mpc Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 (editat) Pentru a nu mai polua topicul Simson cu dialoguri referitoare la aceasta adaptare,rog pe cei care au sugestii,sfaturi sau observatii cu privire la acesta tema sa posteze in acest topic. Va multumesc. Editat Septembrie 1, 2012 de mpc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 Pentru a nu mai polua topicul Simson cu dialoguri referitoare la aceasta adaptare,rog pe cei care au sugestii,sfaturi sau observatii cu privire la acesta tema sa posteze in acest topic. Va multumesc. salut.. hai apucate ce mare filozofie tai nu merge sudezi la loc ai si filmu ce crezi ca iti trebuie doua facultati,cat sa fie jmecheria sa cuplezi un motor de special la o cutie de simson,apucate tu de treaba ca sugesti vin cacalau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 Salut. Mpc-ule, fa o "smecherie" ca la fiecare postare a ta in topicul asta sa apara link-ul cu videocompilatia aia Simson-2CV. Nu de alta, mai priveste omul la minunea aia si vede ceva la care nu a fost atent, sau care a scapat la prima vedere. Din ce m-am mai uitat, cadrul, leaganul partea din fata, a fost "cracanat", ptr. a imbraca motorul si i-au fost facute niste intarituri. Acuma dau si eu cu bita in balta. Fa niste masuratori aproximative, latimea motorului la baza, latimea dintre lonjeroanele cadrului la Simson. La Nipru distanta dintre lonjeroane este de aprox. 175mm. Se mai poate forta pina la 180mm. Ambreiajul, vezi cum este , ce dimensiuni are la 2CV, fa comparatie cu Simson, fa comparatie cu Dnepr. Am adus in discutie Dnepr datorita apropierii la putere dintre 2CV si Dnepr. Plus ptr. Dnepr, diferentialul daca este montat si reglat bine, e tapan. Sa stii ca nici cutia de viteze de la Dnepr nu e de aruncat, plus ca are mers inapoi. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Septembrie 2, 2012 Share Postat Septembrie 2, 2012 (editat) diesel lombardini e la moda de montat pe motoare 15 LD 500 LOMBARDINI Editat Septembrie 2, 2012 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 2, 2012 Share Postat Septembrie 2, 2012 (editat) Pentru a nu mai polua topicul Simson cu dialoguri referitoare la aceasta adaptare,rog pe cei care au sugestii,sfaturi sau observatii cu privire la acesta tema sa posteze in acest topic. Va multumesc. Eu zic sa stai bland, fara sa modifici cadrul nu cred ca poti monta motorul de Citroen care din cate imi aduc aminte avea o volanta destul de mare iar transmisia de Simson nu iti da o libertate de miscare prea mare. Acum am vazut si filmul, cadrul este modificat. Frumoasa mobra cu acel motor dar la noi vei avea probleme cu RAR-ul. Editat Septembrie 2, 2012 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Septembrie 2, 2012 Autor Share Postat Septembrie 2, 2012 (editat) Se pare ca in general parerile sunt ostile Simsonului-exact cum banuiam si eu-dar filmuletul m-a facut sa ma gandesc pentru o clipa . . . Mai analizam ! Editat Septembrie 2, 2012 de mpc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 2, 2012 Share Postat Septembrie 2, 2012 Se pare ca in general parerile sunt ostile Simsonului-exact cum banuiam si eu-dar filmuletul m-a facut sa ma gandesc pentru o clipa . . . Mai analizam ! Nu prea ai ce analiza, la noi sunt probleme mari cu omologarea. Adaptarea se poate face dar nu te vei bucura de mobra pt ca nu vei putea circula legal. Asta e situatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Septembrie 2, 2012 Autor Share Postat Septembrie 2, 2012 (editat) Nu prea ai ce analiza, la noi sunt probleme mari cu omologarea. Adaptarea se poate face dar nu te vei bucura de mobra pt ca nu vei putea circula legal. Asta e situatia. Se poate sa fie asa,mai