ioneld Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 Salut ..... dupa ce a fost la vanzare aceasta moto care se afla intr-o stare deplorabila dar cu acte in regula a venit vremea de a fi readusa la viata ca o merita . Am demontat motocicleta in mici bucati si dupa o munca titanica de curatire a pieselor si adusa in stadiu de vopsire abia dupa vre-o saptamana de frecat acu a ajuns deja la aplicarea spritzchitului . Maine sper sa am timp frumos pentru a incepe vopsirea pieselor cu negru mat iar poimaine sper sa vopsesc si piesele kaki militar { prietenii stiu de ce } . Pun cateva foto cu starea initiala si starea in care se afla acu . La atas avem mai mult de munca asa ca ramane a ma ocupa de el mai tarziu dupa ce voi termina de vopsit totul .Acest topic se vrea a fi de folos celor care vor fi interesati de achizitionarea acestei moto la finalizarea lucrari pentru a putea urmari pasi parcursi si ce anume s-a facut la resuscitarea ei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 Acest topic se vrea a fi de folos celor care vor fi interesati de achizitionarea acestei moto la finalizarea lucrari pentru a putea urmari pasi parcursi si ce anume s-a facut la resuscitarea ei . Incep sa pun bani deoparte ? Glumesc, intradevar, mi-ar placea, dar nu-mi permit inca o mobra Succes si sper sa iasa ceva frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saintpeter Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 foarte tare... spor la lucrari si bafta mare la vanzare...si poate o sa pui si ceva foto cu ea gata la o rezolutie mare ar fi un super wallpaper inca o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miezu Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 spor la treaba ! cred ca va iesi ceva frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Salut ..... dupa ce a fost la vanzare aceasta moto care se afla intr-o stare deplorabila dar cu acte in regula a venit vremea de a fi readusa la viata ca o merita . Am demontat motocicleta in mici bucati si dupa o munca titanica de curatire a pieselor si adusa in stadiu de vopsire abia dupa vre-o saptamana de frecat acu a ajuns deja la aplicarea spritzchitului . Maine sper sa am timp frumos pentru a incepe vopsirea pieselor cu negru mat iar poimaine sper sa vopsesc si piesele kaki militar { prietenii stiu de ce } . Pun cateva foto cu starea initiala si starea in care se afla acu . La atas avem mai mult de munca asa ca ramane a ma ocupa de el mai tarziu dupa ce voi termina de vopsit totul .Acest topic se vrea a fi de folos celor care vor fi interesati de achizitionarea acestei moto la finalizarea lucrari pentru a putea urmari pasi parcursi si ce anume s-a facut la resuscitarea ei . Hei, nenea Ionel, cu ciocanul acela langa blocul motor nu-i a buna... Numa' bine si spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Octombrie 2, 2012 Autor Share Postat Octombrie 2, 2012 Hei, nenea Ionel, cu ciocanul acela langa blocul motor nu-i a buna... Numa' bine si spor la treaba! Pai acolo-i locul lui pe banc unde am si flexu si barosu si multe altele care nu se vad acu......daca lasa loc de interpretari asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radutu Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 asta nu ai luat-o din chitila? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Octombrie 2, 2012 Autor Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) asta nu ai luat-o din chitila? ... nu am luat-o si este in Chitila , a fost candva la vanzare in starea ce se vede in primele foto si datorita ca nu s-a vandut asa a trebuit sa ma apuc eu de ea sa o fac , asa cum de altfel aveam de gand . Am vopsit deja azi cadrurile si cateva alte piese de la ea cu negru mat si poate dupa amiaza bag si kaki la restu tablelor . Editat Octombrie 2, 2012 de ioneld Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 ...si dupa o munca titanica de curatire a pieselor... Sunt curios sa aflu cum cureti blocul motor, cv, grupul, cilindrii si chiulasele. Ai vreo reteta speciala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Octombrie 2, 2012 Autor Share Postat Octombrie 2, 2012 Sunt curios sa aflu cum cureti blocul motor, cv, grupul, cilindrii si chiulasele. Ai vreo reteta speciala? Alea deja sunt spalate in baie de motorina si spalat blocu motor cu motorina sub presiune cu pistolu special de spalat , cilindri vor fi alezati pentru pistoanele fabricate la Slatina cu segmenti de lada Niva iar chiuloasele vor merge la prietenul nostru Dani pentru resuscitare . De motor ma voi ocupa dupa ce termin cu vopsitu si asamblatu ca ala pot sa il fac si in casa la gura sobei cu o tuica fiarta