dequiallo Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 am stopurile ....daca te uiti in prima poza,sunt in loc de footpegsurile pasagerului ..dar lucram ceva la ea atunci si am dat jos tot smeagol ... "motor standard,cu mici modificari " spune-mi te rog,ce e standard acolo,in afara de cadru .. si da .. la maxim 80-100,e posibil sa scoti consumul ala ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 @dequiallo arata OK motorul tau Esti hardcore rau de tot matale! brava! Cum sunt soselele pe-acolo pe unde umbli ca din poza nu s-ar zice ca esti in Romania. @MotoRocker: zice tipul in articol, daca il citesti pe tot, ca sunt probleme cu axa cu came, cred ca treaba aia daca e pe bune e nasoala ca distruge motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
31alex Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Daca vrei drumuri lungi, putere de sa-ti rupa mainile, sa poti depasi fara stres , prietena in spate +bagaje..baga-te la un VN1600. Eu am unu si are de toate: cardan,racire cu apa, injectie, gasesti tot felul de accesorii la preturi OK. E drept ca e mare ,greu, da te obisnuiesti cu el. Cand scapi la sosea cu el uiti de alte probleme.Eu sunt super multumit de el. Cauta si fa un test cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paladin Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 foarte frumos, sa-l stapanesti sanatos. cat despre consum, este foarte adevarat ce spui, uite care este situatia la mine : Vulcan de 800 => 5 - 6% Raider de 1900 => 5 - 5,5% !! dovedit si masurat de mine. nici mie nu mi-a venit sa cred. diferenta probabil vine de la faptul ca Vulcanul are un singur carburator, iar Raidarul este pe injectie, inclsiv O2 sensor(sonda lambda). Vulcanul meu de 800 consuma 4.2 l/100km, cu foarte mici variatii, la viteze sub 110-120 KM/h. La 120-130 km/h si peste creste ceva consumul, poate ajunge pana la 6, nu am facut un calcul exact. Dar ma indoiesc. Cred ca al tau are/avea nevoie de un reglaj al carburatorului. De putere: cand trag de acceleratie la 90/100 KM/h, se intampla chestii. Sigur, nu ca la o vitezana, dar nu am avut niciodata probleme cu o depasire. In general merg singur, dar am spre 100 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dequiallo Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 pai,acu nu sunt in romania,dar de obicei pe acolo umblu,anu asta am facut 3 drumuri italia-romania cu el ..si ceva mii si prin romania. e destul de nasol si aici,mai ales daca nu mergi pe autostrada care e scumpa a naibii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pupaza Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 eh, cu un naked japonez daca-l intretii bine, ajungi la peste 200.000 km fara sa umblii la segmenti... hai ma ca astea nu-s bube... sa fim seriosi. Atat timp cat in primii 150.000 km nu trebuie resegmentat motorul, eu consider o mobra a fi fiabila. ce-ai fumat ca vreau si eu la 200 000 de km, daca nu ai desfacut niciodata motorul sa schimbi ce scrie in manual ca se schimba si cand, e praf, il arunci la gunoi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 eh, cu un naked japonez daca-l intretii bine, ajungi la peste 200.000 km fara sa umblii la segmenti... ce-ai fumat ca vreau si eu la 200 000 de km, daca nu ai desfacut niciodata motorul sa schimbi ce scrie in manual ca se schimba si cand, e praf, il arunci la gunoi... am zis de resegmentare/reparatii majore! normal ca schimbi distributii, arcuri, ambreiaje si pastile de supape (daca are)...dar astea e normal sa le schimbi...sunt piese de uzura, aproape consumabile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pupaza Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 (editat) am zis de resegmentare/reparatii majore! normal ca schimbi distributii, arcuri, ambreiaje si pastile de supape (daca are)...dar astea e normal sa le schimbi...sunt piese de uzura, aproape consumabile... Resegmentarea nu e reparatie, segmentii/pistoanele sunt consumbile. Majoritatea brandurilor iti pun la dispozitie segmenti si pistoane OEM cu marimi din ce in ce mai mari ca sa le schimbi cand le vine ceasul. Peretii cilindrilor, adica acele camasi sunt facute sa suporte alezare/honuire de mai multe ori pentru ca uzura de obicei nu este uniforma, cilindrii se uzeaza mai mult in partea de mijloc, sub forma de butoi. Editat Septembrie 19, 2012 de Pupaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 (editat) Ahoi! Eu am un dragstar de 1100 custom si il am din 2010 si am bagat cu el aproximativ 10.000 de km (mult sau putin, te las sa decizi) si eu sunt omul care merge 90-100 km/h la drumuri lungi, in