Sari la conținut

Cagiva Navigator 1000


Postări Recomandate

Buna ziua! Nu am vazut un topic despre motocicleta aceasta aici..deci iata-l...desi eu nu am una si nu stiu ce sa spun despre ea. Asadar...exista cineva in Romania care sa aiba un Navigator? Ma tot gandesc la italience mari in ultimul timp si am ramas in minte cu Caponord si Navigator.

 

Despre Navigator (motor suzuki tl de 1000):

 

Engine

Liquid cooled, four stroke, 90°-V-twin, DOHC, 4 valves per cylinder.

 

Capacity

996

 

Bore x Stroke 98 X 66 mm

Compression Ratio 11.3:1

Induction

Electronic fuel injection

 

Ignition / Starting

Electronic, transistorized / electric

 

Max Power

99 ho 73 KW @ 8500 rpm

 

Max Torque

95 Nm 9.7 kg-m @ 7000 rpm

 

Transmission / Drive

6 Speed / chain

 

Clutch Cable-operated multi-plate wet clutch.

Front Suspension

45mm Telescopic hydraulic fork

 

Rear Suspension

Progressive with hydraulic monoshock, preload and rebound damping adjustable.

 

Front Brakes

2x 298mm discs 4 piston calipers

Rear Brakes

Single 220mm disc 2 piston caliper

Front Tyre

110/80-18

 

Rear Tyre

150/70-17

 

Seat Height 850mm

Dry-Weight / Wet-Weight

210 kg / 225 kg

 

Fuel Capacity (res)

20 Litres (5L)

 

Consumption average

17.3 km/lit

 

Standing ¼ Mile

12.0 sec

 

Top Speed

211.6 km/h

(date de pe siteul motorcyclespecs.co.za)

 

Pare un super-supermoto daca vreti (confortabil totusi) iar designul e foarte reusit (gusturile nu le discutam). Stie cineva cate ceva/a avut. Preturile in Italia sunt mai mult decat tentante, totusi e o moto foarte rara...pareri?

post-42529-0-97792100-1348232571_thumb.jpg

post-42529-0-85470000-1348232584_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar am frunzarit ce ai scris tu acolo. Cateva lucruri mi-au atras atentia totusi.

 

 

18 pe fata e o dimensiune ciudata. Nici 17 de supermoto nici 19 de [pseudo]adventure. E asa o ciudatenie sora cu TDM-ul la care stiu din auzite ca sunt probleme cu gasitul de cauciucuri mai adventure pt fata.

 

Cursa suspensiilor ori nu e specificata ori nu am vazut-o eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a dorit a fi un all arounder precum TDM-ul din pacate fara succes, a venit pe piata dupa ce TDM-ul avea deja o vechime de 8 ani de zile. prea tarziu ca sa fure din cota de piata a acestuia.

 

Dar designul si motorul garanteaza satisfactia vizuala si senzatii superbe.

 

Mi se pare totusi optimist consumul afisat, fiind cunoscut ca V-ul de 1000 de la suzuki este setos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a dorit a fi un all arounder precum TDM-ul din pacate fara succes, a venit pe piata dupa ce TDM-ul avea deja o vechime de 8 ani de zile. prea tarziu ca sa fure din cota de piata a acestuia.

 

Dar designul si motorul garanteaza satisfactia vizuala si senzatii superbe.

 

Mi se pare totusi optimist consumul afisat, fiind cunoscut ca V-ul de 1000 de la suzuki este setos.

 

Probabil e consumul in conditii de mers ideale, la turatii la fel de ideale. Mie mi se pare o motocicleta destul de teapana, am citit ca e destul de simpla dar foarte echilibrata si nu chiar atat de nefiabila. Stiu ca lumea in general in Ro se fereste de motociclete italienesti dar cred ca de multe ori temerile sunt nefondate. Ma mira ca nu exista macar una ratacita si pe la noi. La 2500 gasesti in stare foarte buna si totusi e un motor de 1000 adventure sau semi adventure care nu este atat de mare si greu ca un varadero si poate ca trage si ceva mai bine. Cu varadero am mers e foarte placut si confortabil si sta bine pe viraje dar e totusi prea greoi pentru gustul meu, navigatorul pare mai suplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti mai zic odata si aici, avem asa:

 

1. adventure, adica te duci singur sau in grup, oricum "baieteala" si te bagi in noroaie, fara bagaje inutile, mare minune daca n-o culci de cateva ori per tura.

