mateis Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Buna ziua! Nu am vazut un topic despre motocicleta aceasta aici..deci iata-l...desi eu nu am una si nu stiu ce sa spun despre ea. Asadar...exista cineva in Romania care sa aiba un Navigator? Ma tot gandesc la italience mari in ultimul timp si am ramas in minte cu Caponord si Navigator. Despre Navigator (motor suzuki tl de 1000): Engine Liquid cooled, four stroke, 90°-V-twin, DOHC, 4 valves per cylinder. Capacity 996 Bore x Stroke 98 X 66 mm Compression Ratio 11.3:1 Induction Electronic fuel injection Ignition / Starting Electronic, transistorized / electric Max Power 99 ho 73 KW @ 8500 rpm Max Torque 95 Nm 9.7 kg-m @ 7000 rpm Transmission / Drive 6 Speed / chain Clutch Cable-operated multi-plate wet clutch. Front Suspension 45mm Telescopic hydraulic fork Rear Suspension Progressive with hydraulic monoshock, preload and rebound damping adjustable. Front Brakes 2x 298mm discs 4 piston calipers Rear Brakes Single 220mm disc 2 piston caliper Front Tyre 110/80-18 Rear Tyre 150/70-17 Seat Height 850mm Dry-Weight / Wet-Weight 210 kg / 225 kg Fuel Capacity (res) 20 Litres (5L) Consumption average 17.3 km/lit Standing ¼ Mile 12.0 sec Top Speed 211.6 km/h (date de pe siteul motorcyclespecs.co.za) Pare un super-supermoto daca vreti (confortabil totusi) iar designul e foarte reusit (gusturile nu le discutam). Stie cineva cate ceva/a avut. Preturile in Italia sunt mai mult decat tentante, totusi e o moto foarte rara...pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Doar am frunzarit ce ai scris tu acolo. Cateva lucruri mi-au atras atentia totusi. 18 pe fata e o dimensiune ciudata. Nici 17 de supermoto nici 19 de [pseudo]adventure. E asa o ciudatenie sora cu TDM-ul la care stiu din auzite ca sunt probleme cu gasitul de cauciucuri mai adventure pt fata. Cursa suspensiilor ori nu e specificata ori nu am vazut-o eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 s-a dorit a fi un all arounder precum TDM-ul din pacate fara succes, a venit pe piata dupa ce TDM-ul avea deja o vechime de 8 ani de zile. prea tarziu ca sa fure din cota de piata a acestuia. Dar designul si motorul garanteaza satisfactia vizuala si senzatii superbe. Mi se pare totusi optimist consumul afisat, fiind cunoscut ca V-ul de 1000 de la suzuki este setos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateis Postat Septembrie 21, 2012 Autor Share Postat Septembrie 21, 2012 s-a dorit a fi un all arounder precum TDM-ul din pacate fara succes, a venit pe piata dupa ce TDM-ul avea deja o vechime de 8 ani de zile. prea tarziu ca sa fure din cota de piata a acestuia. Dar designul si motorul garanteaza satisfactia vizuala si senzatii superbe. Mi se pare totusi optimist consumul afisat, fiind cunoscut ca V-ul de 1000 de la suzuki este setos. Probabil e consumul in conditii de mers ideale, la turatii la fel de ideale. Mie mi se pare o motocicleta destul de teapana, am citit ca e destul de simpla dar foarte echilibrata si nu chiar atat de nefiabila. Stiu ca lumea in general in Ro se fereste de motociclete italienesti dar cred ca de multe ori temerile sunt nefondate. Ma mira ca nu exista macar una ratacita si pe la noi. La 2500 gasesti in stare foarte buna si totusi e un motor de 1000 adventure sau semi adventure care nu este atat de mare si greu ca un varadero si poate ca trage si ceva mai bine. Cu varadero am mers e foarte placut si confortabil si sta bine pe viraje dar e totusi prea greoi pentru gustul meu, navigatorul pare mai suplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 iti mai zic odata si aici, avem asa: 1. adventure, adica te duci singur sau in grup, oricum "baieteala" si te bagi in noroaie, fara bagaje inutile, mare minune daca n-o culci de cateva ori per tura. 2. plimbarica, te duci cu femeia pe asfalt, vizitati ceva turistic, mai trageti pe