depasiri maxim 120,130 si am scos un consum de 4,3%, am alergat-o si cu 175 km/h (acolo fiind limita din constructie) de cateva ori, tot ceeace pot sa-ti zic e ca una doua sunt la 150 la ora si depasirile se fac foarte repede daca e nevoie, e destul de sprinten (e din 1999 si e pe carburator). Pentru un confort mai mare poti opta sau testa un dragstar de 1100 classic, iar partea buna e ca sigur te incadrezi in buget plus ca iti raman bani de diverse accesori. E pe cardan, e econom la consum, consumabilele sunt la preturi decente si e un motor fiabil pentru calatorii lungi. Singurul punct negativ e ca nu e facut pentru traficul urban se supraincalzeste. Poti incerca la un test drive si un WildStar (EU) sau RoadStar (US) 1600cc. Cauta cateva modele sh din dintre acestea si eventual fa un test drive si eu ma gandesc ca ai sa fii multumit. Editat Septembrie 19, 2012 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasatux Postat Septembrie 19, 2012 Autor Share Postat Septembrie 19, 2012 (editat) @dequiallo: Arata foarte bine , e pe gustul meu . Ador masinariile astea , da deh , am pasagera si ma ingrijorez si pentru confort , ca altfel pentru iesit duminica pe timp frumos e perfecta. @MotoRocker: Da asa e , d'aia mi-a zis ranjind ca : " E normal" sa se duca pneurile si lantu , si daca le schimba sunt nevoit sa le platesc. Si banuiesc ca 3 sferturi din piese pot trece la "consumabile" . Nu se mai fac cum se faceau odata , acuma tre sa consumi , placute , uleiuri , revizii la care uneori schimba treburi inutile doar de dragu de-a face consumatie. Si poate ai dreptate , cea mai buna intretinere ti-o faci singur cu mana ta. Schimbat uleiuri , filtre, placute asta stiu si eu sa fac nu-i mare branza . Da am o o voce la ureche care-mi spune sa las pe mana garajului ca "asa e mai sanatos". Iar la er6 e plina de carene ( ca e "f"-ul ) si nu am indraznit niciodata sa i le dau jos. Poate la asta care n-ar carene si 'oi fi indragostit de-a binelea , poate treburile se vor schimba . Mai ales ca nu par asa pretentioase ca sportivele. Oricum , sunt multumit ca am primit atatea raspunsuri (nu ma asteptam) , arata ca avem o comunitate destul de activa (cel putin pe forum , ca in romania am intalnit 4-5 motociclisti. ( 2 prin bihor si restul pe transfagarasan). Editat Septembrie 19, 2012 de pasatux Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Resegmentarea nu e reparatie, segmentii/pistoanele sunt consumbile. stai bre, ca nu am zis ca sunt consumabile, am zis de piesele de uzura (abreiaj, distributie, pastile supape, arcuri, rulmenti si simeringuri, samd), ca sunt CA UN FEL de consumabile... nu ma refeream la piese 'grele' gen segmenti/pistoane/biele/arbori/axe/pinioane-roti etc.... ce vreau eu sa zic ca daca la 80.000 km incepe sa-ti urle un rulment sau sa-ti piÂşe un simering, asta nu inseamna ca motocicleta nu e fiabila...ci ca a venit momentul sa schimbi piesa respectiva. Daca dupa 50.000 km tu pierzi binisor din compresie...fute-n gura constructoru'...ca a facut o mobra de kakat, dar sa fii sigur ca mobra aia are 50.000 si nu 160.000. - Nu se mai fac cum se faceau odata , acuma tre sa consumi , placute , uleiuri , revizii la care uneori schimba treburi inutile doar de dragu de-a face consumatie. - Si poate ai dreptate , cea mai buna intretinere ti-o faci singur cu mana ta. Schimbat uleiuri , filtre, placute asta stiu si eu sa fac nu-i mare branza . - da...gen "schimbati furtunele la frane odata la fiecare 4 ani" ce??? sa dau o caciula de bani pe prostia asta? come on... mațele tin cel putin 8 ani pana se intaresc...si 10 pana incep sa crape. - fii sigur...esti stapan si pe banii tai, si pe siguranta ta + ca mesteritu la mobra te ajuta daca iti face figuri pe drum...poate e un rahat de siguranta, tu nu stiai de ea/.. si dai o caciula de bani sa vina ala cu duba sa ti-o care pan' la service unde iti pune o siguranta de 3 ori mai scumpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasatux Postat Septembrie 20, 2012 Autor Share Postat Septembrie 20, 2012 @Moto rocker : Asa e , incovenientu e ca daca iei nou si nu faci intretinerea asa cum zic ei (cu furtune la 4 ani , bujii la 10 mii , ulei la 6 mii , si nu stiu dracu ce o mai fi prin manual , sincronizare de injectoare parca la 12 mii ) ,te scoate din garantie . Asta e rahatu . Ei daca pun garantia de 5 ani , timp de 5 ani tre sa faci tot ce scrie in manual. Unele lucruri , trebuie schimbate , nu zic , da prin anumite puncte exagereaza . Ah , si mana de lucur la atelier pe aici e pe la 30 euro /ora (asa ca fapt divers) . Ah si pentru mobra care face figuri pe drum , daca e sa nu mearga , sun asigurarea si ma aduce acasa si pe mine si pe mobra de oriunde as fi (testat de vro 2-3 ori cu gpz-ul care-l aveam) . Deci nu prea ma insapaimanta sa raman in pana in mijlocul europei. Da deh , totul e bun de stiut . