10maRIus20 Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Salut. De cateva zile sunt fericitul detinator al unui cbr 929. Vreau sa stiu cat mai multe lucruri despre motoarele astea. Nu o sa fie cu suparare daca sunt vorbe de rau...Vreau doar sa ma informez si sa stiu cu ce o sa imi bat capul de acum incolo. O sa pun si poze cat de curand. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
10maRIus20 Postat Septembrie 27, 2012 Autor Share Postat Septembrie 27, 2012 Credeam ca am postat unde trebuie. Am tot cautat aici pe site si aici mi s-a parut cel mai perfect. Motorul e din 2001, adus din Italia in vara asta (nerulat in tara). Am apucat sa fac vreo 200 de km cu el si mi se pare destul de ok. Vreau sa stiu daca papa sau nu ulei, ce puncte slabe are, ce cedeaza mai repede si...cam totul despre modelul acesta. Din aceea, rog pe cei care detin, au detinut sau stiu cate ceva despre 929, sa scrie aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Mocicleta nu are probleme in general, in primul rand sa o stapanesti sanatos...alea nu sunt cauciucuri cu care sa mergi pe 929 Iar ca si stricaciuni mai des intalnite ar fi relee de incarcare si oala de ambreiaj ... in rest sunt cam bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Firebl@de Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Eu am 929 din 2007 si sunt foarte multumit de ea,inafara de consumabile nu a vrut alti bani,are aproape 50k km si merge perfect,nu consuma ulei deloc, problemele cu releul si oala sunt specifice Honda, sa ai noroc de ea si sa te plimbe mult si bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Eu am 929 din 2007 si sunt foarte multumit de ea,inafara de consumabile nu a vrut alti bani,are aproape 50k km si merge perfect,nu consuma ulei deloc, problemele cu releul si oala sunt specifice Honda, sa ai noroc de ea si sa te plimbe mult si bine releul de incarcare....benzina in rezervor si asfalt uscat sa ai !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Fa-ti rost de o protectie de alternator din cabon-kevlar. E foarte utila chiar si la cazaturi usoare. Capacul ala se sparge imediat. Daca dai mai tare cu ea de asfalt, se poate sparge carterul din cauza designului foarte mult iesit in afara pe stanga. Macar guma fata s-o schimbi, iti poate face surprize neplacute in oras. Cauciucurile alea sunt bune doar cand sunt noi, in primul an. Dupa aia se "usuca" si poti sa observi daca te uiti atent ca se fisureaza. La drum in afara se comporta decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Stiu ca 929 dar si unele 954 au mai avut probleme la cablajul electric, in special la masa. Ca o treaba de mentenanta, pentru ca tot vine iarna, ia la mana toate mufele, desfa'le si da'le cu WD40 si plimba'le putin (mufat-demufat). Si sa te uiti si la firele care vin in papucii din mufe, sa nu fie coapte sau mufele topite. In rest, apa paie si bataie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Releul de pompa de benzina oxideaza. Ala trebuie curatat. Releul de aprindere se mai arde. E in fata cutiei bateriei. Daca te lasa in drum, il schimbi cu releul de ventilaotr sau de faruri, care sunt in stanga la codita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
