m72story Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 (editat) salutare cine are pe acasa o pereche de pinioane de atas ofer la schimb pinioane de solo noi 9 cu 32, problema e ca la M-ul meu schimb a patra la 80 si tot e mult prea subturat iar in Fagaras sunt convins ca nu face fata cu atasul incarcat 0724 558 495 Editat August 24, 2012 de m72story Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Salut. Story 72 spune te rog in ce numar de dinti crezi ca se poate incadra dorinta ta. Daca am te ajut. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 As dori si eu sa stiu ce tipuri de pinioane exista Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 8x37, 9x35, 9x38, 10x34, 10x36. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 Și 9x32, precum vezi în pozele de mai sus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 Se pare că mă voi pricopsi cu această pereche de pinioane. Voi căuta să mai fac rost de un grup de Nipru ca să-l transform în "solo". Grupul meu de ataÂş este de 8/37, sensibil prea încet pentru mersul fără ataÂş. A mai folosit cineva 9/32 pe Nipre solo cu roți pe 19 țoli? Dacă da, îmi puteți spune păreri? Mulțumesc! Am găsit acest tabel pe net, poate fi folositor: ratio - ring/pinion teeth - usual model - speedo ratio 2.62 - 34/13 - BMW Racing /5 and later 2.91 - 32/11 - BMW R100 - 1.078 3.00 - 33.11 - BMW R90s-R100 - 1.112 3.09 - 34/11 - BMW R90-R100/7 - 1.144 3.13 - 25/8 - BMW R50 R60 R69s Solo 3.18 - 35/11 - BMW R50/2 3.20 - 32/10 - BMW R75-R80 - 1.186 3.30 - 33/10 3.36 - 37/11 - BMW R60-R75 - 1.244 3.375 - 27/8 - BMW R50/2 3.44 - 31/9 - 1.259 3.50 - 35/10 - (Chinese ratio) 3.55 - 32/9 - BMW R50/2 3.56 - 32/9 - BMW R60-R65 - 1.318 3.58 - 25/7 - BMW R50s 1960-62 3.6 - 36/10 - BMW R71 Solo 3.7 - 37/10 - (Chinese ratio) 3.86 - 27/7 - BMW R60 Sidecar 1956-67 3.89 - 35/9 - BMW R71 - Sidecar use (also used on Ural / Dnepr solo ratio) BMW R50 R69S - Sidecar use 4.38 - 35/8 - Sidecar use 4.57 - 32/7 - Sidecar use 4.625 - 37/8 - BMW R5, Ural sidecar use Din câte văd, par să fie destul de apropiate rapoartele 9/32 Âşi 10/35. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Caut sa vad ce am, din cate stiu am 3 perechi, ne vedem si ti le dau. Nu-mi trebuie nimic pe ele. Din cate stiu am unul mai drastic decat 8/37. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Iunie 16, 2019 Share Postat Iunie 16, 2019 Salut AdrianS, Ai primit cumva raspuns la aceasta intrebare din epoca veche ? cea de mai sus din data de 25.08.2012 ... "Se pare că mă voi pricopsi cu această pereche de pinioane. Voi căuta să mai fac rost de un grup de Nipru ca să-l transform în "solo". Grupul meu de ataÂş este de 8/37, sensibil prea încet pentru mersul fără ataÂş. A mai folosit cineva 9/32 pe Nipre solo cu roți pe 19 țoli? Dacă da, îmi puteți spune păreri? Mulțumesc! " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.