Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 ktm le papa pe ambele asa ca ce rost are sa-ti bati capul!! yacco au fost ia motorex sunt! Yacco nu "au fost" ci sunt! Iti dau eu un numar de telefon 0722320725. Baga Yacco si o sa vezi de ce tot pleaca astia la Dakar cu Yacco. Si iti mai spun ceva: bate-ti putin capul si citeste ce scrie pe bidon. o sa vezi adresa fabricii , ceea ce inseamna ca nu-i facut pe vapor, ca alte "marci". .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 ma refeream la manualul KTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Alex_ Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 (editat) De Motul ce parere aveti? Ca io tocmai am bagat asa ceva in LC4... PS: Cam cat e litru' de Yacco 15W50? Ca la urmatorul schimb, bag si io d-asta "de raliu" Editat Noiembrie 7, 2006 de _Alex_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 De Motul ce parere aveti? Ca io tocmai am bagat asa ceva in LC4... PS: Cam cat e litru' de Yacco 15W50? Ca la urmatorul schimb, bag si io d-asta "de raliu" YACCO MVX COMPETITION 15W50 este la bidon de 2 litri si costa in jur de 95 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roko Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 YACCO MVX COMPETITION 15W50 este la bidon de 2 litri si costa in jur de 95 lei. Mai degraba in jur de 88...nu stiu de unde il iei tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 Mai degraba in jur de 88...nu stiu de unde il iei tu. Stii ce inseamna IN JUR DE? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roko Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 Stii ce inseamna IN JUR DE? greseala mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 la banii astia imi iau in jur de 4L de MOTOREX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 ktm le papa pe ambele asa ca ce rost are sa-ti bati capul!! yacco au fost ia motorex sunt! Al meu nu papa de loc .L-am luat la 4000km si acum am 9500.I-am bagat numai 10w40 Motul 300v double ester+ Metabond c schimbat la 1500-1800 mers numai hard enduro.La fiecare schimb filtru mare nou si la doua sch.si ala mic.N-am avut niciodata probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vitezist Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 yacco ___a fost , este .. shi poate va fi. altceva nu bag.. dar cine stie ce-o sa mai apara:-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 yacco ___a fost , este .. shi poate va fi. altceva nu bag.. dar cine stie ce-o sa mai apara:-?? Si noi straim fericiti pana la adanci batraneti. Dar cine stie ce o sa mai fie pana atunci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.