10maRIus20 Postat Septembrie 28, 2012 Autor Share Postat Septembrie 28, 2012 (editat) Multumesc tuturor. Daca va mai amintiti ceva, scrieti aici. Sigur o sa fie de folos si altcuiva. Pana acum, am curatat comenzile, contactul acela de la cric si de la frana de spate. Urmeaza sa ii ung absolut toate mufele si eventual sa le curat (dar asta mai incolo). Motocicleta are 34 de mii de km (nu stiu daca sunt reali) si pana acum am intampinat 2 probleme. Prima e ca senzorul de viteza face figuri, inregistreaza doar cand vrea el. L-am dat jos si l-am curatat, dar tot asa face. Probabil s-a dus si va trebui schimbat. A doua problema e ca s-a aprins becul rosu in mers si in bord a aparut f1 sau 4, nu mai stiu exact. L-am oprit si l-am pornit, iar becul s-a stins. Mi s-a intamplat de 2 ori la interval de cateva minute. De atunci m-am mai dat mult si bine si nu s-a mai aprins (dar poate o sa se mai aprinda). Mentionez faptul ca ulei are, iar filtrul de aer e taiat, mai e doar carcasa aceea si o plasa de sarma, cartonul nu. Am vazut ca la cutia de la filtrul de aer mai e un senzor, sa fie de acolo? Releul de incarcare e bun, am verificat si merge in parametrii normali. Si inca ceva, cum se manifesta daca oala de la ambreaj e defecta? Face vreun zgomot aparte? Editat Septembrie 28, 2012 de 10maRIus20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Orice mufa scoti, chiar de la filtrul de aer, iti apare becul rosu cu atentionarea Fi. Inlocuieste urgent ce ti-a ramas din filtrul de aer cu un filtru de aer nou sau SH bun. Nu umbla cu plasa acolo pentru ca aia filtreaza foar muste si flori de tei Oala nu are nimic, este doar zgomotoasa, nu-ti face probleme. Este semnatura Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
10maRIus20 Postat Septembrie 28, 2012 Autor Share Postat Septembrie 28, 2012 Am inteles. Dar becul s-a aprins in mers si sper sa fie de la filtrul de aer (acolo nu am umblat la nimic, nu am atins nici o mufa). Urmeaza sa ii schimb si filtrul. Oala aceea face zgomot si la relantiu sau cand o ambalezi pe liber? Sau numai cand e in viteza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Face mai putin zgomot cand tragi ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tony11_32 Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Salutare. Daca vinde cineva roata fata de 929 as dori un pm. SI..oglinzi..stie cineva ceva? O seara minunata, salutari! Si mie mi s-a aprins de cateva ori becul rosu dar fara atentionarea F1 in mers si nu mai aveam gaz, nu se mai tura. am orpit, pornit din nou. Am 4000 km pe ea si mi-a facut doar de vre-o 3 ori chestia asta, in rest nu am intampinat nicio problema decat accea ca am consumul dublu fata de vechea mobra ( Yamaha T-Cat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 am eu oglinzi sh de 929,stanga are o zgarietura mica pe plastic dar e ok in rest,da un pm dc te intereseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tony11_32 Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Salutare. O noua problema la 929 si anume : Eram in mers si deodata s-a oprit motoru cu beculetul rosu de riguare in mers. Nu s-a oprit deodata..s-a oprit intrerupt dar asta in cateva secunde..2 maxim 3 secunde. dupa aceea..cand dau la automat invarte electromotorul dar atat. e posibil sa se fi inecat in mers sau sa se fi udat bujiile? pompa de benzina se aude bine dar nu stiu daca are legatura auzul cu functionalitatea. ce as putea verifica sa vad exact cauza? poate stie cineva care a dat peste o problema asemanatoare. tin sa precizez ca nici impinsa nu a vrut sa porneasca dar poate din cauza ca nu am reusit sa impingem mai tare de 11 km/h..Da mici rateuri cand sa porneasca si la fel a facut si impinsa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovay Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 Honda CBR 929 RR, 2001. Poate sa-mi spuna si mie careva cat mai ai de mers din momentul in care se aprinde becul la rezervor ? Ieri am luat-o abia. De exemplu, pe mers relativ sportiv ( reprize sportive 140- 230 ), a luat 18 litri pe 250 km. Sunt curios ca idee, nu ca am de gand sa merg cu ea pe rosu. Dar pt siguranta mea, in caz ca voi depinde vreodata tocmai de acea autonomie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
