Requiem Postat Ianuarie 4, 2007 Share Postat Ianuarie 4, 2007 Dupa ce le-ai facut eu zic sa le schimbi. Dupa ce le-a facut careva proprietar inaintea mea... nu eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 4, 2007 Share Postat Ianuarie 4, 2007 eun zic ca se pot curata cu blue-job. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Ianuarie 4, 2007 Share Postat Ianuarie 4, 2007 de unde se comanda, si la ce scor??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 4, 2007 Share Postat Ianuarie 4, 2007 eun zic ca se pot curata cu blue-job. Sau cu blow-job Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 4, 2007 Share Postat Ianuarie 4, 2007 numa la blowjob va e gandul....hehehe Requiem,vb cu Barna,poate te ajuta.... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Ianuarie 4, 2007 Share Postat Ianuarie 4, 2007 Daca e scump.. si presupun ca e raman cu blow-jobu'.. si cu toba albastruie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 (editat) Daca e scump.. si presupun ca e raman cu blow-jobu'.. si cu toba albastruie... Sal eu din pacate nu am Blow-jobu. Dar am :Pasta pentru lustruirea suprafetelor din crom si aluminiu Cod:SO308000 Descriere produs:-indeparteaza rugina si reda sralucirea suprafetelor din crom,aluminiu si alte suprafete neferoase.REDA LUCIUL ORIGINAL A SUPRAFETEI si asigura o protectie indelungata. Mod de utilizare :-aplicati un strat subtire su ajutorul unei lavete -lustruiti pana cand obtineti luciul dorit -lasati sa se usuce si inlaturati rezidurile -nu aplicati pe parti metalice vopsite Compozitie chimica:hidrocarburi cicloparafinice PRET CU TVA:9,00 RON Editat Ianuarie 5, 2007 de Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 Vreau! Desi nu sunt convins ca indeparteaza si arsura albastruie de pe tobe, dar incerc.. trimite mesaj, sau mail(gasesti in profil) cu explicatii cum mi-l trimiti! R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rinno Postat Ianuarie 6, 2007 Share Postat Ianuarie 6, 2007 Sal eu am incercat tot asa ca tine sa opresc ingalbenire dar nu sa putut in nici un fel de curatat nici vorba asa ca a ramas ars in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_q Postat Ianuarie 6, 2007 Share Postat Ianuarie 6, 2007 Sal eu am incercat tot asa ca tine sa opresc ingalbenire dar nu sa putut in nici un fel de curatat nici vorba asa ca a ramas ars in continuare maestre dar e ceva ciudat la motoreta ta. Tzava de la cilintrul din spate e mult mai neingalbenita decat aia din fatza. Creca ar trebui sa umblii umpik la motor ca nu e tocmai normal sa fie asa. In mod normal ambele tobe tre sa aiba cam aceeashi coloare, kiar aia din spate tre sa fie umpik mai galbena Bah, da de ce nu va place voua auriul de pe tzevi. Asa arata cat de cat ca o motoreta pe care o folosesti, nu ca una de showroom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allec Postat Ianuarie 6, 2007 Share Postat Ianuarie 6, 2007 (editat) de curatat le cureti, da' ce faci dupa aia, nu mai dai drumu la gaz? se vor face la la fel dupa primul drum mai lung, cu o viteza mai mare. Editat Ianuarie 6, 2007 de allec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fabi Postat Ianuarie 7, 2007 Share Postat Ianuarie 7, 2007 Incercati cu feruginol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rinno Postat Ianuarie 7, 2007 Share Postat Ianuarie 7, 2007 maestre dar e ceva ciudat la motoreta ta. Tzava de la cilintrul din spate e mult mai neingalbenita decat aia din fatza. Creca ar trebui sa umblii umpik la motor ca nu e tocmai normal sa fie asa. In mod normal ambele tobe tre sa aiba cam aceeashi coloare, kiar aia din spate tre sa fie umpik mai galbena Bah, da de ce nu va place voua auriul de pe tzevi. Asa arata cat de cat ca o motoreta pe care o folosesti, nu ca una de showroom Sal de reglat ce sa reglez ca moto este (era) nounouta verificata la mai multe service totul in parametrii normali intrebat la yamaha de ce facea asa nimeni nu stie cica este normal Tiberiu Troia schimba cotul anual de arata ca noua comfirmat chiar de el (cica este normal daca mergi cu ea prin oras ca se incinge foarte tare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Ianuarie 7, 2007 Share Postat Ianuarie 7, 2007 dar nu aveti aparatori la tobe...? si la mine galeria e galbena dar aparatoarea e impecabila...si la cea de serie si la astea care le-am skimbat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rinno Postat Ianuarie 13, 2007 Share Postat Ianuarie 13, 2007 dar nu aveti aparatori la tobe...? si la mine galeria e galbena dar aparatoarea e impecabila...si la cea de serie si la astea care le-am skimbat... Baga si tu o pozna cu moto tau Raule (tot cu sabia umbli pe moto ???) