Sari la conținut

Husqvarna Terra


Postări Recomandate

La cererea publicului deschid topicul despre Terra , o motocicleta care ar fi avut potential ..dar pe care departamentul marketing [cel mei probabil de la BMW] a "nerf"-uit-o in stilul deja classic BMW.

 

post-47250-0-87848500-1346934883_thumb.jpg post-47250-0-72539300-1346934877_thumb.jpg

 

Dupa un pic de cautare pe web am gasit si datele tehnice :

 

 

 

Engine Single-cylinder, four-stroke

Head Four valves operated by DOHC

Displacement 652cc

Bore x Stroke 100 x 83mm

Compression 12.3:1

Output 58 hp

Fuel System Marelli EFI

Transmission 5 speed

Starting Electric

Clutch Wet multi-plate with mechanical control

Front Suspension Sachs 46mm upside-down fork, 7.5 in. travel

Rear Suspension Sachs single shock, link-mounted, 7.5 in. travel

Front Rim 2.50Ă19 cast aluminum 1.85Ă21 spoke wheel

Rear Rim 3.50Ă17 cast aluminum 3.00Ă18 spoke wheel

Front Tire 110/80-19 90/90-21

Rear Tire 140/80-17 140/80-18

Front Brake Brembo hydraulic single 300mm disc

Rear Brake Brembo hydraulic single 240mm disc

ABS Standard (disengageable) N/A

Fuel Capacity 3.57 gallons

Wheelbase 59.1 in.

Rake 26 degrees 27 degrees

Trail 3.98 in. 4.41 in.

Seat Height 33.8 in. 34.4 in.

Curb Weight 410.0 lbs. 407.8 lbs.

Homologation 50-state street legal

Highlights

All-new Husqvarna dual-purpose platform features TR650 Terra and TR650 Strada.

652cc four-stroke single-cylinder engine based on the BMW G 650 GS motor.

High-revving, responsive power with 58 horsepower.

Excellent fuel efficiency, estimated at over 55 mpg.

Street-oriented Strada rides on cast aluminum wheels (19” front/17” rear).

Dirt-oriented Terra equipped with spoke-wheels (21” front/18” rear).

Disengageable ABS standard on TR650 Strada.

Five-speed gearbox with mechanical clutch.

Options and accessories (heated grips, low seat, soft bags, etc.) will be made available through Husqvarna Aftersales.

All-New TR650 Terra And Strada

 

Dezamagire maxima la suspensii . Ca o clarificare aceasta motocicleta urmeaza sa apara in 2 versiuni atat de strada cat si de "coclauri" insa din ce vad pana acum au aceleasi suspensii sau ma rog aceeasi cursa. Nu se specifica nicaieri daca aceste suspensii sunt dins ecolul asta sau vor fi "tipice BMW".

De asemenea rezervoarele devin din ce in ce mai mici. Am observat aceasta tendinta si la Sertao vs Dakar.

 

Altfel acesta mobra ar fi avut potential sa devina o platforma din care sa-ti poti face o "adventuroaica" capabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ma insel, in segmentul "pseudoenduro" se insista pe o autonomie de cca 200-250km pana la "rezerva" (ultimii 3l de benzina). Deci daca ei susntin ca iti consuma 4%, vei avea cam 4 * 2.5 + 3 = 13L. Sau 3.5gal - fix cat Terra. Pacat ca nu se ia in calcul consumul de 6-6.5% in conditii vitrege de exploatare :D

 

Este neplacut, stiu, dar cam asta e piata: oamenii vor SUVuri cu care nu prea ies mult offroad. Sunt convins, insa, ca daca esti destul de hotarat poti sa gasesti ceva aftermarket care sa iti duca spre 20L capacitatea rezervorului.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curb Weight 410.0 lbs. 407.8 lbs.

 

Nu e cam grea pt genul asta de motoreta? :scratch:

Nu-mi explic ce poate avea ca sa justifice cele ~20kg in plus fata de, sa zicem, un G650 Xchallenge

Editat de deathu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e cam grea pt genul asta de motoreta? :scratch:

Nu-mi explic ce poate avea ca sa justifice cele ~20kg in plus fata de, sa zicem, un G650 Xchallenge

 

Sincer cred ca datele alea nu sunt foarte precise pt ca imi aduc aminte gasisem pe undeva aprox 160 kg dar acolo gasisem capacitatea cilindrica gresita era 625 .

Clar nu se justifica kg alea in plus ca iti iei Sertao care e mai usor sau chiar un Dakar vechi.

 

Cred ca tu de fapt vrei TE630...

 

Eu cred ca as vrea de fapt WR250R. Dar bulangii aia de la Yama nu se gandesc si ei odata sa-i puna un ABS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca as vrea de fapt WR250R. Dar bulangii aia de la Yama nu se gandesc si ei odata sa-i puna un ABS.

 

Lasa ca la momentul in care o sa fie obligatoriu o sa o scoata de pe piata europeana - la fel ca altii cu alte mobre.

 

Totusi, oare de ce ar scoate BMW XChallenge-ul de pe piata si dupa aia sa bage Terra asta pe numele de Husqvarna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...