Sari la conținut

ajutor cunoscator moto rf900r


mario_p2
 Share

Postări Recomandate

detin un rf900r 1998 an de fab si as dori sa stiu ce diferenta de motorizare este intre cel de 72kw adik 100cp si cel de 103kw adik 140cp

ce are in plus cel de 140 fata de cel de 100 ca motoarele sunt identice

PS in talonul meu scrie ca are 72kw desi toata lumea care lau vazut spune ca este de 140 cp

eu nu mai inteleg nimic

Multumesc astept comentariile voastre

post-27597-0-33311100-1349859678_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate e importata dintr-o tara unde, din motive de legislatie, a fost limitata la 100cp, cum ar fi Germania.

Deseori limitarea se facea prin gatuire de admisie dupa carburatoare sau prin limitare de curs de slidere din carburatoare.

Si deseori limita este scoasa deja de fostii proprietari.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Poate e importata dintr-o tara unde, din motive de legislatie, a fost limitata la 100cp, cum ar fi Germania.

Deseori limitarea se facea prin gatuire de admisie dupa carburatoare sau prin limitare de curs de slidere din carburatoare.

Si deseori limita este scoasa deja de fostii proprietari.

 

Din ce stiu eu, limita maxima de putere in Franta, indiferent de tipul de motocicleta, este 100 CP.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La rar RAR posibil au copiat din cartea din tara de unde a fost adus.

Si nu cred ca vei gasi dupa nr de sasiu daca a fost limitat sau nu.

 

De unde a fost adusa motoreta?

 

Exemple (cred eu) relevante:

http://www.motor-talk.de/forum/drossel-suzuki-rf-900-r-t908234.html

http://www.zietech.de/motorrad-teile/tuning-und-racing/leistungs-drosselsaetze/leistungsreduzierung-drossel-suzuki-rf900-gt73b-94/a-601434/

 

A mea GPZ luat din Germania tot in talon are 100cp (74kW), dar in mod normal trebuie sa aibe undeva pe la 115.

 

Din ce stiu eu, limita maxima de putere in Franta, indiferent de tipul de motocicleta, este 100 CP.

Foarte posibil, am zis Germania doar ca exemplu. Au fost facute modificari la motociclete in functie de legislatie din tara unde a fost introdus in circulatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In bucuresti sunt cativa.

Dar, ai puta sa dai jos carburatoarele, ocazie cu care le si curati, si te uiti daca traseu de admisie e gatuit cu niste saibe, ceva. Daca nu, ai puterea cum a declarat fabrica. Daca da, le dai jos, si ai puterea cum a declarat fabrica. It's not rocket science.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten avea un YZF limitat la 100 CP direct din CDI. Daca merge motoreta frumos ce sens are sa desfaci pe-acolo :crack:

 

Eu am avut un Tenere 660 care odata demult in tineretea lui fusese limitat la 34 CP. Scria si in Brief-ul de Germania. Dar limitarea fusese scoasa ulterior.

Ghici ce? RAR-ul a trecut 34 CP in carte :lol:

 

Deci ori a fost limitata si acum numai este si RAR-ul dupa cum are obiceiul trece datele d-ampoulea ori inca e limitata :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Culmea,toata lumea este de acord in ceea ce priveste faptul ca sunt limitate in functie de legislatia tarii unde este inmatriculata dar nimeni nu spune nimik la obiect....voi faceti trimiteri la siteuri-forum unde ca si noi toata lumea isi da cu presupusul,dar nimeni nu vine sa spuna gen''taie firul roz de la iesirea din cdi,pune o sarma in gaura aia de la toba,pune guma de mestecat la supapa 43"......si eu am aceeai prb. Am un rf900r cu 72kw si ma apuca nervii cand vad ca ele se pot duce la 140 cp dar nimeni nu spune absolut nmik concret....si ca sa fiu mai explicit....indiferent de carcoteli''marimea face diferenta chiar daca este mika si jucausa''.caut de zile intregi pareri avizate dar toata lumea da doar cu presupusul....''pune toba Caruba,pune jiglere Dinojet stadiul 2,pune filtru k&n''.....astea sunt doar upgrade-uri pentru facut in spatele blocului....dc nimeni nu spune ''scoate saiba reductie din admisie de la carb si gata.....''..eu stiu dc,ptr ca suntem niste egoisti,nestiutori iar cine stie vrea bani....asta este spiritul moto din Romania....toata lumea vede din autobuz respectul dintre motociclisti dar nimeni din autobuz nu vad mortii luati intre ''cioparisti si vitezomane'',intre vitezomane si enduristi si cate variante or mai fi...indiferent cat ma va costa sa aflu cand am sa dezleg misterul asta gen NSA sau CIA o sa informez pe toti rf-istii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Acum sigur îți va răspunde cineva la întrebare. Și totuși dacă toți am ști face de toate nu ar fi ok. De aia unii sunt mecanici moto alții profesori, alții ingineri, etc. Ai încercat la un service sa faci operațiunea și ți-au cerut prea mult sau te-ai trezit cu fața la cearceaf? Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul intreaba ceva clar si voi ii ziceti sa desfaca motorul, sa vada daca are ceva sugrumat. Mai puteti abera?

1. posibil sa fie eroare la RAR

2. posibil sa fie limitata si ea sa aiba 140 cp

3. daca afli, vei dormi mai bine? daca da, ma bucur pentru tine.

 

SuzukiRF600, in talon zice ca am 72 kw deci 100 cp. Ca are mai putini acum, e batrana, o accept si ea.

Bucura-te de ea si poate iesim si la o plimbare!

 

Alexandru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...