Sari la conținut

Trecere de la roadster carenat la cruiser


pasatux
 Share

Postări Recomandate

softail,2004,carburatie. nu e sugestie,nu se incadreaza in banii care vrei sa i investesti,iar customurile nu sunt facute pt drumuri lungi cu pasager

 

iar la consum ..nu am idee cum de unii scot cu motoarele lor de 1450 , consum de 5% ..ca eu cam greu scad sub 6% ..(sa fie injectia atat de utila?)

poza

 

sau roata spate?sau faptu ca de cand am pus amortizor pt voblatii ma duc mult mai tare ca inainte ...dracu stie

 

foarte frumos, sa-l stapanesti sanatos.

cat despre consum, este foarte adevarat ce spui, uite care este situatia la mine :

Vulcan de 800 => 5 - 6%

Raider de 1900 => 5 - 5,5% !!

dovedit si masurat de mine. nici mie nu mi-a venit sa cred. diferenta probabil vine de la faptul ca Vulcanul are un singur carburator, iar Raidarul este pe injectie, inclsiv O2 sensor(sonda lambda).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 68
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pai pentru intretinere , nu ca nu mi-ar place s-o fac singur da cum sunt io perfectionist , vreau sa stiu ca e facuta de cine trebuie cum trebuie.

Nimeni n-o face mai bine si mai atent decat tine, pt ca tu ai intereseul cel mai mare sa fie ok si din ce vad, dealerii din Francia nu sunt cu mult peste astia de la noi la attitudine....

Cel mai bine e sa faci tu la ce te pricepi, mecanica grea lasand-o pe mana unui mecanic bun si de incredere....

 

Oricum , nu cumpar nimic pana nu incerc cate una din fiecare.

Avantaj sportser e ca e pe carburatoare , pe de-o-parte imi place ( face motorul mai caracterial) , pe de alta parte imi e teama ca o sa-i trebuiasca intretinere suplimentara .

Rezervor destul de limitat ( poate exista aftermarket mai mare?)

Cat de bine va sade pasagera ? imi pare ca are ampatamentul destul de redus fata de concurente.

Cel mai bine e sa le incaleci singur pe toate, eventual un test-ride...

La carburatoare nu trebuie sa-ti faci griji, sunt la a treia mobra pe carburatie si nu am avut nicio probelma.

- prima, viroaga, era din '98 si avea aproape 70.0000 km cand am dat-o, i-am facut o sincronizare la carburi (chestie de cateva min) dupa 20.0000 km

- a doua a fost VN800-ele din '99, care avand un singur carb, n-am avut de ce se ma ating de el, pun pariu ca merge si azi ceas, la cine o fi ajuns

- a treia, Banditul de acum, din 2001, are 25.0000 km (si vreo 55.000 pe ceas) de cand e la mine si nu m-am atins de carburi, consumu' e excelent si motorul merge foarte bine...si e baterie de 4 carburatoare, care cica se deregleaza mai repede...cand o fi nevoie, o duc la sincronizat, dar nu da semne.

aceeasi poveste si la mobrele pretine (virago 250 din '90 si CB500 din '98)

 

Pt HD gasesti multe piese aftermarket care se monteaza f usor, inclusiv rezervoare, poti de asemenea sa-l latesti pe al tau la un atelier pe timp de iarna, ca sa nu stai cu mobra pe bara.

 

Pasagera o sa stea la fel de bine, chiar mai confortabil decat pe ER... ampatamentul mare inseamna manevrabilitate scazuta. d-aia nu-mi plac mie cruisere tip "balena" sau lungi in draci.

 

Cu er6-ul e poveste mai lunga.

Cumparat nou in primavara tocmai pt a avea un motor fara griji.

La 4 mii de km cauciucu de pe spate mancat de parca facusem burn cu el . ( avand in vedere ca nu depasesc 5 mii ture) n-am tras de el

Dupa anumite forumuri cica e "normal " cu primul set de pneuri .

Dupa ce l-am schimbat ( aceeasi marca acelasi model ), acum pneul are 8 mii facuti si abia e uzat 3 sferturi. Deci ce sa inteleg?