dreapta sa culegeti o fraguta etc. tre sa mergeti mult pe asfalt, iti trebuie putere sa treci de tiruri, confort si n-ai mari griji in privinta greutatii. te hotarasti ce vrei intre astea doua...amestecul e naspa. faptul ca vrem sa ne luam un magar bun la toate e pacaleala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 (editat) Am stat langa un navigator 1000 acum vreo cativa ani si l-am studiat pe toate partile. Este o motocicleta frumoasa si bine finisata insa este mult mai mare decat pare in poze seaua este foarte lata comparativ cu cea de v-strom. Singurele minusuri care i le gasesc sunt: -Roata de 18 pe fata ai alternative putine la cauciucurile cu "caramele" Posibil sa mearga ceva de spate tot pe 18 de la vreo enduroaica. -Plastice care le gasesti foarte greu si consumabilele care sunt greu de gasit pe stoc undeva. In rest motorul ala de suzuki este fiabil ca o piatra de moara si daca prinzi unul intretinut nu o sa ai probleme cu el. Iar de caracter al motorului V2-ul ala te cam intinde. Ciclistica nu are de ce sa-ti displaca, la asta exceleaza toti italienii. Consumul nu mi e pare SF din descriere. Un v-strom 1000 din aceeasi perioada se invarte tot pe acolo 6% Ia in calcul si varianta v-strom 1000 nu difera mult la pret. Editat Septembrie 24, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateis Postat Septembrie 26, 2012 Autor Share Postat Septembrie 26, 2012 Am stat langa un navigator 1000 acum vreo cativa ani si l-am studiat pe toate partile. Este o motocicleta frumoasa si bine finisata insa este mult mai mare decat pare in poze seaua este foarte lata comparativ cu cea de v-strom. Singurele minusuri care i le gasesc sunt: -Roata de 18 pe fata ai alternative putine la cauciucurile cu "caramele" Posibil sa mearga ceva de spate tot pe 18 de la vreo enduroaica. -Plastice care le gasesti foarte greu si consumabilele care sunt greu de gasit pe stoc undeva. In rest motorul ala de suzuki este fiabil ca o piatra de moara si daca prinzi unul intretinut nu o sa ai probleme cu el. Iar de caracter al motorului V2-ul ala te cam intinde. Ciclistica nu are de ce sa-ti displaca, la asta exceleaza toti italienii. Consumul nu mi e pare SF din descriere. Un v-strom 1000 din aceeasi perioada se invarte tot pe acolo 6% Ia in calcul si varianta v-strom 1000 nu difera mult la pret. E o motocicleta rara se pare, cel putin in partile noastre, probabil ca e fun sa o ai si sa te plimbi cu ea dar devine deloc fun sa comanzi o piesa sau sa o intretii (in general). Am luat in calcul si V-strom si Varadero (clasice si raspandite) dar cel mai mult mi-ar placea un Caponord, ma atrage cel mai mult din toate asa numitele ''adventure''. Problema e ca inca nu am studiat pe viu un Caponord ci doar poze, filme, reviews ceea ce nu prea are valoare, poate imi place mai mult sau poate ma razgandesc cand o sa-l vad pe bune. Varadero e f misto, am mers dar se leaga greu dragostea cu ea iar de v-strom nu stiu, e putin ''dubioasa'' pentru gusturile mele dar probabil e o motocicleta foarte buna. Cam atat ca deviez rau de la topic... iti mai zic odata si aici, avem asa: 1. adventure, adica te duci singur sau in grup, oricum "baieteala" si te bagi in noroaie, fara bagaje inutile, mare minune daca n-o culci de cateva ori per tura. 2. plimbarica, te duci cu femeia pe asfalt, vizitati ceva turistic, mai trageti pe dreapta sa culegeti o fraguta etc. tre sa mergeti mult pe asfalt, iti trebuie putere sa treci de tiruri, confort si n-ai mari griji in privinta greutatii. te hotarasti ce vrei intre astea doua...amestecul e naspa. faptul ca vrem sa ne luam un magar bun la toate e pacaleala. E adevarat, ai mare dreptate. Probabil o sa prefer fragutele si asfaltu bun si prost si putin de drum batatorit de tara. Pentru noroaie pot sa imi iau ceva neinmatriculat si sa ma baietesc cat vreau pe unde