LordRhadoo Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 cum curatam ? fara sa distrugem cromul. Eu am incercat cu un spray pt scoaterea bitumului si nu a mers. Daca a mai fost raspunsul dat pe undeva eu nu l-am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 din pacate e aproape imposibil.....parca am mai discutat undeva despre asta..... incearca cu nitrodiluant.....si cu o bucata de leam,putin cate putin....munca de chinez. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Noiembrie 8, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2006 cu benzina am incercat si daca zici tu ca merge o sa mai incerc, mai cu talent asa si poate iese. Oricum ar trebui o solutie speciala pt asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 Ce vorbiti voi acolo? Se ia cu benzina de se face oglinda. Trebuie numai INSISTAT. Adica freci de-ti sar capacele. Ca la laba! Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 Solutia speciala este ca pornesti motorul ca sa se inmoaie mehlemul care s-a topit pe teava si cum s-a mai zis si mai sus, incepi cu o sipca din lemn moale. Dupa ce se mai raceste teava si nu se mai vad rezultate cu sipca, incepi cu o carpa inmuiata in dizolvant sau benzina, pe care o petreci in jurul tevii, faci o spira si tragi de capete. Alternativ, daca mehlemul tot nu vrea sa iasa, cu teava rece, umezesti un pic cu ulei zona respectiva si aplici acolo niste nisip (fin) dupa care aplici carpa cum am spus mai sus. Pot rezulta zgarieturi minore in urma tratamentului cu sipca dar pana la un punct este mai eficient decat cel cu carpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 Geo,nu e vorba de bitum....ala iese cu benzina sau diluant. urmele de cauciuc,adica talpi de cisme etc.,sunt mai naspa.....din cauza caldurii din tobe,se face si-mai tare negreala aia. eu am curatat cu cutter-ul,dar au ramas zgarieturi. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Noiembrie 8, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2006 Geo,nu e vorba de bitum....ala iese cu benzina sau diluant. urmele de cauciuc,adica talpi de cisme etc.,sunt mai naspa.....din cauza caldurii din tobe,se face si-mai tare negreala aia. eu am curatat cu cutter-ul,dar au ramas zgarieturi. B. exact despre astfel de urme e vorba, si exclud cuter sau chestii din astea, trebuie sa gasim o solutie fara sa distrugem in vreun fel esapaentul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 ia cel ai puternic diluant/acetona pe care il gaseshti. mai potzi incerca si pasta de shlefuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Noiembrie 8, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2006 ia cel ai puternic diluant/acetona pe care il gaseshti. mai potzi incerca si pasta de shlefuit si daca iau cel mai puternic diluant....nu risc sa busesc cromu? intreb si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 cu decarbusolv, oare nu merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 decarbusolv e pt depunerile din carburator.... poate cu pasta de curatat/slefuit aluminiu/crom. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JohnDoe Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 decarbusolv e pt depunerile din carburator.... poate cu pasta de curatat/slefuit aluminiu/crom. B. Cu pasta de curatat crom nu merge. Lemnul pentru petele mai "groase" si apoi benzina, asta cred ca e cea mai buna solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Noiembrie 9, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2006 astazi incerc eu operatiunea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 Geo,esti cel mai mare labar,daca tu ti-o faci cu carpa si benzina!hahahahaha culmea masturbarii:pui cillit si nu mai trebuie sa freci. apropos de asta,oare cu cif-cillit nu se pot curata tobele? B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 Dar ti-am zis, ia o carpa preferabil de-aia ca cearsaful, ca trebe sa freci zdravan, si nu trebe sa se rupa carpa. Dai cu benzina pe carpa, nu pe toba, si freci. Ti-am mai spus, ca la laba. Si apesi bine. Iese brici. Eu nu am nici o urma de cauciuc pe tobe cu metoda asta. Asta inseamna ca-s un mare labar? O sa incerc si eu. Mersi de sfat! Poate devin un alt mare labar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 Mai labarilor! Iata un topic instructiv! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Noiembrie 9, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2006 Si asa, mai Raducule, ai devenit initiatorul unui topic de labari. Multumimi ca ne-ai facut sa ne aducem aminte de pubertate, cand (unii recunosc, altii ba), am mai abuzat de noi. Stiti care e culmea labei: sa-ti dai seama la sfarsit, dupa ce termini, ca nu esti genul tau. La obiect, nu stiu ce efect ar avea Cilit, ca nu-l impresioneaza cu nimic pe cauciuc. Benzina macar il mai inmoaie, oricum secretul sta in frecat (ca la activitatea mentionata mai sus). Zi, frate! trebuie sa recunosc ca nu aveam nici cea mai mica banuiala ce o sa dezlantui pe aici, oricum daca e sa mearga asa tot e bine ca exista ceva experienta cu frecatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JohnDoe Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 Dupa topicul asta o sa curat toba numai in intimitate. Si neaparat cu benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Noiembrie 9, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2006 am reusit, nu mai am nici o urma pe esapament, ma cam doare putin mana dar sunt "satisfacut" am aplicat metoda frecari cu benzina, am frecat cu esapamentele reci fara sa le mai incalzesc inainte (adik fara preluidu), si am frecat si am frecat si cand credeam ca chiar nu iese am mai frecat vreo 20 minute si a iesit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 Eu am scapat de astfel de pete folosind coca-cola... Binenteles frecand... nu va spun cine a frecat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Noiembrie 10, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2006 Eu am scapat de astfel de pete folosind coca-cola... Binenteles frecand... nu va spun cine a frecat. povesteste mai in detalii cumai procedat, nu de alta dar privind mithbuster am inteles ca coca cola nu prea are efecte de genu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 Pai un amic de-al meu cu un RF400 a vazut la mythbusters ca daca folosesti coca-cola se curata cromul ft bine. Prin urmare asta vara era patat esapamentul de urme de pantof (de la gagici ) si a zis ca freaca el cu coca-cola sa vada daca iese si spre surprinderea mea a iesit de n-a mai ramas nimica. A folosit vreo 3 cutii (cica asa trebe, nu la sticla sau altfel) de coca-cola si a frecat de i-au iesit ochii din cap vreo juma de ora. La final arata esapamentul ca nou. Asta e miscarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Noiembrie 10, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2006 Pai un amic de-al meu cu un RF400 a vazut la mythbusters ca daca folosesti coca-cola se curata cromul ft bine. Prin urmare asta vara era patat esapamentul de urme de pantof (de la gagici ) si a zis ca freaca el cu coca-cola sa vada daca iese si spre surprinderea mea a iesit de n-a mai ramas nimica. A folosit vreo 3 cutii (cica asa trebe, nu la sticla sau altfel) de coca-cola si a frecat de i-au iesit ochii din cap vreo juma de ora. La final arata esapamentul ca nou. Asta e miscarea data viitoare incercam si cu coca-cola, poate iese mai bine, si mai usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 data viitoare incercam si cu coca-cola, poate iese mai bine, si mai usor Merge sigur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Noiembrie 10, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2006 dupa ce o sa fac incercarea si cu coca cola o sa ma hotarasc care e cea mai buna solutie, cu benzina pare mai ieftin, dar am frecat de ma doare mana, daca cu cocacola e altfel hotarasc la momentul oportun, deocamdata tobele mele sunt super curate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.