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nightmare Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 da, e de 250 Âşi pe DN1 îl duc aproape de limită, în plus am relantiul un pic cam tare (setat din fabrică) dar mie îmi place aÂşa chiar dacă Âştiu că nu e prea bine având în vedere că traversez BucureÂştiul de la nord la sud am mai 'săpat' un pic, Âşi m-am gândit că ar fi util după ce se îngălbeneÂşte 'mai bine' să iau un flex, o perie pentru lustru Âşi niÂşte pastă de lustruit Âşi să trec la frecat s-ar putea să fie Âşi din cauză că ar putea 'scăpa' ceva gaz pe la îmbinare pe acolo, din cauza vibrațiilor, dar nu Âştiu sigur .... Daca amestecul este prea sarac motorul se incinge mai tare ca deobicei si galeriile se albastresc.Este normal sa se ingalbeneasca,mai ales ca nu ai "heat shild-uri" .Daca vrei sa-ti schimbi esapamentul poti sa-ti iei unul cu ,double wall' si raman cromate toate viata.Eu mi-am facut niste heat shild-uri din coturi si tzeava de inox si le-am lustruit si au iesit f bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UltraDM Postat Februarie 7, 2007 Autor Share Postat Februarie 7, 2007 Este normal sa se ingalbeneasca,mai ales ca nu ai "heat shild-uri" .Daca vrei sa-ti schimbi esapamentul poti sa-ti iei unul cu ,double wall' si raman cromate toate viata.Eu mi-am facut niste heat shild-uri din coturi si tzeava de inox si le-am lustruit si au iesit f bine . interesantă ideea, mai ales că ar rezolva problema de tot ... prin primăvară am să mă interesez de chestia asta, eventual te mai pot bârâi cu întrebări pe subiectul ăsta? Off-Topic: nu sunt invidios de felul meu, dar când am văzut poza ataÂşată mi s-a pus un nod în gât Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nightmare Postat Februarie 9, 2007 Share Postat Februarie 9, 2007 interesantă ideea, mai ales că ar rezolva problema de tot ... prin primăvară am să mă interesez de chestia asta, eventual te mai pot bârâi cu întrebări pe subiectul ăsta? Off-Topic: nu sunt invidios de felul meu, dar când am văzut poza ataÂşată mi s-a pus un nod în gât Astept sa ma bara i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Februarie 9, 2007 Share Postat Februarie 9, 2007 cel mai bine cumparati banda de evacuare, le inveliti, si or sa arate beton. mie unul imi place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 10, 2007 Share Postat Februarie 10, 2007 cel mai bine cumparati banda de evacuare, le inveliti, si or sa arate beton. mie unul imi place. aia ce naiba mai e??? interesantă ideea, mai ales că ar rezolva problema de tot ... prin primăvară am să mă interesez de chestia asta, eventual te mai pot bârâi cu întrebări pe subiectul ăsta? Off-Topic: nu sunt invidios de felul meu, dar când am văzut poza ataÂşată mi s-a pus un nod în gât Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nightmare Postat Februarie 11, 2007 Share Postat Februarie 11, 2007 aia ce naiba mai e??? este o banda cu azbest cu care se infasoara galeriilre de evacuare.Nu are rol estetic neaparat dar datorita faptului ca mentzin temperatura gazelor de evacuare se spune ca mai castigi ceva putere 1-2 hp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 salutare.....am citit si eu postul....si cred ca am un raspuns. Daca ctiti cartea tehnica (service manual-ul) de la dragstar acolo scrie clar... Porniti motocicleta cu soc dar lasati-l maxim 10 sec dc sunt peste 15 grade afara.....15 sec dc sunt sub 10..dupa care bagati-l jumatate inapoi.... Ca dovada a folosirii excesive a socului tevile se vor ingalbenii/albastri (ultima faza). Totul se rezuma la temperatura de pe evacuare. Dc tevile se schimba la culoare...amestecul e prea bogat, gazele arse sunt prea fierbinti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.