Sari la conținut

GSR 750


Legnakrad.
 Share

Postări Recomandate

Salut! Am reusit in sfarsit sa o aduc. Dupa multe batai de cap si multe zile de interesat ce si cum, a venit in sfarsit. Am descarcat-o si urmeaza luni sa ii fac numerele.

 

Ea e noua gsrica. Frumusica foc si in poze si in realitate. Sper sa fie la drum exact cum ma astept (perfecta) :D .

 

420839_440534369316701_1399559774_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Semnalele (fata, spate) sunt sub orice critica

 

Toba care nu mai e sub sa

 

Bascula de naked banal; in rest foarte tare. Personal, cred ca o sa trec la Kawasaki

 

Felicitari Dragos si fara evenimente! Este primul GSR 750, mai are cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa, dar nu as cumpara modelul.

 

M-am plimbat cu ea la un test drive motorteam. Trage elegant si fara smucituri, are rezerva de putere si pe la 120, suspensii placute, frane bunicele, fasneata si descurcareata in aglomeratie. Cam scurta pentru gustul meu (am 175 inaltime).

Ce nu am inteles, are doar 100CP?

Sa te bucuri de ea!

 

 

Mentionez ca merg cu un GSF650 2005, carburatie.

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru noua achizitie! Cand mi-am luat 600-le, era si un 750 prin preajma, arata foarte bine, un pas inainte fata de 600.. Sa ai parte numai de bucurii cu ea si asfalt uscat!

Mersi frumos ! Eu din pacate nu am apucat sa o vad decat o data cand a trecut pe langa mine si am ramas :o ce e aia ? Si abia dupa mi-am dat seama ca e 750-ul si am zis ca vreau si eu :laugh:

 

Frumoasa!! S-o stapanesti sanatos !

Mersi! O sa am girja de ea, sper si ea de mine :D

 

cand ai timp te rog sa faci o comparatie cat mai larga cu gsr600. multumesc

Cand o sa fac un traseu o sa vad mai multe, deocamdata am simtit cuplul (am dat o tura mica), e simtitor mai mare.

 

Semnalele (fata, spate) sunt sub orice critica

 

Toba care nu mai e sub sa

 

Bascula de naked banal; in rest foarte tare. Personal, cred ca o sa trec la Kawasaki

 

Felicitari Dragos si fara evenimente! Este primul GSR 750, mai are cineva?

Semnalele intr-adevar sunt oribile, este primul lucru pe care il schimb, impreuna cu suportul de numar care deasemenea e oribil.

Astea sunt amanunte care pot fi schimbate usor. Toba sub sa, intr-adevar, aia o regret insa e cam singurul lucru care mi se pare sub gsr-ul vechi la aspect.

Z750 are suspensii mult mai moi, e mai greu si in plus nu stiu la consum cat de prietenoasa e (din review-uri multe citite si forumuri).

Oricum eu sunt cu Suzuki, nu stiu de ce dar imi plac.

 

frumoasa, dar nu as cumpara modelul.

 

M-am plimbat cu ea la un test drive motorteam. Trage elegant si fara smucituri, are rezerva de putere si pe la 120, suspensii placute, frane bunicele, fasneata si descurcareata in aglomeratie. Cam scurta pentru gustul meu (am 175 inaltime).

Ce nu am inteles, are doar 100CP?

Sa te bucuri de ea!

 

 

Mentionez ca merg cu un GSF650 2005, carburatie.

Mersi ! Eu am 1.83 mi s-a parut incapatoare cat am zumzait pe acolo. are 108 caluti, da. Suficient pentru gustul meu Totusi, nu compara 108 cai pe un model nou cu 108 cai pe un model mai vechiut. Diferenta e simtitoare. Eu vreau un plus de ciclistica si cuplu. (gsr-ul vechi cand il fortai, nu tinea pasul suspensia)

Sper ca gsr-ul asta sa aiba ce caut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers si eu la o tura cu una. Pt oras mi se pare extraordinara. Aveam impresia ca-s pe o bicicleta. Ciclistica buna,manevrabilitate f. buna. Felicitari pt achizitie. Problema principala se pune la ture mai lungi parerea mea,unde lipsa parbrizului sau chiar a unuia aftermarket mi s-ar parea ca tot ca trestia in vant esti. Dar ai avut tot naked asa ca esti obisnuit. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca nu e asa rau la ture lungi, daca ai windshield. Prostia aia mica face difernta imensa, am vazut la gsr-ul vechi (conditia sa mergi sub 150 cand nu bate vantul sau sub 130-140 cand bate). Mersi Nyt, abia astept sa o testez si eu :D. Insa e alba.. cred ca o vand ca e alba .... :closedeyes:

Editat de Legnakrad.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Din ciclul un ghinion nu vine niciodata singur, nu am reusit sa termin cu inmatricularea pt ca nu s-a mai lucrat la inmatriculari (lucrari de mentenanta cica). De maine se reiau inmatricularile si mi-am luat zi libera sa ma plimb toata ziua :D Deci maine mai multe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suspensia muuuult peste vechiul GSR:

Am facut un pic slalom intre liniile discontinue, nu mai face deloc balans (cu pasager cu tot). Foarte stabila, franele se simt mult mai putin (inainte simteam ca ma duc inainte cand franam, pt ca se infunda furca prea mult probabil). Mai confortabila la denivelari and stuff. Ciclistica mult superioara.

 

Motorul: cuplul este notabil mai mare, cu a sasea poti sa faci tot ce vrei de la 50/h pana la cat vrei si are mult mai multa putere.

Toate vitezele poti sa le schimbi pana in 4000 ture relaxat, destula putere pt mers normal.

Nu mai exista gol de putere.

De tras, trage simtitor mai tare. Cand aveam impresia ca "ma dau la ea" ma trezeam ca schimbam la 8000 ture. O data i-am dat 10.000 si...e impressive.

Nu mai are explozie de putere mare, trage ca un 2.0 diesel fata de o benzinache 1.4 : 600-le era mult mai "aruncat", 750-ul trage prin cuplu.

Consumul (are afisat in bord) a fost de 5.1 mers calm + cateva accelerari (f misto).

Pozitia foarte naturala, pasagera zicea ca sta mai bine decat pe cea veche unde tot aluneca inainte inapoi + ajunge bine la rezervor pe asta. La drum intins ramane de vazut cum e saua ca nu pare foarte pufoasa cea din spate :D.

Saua in fata e mult mai misto pentru schimbat pozitia pe ea, e mult mai natural sa te lasi la curbe.

 

Minusuri:

un plastic ieftin in fata la contact (nu inteleg de ce nu au pus si ei ceva mai fatos, mai ales ca se vede ca au pus mult accent pe aspect) + semnalele oribile.

Vasul de expansiune(cred ca ala e) e sub motor, langa galerie (cum naiba au gandit-o nu inteleg, daca iei o bordura mai zdravan il spargi).

 

Per total, foarte multumit abia astept sa mai dau o tura :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Minusuri:

un plastic ieftin in fata la contact (nu inteleg de ce nu au pus si ei ceva mai fatos, mai ales ca se vede ca au pus mult accent pe aspect) + semnalele oribile.

Vasul de expansiune(cred ca ala e) e sub motor, langa galerie (cum naiba au gandit-o nu inteleg, daca iei o bordura mai zdravan il spargi).

E ALBA!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...