Jump to content

Buggy

Super Membru
  • Content Count

    2,520
  • Joined

  • Last visited

About Buggy

  • Rank
    roata se invarte

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    Buggy1311@yahoo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    Ducati

Recent Profile Visitors

841 profile views
  1. salut... monster dark 748 nu exista... ori ai monster 750 ori ducati 748 care este un supersport... cat despre distributie... ambele variante pot fi posibile in functie de starea ei... se fac si intalniri... miercurea la academie... ptr mai multe contacteaza si facebook... DesmoRiders
  2. mda... m am exprimat putin gresit.. vroiam sa zic ca dupa ce ca domina oricum campionatul mai are si noroc cu carul... dar asta e! ... doar un context nefavorabil lui Marq mai poate raaturna situatia... pana atunci...ne bucuram de lupta ptr locul 2..... si eventualele dueluri neasteptate... sincer cu tot bowling ul lui Lorenzo m as bucura daca ar incepe sa mearga bine si sa fie si el acolo in primii 5, 6...
  3. pfff.. cat noroc are aata a lu' Marquezu... din pacate eu cred ca, cam aici sa jucat titlu... 37 de puncte in conditiile actuale.! .. aproape imposibil de recuperat... de data aata titlul lui Marq o sa fie caatigat si pe noroc cu carul....si Lorenzo aata stie sa omaoare spsctacolul prin mai multe metode...
  4. sunt.. si nu sunt... depinde de circuit...Marq e constant in zona podiumului.... Ducati (Dovi).. mai sare si pe langa.... si uite asa se fac punctele...
  5. pai cine a zis ca problema s ar fi rezolvat... a nu se confunda cu diminuat.... problema mare e ca honda a rezolvat problema de putere/viteza de varf... acolo unde ducati avea avantaj.... acum tragand niste concluzii in linii mari... ducati e iar cu un mare minus... nu mai zic de marq vs dovi... dovi mereu sa plans de viteza mica pe viraj... asa ca va trebui sa scormone adaaanc de tot ducati sa mai diminueze din problema
  6. evident ca intre ele mari diferente nu sunt cu atat mai putin daca vb de utilizarea lor pe strada... ramane la latitudinea fiecaruia daca e sau nu ptr strada... eu personal nu as cumpara asa ceva ptr strada ptr ca nu vad rostul... si am mers si cu v4, rsv4, s1000rr, r1.... toate 2018...niste rachete!
  7. din ce imi aduc aminte Suzuki a facut un record al recalk urilor... probleme la sistemul de franare... si asta le am simtit pe fiecare Suzi cu care m am dat... @ilarionciobanu... ce insemna ca Ducati v4 e cat se poate de strada?... m am dat si eu cu v4 si numai de strada nu mi se pare..... doar pozitia ma surprins intr un mod ff placut...f confortabila ptr un supersport din zilele noastre
  8. mda... mare talent in ale sofatului si nu numai...
  9. @xt600...kalex si suter sunt companii mici asa este insa nu cred ca duc lipsa de mijloace si finante in cercetare...chiar si companiile japoneze au centre de cercetare in germania ...asta stiu sigur, or mai fi si in alte tari...despre ktm se tot spune ca ,copiaza honda in m gp..asa o fi nu imi dau seama exact ...insa acel v2 al lor lc 8 este un motor f reusit dupa parerea mea...probabil de la el au plecat facand motorul de gp...cat despre ducati ..nah nu uita ca nu numai cadrul ci intreg pachetul e important in competitii ...sistemul desmodromic e unul f brutal ...cand vine vb de livrarea puterii si daca nu gasesti mijloacele optime ...te poti usura pe el..sa si vazut in trecut defapt ... suzuki intradevar ..o surpriza placuta ...au evoluat frumos fara piloti campioni si mai stiu eu ce...insa au mers pe metode clasice deja stiute .....nimic special...dar e f bine ca au reusit... componenete ssuperioare....ma refer la suspensii in principal...plus altele mai mici...in rest nu te contrazic ...nah ..sunt multe aspecte care ar intra in discutie...
  10. @xt600... referitor la ce ai spus vis a vis de cadre... iti remintesc ca la moto gp cadrul de Al de la ducati si moto 2.. sunt produse de suter si kalex.. companii europene...nu pune nimeni la indoiala know how ul japonezilor la capitolul cadrelor de Al dar nu sunt singurii... si nu uita ca, cand europenii si harley produceau motociclete japonezii luau notite si se minunau.. sa mai discutat pe aici despre subiectul asta.... ideea e ca acest know how al japonezilor are la baza tot o sursa europeana... cat despre ktm... e adevarat ca la capitolul fiabilitate nu s cei mai buni... insa sunt cei mai performanti in domeniul lor..si ofera componente de calitate superioara fata de japo.. . si asta se vede dupa rezultate in competitii, vanzari si aprecierile amatorilor.... majoritatea doritorilor de off road... aleg si ajung la concluzia ca, ktm e ce trebuie... intradevar la capitolul supersport/m gp au de invatat mult... si asta fac... dasta ziceam ca nu ar strica sa reinnoiasca modelul rc8...
  11. si eu zic ca sunt sanse sa scoata Ktm un cadru de fer'... competitiv... insa le trebuie muult timp... ce zice bossu asta si mie imi pare ca vb cam aiurea... sa gasit el sa vb de ducati pfff... dar nah in lipsa de alte argumente mai solide.. care nu sunt la ora actuala! ce sa zica si el... e ca si cum ar scoate ducati un motor de hard enduro si ar arata cu dejtu inspre ktm... cam asa fac ei acum... creca nu le ar strica sa reinoiasca modelul rc8 si sa l aduca la un nivel apropiat cu concurenta...
  12. da corect.! .. dar asa cum au zis si altii pe aici Zarco e la primul sezon si creca cel mai important e vb de diferenta uriasa intre cele 2 motorete...si trebuie timp de adaptare mai ales ca, Ktm nu are un pachet cat de cat performant.. poate ca dasta Zarco e inca dezorientat si deceptionat... de acea diferenta uriasa... si cei de la Ktm stiu asta... cred ca are nevoie de 1 sezon sa inteleaga cat de cat motoreta apoi pretentiile..
  13. adica carevasazica :))... motoreta poate domne!... Zarcoiu e de vina... hmmm.... miroase a ceva ce pute :)))
  14. cursa frumoasa!... pacat de MM ca a cazut dar asa se mai egaleaza situatia... ramane de vazut ptr cat timp... Rins si Vale.. oamenii zilei.. dar Rins a dat o bine. de tot... bv lui! Si cel mai norocos cred ca se poate declara Dovi... Cracilow... nu l inteleg... adica el chiar nu isi da seama ca tre sa schimbe ceva.. se vedea clar ca tururile ii sunt numarate :))))
  15. referitor la Zarco.. eu cred ca au fost si alte dedesupturi... adica imi e tare greu sa cred ca pur si simplu a refuzat ptr ca MM.. creca e dorinta orcarui pilot sa ajunga la o echipa de uzina/echipa de varf.. in cazul hrc.. nu stiu dar e cam dubios sa fie doar motivul asta.. si o gluma buna!
×
×
  • Create New...