mult,in mod sigur asa e,dar daca altii au putut,inseanmna ca se poate. Poate ca la un Dnepr ar fi mai facil ?!? Editat Septembrie 2, 2012 de mpc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 2, 2012 Share Postat Septembrie 2, 2012 (editat) Se poate sa fie asa,mai mult,in mod sigur asa e,dar daca altii au putut,inseanmna ca se poate. Poate ca la un Dnepr ar fi mai facil ?!? Vad ca nu prea intelegi, montarea motorului de Citroen o poti face dar cum intri in legalitate cu el? Te duci la RAR sa faci omologare artizanala? Nici nu vreau sa ma gandesc ce bataie de cap si ce costuri o sa ai, ca sa nu mai zic ca exista posibilitatea sa nu poti face omologarea daca modifici cadrul. Cu un Dnepr e mai usor, motoarele sunt similare dar tot vei intampina probleme la RAR. Ar fi bine sa te interesezi ce implica o astfel de modificare la RAR. Problemele in ambele cazuri nu tin de tehnica (montarea motorului se poate face) ci de legi. Editat Septembrie 2, 2012 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 As fi curios,sa defineasca cineva ce inseamna legalitate.Daca am atelajul inmatriculat,am itp,am asigurare,platit impozit,sunt in legalitate nu? Ps: de fapt sunt curios cum se face controlul legalitatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Banuiesc ca la un control/filtru RAR se observe ca seria de pe motor nu e ce trebuie, chiar daca nu mai e trecut in talon (model nou). Cand faci ITP, la fel, se verifica si parca se pozeaza seria motorului Si, in caz de accident cu victime, poate te trezesti ca se face o verificare tehnica. Cum ramana apoi cu vinovatie si despagubire, nu stiu. Este o intrebare interesanta, si pentru mine. Si este un exemplu de o legislatie prea rigida care incurajeaza ilegalitati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Suntem prea putini motociclisti interesati pentru a initia, spre exemplu, o miscare dec sensibilizare a RaR ului cu privire la montarea unui atas pe orice motoreta omologata solo. Cat despre montarea de alte motoare mai puternice, ce sa mai zic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 (editat) As fi curios,sa defineasca cineva ce inseamna legalitate.Daca am atelajul inmatriculat,am itp,am asigurare,platit impozit,sunt in legalitate nu? Ps: de fapt sunt curios cum se face controlul legalitatii! ITP poti avea maxim doi ani dupa care trebuie sa-l faci din nou si acolo vei intampina probleme. Ca poti sa fentezi legea este cu totul altceva dar la un moment dat tot vei avea probleme. Riscul de a fi oprit de un filtru cu echipaj RAR este destul de redus la mobre dar nu este exclus. Editat Septembrie 3, 2012 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Nea Mihai, se poate face orice. M-am saturat de motociclisti din astia care se lamenteaza in pampersi. Se poate face absolut orice, dar iti trebuie bani, multi bani. Iti trebuie proiect aprobat de un inginer atestat RAR, iti trebuie bani pentru constructia motocicletei, multi bani pentru omologare individuala, iar in final se poate chiar sa te refuze. Sfatul meu e sa nu te apuci de asa ceva, mai bine scoate NSU ala de 2jumate la plimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 M-am saturat de motociclisti din astia care se lamenteaza in pampersi. Lasa bre sa ne lamentam noi ca nu suntem toti dispusi sa incalcam legea ca tine cand ai taiat cadrul la Ij ca sa-l cioparesti iar cand l-ai vandut nu i-ai spus nimic cumparatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Zuzo, eu cand choppeream Ijul cu Petrica si dadeam nastere Maritei, tu te uitai lung dupa Ijuri si Nipre chopperite, nu puteai sa gandesti mai mult de o trotineta comunista. Plm, in 2001-2003, toata lumea chopperea comunistea, cine avea