Apoi in vara am venit in romania cu prietena bagaje , bref motoru incarcat ochi. Vreme buna pana cand , la retur prin slovenia se voaleaza pinionu de la iesire din cutie ,400 km mai tarziu lantu era praf de parca trecuse un bulodozer peste el .( mai ramane 1500 pana acasa) . Am ajuns acasa foarte greu si cu spaima ca se blocheaza roata dracu si ne ducem de-a dura prin alpi. ( la ora asta kit-ul lant avea abia 10 mii km cu intretinere ca la carte cu spalare si grasime zilnica)

Acasa ajuns am cerut socoteala la concesionar ( ca vroiam sa fac garantia sa mearga) , si cu un ranjet pe buze mi-a zis ca e "Normal" sa se futa kit-ul lant la 10 mii km.

- gumele: in principiu gumele care tin atat de putin sunt gume sport, moi, facute special asa ca sa tina mobra pe asfalt daca te dai tare...trebuia sa pui ceva mai de touring a doua oara....care-s mai tari, tin mult mai mult si contrar "popular belief", nu te versi in curbe si le poti duce linistit pana la buza fara probleme...ah, daca te dai cu ele pe pista da, s-ar putea sa ai ceva probleme. nu cred ca e normal sa se duca un set de gume stock pe naked dupa 4.000 km... concesionarul iti da mucu' pt ca gumele sunt consumabile si s-a scos, nu e treaba lui.

- kitul de lant, chiar daca e intretinut mai neglijent, trebe sa tina minim 15.000 km. Problema cu ovalizarea pinionului de atac apare cand lantul e prea intins...si asta e o buba mica, buba mare cu lantul prea intins e ca poate sa-ti fwta cutia de viteze.... oricat de ieftin ar fi lantul ala pus din fabrica, nu se ovalizeaza singur asa.... s-a intampplat ceva candva (intins prea mult, nestrans bine, prins ceva de l-a intins etc)... e o vorba cu lantul "mai bine prea slab, decat prea intins"

-restul bubelor, cu vospea luat samd, pe mine nu ma deranjeaza prea tare ca nu tin cont de fiabilitate, ci de estetica....dar ma mira, caci la Banditul meu (fab. 2001, desi tehnologia tine de anii '80) abia acum au inceput sa sara bucatele mici din vopseaua de pe motor, si numai unde se strange apa mereu (in preaja gaurilor bujiilor), nici macar unde arunca roata fata apa nu s-a luat, si e un motor incins, racit pe ulei...

Sa inteleg ca baga materiale varza sa poata scade pretul la cumparare?

se leaga cu ce-am zis mai sus...

ER-ul, ca si Banditul, e un "budget-bike" adica piese ieftine ca sa scoata mobra cat mai ieftina.

La Bandit probleme cu vopseaua si fiabilitatea nu sunt, in schimb...are si el buba lui, cele mai proaste frane din categoria naked, si cand zic proaste, nu inseamna ca nu franeaza...ci franeaza f bine dar trebuie strans mai barbateste si cu simt de raspundere, ca la mobrele mai vechi, la prima generatie de bandit, amortizorul spate la fel...prost (in performante, nu in fiabiltate). Totul ca sa iasa mobra mai ieftina. Ideea e ca, la Bandit cel putin, nu au folosit materiale proaste ca sa iasa mobra ieftina, ci tehnologie veche. (motorul conceput in anii '80, cu racire pe ulei, a fost folosit la Bandit pana in 2006, cand numai din cauza normelor de poluare, l-au trecut pe apa)

 

O chestie e clara, nu se mai fac mobre cum se faceau odata...se fac sa se duca mai repede, ca sa-ti cumperi alta mai repede...si sa bagi cat mai mult in piese (fara a da in absurd- nefiabilitate) ca sa faca si ei un ban pe langa, ce vrei... mentalitatea consumerista de azi.

 

Daca iei Iron sa faci si tu o poza cand vei fi calare pe motor, impreuna cu pasagera si bagaje. Eu personal nu-mi pot imagina cum veti incapea.

Daca au incaput pe ER-6, incap sigur si pe Iron....

