B.B. Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 As vrea sa-mi pun un indicator de nivel pt benzina ca la masini. este posibil. De unde iau? sau macar sa aprinda un bec rosu. are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 Ai putea sa-ti faci un traductor capacitiv de nivel, trebuie sa dai o gaura in care sa bagi "sonda" care consta in doua sarme paralele. Totusi daca-ti functioneaza robinetul de benzina corect nu prea merita sa te complici cu indicatoare de nivel. Tii robinetul pe ON iar cand ramai fara gaz il pui pe RES si-ti ajunge pana la prima benzinarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 8, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2006 Ai putea sa-ti faci un traductor capacitiv de nivel, trebuie sa dai o gaura in care sa bagi "sonda" care consta in doua sarme paralele.Totusi daca-ti functioneaza robinetul de benzina corect nu prea merita sa te complici cu indicatoare de nivel. Tii robinetul pe ON iar cand ramai fara gaz il pui pe RES si-ti ajunge pana la prima benzinarie aI PERFECTA dreptate. Da' turometru? Turometru domnu'? DE unde iau si cum pun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandi Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 aI PERFECTA dreptate. Da' turometru? Turometru domnu'? DE unde iau si cum pun? varianta 1: louis, vreo EUR150. nu stiu cum ii zice in jermana, vezi pe la pagina 629-633 (cred). de fapt era un bord complet, cu alte becuri shi comenzi. pentru ciopere & shit la vreo 60-100 epuroi gasesti unu' de-ala mic shi cromat varianta 2: ciordales de pe o epava (moto sau auto), adaptata etc varianta 3: daca te pricepi la cositorit... http://www.adelaida.ro/product_info.php?pr...9e9298a2aec5bff mai aveau si o varianta cu o bara (6-7 LEDuri colorate diferit) intr-o carcasa micutza, lunguiatza PS pentru benzina, daca te inspira... http://www.xrv.org.uk/phpBB2/viewtopic.php...ghlight=reserve Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 9, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2006 varianta 1: louis, vreo EUR150. nu stiu cum ii zice in jermana, vezi pe la pagina 629-633 (cred). de fapt era un bord complet, cu alte becuri shi comenzi. pentru ciopere & shit la vreo 60-100 epuroi gasesti unu' de-ala mic shi cromat varianta 2: ciordales de pe o epava (moto sau auto), adaptata etc varianta 3: daca te pricepi la cositorit... http://www.adelaida.ro/product_info.php?pr...9e9298a2aec5bff mai aveau si o varianta cu o bara (6-7 LEDuri colorate diferit) intr-o carcasa micutza, lunguiatza PS pentru benzina, daca te inspira... http://www.xrv.org.uk/phpBB2/viewtopic.php...ghlight=reserve Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 Cel mai ieftin si eficient e sa te uiti din cand in cand in rezervor Daca iti merge robinetul in cele 2 pozitii, normal si rezerva, nici nu trebuie sa-ti bati capul, e cel mai precis sistem...cand nu mai e, nu mai curge.... dai pe rezerva si stii ca mai ai x litri adica cca xx km. Alimentezi si gata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 9, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2006 Cel mai ieftin si eficient e sa te uiti din cand in cand in rezervor Daca iti merge robinetul in cele 2 pozitii, normal si rezerva, nici nu trebuie sa-ti bati capul, e cel mai precis sistem...cand nu mai e, nu mai curge.... dai pe rezerva si stii ca mai ai x litri adica cca xx km. Alimentezi si gata . Multumesc de sfat. Deocamdata sunt cam falit (pana maine) si eu obisnuit sa pun benzina ca la MInsk m-am tot trezit ca se duce. Am ramas si in drum. Eu pun cam 2-3 l cand prind 10 lei de la cineva. Axa, as vrea sa te intreb cum sa optimizez consumul: cum sa reglez carbul? Este Mikuni. Ac de dozaj are? Filtrul de aer l-am curatat ieri, era muci. Altceva: da-ti cu parerea, sunt f. curios.: ieri mergeam cu 120km/h si la un moment dat a inceput sa pacane motorul si sa piarda putere. Am redus, am debreiat si l-am lasat la relanti un pic, apoi i-am dat din nou si iar a inceput sa traga. DE ce a facut asa? La viteza sub 100 a mers bine. Please help. You're the master! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 E complicat de diagnosticat asa pe vorbe... Carbul presupun ca e vacumatic...are cui de dozaj dar la multe nu are pozitii de reglaj. Reglajul il faci din surubul de aer/benzina la relanti, nivelul de benzina din carb ( depinde si la asta , sunt unele care se pot regla prin indoirea tijei plutitorului si unele cu plutitorul complet din plastic la care nu ai ce sa reglezi). Alte reglaje mai avansate se fac schimband din jiglere, manarind arcul membranei, dau chiar majorand gaurile de vacum din paharel. E f. indicat sa nu te bagi daca mergi la ghici, unele modificari sunt iremediabile. Filtrul de aer e indicat sa-l schimbi daca e de hartie, oricat l-ai curata tot nu il decolmatezi. Intai fa o proba de consum si vezi cat ia, sa nu te astepti la consum sub 5. Pui 10 litri peste rezerva, mergi pana se termina si calculezi. Cu problema ta la 120 , e posibil sa nu primeasca debit de benzina destul de la robinet ( poate ai filtru si e infundat) sau sa se mai blocheze cuiul pontou ( e de curatat sau de schimbat) . Mi-e greu sa cred ca un DR ar fi dat semne de gripaj la orice viteza. In principiu un carb de japo NU SE REGLEAZA , cel putin nu ca la comuniste saptamanal . P.S. verifica socul si valva de soc , sa revina si sa inchida perfect. Si vezi si pe la instalatia electrica, bujie etc, nu de putine ori o problema de "carburatie" are de fapt fire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 9, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2006 acum imi dau seama ca a facut exact asa cum face cand plec cu socul tras. Cred ca este de la soc! Eu de multe ori ma trezesc dupa ce ii dau pedale si porneste ca socul este tras, fara a-l trage eu inainte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 9, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2006 am descoperit cauza. Nu se alimenta cu benzina! Furtunul de alimentare avea un filtru infundat prin care ma mir ca curgea ceva. Abia poti sa sufli prin el. am pus alt furtun si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.