SiD Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) Salut. Am facut o dublura la cheia de contact si nu merge. Cat m-a costat nu mai conteaza ca te-apuca rasul Deci (concluziv), am auzit ceva vorbe precum ca: daca ai cheia poti sa dai contactul jos foarte usor. Ideea e ca necesita o oarescare cosmetizare. Cum frate? Are careva o idee? E fara chip. Astept pareri / noroaie / namoale etc ! Sar'na Editat Octombrie 2, 2012 de SiD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Daca nu e cu cip, du-te unde ai facut-o si zi-i omului sa o faca bine. Si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Octombrie 2, 2012 Autor Share Postat Octombrie 2, 2012 E facuta bine pentru on/off , blocat, pozitii, la rotire inapoi nu merge Tare nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 cam greutz sa dai jos contactul...tre sa aiba doua suruburi imbus sau torx if youre lucky...daca e nituit..numai prin gaurirea niturilor il poti lua jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Octombrie 2, 2012 Autor Share Postat Octombrie 2, 2012 cam greutz sa dai jos contactul...tre sa aiba doua suruburi imbus sau torx if youre lucky...daca e nituit..numai prin gaurirea niturilor il poti lua jos... Exista 2 gen imbus (ciudate = n-am mai vazut) si 2 nituite. Deci o pereche din alea, ok Sar'na. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 atunci suruburile imbus tin contactul pe cadru si niturile sunt pentru a nu putea desface contactul inauntru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Ce sa faca la strungarie cu el? Poate la un atelier de lacatuserie, daca o mai fi existand asa ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 cu un burghiu ordinar pentru metal le gauresti frumos si pui suruburi imbus in loc..I've done this many times...ai dreptate sunt suruburi cu cap rotund..am zis nit ca mi-a venit mai la indemana cuvantul si pentru ca surubul avea cap bont... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 unele au suruburi cu cap rotund, altele au "security torx" (torx cu un "tzushpic" in mijloc), gasesti foarte usor biti pt. asa ceva. daca e de primul tip e mai nasol. eu as incerca sa-i fac o adincitura cu un dremel si apoi sa-l bat lateral cu un dorn/dalta. ar ajuta si sa-l incalzesti bine inainte, mai ales ca deobicei au si pasta de blocaj. la mine a avut chiar pasta rosie, care e mai dura decit cea normala, albastra. pasta Loctite rosie trebuie incalzita la 260 de grade ca s-o "dezactivezi". cu seturi extractoare nu m-as complica, mai ales daca n-ai mai folosit, la cite povesti horror gasesti pe forumuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Octombrie 3, 2012 Autor Share Postat Octombrie 3, 2012 unele au suruburi cu cap rotund, altele au "security torx" (torx cu un "tzushpic" in mijloc), gasesti foarte usor biti pt. asa ceva. daca e de primul tip e mai nasol. eu as incerca sa-i fac o adincitura cu un dremel si apoi sa-l bat lateral cu un dorn/dalta. ar ajuta si sa-l incalzesti bine inainte, mai ales ca deobicei au si pasta de blocaj. la mine a avut chiar pasta rosie, care e mai dura decit cea normala, albastra. pasta Loctite rosie trebuie incalzita la 260 de grade ca s-o "dezactivezi". cu seturi extractoare nu m-as complica, mai ales daca n-ai mai folosit, la cite povesti horror gasesti pe forumuri. Ma aflu sub hipnoza la ce am citit. Multumesc de informatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Eu tot n-am inteles ce nu merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 (editat) ))pffff..de atunci desfaceam un vapor bucati... Editat Octombrie 3, 2012 de Bica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Octombrie 3, 2012 Autor Share Postat Octombrie 3, 2012 Inainte sa bag "surubelnita" ampwlea, prefer sa aflu cate ceva. E , E al dreq de ciudat. Cand blochezi ghidon si sau ai dat pe pozitii din cheie, aleluia; nu se mai poate rasuci inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Explica calumea ce nu merge ca nu se intelege. 1 - Ai facut dublura la cheie, bun - de aici rezulta ca ai si cheia originala. 