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pupaza Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 stai bre, ca nu am zis ca sunt consumabile, am zis de piesele de uzura (abreiaj, distributie, pastile supape, arcuri, rulmenti si simeringuri, samd), ca sunt CA UN FEL de consumabile... nu ma refeream la piese 'grele' gen segmenti/pistoane/biele/arbori/axe/pinioane-roti etc.... ce vreau eu sa zic ca daca la 80.000 km incepe sa-ti urle un rulment sau sa-ti piÂşe un simering, asta nu inseamna ca motocicleta nu e fiabila...ci ca a venit momentul sa schimbi piesa respectiva. Daca dupa 50.000 km tu pierzi binisor din compresie...fute-n gura constructoru'...ca a facut o mobra de kakat, dar sa fii sigur ca mobra aia are 50.000 si nu 160.000. Daca erau piese grele si pretul era pe masura, ia vezi cat e un arbore OEM, mai mult decat un bloc motor SH. Si cat e un piston? 70 euro... Poti sa footi o mobra si la 0 km si la 50 000 de km, bagi niste burnouturi de rosesti tevile, se vezi ce misto se deformeaza cilindrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Windfucker Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Salut ! Pasatux , daca te intereseaza sa faci o tura cu un softail iti stau la dispozitie . 0685031306 sau cristianrusu40 pe mess . Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 salut . pot sa iti spun parerea mea despre VN900 pe care l-am avut (2008 30mii km impecabil ). inainte de vn900 aveam vn750 . deci: pro: pozitia pe el mi-a placut f mult restul de care zice toata lumea ( discuri frane, curea, injectie ( desi pt mine nu a fost un pro), rezervor mare ) contra: sa foarte incomoda.. dupa 80km ardea efectiv. consumul mi s-a parut mare (7.8 in oras) daca bagi mana in ea fuge ca una de 400cm ( dar cuplul e bun... adica nu ai probleme cu pasager si bagaje).. doar se infige mai greu plastice peste tot mi s-a parut cam grea pt 900cm nimic special.. nici un zambet ascuns cum ca mi-ar fi placut ( ca la 750 sau la intruderul de 600 actual) am dat-o dupa 2 luni ... si nu regret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasatux Postat Septembrie 29, 2012 Autor Share Postat Septembrie 29, 2012 Revin , asadar am fost ieri la o concesiune kawasaki si am avut ocazia sa privesc sa ating si sa ma urc pe un VN900 versiunea clasic . Impresie generala: - Privita de departe mi sa parut destul de old school , crom pe ici pe colo jenti in spite , aspect general armonios si placut, tind sa cred ca versiunea dark e mai "tanara" ca aspect vorbind (nu o avea expusa) - Consola centrala cu cifre retro mi-a placut _ Vizibilitate foarte buna din pozitia aia (da asta e valabil pentru toate motoarele in genu asta ) -sea ce pare confortabila (incercat doar in static ) prietena mea a confirmat de pe postul de pasager, pozitia picioarelor destul de buna Inconveniente: Daca la prima vedere parea totul in crom , odata ce m-am apropiat la 15-20 cm , totul sa transformat in plastic ieftin . Consola centrala , aripi , far , stopuri si semnalizari , protectie fulie , absolut totul e din mase plastice cu exceptia retrovizoarelor. e FLAGRANT ! ! ma intreb de ce cantareste 280 kg Eh si pentru asta cred ca am sa o tai de pe lista . Am fost de asemeni la un concesionar honda . Aici am vazut un shadow black de 750 mi sa parut superb , plastice , tot din plastic dar cu mult mai putine si mai de calitate , mi-a placut pozitia pe el , are o pozitie mai de "low-rider" si-mi place, parea confortabil. Incovenient . Pozitie pasager destul de stransa , inconfortabila , si faptul ca e sub-motorizat pentru cerintele noastre . Tot aici am vazut un VT1300CX , desi e mai mult chopper , m-am simtit ca un rebel pe dansa, insa autonomia ridcula si confortul spartiat (pentru pasager) ma facut sa oftez lung . Am cautat de asemeni o concesiune yamaha dar acolo nu aveau nici un cruiser deoarece nu prea se vand (din spuse) , a trebuit sa ne multumim cu cataloage . Pacat pentru ca xvs-ul de 950/1300 imi parea destul de bine. La harley n-am ajuns inca dar promit ca o voi face. Imi pare rau ca nu le-am putut incerca la drum , dar voi cauta pana voi gasi un dealer dispus la asa ceva . @windfucker : te voi contacta @burb : am vazut si eu ca are o tona de plastice , cat despre consum se lauda cu 4 litrii la suta , 5-6 in oras , insa nu ma mira . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.