Sari la conținut

Adaptare motor boxer 650 cc Citroen


mpc
 Share

Postări Recomandate

Pentru a nu mai polua topicul Simson cu dialoguri referitoare la aceasta adaptare,rog pe cei care au sugestii,sfaturi sau observatii cu privire la acesta tema sa posteze in acest topic.

Va multumesc.

Editat de mpc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru a nu mai polua topicul Simson cu dialoguri referitoare la aceasta adaptare,rog pe cei care au sugestii,sfaturi sau observatii cu privire la acesta tema sa posteze in acest topic.

Va multumesc.

salut.. hai apucate ce mare filozofie tai nu merge sudezi la loc ai si filmu ce crezi ca iti trebuie doua facultati,cat sa fie jmecheria sa cuplezi un motor de special la o cutie de simson,apucate tu de treaba ca sugesti vin cacalau :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mpc-ule, fa o "smecherie" ca la fiecare postare a ta in topicul asta sa apara link-ul cu videocompilatia aia Simson-2CV. Nu de alta, mai priveste omul la minunea aia si vede ceva la care nu a fost atent, sau care a scapat la prima vedere. Din ce m-am mai uitat, cadrul, leaganul partea din fata, a fost "cracanat", ptr. a imbraca motorul si i-au fost facute niste intarituri. Acuma dau si eu cu bita in balta. Fa niste masuratori aproximative, latimea motorului la baza, latimea dintre lonjeroanele cadrului la Simson. La Nipru distanta dintre lonjeroane este de aprox. 175mm. Se mai poate forta pina la 180mm. Ambreiajul, vezi cum este , ce dimensiuni are la 2CV, fa comparatie cu Simson, fa comparatie cu Dnepr. Am adus in discutie Dnepr datorita apropierii la putere dintre 2CV si Dnepr. Plus ptr. Dnepr, diferentialul daca este montat si reglat bine, e tapan. Sa stii ca nici cutia de viteze de la Dnepr nu e de aruncat, plus ca are mers inapoi. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Pentru a nu mai polua topicul Simson cu dialoguri referitoare la aceasta adaptare,rog pe cei care au sugestii,sfaturi sau observatii cu privire la acesta tema sa posteze in acest topic.

Va multumesc.

 

Eu zic sa stai bland, fara sa modifici cadrul nu cred ca poti monta motorul de Citroen care din cate imi aduc aminte avea o volanta destul de mare iar transmisia de Simson nu iti da o libertate de miscare prea mare.

 

Acum am vazut si filmul, cadrul este modificat. Frumoasa mobra cu acel motor dar la noi vei avea probleme cu RAR-ul.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca in general parerile sunt ostile Simsonului-exact cum banuiam si eu-dar filmuletul m-a facut sa ma gandesc pentru o clipa . . .

 

Mai analizam !

Editat de mpc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Se pare ca in general parerile sunt ostile Simsonului-exact cum banuiam si eu-dar filmuletul m-a facut sa ma gandesc pentru o clipa . . .

 

Mai analizam !

 

Nu prea ai ce analiza, la noi sunt probleme mari cu omologarea. Adaptarea se poate face dar nu te vei bucura de mobra pt ca nu vei putea circula legal.

 

Asta e situatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea ai ce analiza, la noi sunt probleme mari cu omologarea. Adaptarea se poate face dar nu te vei bucura de mobra pt ca nu vei putea circula legal.

 

Asta e situatia.

 

Se poate sa fie asa,mai mult,in mod sigur asa e,dar daca altii au putut,inseanmna ca se poate. :bigstar:

Poate ca la un Dnepr ar fi mai facil ?!? :scratch:

Editat de mpc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Se poate sa fie asa,mai mult,in mod sigur asa e,dar daca altii au putut,inseanmna ca se poate. :bigstar:

Poate ca la un Dnepr ar fi mai facil ?!? :scratch:

 

Vad ca nu prea intelegi, montarea motorului de Citroen o poti face dar cum intri in legalitate cu el? Te duci la RAR sa faci omologare artizanala? Nici nu vreau sa ma gandesc ce bataie de cap si ce costuri o sa ai, ca sa nu mai zic ca exista posibilitatea sa nu poti face omologarea daca modifici cadrul.

 

Cu un Dnepr e mai usor, motoarele sunt similare dar tot vei intampina probleme la RAR. Ar fi bine sa te interesezi ce implica o astfel de modificare la RAR. Problemele in ambele cazuri nu tin de tehnica (montarea motorului se poate face) ci de legi.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As fi curios,sa defineasca cineva ce inseamna legalitate.Daca am atelajul inmatriculat,am itp,am asigurare,platit impozit,sunt in legalitate nu?

 

Ps: de fapt sunt curios cum se face controlul legalitatii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca la un control/filtru RAR se observe ca seria de pe motor nu e ce trebuie, chiar daca nu mai e trecut in talon (model nou).

Cand faci ITP, la fel, se verifica si parca se pozeaza seria motorului

Si, in caz de accident cu victime, poate te trezesti ca se face o verificare tehnica. Cum ramana apoi cu vinovatie si despagubire, nu stiu.

 

Este o intrebare interesanta, si pentru mine. Si este un exemplu de o legislatie prea rigida care incurajeaza ilegalitati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suntem prea putini motociclisti interesati pentru a initia, spre exemplu, o miscare dec sensibilizare a RaR ului cu privire la montarea unui atas pe orice motoreta omologata solo.

Cat despre montarea de alte motoare mai puternice, ce sa mai zic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

As fi curios,sa defineasca cineva ce inseamna legalitate.Daca am atelajul inmatriculat,am itp,am asigurare,platit impozit,sunt in legalitate nu?

