Sari la conținut

CBR 600 F sport


jordashi
 Share

Postări Recomandate

Salutare, ma numesc cristian am 24 de ani si tocmai am terminat scoala pentru categoria A, am luat sala si astept cu nerabdare sa iau si traseul. Nu o sa mai apuc foarte mult din acest sezon dar nu e panica, am tot timpul in fata. Dupa mai multe cautari m-am oprit la honda cbr F sport din 2001. Sper ca am facut alegerea potrivita. Asfalt uscat si abia astept sa ne vedem pe sosea!

post-69085-0-32731600-1347968261_thumb.jpg

post-69085-0-89922900-1347968285_thumb.jpg

post-69085-0-43115700-1347968326_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))) nu sunt scumpe nu??

 

Eu mi-am pus unele facute la strung de catre cel din topicul urmator:

 

/index.php?/topic/668782-crash-pad-uri-noi-facute-la-strung/

 

150 de lei crash-pad-urile (+50 de lei montajul)

 

Arata foarte bine montate pe moto. Vorba celui care mi le-a facut: Sa dea Domnu' sa fie puse doar ca ornament.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt destul de scumpe daca le iei originale. dar poti sa-ti confectionezi tu 2 crash-pad`uri. cumperi o bara de poliamida, o tai in 2 , dai gaura pe mijloc si pui 2 suruburi. toata treaba asta te costa 60-70 ron .

 

daca iei originale te costa 60-70 euro

 

Cred ca merita sa investesc 300 ron decat sa regret mai tarziu ca RookiMe:)

 

Sa o stapanesti sanatos si asfalt uscat!

 

Ai luat-o din RO? Arata excelent!

 

Mersi. Am luat-o din cluj, ea a fost adusa din italia! Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Felicitari, si pt mobra si pt permis, sigur iei traseul :P.

 

Eu am luat permisul in August si mi-am luat kawa zx6r din 2000, si sunt super multumit de ea. Sa nu te lasi impresionat de cei care spun ca mobrele de 600 nu sunt pt incepatori, daca esti temperat, nu o ai probleme.

 

Atentie la lant, mie mi se pare cam ruginit, si semnalizarile sunt cam mici, eu am avut probleme cu niste soferi care imi spuneau de ce nu semnalizez, eu semnalizam, dar semnalizarile erau cam mici, si nu prea se vedeau.

 

Bafta si atentie mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Felicitari, si pt mobra si pt permis, sigur iei traseul :P.

 

Eu am luat permisul in August si mi-am luat kawa zx6r din 2000, si sunt super multumit de ea. Sa nu te lasi impresionat de cei care spun ca mobrele de 600 nu sunt pt incepatori, daca esti temperat, nu o ai probleme.

 

Atentie la lant, mie mi se pare cam ruginit, si semnalizarile sunt cam mici, eu am avut probleme cu niste soferi care imi spuneau de ce nu semnalizez, eu semnalizam, dar semnalizarile erau cam mici, si nu prea se vedeau.

 

Bafta si atentie mare.

 

 

Multumesc, eu zic ca sunt temperat acum sa vedem si in trafic. B-ul il am de 4 ani si fac cam 2000 km pe luna sper sa ma ajute si cu mobra prin trafic. Astept sa o pot scoate sa o duc la un service sa-i fac o curatare la lant! Sau il pot curata singur?o sa ma gandesc si la semnale:) mc bafta!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, eu zic ca sunt temperat acum sa vedem si in trafic. B-ul il am de 4 ani si fac cam 2000 km pe luna sper sa ma ajute si cu mobra prin trafic. Astept sa o pot scoate sa o duc la un service sa-i fac o curatare la lant! Sau il pot curata singur?o sa ma gandesc si la semnale:) mc bafta!!

 

il poti curata singur cu putina motorina, o periuta de dinti sau o perie mica si ceva rabdare. dupa ce il lasi sa se usuce putin, il ungi (fie spray, fie ulei de transmisie).

 

arata foarte bine mobra! asfalt uscat si multe mii de km!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

il poti curata singur cu putina motorina, o periuta de dinti sau o perie mica si ceva rabdare. dupa ce il lasi sa se usuce putin, il ungi (fie spray, fie ulei de transmisie).

 

arata foarte bine mobra! asfalt uscat si multe mii de km!

 

Mersi de sfat o sa incerc cum zici tu sa vedem ce iese:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpara un stander spate pentru curatat si uns lantul. O sa ai nevoie mereu. Cel mai bine se curata cu motorina si periuta de plastic. Cu 100ml de motorina il faci ca nou. Periuta de dinti e prea mica si te chinui mult. Dupa ce cureti spala cu apa de la furtun sau curatator cu presiune daca ai. Curge si restul de mizerie. Il lasi sa se usuce si apoi dai cu spray de lant, motorex sau motul pentru strada. Un spray ajunge un an. Uleiul nu sta pe lant si se imprastie peste tot.

Ia-ti niste crash paduri de calitate. Altfel sunt degeaba, la prima cazatura se rup. Eu pot sa-ti recomand LSL. Probabil si altele de la firme mai serioase rezista bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O motocicleta foarte frumoasa si "prietenoasa" cu incepatorii. Sfatul meu e sa o urci pana in maxim 5000 ture, dupa..devine mai brutala. Asta pana o inveti mai bine. Crashpad-uri mai bine cumpara-ti originale, fabricate pentru modelul tau, nu umbla cu mizerii. Un crashpad prost facut iti poate suci cadrul in cazul unui impact. Inca o chestie, nu te zgarci la cauciucuri, fata sa fie moale. Strange niste banuti si fa o revizie la furci, frane (cu tot ce tine: lichid de frana, placute, furtunase). In rest, e un motor fiabil.

Succes! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...