Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


Buggy

Super Membru
  • Content Count

    2,507
  • Joined

  • Last visited

About Buggy

  • Rank
    roata se invarte

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    Buggy1311@yahoo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    Ducati

Recent Profile Visitors

777 profile views
  1. cursa frumoasa!... pacat de MM ca a cazut dar asa se mai egaleaza situatia... ramane de vazut ptr cat timp... Rins si Vale.. oamenii zilei.. dar Rins a dat o bine. de tot... bv lui! Si cel mai norocos cred ca se poate declara Dovi... Cracilow... nu l inteleg... adica el chiar nu isi da seama ca tre sa schimbe ceva.. se vedea clar ca tururile ii sunt numarate :))))
  2. referitor la Zarco.. eu cred ca au fost si alte dedesupturi... adica imi e tare greu sa cred ca pur si simplu a refuzat ptr ca MM.. creca e dorinta orcarui pilot sa ajunga la o echipa de uzina/echipa de varf.. in cazul hrc.. nu stiu dar e cam dubios sa fie doar motivul asta.. si o gluma buna!
  3. @xt600...anul trecut mi se parea conspiratie teoria aceea cum ca rossi isi baga coada sa dispara zarco...etc...aacum ...mi se pare putin ciudat ca yamaha vine cu echipa noua satelit si 2 piloti din academia vr46....nu m ar mira ca in viitor eventual dupa ce se retrage rossi echipa petronas sa devina vr46 ...ca nu sunt prosti ei deloc ....baza e facuta pe banii altora ...se schimba doar numele...si probabil ca si petronas are interese fiind vorba de rossi/vr46...stim cu totii ca e un brand care vinde enorm.. cat despre lorenzo....eu mai astept ...pana se reface ...apoi o sa incep sa am pretentii :))) plus ca mi se pare ca pedrosa nu mai era demn de hrc...imi place de el dar nu prea mai prindea top 5 ...vb de performante constante ..nu exceptii
  4. o fi cum o fi ....dar Lorenzo ptr Yamaha a adus 3 titluri.asa cum zici tu ca ,context ca nu s ce etc.....si era mereu pe podium...insa Vin sa avem pardon dar ..omu dezamageste din ce in ce mai mult.....iar decizia de a semna din nou cu el...cred ca a fost una proasta sau cu ceva interese in spate ...pe de alta parte poate nici Lorenzo nu dorea sa revina la Yamaha...nu putem stii...si uite ca tot zici de sezonul 2015 ....a platit la ducati si acumm cu varf si indesat toate erororile,arogante etc..
  5. asa este ..doar ca nu cred ca Dovi va putea tine pasul...poate vor fi puternici pe circuitele europene ...si mai au o sansa..asta fara sa o zbarceasca Dovi clar...dar in rest ...va fi extrem de greu... @xt600...am inteles...doar ca am mai zis niste posturi mai in spate ..daca ramai blocat in reguli nu prea evoluezi....si sa nu uitam ca acel regulament era destul de neclar...in fine...cursa asta sa vazut ca nu toti ar avea nevoie de faras...dar ramane de vazut si apare cu si cine nu..
  6. nu te mai chinui ca Xt600 vede cum vrea el cand e vb de Lorenzo si Ducati... mergand dupa principiul lui.. Yamaha treabuia luata la intrebari anul trecut... la Valencia... si intreband ul vad ca a omis sau nu a vazut... ptr ca si acel deflector genereaza downforce.. probabil mai mic ca asta de la Ducati.. dar genereaza... si cu, cursa din Argentina ne putem da seama ca Ducati are o problema cu pneul spate... se leaga niste chestii... va nasol ptr Ducati daca persista problema asta.... oricum la cum stau treburile nu s ce l ar putea opri pe Marq de la un nou titlu
  7. eu am zis ca Marq ii ia pe faras da nu ma gandeam ca in halul asta....cum naibii a reusit gap ul ala?....nu imi explic... Vinales e pe alta planeta...pacat de Morbidelli ca facea o cursa buna... aaah si da ...Rossi ..jos palaria..a facut show ul cursei cu Dovi
  8. @warlock...gata! ne scuzati....revenim la etapa..:))) @P T R...pai normal...la cati bani se invart in m gp..e de la sine inteles ca sunt si jocuri murdare...nu ma refer la cazul farasului...vb in general in motorsport ca si in orice sport..nu e prima oara cand se intampla astfel de situatii...si cred ca nu exista competitie sa fie 100% corecta... una peste alta ....am impresia ca etapa asta Marquez o sa i ia pe restul pe faras:)))