langa mine ... asta in cazul in care ma apuca iarna cu el nefacut , ca mai este mult de lucrat , urmeaza atasul si dupa aceea rotile , electrica etc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radutu Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 ... nu am luat-o si este in Chitila , a fost candva la vanzare in starea ce se vede in primele foto si datorita ca nu s-a vandut asa a trebuit sa ma apuc eu de ea sa o fac , asa cum de altfel aveam de gand . Am vopsit deja azi cadrurile si cateva alte piese de la ea cu negru mat si poate dupa amiaza bag si kaki la restu tablelor . Am si eu o intrebare cu atasul cum procedezi la vopsitorie? eu in al meu ma gandeam sa bag flexul cu peria de sarma pana la tavla curata si dupa exact nu stiu care e procedura pana la vopsitorie.Adica curat dau cu spritchit si vopsesc sau ii trag un chit subtire pe toata suparfata inainte de celelalte etape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Dai cu peria de sîrmă moale să cureți mizerie, rugină, unsori etc. Unii preferă metoda spălatul, că e mai uÂşoară. Eu prefer metoda astălaltă că, deÂşi e mai minuțioasă, e mai sigură Âşi mai la.. obiect (observi centimetru cu centimetru ce Âşi cum). Apoi inspectezi zonele vizibil cu probleme. Probabil petece cu sudură. Sau cu popnituri. Depinde de gusturi Âşi simțul artistic. După ce ai acoperit bortele mici Âşi mari grosso-modo, dai cu peria de sîrmă tare pentru curățat. Dacă a avut mai multe straturi de vopsea, poți încerca cu decanol, mai lent dar bun. Dar tot la peria de sîrmă tare ajungi. Eventual ajungi chiar la stratul de Âşpriț-chit de fabrică, sau chiar la tablă. ChituieÂşti unde trebuie. Cele două țiple, curate ca vaginul virgin, țipla mică pui chit, ejaculezi nițăluÂş întăritor, amesteci bine-bine repede Âşi aplici unde e nevoie. Mai grosier, ca să ai de unde da jos, după ce se usucă, cu un Âşmirghel mai mare inițial Âşi din ce în ce mai fin pînă ajungi la nivel. ÂŞtii cum arată dosul unei linguri? AÂşa trebuie să arate toată suprafața. La nevoie reiei cu aplicatul de chit... Cînd crezi că e drept, gata, aplici un strat de Âşpriț-chit. I se mai zice Âşi primer. Ăla e sfînt, îți trădează imediat toate imperfecțiunile. ÂŞi iar chit.... Âşi iar frecat... Âşi unii la final mai folosesc chit de fibră, e mai fin în granulație Âşi se freacă/suprafața rezultă mai fină. Cînd e gata, iar un Âşpriț-chit. Pe care-l iei la mătuit (cînd învîrteÂşti la rotund cu Âşmirghelul, îi pomeneÂşti de toate aleaa a măsii... ) pînă-l faci spurafață netedă. Cu Âşmirgel de 380 sau ciar mai fin, udat sporadic... Cînd e gata, spălat cu apă curată Âşi Âşters cu Âşervele din rolă de bucătărie, impregnate cu benzină. Adică ai degresat tot, inclusiv atingerile cu mîna. Acum, primul strat de vopsea. La un meseriaÂş ar fi Âşi ultimul... compresor mic-mare nu contează, 16 bari să scoată pe pistol. Diuză mică, 40vopsea-60diluant, amestecat bine, nu ții niciodată înspre suprafață pistolul cînd acționezi că altfel scuipă stroki... Âşi pssst psst strat subțire. Relativ repede, mai bine revii decît să fie gros din prima, că se cojeÂşte Âşi ai muncit degeaba. Lăsat la uscat... Âşi asta-i. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Dai cu peria de sîrmă moale să cureți mizerie, rugină, unsori etc. Unii preferă metoda spălatul, că e mai uÂşoară. Eu prefer metoda astălaltă că, deÂşi e mai minuțioasă, e mai sigură Âşi mai la.. obiect (observi centimetru cu centimetru ce Âşi cum). Dai Apoi inspectezi zonele vizibil cu probleme. Probabil petece cu sudură. Sau cu popnituri. Depinde de gusturi Âşi simțul artistic. După ce ai acoperit bortele mici Âşi mari grosso-modo, dai cu peria de sîrmă tare pentru curățat. Dacă a avut mai multe straturi de vopsea, poți încerca cu decanol, mai lent dar bun. Dar tot la peria de sîrmă tare ajungi. Eventual ajungi chiar la stratul de Âşpriț-chit de fabrică, sau chiar la tablă. ChituieÂşti unde trebuie. Cele două țiple, curate ca vaginul virgin, țipla mică pui chit, ejaculezi nițăluÂş întăritor, amesteci bine-bine repede Âşi aplici unde e nevoie. Mai grosier, ca să ai de unde da jos, după ce se usucă, cu un Âşmirghel mai mare inițial Âşi din ce în ce mai fin pînă ajungi la nivel. ÂŞtii cum arată dosul unei linguri? AÂşa trebuie să arate toată suprafața. La nevoie reiei cu aplicatul de chit... Cînd crezi că e drept, gata, aplici un strat de Âşpriț-chit. I se mai zice Âşi primer. Ăla e sfînt, îți trădează imediat toate imperfecțiunile. ÂŞi iar chit.... Âşi iar frecat... Âşi unii la final mai folosesc chit de fibră, e mai fin în granulație Âşi se freacă/suprafața rezultă mai fină. Cînd e gata, iar