Sari la conținut

Problema carburatie


iacubovici
 Share

Postări Recomandate

ma...:)))tu ori esti copac ori esti fagot...daca ti-e amestecul sarac o sa distrugi motorul ala ca se supraincalzeste..da-l odata din suruburile pilot o tura desfiletata...ti-am tot zis...da fa odata pt numele lui Faraon...ca la 3ooo de ture sa bagi in viteza intr-o luna scoti cucuruz din cutia de viteze si axurile cu pinioane o sa arate ca cotoarele de varza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 78
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sa NU pornesti motorul cu o bujie si manometrul montat! va face bummm manometrul! compresia are din moment ce porneste usor la rece. verifica jocul la supape!

 

inca ceva! desfac carburatorul complet fara sa incurci vreo piese de la unul la altul. verifica cele 2 o-ringuri de la plutitoare! apoi cuiele pontou! dute la un magazin cu o-ringuri si cumpara 2 buc 10x1,5. alea sunt la tuburile emulsoare! pune plutitoarele la 14-14,7 mm. acul de dozaj la penultima crestatura! suruburile pilot la 3,5 ture ambele! go for a ride! ;)

 

 

aici nu am inteles chestia cu acul de dozaj, la care crestatura trebuie sa fie, luand ca reper dinspre partea de sus (unde e membrana) catre varful ascutit de jos?

 

ma...:)))tu ori esti copac ori esti fagot...daca ti-e amestecul sarac o sa distrugi motorul ala ca se supraincalzeste..da-l odata din suruburile pilot o tura desfiletata...ti-am tot zis...da fa odata pt numele lui Faraon...ca la 3ooo de ture sa bagi in viteza intr-o luna scoti cucuruz din cutia de viteze si axurile cu pinioane o sa arate ca cotoarele de varza...

 

 

nu apreciez limbajul dar apreciez umorul si sugestile. asta urmeaza sa fac sa umblu la suruburile pilot....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi cate crestaturi ai pe ace..si pune la cea din mijloc..ca incepi de sus sau de jos mijlocul tot ala e..:)si acele de dozaj nu au treaba cu relantiul doar cu urmatoarele plaje de turatie..deci intai umbla la suruburile pilot...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi cate crestaturi ai pe ace..si pune la cea din mijloc..ca incepi de sus sau de jos mijlocul tot ala e..:)si acele de dozaj nu au treaba cu relantiul doar cu urmatoarele plaje de turatie..deci intai umbla la suruburile pilot...

 

suruburile pilot nu sunt functionale daca nu e etans tot ..daca trage aer fals..daca nivelul nu e bun in carburator!!

poti sa invarti la suruburile alea pana se strica surubelnita..

dar totusi ma mira ca porneste..mai ales ca daca clapetele de acceleratie sunt deschise nu prea functioneaza shocul... deci sigur nivelul este prea mare in carburator..ca partea de relantiu nu functioneaza deloc..

la 3000 de ture este aceleratia deschisa..nu mai este influentat mersul motorului de setarile de relanti...

Editat de Nagy_Arpad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In speranta ca o sa isi dea cineva mai exact despre ce e vorba, am facut 2 filmulete scurte ca sa vedeti si mai ales sa auziti comportamentul motorului. ca sa recapitulez:

 

- am verificat incarcarea

- am curatat carburatoarele

 

- ulei si bujii noi

 

- compresia e ok

 

astept pareri. video-urile sunt la link-urile de mai jos

 

http://www.youtube.com/watch?v=QWnUQKaRn_Y&feature=youtu.be

 

http://www.youtube.com/watch?v=bOXV0XFXrdg&feature=youtu.be

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce miscari de epileptic ai cand tragi de gazu' ala! =))) nici la curse nu se trage asa de gaz, la ce-ti foloseste. in filmulete porneste bine si mai sta si la relanti. e monociclindru, normal sa moara saracul cand il ametesti asa din gaz....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e chiar necesar ca toti membrii acestui forum sa foloseasca termeni de genul acesta? trageam asa "epileptic" pentru ca doream sa atrag atentia asupra faptului ca in momentul in care accelerezi brusc (cum ar fi o plecare de pe loc) da in nas si uneori se opreste...