2 - te-ai dus cu dublura si-ai bagat-o in contact, ai rotit-o spre drepta pe ON si-a ramas blocata acolo, nu mai merge rotita inapoi? Asta e? Inainte sa bag "surubelnita" ampwlea, prefer sa aflu cate ceva. E , E al dreq de ciudat. Cand blochezi ghidon si sau ai dat pe pozitii din cheie, aleluia; nu se mai poate rasuci inapoi. Pai blocatu si cu pozitia ON sunt in pozitii diferite fata de 0, daca ai incercat si una si alta de aici deduc ca ai rotit cheia si inainte si inapoi. Face asta intermintent, cand si cand, sau chiar a ramas blocata cheia intr-o pozitie de atunci? Daca se blocheaza cand si cand mergi la ala de-a facut-o inapoi si zi-i sa o finiseze corect, sau poti face tu asta comparand dublura cu cheia originala. Holbeaza-te bine la ele si vezi unde difera, pune-le in paralel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Octombrie 3, 2012 Autor Share Postat Octombrie 3, 2012 (editat) Merge ON/OFF perfect. Blochez ghidon, daca scot cheia nu mai merge in niciun sens. La fel daca rotesc invers acelor de ceasornic pana la pozitii. E vreo protectie la ceva? E un click care-l face cand bagi cheia, uneori il face ca si cea originala, dar degeaba E prea voodoo ca sa explic, e cu if then. Am tras repede o tigara in parcare, exista alea 2 suruburi imbus care daca le desfaci detasezi conntactul de jugul superior, cum am citit mai sus. (abia le vezi 'tu'le'n ma-sa ) Cheile sunt identice. Editat Octombrie 3, 2012 de SiD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 daca sint inbus le-a schimbat cineva inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 maaa Lotziii...da ia odata jugul ala jos ca is numa 2 suruburi care il tin..si ia contactu jos...daca nu tot sufla in el si tot invarte cheia aia da de o rupi si dupaia Zoia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Sfatul meu e sa nu strici contactul aiurea, nu-l scoate. Cheile or fi parand identice dar aia noua e inca putin "bruta" nu-s cum sa-i zic. Mai trebuie frecata si folosita un pic pana ajunge ca si cea originala. Eventual rotunjeste-i foarte putin varfurile cu o pila, plm, mergi la ala de-a facut-o si zi-i sa o mai finiseze putin. E o chestie comuna la orice dublura noua, nu merge perfect ca si originala daca nu e finisata cum trebuie. La blocat ghidonul, daca nu merge rotita cheia cand deblochezi, trage putin de ghidon spre maxim si o sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Octombrie 3, 2012 Autor Share Postat Octombrie 3, 2012 Sfatul meu e sa nu strici contactul aiurea, nu-l scoate. Cheile or fi parand identice dar aia noua e inca putin "bruta" nu-s cum sa-i zic. Mai trebuie frecata si folosita un pic pana ajunge ca si cea originala. Eventual rotunjeste-i foarte putin varfurile cu o pila, plm, mergi la ala de-a facut-o si zi-i sa o mai finiseze putin. E o chestie comuna la orice dublura noua, nu merge perfect ca si originala daca nu e finisata cum trebuie. La blocat ghidonul, daca nu merge rotita cheia cand deblochezi, trage putin de ghidon spre maxim si o sa mearga. Multumesc, cheia m-a costat ceva ..si la polizat nu s-a bagat multa lume. Mai am rabdare cat de cat, omul mi-a zis daca e sa nu mearga, sa vin cu contactul la el si ii da el de cap; fara alte cheltuieli. Mai testez diseara, ca nu o am la mine. Ii dau eu de cap, e doar un fier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Ciudat, aici unde sunt eu la astia care fac chei singura conditie e sa aiba tipul ala de cheie blank si ti-o fac ca pe oricare alta cheie in masinaria aia. Eu cand mi-am luat VFR-ul aveam o singura cheie (e fara cip) si tot asa am vrut sa fac dublura in caz ca o pierd. Am fost pe la diverse de-astea de facut chei (de obicei sunt in holuri la supermarketuri) si o aratam, cautau aia.. apoi "sorry nu am blank de tipu asta". Apoi am uitat o vreme, apoi odata la Hornbach parca in hol vad de-asta de facut chei la intrare si eram cu motorul, il intreb pe-ala daca are.. cauta si gaseste: da, am! Mi-a facut-o in 2 minute, zzzzt, zzzzzzzzt in masinaria aia, a pilit-o un pic de finisare si aia a fost. Am dat 5 euro. M-am dus la motor si-a mers in toate pozitiile. In cazul tau nu inteleg la ce dracu ii trebe contactul din moment ce are cheia originala la care poate sa se holbeze cat vrea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 cind am mai facut dubluri, la unele din ele mi-au zis ca e posibil sa mearga mai greu sau, in cel mai rau caz, deloc. de exemplu, cind mi-am facut dublura pt. cheia de topcase mi-a zis ca daca vreau sa fiu sigur ca merge sa vin cu topcase-ul. a tot mosmondit la ea o vreme, cica nu era aia bruta 100% identica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Octombrie 6, 2012 Autor Share Postat Octombrie 6, 2012 Printr-o minune si cateva ore pierdute ampwlea aseara, a inceput sa mearga. Mai trebuia putin rodata. mGata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.