2. plimbarica, te duci cu femeia pe asfalt, vizitati ceva turistic, mai trageti pe dreapta sa culegeti o fraguta etc. tre sa mergeti mult pe asfalt, iti trebuie putere sa treci de tiruri, confort si n-ai mari griji in privinta greutatii.

 

 

te hotarasti ce vrei intre astea doua...amestecul e naspa. faptul ca vrem sa ne luam un magar bun la toate e pacaleala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am stat langa un navigator 1000 acum vreo cativa ani si l-am studiat pe toate partile. Este o motocicleta frumoasa si bine finisata insa este mult mai mare decat pare in poze seaua este foarte lata comparativ cu cea de v-strom.

Singurele minusuri care i le gasesc sunt:

-Roata de 18 pe fata ai alternative putine la cauciucurile cu "caramele" Posibil sa mearga ceva de spate tot pe 18 de la vreo enduroaica.

-Plastice care le gasesti foarte greu si consumabilele care sunt greu de gasit pe stoc undeva.

In rest motorul ala de suzuki este fiabil ca o piatra de moara si daca prinzi unul intretinut nu o sa ai probleme cu el. Iar de caracter al motorului V2-ul ala te cam intinde.

Ciclistica nu are de ce sa-ti displaca, la asta exceleaza toti italienii.

Consumul nu mi e pare SF din descriere. Un v-strom 1000 din aceeasi perioada se invarte tot pe acolo 6%

Ia in calcul si varianta v-strom 1000 nu difera mult la pret.

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am stat langa un navigator 1000 acum vreo cativa ani si l-am studiat pe toate partile. Este o motocicleta frumoasa si bine finisata insa este mult mai mare decat pare in poze seaua este foarte lata comparativ cu cea de v-strom.

Singurele minusuri care i le gasesc sunt:

-Roata de 18 pe fata ai alternative putine la cauciucurile cu "caramele" Posibil sa mearga ceva de spate tot pe 18 de la vreo enduroaica.

-Plastice care le gasesti foarte greu si consumabilele care sunt greu de gasit pe stoc undeva.

In rest motorul ala de suzuki este fiabil ca o piatra de moara si daca prinzi unul intretinut nu o sa ai probleme cu el. Iar de caracter al motorului V2-ul ala te cam intinde.

Ciclistica nu are de ce sa-ti displaca, la asta exceleaza toti italienii.

Consumul nu mi e pare SF din descriere. Un v-strom 1000 din aceeasi perioada se invarte tot pe acolo 6%

Ia in calcul si varianta v-strom 1000 nu difera mult la pret.

 

E o motocicleta rara se pare, cel putin in partile noastre, probabil ca e fun sa o ai si sa te plimbi cu ea dar devine deloc fun sa comanzi o piesa sau sa o intretii (in general). Am luat in calcul si V-strom si Varadero (clasice si raspandite) dar cel mai mult mi-ar placea un Caponord, ma atrage cel mai mult din toate asa numitele ''adventure''. Problema e ca inca nu am studiat pe viu un Caponord ci doar poze, filme, reviews ceea ce nu prea are valoare, poate imi place mai mult sau poate ma razgandesc cand o sa-l vad pe bune. Varadero e f misto, am mers dar se leaga greu dragostea cu ea iar de v-strom nu stiu, e putin ''dubioasa'' pentru gusturile mele dar probabil e o motocicleta foarte buna. Cam atat ca deviez rau de la topic...

 

iti mai zic odata si aici, avem asa:

 

1. adventure, adica te duci singur sau in grup, oricum "baieteala" si te bagi in noroaie, fara bagaje inutile, mare minune daca n-o culci de cateva ori per tura.

2. plimbarica, te duci cu femeia pe asfalt, vizitati ceva turistic, mai trageti pe dreapta sa culegeti o fraguta etc. tre sa mergeti mult pe asfalt, iti trebuie putere sa treci de tiruri, confort si n-ai mari griji in privinta greutatii.