 

ce e er6-le asta?japoneza cumva?si nu e fiabila?nu merge 100.000 fara RK?hmmmm,ciudat...

eh, cu un naked japonez daca-l intretii bine, ajungi la peste 200.000 km fara sa umblii la segmenti... dar multi gigei vor doar sa mearga cu ele. citisem undeva pe un forum (cre'ca aici) de unu care s-a suparat ca i s-a belit ceva la motoru' de Honda dupa 20.000 km, dar el nici macar nu schimbase uleiul de rodaj la 1500 km, mergea cu ala din fabrica :))

 

frate ce se oftica posesori de HD pe aici .. adevaru doare, nu-i asa ?

ia cautati putin pe forum topicu cu omu care si-a luat 883 nou si a zis ca daca vrei sa mearga decent trebuie sa schimbi amortizoare, ca vibreaza in draci, ca trebuie sa ii schimbi toba, filtru, etc ca e lenes .. si mai vorbim dupa aia

hai ma ca astea nu-s bube... sa fim seriosi. Atat timp cat in primii 150.000 km nu trebuie resegmentat motorul, eu consider o mobra a fi fiabila.

au fost ktm-uri carora le bubuiau carterele dupa 10.000 km, bmw-uri (f650 gs) carora li se rupeau furcile din pahare fara sa fi fost scoase la noroi si ducatiuri carora le crapau prinderile la motoare sau cadrul.

ce ai pus tu acolo sunt chestii simple si banale....aproape de "se arde becu in 3000 km"

 

softail,2004,carburatie. nu e sugestie

pune-i si tu macar o 'lumanare' rosie pe spate sa nu te ia vreun ametit noaptea pe capota

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

softail,2004,carburatie. nu e sugestie,nu se incadreaza in banii care vrei sa i investesti,iar customurile nu sunt facute pt drumuri lungi cu pasager

 

iar la consum ..nu am idee cum de unii scot cu motoarele lor de 1450 , consum de 5% ..ca eu cam greu scad sub 6% ..(sa fie injectia atat de utila?)

poza

 

sau roata spate?sau faptu ca de cand am pus amortizor pt voblatii ma duc mult mai tare ca inainte ...dracu stie

 

e frumos man, sa-ti traiasca

dar

nu suntem in aceeasi categorie .. deci nu prea putem face comparatie

eu cand zic custom .. zic custom .. de la A la Z .. am modificat pe motoru meu tot ce se putea (e normal sa sacrifici ceva cand schimbi atat de mult de la standard)

al tau e motor standard cu mici modificari care influenteaza f putin ciclistica

motoru meu l-am conceput pt alte drumuri, late, drepte, fara ace de par .. dar mi-a venit mie idea cretina sa il aduc in Romania ..

 

P.S consumul e in functie de motor si de cum iti e reglat carburatoru sau dupa caz injectia .. vn 900 consum 4-4.2-4.5 l/100km , stratolineru 4.5 -5 -5.5 l/100km, roadstar 3,5-4 l/100km (in conditiile in care are motor big bore 1700cc, 100 cai, mikuni de 45, etc) recunosc .. nu merg mai mult de 80-100 in linie dreapta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am stopurile ....daca te uiti in prima poza,sunt in loc de footpegsurile pasagerului ..dar lucram ceva la ea atunci si am dat jos tot

smeagol ... "motor standard,cu mici modificari " spune-mi te rog,ce e standard acolo,in afara de cadru ..

si da .. la maxim 80-100,e posibil sa scoti consumul ala ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dequiallo arata OK motorul tau Esti hardcore rau de tot matale! brava! Cum sunt soselele pe-acolo pe unde umbli ca din poza nu s-ar zice ca esti in Romania.

@MotoRocker: zice tipul in articol, daca il citesti pe tot, ca sunt probleme cu axa cu came, cred ca treaba aia daca e pe bune e nasoala ca distruge motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei drumuri lungi, putere de sa-ti rupa mainile, sa poti depasi fara stres , prietena in spate +bagaje..baga-te la un VN1600. Eu am unu si are de toate: cardan,racire cu apa, injectie, gasesti tot felul de accesorii la preturi OK. E drept ca e mare ,greu, da te obisnuiesti cu el. Cand scapi la sosea cu el uiti de alte probleme.Eu sunt super multumit de el. Cauta si fa un test cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte frumos, sa-l stapanesti sanatos.

cat despre consum, este foarte adevarat ce spui, uite care este situatia la mine :

Vulcan de 800 => 5 - 6%

Raider de 1900 => 5 - 5,5% !!

dovedit si masurat de mine. nici mie nu mi-a venit sa cred. diferenta probabil vine de la faptul ca Vulcanul are un singur carburator, iar Raidarul este pe injectie, inclsiv O2 sensor(sonda lambda).