japoneza era un zeu. Tu erai si ai ramas un frustrat care nu o sa realizezi nimic in viata, vezi ca ti-a pus @bogdan07 ala definitia corecta, un schelalaitor. Iar Urse, ca mie nu-mi place sa vb cotit, nu mi-a reprosat niciodata nimic, a stiut ce cumpara. Punct. Tu poti mah sa postezi poze din astea, cu tine pe motoreta, din perioada aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 (editat) Zuzo, eu cand choppeream Ijul cu Petrica si dadeam nastere Maritei, tu te uitai lung dupa Ijuri si Nipre chopperite, nu puteai sa gandesti mai mult de o trotineta comunista. Plm, in 2001-2003, toata lumea chopperea comunistea, cine avea japoneza era un zeu. Tu erai si ai ramas un frustrat care nu o sa realizezi nimic in viata, vezi ca ti-a pus @bogdan07 ala definitia corecta, un schelalaitor. Iar Urse, ca mie nu-mi place sa vb cotit, nu mi-a reprosat niciodata nimic, a stiut ce cumpara. Punct. Tu poti mah sa postezi poze din astea, cu tine pe motoreta, din perioada aia? Nu m-am omorat nici o data dupa poze, nu sunt laudaros ca tine, in afara de asta tu nu ai facut nimic, tu ai platit ca sa se faca. Eu daca fac ceva nu trebuie sa apelez la nimeni, doar la strungari dar si la ei ma duc cu schita tehnica facuta de mine. In alta ordine de idei nu i-ai spus nimic lui Urse, cand si-a dat seama ti-a spus si i-ai zis ca-i dai banii inapoi daca e vreo problema, adica de mintit ai mintit. PS: Ati modificat Ij-ul asa de bine ca a ramas fara frana spate cu el din cauza unei improvizatii, surub de 6 sudat pe o tija de franare, asa ca mai invatati sa sudati si sa modificati Editat Septembrie 3, 2012 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 (editat) Mda, inca o data dai dovada de lasitate, ascunzadu-te dupa alte atacuri. Pierd timpul cu tine, tie ti se poate aplica doar bancul cu timpul. In continuare, dupa 10 ani, Urse nu zice nimic, tu te erijezi in purtator de cuvant (in timp ce scriu acest mesaj il sun pe Urse)...acum vb cu Urse si a spus ca ne pierdem timpul. Urde a spus ca daca are probleme, si le rezolva singur. Editat Septembrie 3, 2012 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 (editat) Mda, inca o data dai dovada de lasitate, ascunzadu-te dupa alte atacuri. Pierd timpul cu tine, tie ti se poate aplica doar bancul cu timpul. In continuare, dupa 10 ani, Urse nu zice nimic, tu te erijezi in purtator de cuvant (in timp ce scriu acest mesaj il sun pe Urse)...acum vb cu Urse si a spus ca ne pierdem timpul. Urde a spus ca daca are probleme, si le rezolva singur. Eu zic ca mai bine nu ma atacai, asa daca ai cautat scandal l-ai gasit si mai ies si niste nasoale despre de tine la iveala. Si ne mai punem si moderatorii in cap. nici o data Niciodata. Editat Septembrie 3, 2012 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Septembrie 4, 2012 Autor Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) Nea Mihai, se poate face orice. M-am saturat de motociclisti din astia care se lamenteaza in pampersi. Se poate face absolut orice, dar iti trebuie bani, multi bani. Iti trebuie proiect aprobat de un inginer atestat RAR, iti trebuie bani pentru constructia motocicletei, multi bani pentru omologare individuala, iar in final se poate chiar sa te refuze. Sfatul meu e sa nu te apuci de asa ceva, mai bine scoate NSU ala de 2jumate la plimbare. Destul de necrutator, dar corect,scurt si la obiect. Cred ca ai dreptate,si aceasta adaptare poate ramane pe termen mediu sau lung.Asa cun spui, sunt alte lucrari care au intaietate ! Editat Septembrie 4, 2012 de mpc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 ete si pe nenea unguru asta ce-o facut!motor de fiat 600 pe cadru de lemn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.