10maRIus20 Postat Iunie 15, 2015 Autor Share Postat Iunie 15, 2015 Salut. 18 litri? Mi se pare cam mult. Pe rosu eu am mers 35 de km, apoi am gasit benzinarie. Nu stiu cat ar mai fi mers daca nu alimentam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovay Postat Iunie 20, 2015 Share Postat Iunie 20, 2015 Mi-ar trebui si mie oglinzi de cbr 929 2001. Era cineva aici am vazut care dadea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 20, 2015 Share Postat Iunie 20, 2015 Honda CBR 929 RR, 2001. Poate sa-mi spuna si mie careva cat mai ai de mers din momentul in care se aprinde becul la rezervor ? Ieri am luat-o abia. De exemplu, pe mers relativ sportiv ( reprize sportive 140- 230 ), a luat 18 litri pe 250 km. Sunt curios ca idee, nu ca am de gand sa merg cu ea pe rosu. Dar pt siguranta mea, in caz ca voi depinde vreodata tocmai de acea autonomie. Parca erai incepator ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gigeluss Postat Iunie 20, 2015 Share Postat Iunie 20, 2015 Parca erai incepator ..... A trecut la avansati ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovay Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Inca sunt incepator. Regimul ala de mers a fost facut de un prieten cu experienta in condus si mecanica moto, in ziua in care am luat-o. Nu de mine. Citeste bine, Kawa, nu am scris ca am mers eu. Eu m-am limitat la 140 doar ca sa vad cum ma simt la viteze mai maricele. Si aia doar ca si caz izolat. Ps: ma haituiesti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Si 140 e mult pt tine, dar na, mai uita-te la stiri.Nu cunosti deloc mobra, risti cam mult.Prietenul ala al tau la viteze de 140+ ce se asteptata sa consume 4? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovay Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Kawazaki, am impresia ca tu esti un fel de Gica-Contra. Nu suport sa intru in polemici, iar faptul ca de data asta iti raspund pe dos e probabil de natura sa nasca in opinia ta o polemica. Am suficienta rabdare, dar nu-mi sta in caracter nici rabdarea infinita. Am zis eu ca prietenul ala al meu a avut asteptari de consum mic la 140+ ? Doar am facut referire de consum la acel regim de mers, si mi se pare de-a dreptu' rezonabil. Pana la urma, ma vad nevoit sa imi explic si repet un post a nshpea oara in cazul acestor conversatii cu tine. Am mers pe o pista a aeroportului o singura data la viteza aia, sa vad cum ma simt(desi am scris cu lux de amanunte inca o data ce rescriu acum), in rest am insistat pe viteze de trafic aglomerat de oras, adica maxim 60. Si ca sa fiu si ambitios cum vad ca vrei tu sa reiasa, pana la urma, desi nu e deloc de luat exemplu si nici mandrie nu-mi face, am experienta minima, zic minima-minima, pe 125 cc, cand mergeam ca un inconstient fara permis in timpul liceului. Nu as mai face asta acum. Dar aia era mintea de la 16 ani. Si nici atunci nu-mi aduc aminte sa ma fi bagat in vreo situatie limita. Daca ce am incercat eu atunci pe cateva zeci de metri a fost prea mult pt mine, e treaba mea. Nimic din ceea ce am scris aici nu doresc sa fie luat drept exemplu sau punct de referinta de vreun alt incepator. Si cu postarea asta, inchei aceasta serie de replici, pe topicul baiatului, ca e nepoliticos. Daca te astept sa ma balacaresti, stiu ca inboxul e prea fara faima pt tine, asa ca poti deschide un alt topic separat, sa vada toti ce om echilibrat si priceput pot intalni pe acest forum. Stiu ca esti un titan al motociclismului si incerci sa impartasesti din vasta-ti experienta, prin perle pe forum, unuia sau altuia ca mine, si iti multumesc sincer pt grija ! ( nu astept un raspuns gen "nu am zis ca sunt un titan" pt ca evident, ironia mea a fost o rautate venita din sacaiala prelungita din partea ta). Inca o data, nu inseamna ca ce am facut eu e luat exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.