 

Vulcanul meu de 800 consuma 4.2 l/100km, cu foarte mici variatii, la viteze sub 110-120 KM/h. La 120-130 km/h si peste creste ceva consumul, poate ajunge pana la 6, nu am facut un calcul exact. Dar ma indoiesc. Cred ca al tau are/avea nevoie de un reglaj al carburatorului.

 

 

De putere: cand trag de acceleratie la 90/100 KM/h, se intampla chestii. Sigur, nu ca la o vitezana, dar nu am avut niciodata probleme cu o depasire. In general merg singur, dar am spre 100 kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

eh, cu un naked japonez daca-l intretii bine, ajungi la peste 200.000 km fara sa umblii la segmenti...

hai ma ca astea nu-s bube... sa fim seriosi. Atat timp cat in primii 150.000 km nu trebuie resegmentat motorul, eu consider o mobra a fi fiabila.

 

 

ce-ai fumat ca vreau si eu :crack:

 

la 200 000 de km, daca nu ai desfacut niciodata motorul sa schimbi ce scrie in manual ca se schimba si cand, e praf, il arunci la gunoi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh, cu un naked japonez daca-l intretii bine, ajungi la peste 200.000 km fara sa umblii la segmenti...

 

 

ce-ai fumat ca vreau si eu :crack:

 

la 200 000 de km, daca nu ai desfacut niciodata motorul sa schimbi ce scrie in manual ca se schimba si cand, e praf, il arunci la gunoi...

 

am zis de resegmentare/reparatii majore!

normal ca schimbi distributii, arcuri, ambreiaje si pastile de supape (daca are)...dar astea e normal sa le schimbi...sunt piese de uzura, aproape consumabile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am zis de resegmentare/reparatii majore!

normal ca schimbi distributii, arcuri, ambreiaje si pastile de supape (daca are)...dar astea e normal sa le schimbi...sunt piese de uzura, aproape consumabile...

 

Resegmentarea nu e reparatie, segmentii/pistoanele sunt consumbile.

Majoritatea brandurilor iti pun la dispozitie segmenti si pistoane OEM cu marimi din ce in ce mai mari ca sa le schimbi cand le vine ceasul.

Peretii cilindrilor, adica acele camasi sunt facute sa suporte alezare/honuire de mai multe ori pentru ca uzura de obicei nu este uniforma, cilindrii se uzeaza mai mult in partea de mijloc, sub forma de butoi.

Editat de Pupaza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Eu am un dragstar de 1100 custom si il am din 2010 si am bagat cu el aproximativ 10.000 de km (mult sau putin, te las sa decizi) si eu sunt omul care merge 90-100 km/h la drumuri lungi, in depasiri maxim 120,130 si am scos un consum de 4,3%, am alergat-o si cu 175 km/h (acolo fiind limita din constructie) de cateva ori, tot ceeace pot sa-ti zic e ca una doua sunt la 150 la ora si depasirile se fac foarte repede daca e nevoie, e destul de sprinten (e din 1999 si e pe carburator). Pentru un confort mai mare poti opta sau testa un dragstar de 1100 classic, iar partea buna e ca sigur te incadrezi in buget plus ca iti raman bani de diverse accesori. E pe cardan, e econom la consum, consumabilele sunt la preturi decente si e un motor fiabil pentru calatorii lungi. Singurul punct negativ e ca nu e facut pentru traficul urban se supraincalzeste. Poti incerca la un test drive si un WildStar (EU) sau RoadStar (US) 1600cc. Cauta cateva modele sh din dintre acestea si eventual fa un test drive si eu ma gandesc ca ai sa fii multumit.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dequiallo: Arata foarte bine , e pe gustul meu . Ador masinariile astea , da deh , am pasagera si ma ingrijorez si pentru confort , ca altfel pentru iesit duminica pe timp frumos e perfecta.

