Bica Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 bine hovere atunci sa vad cine poate recomanda un ulei bun la care altii sa nu aiba ce sa comenteze...care e ala?si ulei si om...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 (editat) baieti asta cu "baga frate Motul" e expirata rau. Sincer sa fiu, Motul e cel mai prost ulei pe care l'am bagat pana acum in motor. Nu am folosit motorex sau bel ray, dar cu siguranta nu o sa folosesc pentru ca am avut experiente cu oarecare spray'uri de lant care ungeau mult mai prost decat o pensula cu ulei. Nu am bagat niciodata "7100" sau "300V". Astea sunt fitze. Am prieteni cu 7100("sintetic tata") si le caraie cutia mai rau decat imi caraie mie cu 5100. Folosesc semi-sintetic asa cum a scris japonezu' in carte, mi'am gasit o marca ce "merge bine" la motoru' meu si asta e. P.S. Motul nu e un ulei scump. Varful de gama de la orice marca e scump. E un ulei relativ slab si ieftin. - Editat August 27, 2012 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 zi si tu ce ulei folosesti, poate il incearca si altii si li se pare bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 (editat) eu unul merg pe castrol, nu cel mai bun nici cel mai prost(semisintetic intotdeauna). Dau undeva intre 150 si 200 pe bidonul de 4L. Ultimul schimb am pus 5100 de la Motul si nu mai fac prostia asta. ca sa bag 300v nu se justifica pretul uleiului pe 5000 de km, pe langa faptul ca nu e specificat de producator sa bag sintetic. Editat August 27, 2012 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 (editat) baieti asta cu "baga frate Motul" e expirata rau.. Belray nu am folosit, insa motul (exceptie 300v, dar nici asta nu e foarte-foarte) si motorex mi s-au parut de rahat. Repsolul mi s-a parut mai ok. Ce ulei zici tu ca se potriveste la motorul tau? Poate incerc si eu vreodata... LE: vad ca ai raspuns mai devreme. Castrol nu am folosit la moto...doar la masini. Si sincer...nu era rau acolo, chiar daca se zice ca facut in turcia, mozambic, la cucu negroteiului... Poate incerc si la moto odata... Editat August 27, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 - si despre Repsol am auzit lucruri bune, dar nu l'am incercat pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Mai era cineva tot cu un V2 si zicea de castrolul asta semi-sintetic ca e foarte bun si ca-l foloseste de multi ani. Interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Mi-a venit in servis un SV 650 2004 care consuma si el ulei grav de tot. Adica mai avea 300 ml de ulei in baie. Tzacane biela pistonului din fata. I-am testat compresia si are 13,5 pe ambii cilindri. Abia m-am apucat sa o desfac, inca nu stiu exact ce stricaciuni are. Am gasit mult metal pe busonul magnetic de scurgere a uleiului. Mi se pare destul de mare compresia si suspectez ca sunt depuneri de calamina pe capul pistoanelor. Motorul e curat, nu pierde ulei pe nicaieri, motocicleta e in stare foarte buna, nu pare sa se mai fi umblat in ea si are doar vreo 40.000 de km. Am sa ma scriu aici cand identific problemele, poate te ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat August 27, 2012 Autor Share Postat August 27, 2012 update comportament moto: de joi-vineri: - a inceput sa scoata fum la rece (adica e vizibil, ceea ce nu era pana acum); - daca o turez pana spre 9000 de ture scoate fum negru destul de mult - parca suna un pic altfel motorul (nu mai toarce asa puternic, parca se aude un pic infundat - posibil sa fie doar ceva subiectiv, nu stiu) - nu mai trage cum obisnuia sa traga si a scazut parca si forta franei de motor - m-am uitat sa vad scurgeri: lasata cateva zile nemiscata si nu am gasit nimic sub ea. partea dreapta a motorului, uscata si curata. insa partea stanga, e cam murdara de ulei: furtunase, cilindrul din fata, etc (nu stiu pe unde ar putea improsca si daca e de la lant sau nu - asa cum am mentionat, cunostintele mele mecanice sunt aproape nule) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Cred ca a venit timpul se te duci la un service bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat August 27, 2012 Autor Share Postat August 27, 2012 Cred ca a venit timpul se te duci la un service bun. recomandari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 De unde esti? Cesar mai sus spune ca are in service un SV si poti merge la el (nu e reclama, doamne fereste). Ia legatura cu el ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat August 27, 2012 Autor Share Postat August 27, 2012 din bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.