un Âşpriț-chit. Pe care-l iei la mătuit (cînd învîrteÂşti la rotund cu Âşmirghelul, îi pomeneÂşti de toate aleaa a măsii... ) pînă-l faci spurafață netedă. Cu Âşmirgel de 380 sau ciar mai fin, udat sporadic... Cînd e gata, spălat cu apă curată Âşi Âşters cu Âşervele din rolă de bucătărie, impregnate cu benzină. Adică ai degresat tot, inclusiv atingerile cu mîna. Acum, primul strat de vopsea. La un meseriaÂş ar fi Âşi ultimul... compresor mic-mare nu contează, 16 bari să scoată pe pistol. Diuză mică, 40vopsea-60diluant, amestecat bine, nu ții niciodată înspre suprafață pistolul cînd acționezi că altfel scuipă stroki... Âşi pssst psst strat subțire. Relativ repede, mai bine revii decît să fie gros din prima, că se cojeÂşte Âşi ai muncit degeaba. Lăsat la uscat... Âşi asta-i. Succes! Ca sa elimini partea bolduita, sablezi. Mai scump, dar in 3 ore ai toata motocicleta la tabla. Si nu mai pierzi 4-5 zile, intepaturi de la periile de sarma, manutele nasparlite de la decanolul scurs ai alte nazbatii din astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radutu Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 o sa incerc in prima faza cu o perie de sarma montata pe un flex si o sa vad cum iese.daca nu o dam pe manual ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Octombrie 4, 2012 Autor Share Postat Octombrie 4, 2012 Am profitat de zilele de vara si am reusit sa termin si vopsirea pieselor kaki , urmeaza rotile 4 la numar .... o sa am ce freca la ele o gramada inainte de sablare si dupa aceea vopsire cu negru mat . Am facut si scaunul atasului si urmeaza a fi dus la tapiter impreuna cu saua motocicletei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 (editat) Coane Mihaie.... ci poveÂşti de la oraÂş îmi îndrugi tu acolo ?!?! Sablat... am auzit io niÂşte legende... ce e aia? Numai tu Âşi popii îmi aÂşterneți vrăjeli de-astea nemaivăzute niciodată... Editat Octombrie 4, 2012 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Recomandarea nu era pt tine, era un citat din Sfanta Scriptura, Cartea lui Matei, pentru un om care sta in Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Cartea lui Matei, Versetul 23? îl cunosc!! "Nu numai cu pîine trăieÂşte omul, ci Âşi cu ... bere!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan17 Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Am profitat de zilele de vara si am reusit sa termin si vopsirea pieselor kaki , urmeaza rotile 4 la numar .... o sa am ce freca la ele o gramada inainte de sablare si dupa aceea vopsire cu negru mat . Am facut si scaunul atasului si urmeaza a fi dus la tapiter impreuna cu saua motocicletei . Aripa spate e cam sifonata langa cardan. Exact la fel este si a mea. Asa au toate Niprele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Aripa spate e cam sifonata langa cardan. Exact la fel este si a mea. Asa au toate Niprele? cam toate de le stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Octombrie 17, 2012 Autor Share Postat Octombrie 17, 2012 Aripa spate e cam sifonata langa cardan. Exact la fel este si a mea. Asa au toate Niprele? Asa sunt toate numai cei de la Ural au facut-o mai scurta sa nu o mai sifoneze asa si au pus pres de cauciuc in continuare si in fata si in spatele ei . A inceput partea frumoasa si usoara a montari pieselor , urmeaza motorul dupa ce vor fi gata chiuloasele si cilindrii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Guma aia pe fata e oribila!!! Pune una calumea ca strica toata munca!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Octombrie 21, 2012 Autor Share Postat Octombrie 21, 2012 Acel cauciuc este pus provizoriu pana cand voi cumpara 4 la fel . Cine ma poate ajuta si pe mine in legatura cu aceasta problema expusa aici ca de cateva zile bune nu mai pot posta dand Reply decat sporadic cand vrea el . /index.php?/topic/685750-problema-adaugare-topic/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 Si eu caut, si cauciuc si camera, chiar si roata daca e spitata si centrata bine... nu prea sunt ofertanti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Ianuarie 22, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2013 Lucrarea se misca cam incet in ultima vreme dar totusi am reusit sa-i montez rotile cu cauciucuri multumita lui Dani pentru ele , dar acu m-am cam impotmolit la instalatia electrica ..... totusi azi dupa ce m-am lasat pagubas de a mai umbla pe la firele instalatiei gasind o bucata de platbanda prin garaj am inceput incet in a-mi face suportul canistrei de pe atas si dupa cum se vede a cam iesit "comform cu originalul" .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.