 

Ps: de fapt sunt curios cum se face controlul legalitatii!

 

ITP poti avea maxim doi ani dupa care trebuie sa-l faci din nou si acolo vei intampina probleme. Ca poti sa fentezi legea este cu totul altceva dar la un moment dat tot vei avea probleme. Riscul de a fi oprit de un filtru cu echipaj RAR este destul de redus la mobre dar nu este exclus.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nea Mihai, se poate face orice. M-am saturat de motociclisti din astia care se lamenteaza in pampersi. Se poate face absolut orice, dar iti trebuie bani, multi bani. Iti trebuie proiect aprobat de un inginer atestat RAR, iti trebuie bani pentru constructia motocicletei, multi bani pentru omologare individuala, iar in final se poate chiar sa te refuze. Sfatul meu e sa nu te apuci de asa ceva, mai bine scoate NSU ala de 2jumate la plimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

M-am saturat de motociclisti din astia care se lamenteaza in pampersi.

 

Lasa bre sa ne lamentam noi ca nu suntem toti dispusi sa incalcam legea ca tine cand ai taiat cadrul la Ij ca sa-l cioparesti iar cand l-ai vandut nu i-ai spus nimic cumparatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zuzo, eu cand choppeream Ijul cu Petrica si dadeam nastere Maritei, tu te uitai lung dupa Ijuri si Nipre chopperite, nu puteai sa gandesti mai mult de o trotineta comunista. Plm, in 2001-2003, toata lumea chopperea comunistea, cine avea japoneza era un zeu. Tu erai si ai ramas un frustrat care nu o sa realizezi nimic in viata, vezi ca ti-a pus @bogdan07 ala definitia corecta, un schelalaitor. Iar Urse, ca mie nu-mi place sa vb cotit, nu mi-a reprosat niciodata nimic, a stiut ce cumpara. Punct.

 

Tu poti mah sa postezi poze din astea, cu tine pe motoreta, din perioada aia?

 

 

post-263-0-85833600-1346694919_thumb.jpgpost-263-0-11329200-1346694926_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Zuzo, eu cand choppeream Ijul cu Petrica si dadeam nastere Maritei, tu te uitai lung dupa Ijuri si Nipre chopperite, nu puteai sa gandesti mai mult de o trotineta comunista. Plm, in 2001-2003, toata lumea chopperea comunistea, cine avea japoneza era un zeu. Tu erai si ai ramas un frustrat care nu o sa realizezi nimic in viata, vezi ca ti-a pus @bogdan07 ala definitia corecta, un schelalaitor. Iar Urse, ca mie nu-mi place sa vb cotit, nu mi-a reprosat niciodata nimic, a stiut ce cumpara. Punct.

 

Tu poti mah sa postezi poze din astea, cu tine pe motoreta, din perioada aia?

 

 

post-263-0-85833600-1346694919_thumb.jpgpost-263-0-11329200-1346694926_thumb.jpg

 

Nu m-am omorat nici o data dupa poze, nu sunt laudaros ca tine, in afara de asta tu nu ai facut nimic, tu ai platit ca sa se faca. Eu daca fac ceva nu trebuie sa apelez la nimeni, doar la strungari dar si la ei ma duc cu schita tehnica facuta de mine.

 

In alta ordine de idei nu i-ai spus nimic lui Urse, cand si-a dat seama ti-a spus si i-ai zis ca-i dai banii inapoi daca e vreo problema, adica de mintit ai mintit.

 

PS: Ati modificat Ij-ul asa de bine ca a ramas fara frana spate cu el din cauza unei improvizatii, surub de 6 sudat pe o tija de franare, asa ca mai invatati sa sudati si sa modificati :smoke:

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, inca o data dai dovada de lasitate, ascunzadu-te dupa alte atacuri. Pierd timpul cu tine, tie ti se poate aplica doar bancul cu timpul. In continuare, dupa 10 ani, Urse nu zice nimic, tu te erijezi in purtator de cuvant (in timp ce scriu acest mesaj il sun pe Urse)...acum vb cu Urse si a spus ca ne pierdem timpul. Urde a spus ca daca are probleme, si le rezolva singur.

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Mda, inca o data dai dovada de lasitate, ascunzadu-te dupa alte atacuri. Pierd timpul cu tine, tie ti se poate aplica doar bancul cu timpul. In continuare, dupa 10 ani, Urse nu zice nimic, tu te erijezi in purtator de cuvant (in timp ce scriu acest mesaj il sun pe Urse)...acum vb cu Urse si a spus ca ne pierdem timpul. Urde a spus ca daca are probleme, si le rezolva singur.

 

Eu zic ca mai bine nu ma atacai, asa daca ai cautat scandal l-ai gasit si mai ies si niste nasoale despre de tine la iveala.

 

Si ne mai punem si moderatorii in cap.

 

nici o data

 

Niciodata.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nea Mihai, se poate face orice. M-am saturat de motociclisti din astia care se lamenteaza in pampersi. Se poate face absolut orice, dar iti trebuie bani, multi bani. Iti trebuie proiect aprobat de un inginer atestat RAR, iti trebuie bani pentru constructia motocicletei, multi bani pentru omologare individuala, iar in final se poate chiar sa te refuze. Sfatul meu e sa nu te apuci de asa ceva, mai bine scoate NSU ala de 2jumate la plimbare.

 

 

Destul de necrutator, dar corect,scurt si la obiect. Cred ca ai dreptate,si aceasta adaptare poate ramane pe termen mediu sau lung.Asa cun spui, sunt alte lucrari care au intaietate ! :D

Editat de mpc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...