vreau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) E o motocicleta rara se pare, cel putin in partile noastre, probabil ca e fun sa o ai si sa te plimbi cu ea dar devine deloc fun sa comanzi o piesa sau sa o intretii (in general). Am luat in calcul si V-strom si Varadero (clasice si raspandite) dar cel mai mult mi-ar placea un Caponord, ma atrage cel mai mult din toate asa numitele ''adventure''. Problema e ca inca nu am studiat pe viu un Caponord ci doar poze, filme, reviews ceea ce nu prea are valoare, poate imi place mai mult sau poate ma razgandesc cand o sa-l vad pe bune. Varadero e f misto, am mers dar se leaga greu dragostea cu ea iar de v-strom nu stiu, e putin ''dubioasa'' pentru gusturile mele dar probabil e o motocicleta foarte buna. Cam atat ca deviez rau de la topic... E adevarat, ai mare dreptate. Probabil o sa prefer fragutele si asfaltu bun si prost si putin de drum batatorit de tara. Pentru noroaie pot sa imi iau ceva neinmatriculat si sa ma baietesc cat vreau pe unde vreau. Este ceva mai raspandita caponordul si este si ceva mai misto decat navigatorul. Am avut ocazia sa merg pe un model cu abs si mi-a mers bine la suflet. Daca ti-a placut varadero asta n-are decat sa-ti placa mai mult suspensii mai bune, frane mai bune, si parca se muleaza ceva mai bine dupa motociclist. Ca ciclistica toate se conduc extrem de usor. Ideal este sa mergi cu fiecare din vacile astea si sa alegi ce-ti place. V-stromul de 1000 este cam cel mai sportiv dintre toate si am impresia ca este si ceva mai economica insa nu cu mult. Ce-mi place la V-strom este ca are treapta 6 overdrive si pe la 6000rpm are undeva la 180km/h si din cauza asta la viteze mari consuma ceva mai putin decat concurenta. Alt aspect care este important pt mine este lumina de la faruri unde v-stromul si varadero lumineaza mult mai bine noaptea decat caponordul. Editat Septembrie 26, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sarpente Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Este ceva mai raspandita caponordul si este si ceva mai misto decat navigatorul. Am avut ocazia sa merg pe un model cu abs si mi-a mers bine la suflet. Daca ti-a placut varadero asta n-are decat sa-ti placa mai mult suspensii mai bune, frane mai bune, si parca se muleaza ceva mai bine dupa motociclist. Ca ciclistica toate se conduc extrem de usor. Ideal este sa mergi cu fiecare din vacile astea si sa alegi ce-ti place. V-stromul de 1000 este cam cel mai sportiv dintre toate si am impresia ca este si ceva mai economica insa nu cu mult. Ce-mi place la V-strom este ca are treapta 6 overdrive si pe la 6000rpm are undeva la 180km/h si din cauza asta la viteze mari consuma ceva mai putin decat concurenta. Alt aspect care este important pt mine este lumina de la faruri unde v-stromul si varadero lumineaza mult mai bine noaptea decat caponordul. tin sa te contrazic putin bine asta tine si de gusturi dar per total caponordu este peste varadero si v-strom ca si sistem de franare suspensii iar cu designul zic ca i si mai sus insa asta mai depinde cum am zis de gusturi ca altfel aveam toti un singur model Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 tin sa te contrazic putin bine asta tine si de gusturi dar per total caponordu este peste varadero si v-strom ca si sistem de franare suspensii iar cu designul zic ca i si mai sus insa asta mai depinde cum am zis de gusturi ca altfel aveam toti un singur model Mai citeste odata bre ca am spus si eu acelasi lucru . Si ca aspect imi place mai mult ca la asta se pricep de minune italienii. Daca vroiam motor de 1000 luam serios in calcul varianta Caponord. Este foarte fiabila, poate cea mai fiabila italieneasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sarpente Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 scuze abia am facut ochi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.