 

va rog, daca nu aveti ceva constructiv de adaugat, folositi-va comentariile de genul asta pentru site-urile de socializare.

in alta ordine de idei, am gasit pe un alt forum pe cineva care a avut aceleasi simptome si s-a dovedit a fi de vina fisele de la bujii care erau oxidate. am sa masor maine impedanta si sa vad daca nu cumva ele sunt de vina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am verificat acum fisele de la bujii si se pare ca sunt stricate. am verificat cu multimetru conductivitatea si nu mi-a masurat nici o valoare. teoretic ar trebui sa arate 1k ohm. am masurat separat firul care intra in capul fisei si ala e ok, nu e intrerupt, dar masurand fisele de la un capat la celalat, nu am reusit sa primesc nici o citire pe aparat. am sa ma duc maine si pe altcineva sa le masoare sa ma asigur ca le-am masurat corect. vreo idee unde gasesc capete de astea in Cluj: BERU ZLE301 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-au treaba alea...chiar daca nu iti indica continuitate (probabil pt ca-s coapte si oxidate)curentu ala merge prin ele..de asta poti fii sigur..gasesti la Romimoto pe Liviu Rebreanu pipe ngk..de 5ohmi..la 27 de lei bucata ceva de genu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci scuza-ma, dar acum imi dau seama de la cine primesc eu sfaturi. cum poti sa spui ca n-au treaba alea? crezi ca aiurea sunt puse acolo ? pipele alea au in ele o rezistenta de 1kohm care se strica , in cazul meu dupa 18 ani de folosinta. Moment in care ele nu mai transmit catre bujie curentul cu intensitatea necesara, motiv pentru care la relanti motorul merge apatic... eu sincer cred ca asta e problema, am sa-mi comand alte pipe si gata.

 

in alta ordine de idei, vreau sa inchid acest topic, le multumesc celor care m-au ajutat cu sfaturi referitoare la decompresor si la masurarea compresiei iar la restu care doar intra pe acest forum sa comenteze aiurea si sa faca misto, le recomand sa invete o limba straina si sa intre si pe forumurile de peste granita si sa vada modul in care se discuta si se ajuta oamenii acolo. mai avem de invatat dragii mei Romani!

 

n-au treaba alea...chiar daca nu iti indica continuitate (probabil pt ca-s coapte si oxidate)curentu ala merge prin ele..de asta poti fii sigur..gasesti la Romimoto pe Liviu Rebreanu pipe ngk..de 5ohmi..la 27 de lei bucata ceva de genu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am verificat acum fisele de la bujii si se pare ca sunt stricate. am verificat cu multimetru conductivitatea si nu mi-a masurat nici o valoare.

Cum le ai masurat? Ce setarea ai folosit pe multimetru?

Si asta a mea a inceput la un moment dat sa merge intrerupt la turatii mici. Cauza era o fisa care dadea scanteie in cadru.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scrie in manuale cum se masoara bobinele. pui multimetrul pe ohmi sau kohmi (depinde de valorile din carte), de obicei ultima (ko). la intrare trebuie sa ai o valoare (mai mica) la iesire mai mare. la mine cifrele sunt ceva de genul 3-5 ko la intrare, 25-40ko la iesire. ai alte cifre, masori bobinele FARA fise. daca cifrele NU sunt in marje se masoara si fisele. la fise parca 5 ko sau ceva de genul erau valorile ..

 

 

PS: sper sa nu fi scris aiurea ca nu am manualul in fata!

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maa Ciorpales..nu au treaba alea daca iti spun..rezistenta aia din pipa e antiparazitare..ca sa nu bruiezi tarafu lu' Vasile cand se uita la fata de la miezu noptii...dar intensitatea curentului de acolo din pipa strapunge si un contact imperfect..crede-ma..nici eu nu am putut masura 2 din pipele mele din cauza la oxizi si la rezistentele alea belite si mergea motorul si asa fara probleme...daca tii o fisha la 2 cm chiar de cadru motocicletei face scanteie..iti dai seama ce curent trece prin ea..cum puscarie nu trece printr-un contact imperfect...normal ca pe alte siteuri din alte tari se discuta altfel ca acolo toti au bani si cum ii vine la unu o beshina sa de-a un sfat zice:schimba pipele si fishele..si prostu merge si cumpara un set de pipe si fishe cu 100 de euro si ghici ce..tot la fel merge motorul..si?asta este zice sfatosul..I guess I was wrong...trebe luate lucrurile dupa o anumita logica my friend...

 

Cum le ai masurat? Ce setarea ai folosit pe multimetru?

Si asta a mea a inceput la un moment dat sa merge intrerupt la turatii mici. Cauza era o fisa care dadea scanteie in cadru.

 

 

 

 

da..cu fishele si eu am avut probleme...alea da..daca is imbatranite pierd curent pe cadru si pe diferite parti metalice..dar pipele is pipe serios..numa dcaca nu iti citeste aparatu 40 de ohmi la pipe tre schimbate..in rest da-i shpan...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat pe toate scalele de masurat ohmi si pe nici una nu am primit nic un fel de rezultat, ca si cum ar fi intrerupt circuitul in interiorul pipei, asta la ambele pipe

 

Cum le ai masurat? Ce setarea ai folosit pe multimetru?