 

 

@MotoRocker: Da asa e , d'aia mi-a zis ranjind ca : " E normal" sa se duca pneurile si lantu , si daca le schimba sunt nevoit sa le platesc. Si banuiesc ca 3 sferturi din piese pot trece la "consumabile" . Nu se mai fac cum se faceau odata , acuma tre sa consumi , placute , uleiuri , revizii la care uneori schimba treburi inutile doar de dragu de-a face consumatie. Si poate ai dreptate , cea mai buna intretinere ti-o faci singur cu mana ta. Schimbat uleiuri , filtre, placute asta stiu si eu sa fac nu-i mare branza . Da am o o voce la ureche care-mi spune sa las pe mana garajului ca "asa e mai sanatos". Iar la er6 e plina de carene ( ca e "f"-ul ) si nu am indraznit niciodata sa i le dau jos.

 

Poate la asta care n-ar carene si 'oi fi indragostit de-a binelea , poate treburile se vor schimba . Mai ales ca nu par asa pretentioase ca sportivele.

 

Oricum , sunt multumit ca am primit atatea raspunsuri (nu ma asteptam) , arata ca avem o comunitate destul de activa (cel putin pe forum , ca in romania am intalnit 4-5 motociclisti. ( 2 prin bihor si restul pe transfagarasan).

Editat de pasatux
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Resegmentarea nu e reparatie, segmentii/pistoanele sunt consumbile.

stai bre, ca nu am zis ca sunt consumabile, am zis de piesele de uzura (abreiaj, distributie, pastile supape, arcuri, rulmenti si simeringuri, samd), ca sunt CA UN FEL de consumabile... nu ma refeream la piese 'grele' gen segmenti/pistoane/biele/arbori/axe/pinioane-roti etc....

ce vreau eu sa zic ca daca la 80.000 km incepe sa-ti urle un rulment sau sa-ti piÂşe un simering, asta nu inseamna ca motocicleta nu e fiabila...ci ca a venit momentul sa schimbi piesa respectiva. Daca dupa 50.000 km tu pierzi binisor din compresie...fute-n gura constructoru'...ca a facut o mobra de kakat, dar sa fii sigur ca mobra aia are 50.000 si nu 160.000.

 

- Nu se mai fac cum se faceau odata , acuma tre sa consumi , placute , uleiuri , revizii la care uneori schimba treburi inutile doar de dragu de-a face consumatie.

 

- Si poate ai dreptate , cea mai buna intretinere ti-o faci singur cu mana ta. Schimbat uleiuri , filtre, placute asta stiu si eu sa fac nu-i mare branza .

 

- da...gen "schimbati furtunele la frane odata la fiecare 4 ani" ce??? sa dau o caciula de bani pe prostia asta? come on... mațele tin cel putin 8 ani pana se intaresc...si 10 pana incep sa crape.

 

- fii sigur...esti stapan si pe banii tai, si pe siguranta ta + ca mesteritu la mobra te ajuta daca iti face figuri pe drum...poate e un rahat de siguranta, tu nu stiai de ea/.. si dai o caciula de bani sa vina ala cu duba sa ti-o care pan' la service unde iti pune o siguranta de 3 ori mai scumpa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Moto rocker :

 

Asa e , incovenientu e ca daca iei nou si nu faci intretinerea asa cum zic ei (cu furtune la 4 ani , bujii la 10 mii , ulei la 6 mii , si nu stiu dracu ce o mai fi prin manual , sincronizare de injectoare parca la 12 mii ) ,te scoate din garantie . Asta e rahatu . Ei daca pun garantia de 5 ani , timp de 5 ani tre sa faci tot ce scrie in manual. Unele lucruri , trebuie schimbate , nu zic , da prin anumite puncte exagereaza . Ah , si mana de lucur la atelier pe aici e pe la 30 euro /ora (asa ca fapt divers) .

 

Ah si pentru mobra care face figuri pe drum , daca e sa nu mearga , sun asigurarea si ma aduce acasa si pe mine si pe mobra de oriunde as fi (testat de vro 2-3 ori cu gpz-ul care-l aveam) . Deci nu prea ma insapaimanta sa raman in pana in mijlocul europei. Da deh , totul e bun de stiut .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai bre, ca nu am zis ca sunt consumabile, am zis de piesele de uzura (abreiaj, distributie, pastile supape, arcuri, rulmenti si simeringuri, samd), ca sunt CA UN FEL de consumabile... nu ma refeream la piese 'grele' gen segmenti/pistoane/biele/arbori/axe/pinioane-roti etc....

ce vreau eu sa zic ca daca la 80.000 km incepe sa-ti urle un rulment sau sa-ti piÂşe un simering, asta nu inseamna ca motocicleta nu e fiabila...ci ca a venit momentul sa schimbi piesa respectiva. Daca dupa 50.000 km tu pierzi binisor din compresie...fute-n gura constructoru'...ca a facut o mobra de kakat, dar sa fii sigur ca mobra aia are 50.000 si nu 160.000.

