Sari la conținut

Curatare\ungere filtru de aer K&N


giucu
 Share

Postări Recomandate

Hai ca nu e chiar asa, las-o in k.k. La cum il descrii tu filtrul K&N e facut din niste vata pusa intre niste sarme si amandoi stim ca nu e asa.

N-are nici pe dracu, l-a spalat l-a uscat, l-a dat cu ulei, e bun.

Plm, aia de la K&N normal ca au tot interesul sa vanda cat mai multe kit-uri de curatare asa ca o sa scrie CAT CASA pe cutie sau in manual ca se curata numai cu spray K&N, se unge numai cu K&N, se spala cu apa K&N cu detergent K&N folosind manusi K&N, fumand tigari K&N, band bere K&N si dand basini K&N.

Hai sa ne K.K&N pe noi!

:10: total deacord..

 

Ce zici tu n-are nici o legatura cu problema in discutie, si anume filtrul de aer K&N pe care unii nu stiu sa-l foloseasca corect. Eu unul nu pot sa cred ca poti sa dai gauri in filtru cu aer comprimat.

Apoi omul a zis ca l-a spalat cu detergent si apa, ceea ce e corect.

De la asta pana la ce probleme ai insiruit tu e cale lunga. Problemele alea apar in general in romania pentru ca majoritatea nu isi permit sa cumpere piese originale sau consumabile de calitate, ghici de ce, din cauza nivelului de trai scazut. Carpeala faci cand nu ai bani, cand ai bani dai si nu te uiti. Sau poti sa ai tu bani dar dai de mecanici care fac carpeala (tot pentru a stoarce un ban in plus) si iarasi iese "ca in romania".

Daca o sa faci un studiu intr-o tara cu nivel scazut o sa observi exact acelasi stil de "merge si-asa" aplicat in tratarea autovehiculelor de catre posesori.

N-are nici o legatura cu "romanul s-a nascut inventator". Orice om improvizeaza ca sa se descurce, daca nu face asta e chiar prost. :D

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 years later...

Salutare, vreau sa cer cateva sfaturi si aici, am filtru de aer sport si am fost la un magazin specializat(motoemotion) sa imi comand kitul de curatare&ungere. Cei de acolo mi-au recomandat un ulei pentru filtru ca fiind mai bun decat cel de la K&N si anume Bel-Ray Foam Filter Oil, iar pentru curatare pot folosii spay de frana. 

M-au sfatuit bine sau nu? Este in regula sa curat cu spay de curatat franele? 

 

Multumesc anticipat! 

Editat de Alex KwD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, Alex KwD a spus:

Salutare, vreau sa cer cateva sfaturi si aici, am filtru de aer sport si am fost la un magazin specializat(motoemotion) sa imi comand kitul de curatare&ungere. Cei de acolo mi-au recomandat un ulei pentru filtru ca fiind mai bun decat cel de la K&N si anume Bel-Ray Foam Filter Oil, iar pentru curatare pot folosii spay de frana. 

M-au sfatuit bine sau nu? Este in regula sa curat cu spay de curatat franele? 

 

Multumesc anticipat! 

 

sprayul de curatat franele inlatura grasimea si jegul, adica ce ai tu pe filtru. daca nu ai incredere in recomandarea lor dc nu ti-ai comandat kitul K&N si sa il folosesti conform instructiunilor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambele fac aceeasi chestie. Bidonul de la KN are o buza, pe unde pisa uleiul, care aluneca exact pe nervurile filtrului, facilitand ungerea. Poti sa dai cu spray de frane, dar nu in exces, apoi clatit cu apa si lasat la soare la uscat. Dupa ungere, nu-l monta imediat, lasa-l sa se scurga bine. Din motivul asta eu prefer spray-urile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

25 minutes ago, Cavaleru said:

 

sprayul de curatat franele inlatura grasimea si jegul, adica ce ai tu pe filtru. daca nu ai incredere in recomandarea lor dc nu ti-ai comandat kitul K&N si sa il folosesti conform instructiunilor?

Initial m-am dus cu idea de a comanda kit-ul de curatare&ungere de la K&N, dar cei de la magazin mi-au recomandat sa curat cu spay de frane si apoi ungerea sa o fac cu Bel-Ray Foam Filter Oil, iar apoi m-au dat inapoi cei de la service-ul unde am montat cauciucurile, cum ca spray-ul de curatare ar deschide porii filtrului si ca asa e cel mai bine. 

De aceea am zis sa mai cer si alta parere. Ca si concluzie, deci nu ar fi nici o problema daca l-as curata cu spay de frane.

 

Multumesc mult pentru raspunsuri! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu da cu spray de frane, nu da cu degresanti sau detergenti agresivi. Daca vrei sa faci economie spala-l cu un sapun lichid simplu diluat in apa. de vreo doua, trei ori. De fiecare data clatit bine cu apa la presiunea robinetului, jetul curgand de la interiorul spre exteriorul filtrului. Nu-l sufla cu compresorul.

De uns exista atat spray, cat si pulverizator fara presiune sau flacon simplu de ulei de filtru. In situatii de maxima...economie... poti sa-l ungi si cu ulei de motor. DNA zice in instructiuni sa nu-ti faci probleme daca dai cu prea mult ulei, se rezolva singur la primii km. Important e sa-l lasi sa se usuce bine inainte sa-l ungi, sa-l ungi uniform si sa nu-l pui neuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...