Si asta a mea a inceput la un moment dat sa merge intrerupt la turatii mici. Cauza era o fisa care dadea scanteie in cadru.

 

ceea ce spui tu despre bruiat este adevarat, dar in acelasi timp, daca acea rezistenta este arsa/oxidata circuitul dintre fisa si bujie este intrerupt, curentul ajungand doar sub forma de descarcari electrice in interiorul pipei la buji, fapt ce duce la scaderea impedantei curentului, adica la puterea scantei, lucru ce duce la o aprindere proasta. dupa mine asta e logica. si daca bine imi aduca aminte, aseara, inainte sa masor cu multimetru pipele, am scos bujia si am dat la automat sa vad daca face scanteie. pe langa faptul ca nu a facut nici o schinteie (era ora 9 seara si ar fi trebuit sa le vad) la un moemnt dat am simtit ca m-am si curentat putin, desi tineam fisa in mana cu manusa de electrician cauciucata.

 

maa Ciorpales..nu au treaba alea daca iti spun..rezistenta aia din pipa e antiparazitare..ca sa nu bruiezi tarafu lu' Vasile cand se uita la fata de la miezu noptii...dar intensitatea curentului de acolo din pipa strapunge si un contact imperfect..crede-ma..nici eu nu am putut masura 2 din pipele mele din cauza la oxizi si la rezistentele alea belite si mergea motorul si asa fara probleme...daca tii o fisha la 2 cm chiar de cadru motocicletei face scanteie..iti dai seama ce curent trece prin ea..cum puscarie nu trece printr-un contact imperfect...normal ca pe alte siteuri din alte tari se discuta altfel ca acolo toti au bani si cum ii vine la unu o beshina sa de-a un sfat zice:schimba pipele si fishele..si prostu merge si cumpara un set de pipe si fishe cu 100 de euro si ghici ce..tot la fel merge motorul..si?asta este zice sfatosul..I guess I was wrong...trebe luate lucrurile dupa o anumita logica my friend...

 

 

 

 

 

 

da..cu fishele si eu am avut probleme...alea da..daca is imbatranite pierd curent pe cadru si pe diferite parti metalice..dar pipele is pipe serios..numa dcaca nu iti citeste aparatu 40 de ohmi la pipe tre schimbate..in rest da-i shpan...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scrie in manuale cum se masoara bobinele. pui multimetrul pe ohmi sau kohmi (depinde de valorile din carte), de obicei ultima (ko). la intrare trebuie sa ai o valoare (mai mica) la iesire mai mare. la mine cifrele sunt ceva de genul 3-5 ko la intrare, 25-40ko la iesire. ai alte cifre, masori bobinele FARA fise. daca cifrele NU sunt in marje se masoara si fisele. la fise parca 5 ko sau ceva de genul erau valorile ..

 

 

PS: sper sa nu fi scris aiurea ca nu am manualul in fata!

la mine manualul da un interval pentru pipa si inca un interval pentru fisa+pipa ;) ... am masurat tot de la stator pana la bujie,totul se incadra in specificatiile manualului, apoi am revenit la carburator si acolo era buba

 

noah dute cumpara-le...ca pana omu nu da banii nu se potoleste...Doamne da sa fie cum spui tu!

BMW orighinal

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fesule am o piesa pentru tine daca tot veni vorba de renuntzat "As renuntza la viata si la mine,As renuntza la tot doar pentru tine,As renuntza la tot ce-i omenesc,Lasa-ma sa te iubeeesscc...":))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in principiu nu ar fi asa mare problema ca e cu intrerupere scanteia, daca as avea mai mult de UN cilindru, dar cum am doar unul se simte ca scanteia e slaba si uneori lipseste.

 

nu-i adevarat..doara de aia i se tureaza motorul...ca scanteia la bujii prin pipe e cu intermitentze...trebuie musai cumparate...

 

eu nu am gasit decat cu rezistenta in ele, iar astea au rezistenta de 1kohm

 

eu as renunta la pipele cu rezistenta de tot. oricum au bujiile rezistente de 5kohm in ele, mai pui inca 5 de la pipa... 10 sunt deja overkill, chiar si pentru televizoarele si radiourile pe lampi...

 

si eu am amsurat pe rans, fisa, pipa si bujia iar la ambele pipe nu am priit nici o citire pe aparat

 

la mine manualul da un interval pentru pipa si inca un interval pentru fisa+pipa ;) ... am masurat tot de la stator pana la bujie,totul se incadra in specificatiile manualului, apoi am revenit la carburator si acolo era buba

 

 

BMW orighinal

 

doar pe maine imi ajung si da, si eu sper sa fie pipele de vina si doar atat

 

noah dute cumpara-le...ca pana omu nu da banii nu se potoleste...Doamne da sa fie cum spui tu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...