 

 

te hotarasti ce vrei intre astea doua...amestecul e naspa. faptul ca vrem sa ne luam un magar bun la toate e pacaleala.

 

E adevarat, ai mare dreptate. Probabil o sa prefer fragutele si asfaltu bun si prost si putin de drum batatorit de tara. Pentru noroaie pot sa imi iau ceva neinmatriculat si sa ma baietesc cat vreau pe unde vreau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o motocicleta rara se pare, cel putin in partile noastre, probabil ca e fun sa o ai si sa te plimbi cu ea dar devine deloc fun sa comanzi o piesa sau sa o intretii (in general). Am luat in calcul si V-strom si Varadero (clasice si raspandite) dar cel mai mult mi-ar placea un Caponord, ma atrage cel mai mult din toate asa numitele ''adventure''. Problema e ca inca nu am studiat pe viu un Caponord ci doar poze, filme, reviews ceea ce nu prea are valoare, poate imi place mai mult sau poate ma razgandesc cand o sa-l vad pe bune. Varadero e f misto, am mers dar se leaga greu dragostea cu ea iar de v-strom nu stiu, e putin ''dubioasa'' pentru gusturile mele dar probabil e o motocicleta foarte buna. Cam atat ca deviez rau de la topic...

 

 

 

E adevarat, ai mare dreptate. Probabil o sa prefer fragutele si asfaltu bun si prost si putin de drum batatorit de tara. Pentru noroaie pot sa imi iau ceva neinmatriculat si sa ma baietesc cat vreau pe unde vreau.

 

Este ceva mai raspandita caponordul si este si ceva mai misto decat navigatorul. Am avut ocazia sa merg pe un model cu abs si mi-a mers bine la suflet. Daca ti-a placut varadero asta n-are decat sa-ti placa mai mult :D suspensii mai bune, frane mai bune, si parca se muleaza ceva mai bine dupa motociclist. Ca ciclistica toate se conduc extrem de usor.

Ideal este sa mergi cu fiecare din vacile astea si sa alegi ce-ti place. V-stromul de 1000 este cam cel mai sportiv dintre toate si am impresia ca este si ceva mai economica insa nu cu mult. Ce-mi place la V-strom este ca are treapta 6 overdrive si pe la 6000rpm are undeva la 180km/h si din cauza asta la viteze mari consuma ceva mai putin decat concurenta.

Alt aspect care este important pt mine este lumina de la faruri unde v-stromul si varadero lumineaza mult mai bine noaptea decat caponordul.

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator sarpente

Este ceva mai raspandita caponordul si este si ceva mai misto decat navigatorul. Am avut ocazia sa merg pe un model cu abs si mi-a mers bine la suflet. Daca ti-a placut varadero asta n-are decat sa-ti placa mai mult :D suspensii mai bune, frane mai bune, si parca se muleaza ceva mai bine dupa motociclist. Ca ciclistica toate se conduc extrem de usor.

Ideal este sa mergi cu fiecare din vacile astea si sa alegi ce-ti place. V-stromul de 1000 este cam cel mai sportiv dintre toate si am impresia ca este si ceva mai economica insa nu cu mult. Ce-mi place la V-strom este ca are treapta 6 overdrive si pe la 6000rpm are undeva la 180km/h si din cauza asta la viteze mari consuma ceva mai putin decat concurenta.

Alt aspect care este important pt mine este lumina de la faruri unde v-stromul si varadero lumineaza mult mai bine noaptea decat caponordul.

tin sa te contrazic putin bine asta tine si de gusturi dar per total caponordu este peste varadero si v-strom ca si sistem de franare suspensii iar cu designul zic ca i si mai sus insa asta mai depinde cum am zis de gusturi ca altfel aveam toti un singur model

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tin sa te contrazic putin bine asta tine si de gusturi dar per total caponordu este peste varadero si v-strom ca si sistem de franare suspensii iar cu designul zic ca i si mai sus insa asta mai depinde cum am zis de gusturi ca altfel aveam toti un singur model

:D

Mai citeste odata bre ca am spus si eu acelasi lucru :cheers: . Si ca aspect imi place mai mult ca la asta se pricep de minune italienii.

Daca vroiam motor de 1000 luam serios in calcul varianta Caponord. Este foarte fiabila, poate cea mai fiabila italieneasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...