mario_p2 Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 detin un rf900r 1998 an de fab si as dori sa stiu ce diferenta de motorizare este intre cel de 72kw adik 100cp si cel de 103kw adik 140cp ce are in plus cel de 140 fata de cel de 100 ca motoarele sunt identice PS in talonul meu scrie ca are 72kw desi toata lumea care lau vazut spune ca este de 140 cp eu nu mai inteleg nimic Multumesc astept comentariile voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 eu nu gasesc modelul de 72 kw. sa nu cumva sa fie kw si la cei 100 (nu cai) si de-aici diferenta. Oricum Wiki da 93 kw, http://www.suzukicycles.org dau 101 kw. Inclin sa cred ca ultimii au mai multa incredere ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 (editat) Poate e importata dintr-o tara unde, din motive de legislatie, a fost limitata la 100cp, cum ar fi Germania. Deseori limitarea se facea prin gatuire de admisie dupa carburatoare sau prin limitare de curs de slidere din carburatoare. Si deseori limita este scoasa deja de fostii proprietari. Editat Octombrie 10, 2012 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Eu cred ca s-a facut o greseala la RAR cand a fost inscrisa in Romania motoreta. Ca sa fi sigur cauta-ti motorul dupa serie pe internet si ai sa afli puterea reala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mario_p2 Postat Octombrie 10, 2012 Autor Share Postat Octombrie 10, 2012 Eu cred ca s-a facut o greseala la RAR cand a fost inscrisa in Romania motoreta. Ca sa fi sigur cauta-ti motorul dupa serie pe internet si ai sa afli puterea reala. si cum as putea sa caut dupa serie asa cu zici tu ma poti ajuta plz multulesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 (editat) Poate e importata dintr-o tara unde, din motive de legislatie, a fost limitata la 100cp, cum ar fi Germania. Deseori limitarea se facea prin gatuire de admisie dupa carburatoare sau prin limitare de curs de slidere din carburatoare. Si deseori limita este scoasa deja de fostii proprietari. Din ce stiu eu, limita maxima de putere in Franta, indiferent de tipul de motocicleta, este 100 CP. Editat Octombrie 10, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 La rar RAR posibil au copiat din cartea din tara de unde a fost adus. Si nu cred ca vei gasi dupa nr de sasiu daca a fost limitat sau nu. De unde a fost adusa motoreta? Exemple (cred eu) relevante: http://www.motor-talk.de/forum/drossel-suzuki-rf-900-r-t908234.html http://www.zietech.de/motorrad-teile/tuning-und-racing/leistungs-drosselsaetze/leistungsreduzierung-drossel-suzuki-rf900-gt73b-94/a-601434/ A mea GPZ luat din Germania tot in talon are 100cp (74kW), dar in mod normal trebuie sa aibe undeva pe la 115. Din ce stiu eu, limita maxima de putere in Franta, indiferent de tipul de motocicleta, este 100 CP. Foarte posibil, am zis Germania doar ca exemplu. Au fost facute modificari la motociclete in functie de legislatie din tara unde a fost introdus in circulatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianchiru89 Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 puneo pe dyno test si o sa ii alfi exact puterea si nuti mai bati capu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mario_p2 Postat Octombrie 10, 2012 Autor Share Postat Octombrie 10, 2012 puneo pe dyno test si o sa ii alfi exact puterea si nuti mai bati capu pai si unde gasesc eu asa ceva crezi ca gasesc eu asa ceva in romania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 In bucuresti sunt cativa. Dar, ai puta sa dai jos carburatoarele, ocazie cu care le si curati, si te uiti daca traseu de admisie e gatuit cu niste saibe, ceva. Daca nu, ai puterea cum a declarat fabrica. Daca da, le dai jos, si ai puterea cum a declarat fabrica. It's not rocket science. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Un prieten avea un YZF limitat la 100 CP direct din CDI. Daca merge motoreta frumos ce sens are sa desfaci pe-acolo Eu am avut un Tenere 660 care odata demult in tineretea lui fusese limitat la 34 CP. Scria si in Brief-ul de Germania. Dar limitarea fusese scoasa ulterior. Ghici ce? RAR-ul a trecut 34 CP in carte Deci ori a fost limitata si acum numai este si RAR-ul dupa cum are obiceiul trece datele d-ampoulea ori inca e limitata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert M. Sotir Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Culmea,toata lumea este de acord in ceea ce priveste faptul ca sunt limitate in functie de legislatia tarii unde este inmatriculata dar nimeni nu spune nimik la obiect....voi faceti trimiteri la siteuri-forum unde ca si noi toata lumea isi da cu presupusul,dar nimeni nu vine sa spuna gen''taie firul roz de la iesirea din cdi,pune o sarma in gaura aia de la toba,pune guma de mestecat la supapa 43"......si eu am aceeai prb. Am un rf900r cu 72kw si ma apuca nervii cand vad ca ele se pot duce la 140 cp dar nimeni nu spune absolut nmik concret....si ca sa fiu mai explicit....indiferent de carcoteli''marimea face diferenta chiar daca este mika si jucausa''.caut de zile intregi pareri avizate dar toata lumea da doar cu presupusul....''pune toba Caruba,pune jiglere Dinojet stadiul 2,pune filtru k&n''.....astea sunt doar upgrade-uri pentru facut in spatele blocului....dc nimeni nu spune ''scoate saiba reductie din admisie de la carb si gata.....''..eu stiu dc,ptr ca suntem niste egoisti,nestiutori iar cine stie vrea bani....asta este spiritul moto din Romania....toata lumea vede din autobuz respectul dintre motociclisti dar nimeni din autobuz nu vad mortii luati intre ''cioparisti si vitezomane'',intre vitezomane si enduristi si cate variante or mai fi...indiferent cat ma va costa sa aflu cand am sa dezleg misterul asta gen NSA sau CIA o sa informez pe toti rf-istii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 (editat) Acum sigur îți va răspunde cineva la întrebare. Și totuși dacă toți am ști face de toate nu ar fi ok. De aia unii sunt mecanici moto alții profesori, alții ingineri, etc. Ai încercat la un service sa faci operațiunea și ți-au cerut prea mult sau te-ai trezit cu fața la cearceaf? Editat Aprilie 27, 2015 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Omul intreaba ceva clar si voi ii ziceti sa desfaca motorul, sa vada daca are ceva sugrumat. Mai puteti abera? 1. posibil sa fie eroare la RAR 2. posibil sa fie limitata si ea sa aiba 140 cp 3. daca afli, vei dormi mai bine? daca da, ma bucur pentru tine. SuzukiRF600, in talon zice ca am 72 kw deci 100 cp. Ca are mai putini acum, e batrana, o accept si ea. Bucura-te de ea si poate iesim si la o plimbare! Alexandru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Uite ca zic eu, daca asta vrei sa auzi: scoate saiba reductie din admisie de la carb si gata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.