  9. @xt600...parerea mea e ca ,conteaza cate grame sau kg....dar ma rog deja deviem si o dam in conspiratii si alte chestii despre care mare lucru nu stim.. un lucru e clar la tine..cand e vb de Lorenzo sau Ducati iti piere obiectivitatea...:)))) si mergand pe principiul tau ca nu conteaza valorea downforce ului ....de ce de Yamaha nu ssa legat nimeni...??...ptr ca si farasul lor creeaza downforce ..oricat de mic ar fi el... din cate am inteles rezultatul cursei nu s ar fi schimbat ..in cel mai rau caz s ar fi interzis farasul..
  10. @xt600...de multe ori sa intampla ca o idee noua sa modifice reguli....ca daca mergeau toti dupa reguli de a lungul timpului ...nu mai exista asa multa evolutie... daca stam sa punem pe hartie ,300 g genereaza downforce...da este o valoare..insa nu stim cata influenta are asupra motorului in cursa...Marq a fost intrebat dupa cursa din Qatar daca crede ca Dovi a fost avantajat de faras ..si a raspuns ca ,categoric nu....restul care macane pe langa ...sa macane...ca e firesc si au si dreptul la o parere... cat despre fapyul ca Ducati ar fi favorizat...de cand asta ??...si cu ce motiv?....gigantii raman in continuare Honda si Yamaha... si raman la parerea mea..daca scopul principal ar fi sa creeze downforce ..farasul ar trebui sa aratae altfel,alta pozitie etc...
  11. @Method... mai nu s.. praf in ochi sau nu... astea sunt datele... mai multe nu avem de unde sa aflam... dar orice este posibil.. aprilia se pare ca a gresit abordarea... ei au declarat de la inceput ca scopul farasului e unul cu beneficii aero... @PzKpfW... mda exact... a fost vb de scop... si dupa cum macaneam si eu pe aici... conteaza f mult valorile date...
  12. "Ducati reveals that its 'tyre cooler' lowered temperatures by 7 degrees, with the secondary effect of just 300 grams of downforce." asadar avem si niste cifre... si dupa cum banuiam...farasul nu genereaza atatea kg downf. dupa parerile atator specialisti... ma gandesc ca daca generea downf. mult mai mult.. il interziceau conform regulamentului... https://www.crash.net/motogp/feature/916130/1/ducati-talks-swingarm-spoiler-after-court-victory
  13. mda depinde de ambreiaj...depinde de mai multe .....de aceea difera si pretul.. absolut normal ca nu are sens sa faci asa o modificare pe un M695 ...sincer nici pe MTS nu prea vad sensul..dar in fine fiecare vrea ce face cum era o vb:)))
  14. daca vb doar de terminiogni la banii astia nu prea gasesti mai spre deloc:)))...ale mele nu le a m vandut si nu creca le mai vand ca nu se inghesuie nimeni dar din pacate nu se potrivesc ptr modelul tau...mai sunt marci unele mai cunoscute altele nu ...tre sa stai continuu sa cauti ca apare la un moment dat @PzKpfW...de unde stii tu de pretul de 2300 ptr conversie?...ca eu stiu cazuri concrete unde costurile au fost sub 1000...
  15. asta cu amenintarea e schema veche si expirata... parerea mea... nici unul dintre ei nu or sa paraseasca competitia din motive evidente... eu nu contest explicatiile celor din F1 sau care or mai fi.... cum, am mai spus farasul creeaza apasare dar depinde mult de ce forte vb... si ce influente sunt asupra motorului in timpul cursei... ca teorie se pot explica multe dar pana nu se arata niste valori din cursa degeaba vb... daca aprilia a facut teste sa zica clar ce valori sunt... ptr ca una e sa faci un faras cu scopul de racire si alta e sa faci un faras ptr apasare.... creca ar fi diferenta de design pozitionare etc... acum stim cum totii ca magarii se intampla si au fost mereu si vor mai fi... dar imi e greu sa cred ca ducati ii pot fenta, influenta etc pe toti... organizatori, federatie, hrc, aprilia, ktm... nu zic nici de ducati ca ar fi 100% nevinovat doar ca... cei care sunt pe acolo si care au luat niste decizii nu creca au facut o asa aiurea... ma intreb oare de ce nu sa interzis farasul??... daca creaza asa mult downforce...
×
×
  • Create New...