 

Daca erau piese grele si pretul era pe masura, ia vezi cat e un arbore OEM, mai mult decat un bloc motor SH.

Si cat e un piston? 70 euro...

Poti sa footi o mobra si la 0 km si la 50 000 de km, bagi niste burnouturi de rosesti tevile, se vezi ce misto se deformeaza cilindrii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut . pot sa iti spun parerea mea despre VN900 pe care l-am avut (2008 30mii km impecabil ).

 

inainte de vn900 aveam vn750 . deci:

 

pro:

pozitia pe el mi-a placut f mult

restul de care zice toata lumea ( discuri frane, curea, injectie ( desi pt mine nu a fost un pro), rezervor mare )

 

contra:

 

sa foarte incomoda.. dupa 80km ardea efectiv.

consumul mi s-a parut mare (7.8 in oras)

daca bagi mana in ea fuge ca una de 400cm ( dar cuplul e bun... adica nu ai probleme cu pasager si bagaje).. doar se infige mai greu

plastice peste tot

mi s-a parut cam grea pt 900cm

nimic special.. nici un zambet ascuns cum ca mi-ar fi placut ( ca la 750 sau la intruderul de 600 actual)

 

am dat-o dupa 2 luni ... si nu regret

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin , asadar am fost ieri la o concesiune kawasaki si am avut ocazia sa privesc sa ating si sa ma urc pe un VN900 versiunea clasic .

 

 

Impresie generala:

 

- Privita de departe mi sa parut destul de old school , crom pe ici pe colo jenti in spite , aspect general armonios si placut, tind sa cred ca versiunea dark e mai "tanara" ca aspect vorbind (nu o avea expusa)

- Consola centrala cu cifre retro mi-a placut

_ Vizibilitate foarte buna din pozitia aia (da asta e valabil pentru toate motoarele in genu asta )

-sea ce pare confortabila (incercat doar in static ) prietena mea a confirmat de pe postul de pasager, pozitia picioarelor destul de buna

 

 

 

Inconveniente:

 

Daca la prima vedere parea totul in crom , odata ce m-am apropiat la 15-20 cm , totul sa transformat in plastic ieftin . Consola centrala , aripi , far , stopuri si semnalizari , protectie fulie , absolut totul e din mase plastice cu exceptia retrovizoarelor. e FLAGRANT ! ! ma intreb de ce cantareste 280 kg

 

Eh si pentru asta cred ca am sa o tai de pe lista .

 

 

Am fost de asemeni la un concesionar honda .

 

Aici am vazut un shadow black de 750 mi sa parut superb , plastice , tot din plastic dar cu mult mai putine si mai de calitate , mi-a placut pozitia pe el , are o pozitie mai de "low-rider" si-mi place, parea confortabil.

Incovenient . Pozitie pasager destul de stransa , inconfortabila , si faptul ca e sub-motorizat pentru cerintele noastre .

 

Tot aici am vazut un VT1300CX , desi e mai mult chopper , m-am simtit ca un rebel pe dansa, insa autonomia ridcula si confortul spartiat (pentru pasager) ma facut sa oftez lung .

 

 

Am cautat de asemeni o concesiune yamaha dar acolo nu aveau nici un cruiser deoarece nu prea se vand (din spuse) , a trebuit sa ne multumim cu cataloage . Pacat pentru ca xvs-ul de 950/1300 imi parea destul de bine.

 

La harley n-am ajuns inca dar promit ca o voi face.

 

Imi pare rau ca nu le-am putut incerca la drum , dar voi cauta pana voi gasi un dealer dispus la asa ceva .

 

@windfucker : te voi contacta

@burb : am vazut si eu ca are o tona de plastice , cat despre consum se lauda cu 4 litrii la suta , 5-6 in oras , insa nu ma mira .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...