Mrija Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Gixxer din '90, nu mai porneste. Are benzina, are curent dar nu porneste. Ceva sfaturi ? Am incercat cu socul tras la maxim, cu el la jumatate sau fara, acelasi rezultat. Invarte dar nu porneste. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grga Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 De cand n-ai mai schimbat bujiile? Scoate o bujie si vezi daca e afumata/umeda. Incearca sa o pornesti impinsa. Personal tind sa cred ca e ceva la bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mrija Postat Octombrie 26, 2012 Autor Share Postat Octombrie 26, 2012 (editat) Bujiile sunt noi, schimbate de o saptamana. Sunt incepator, nu pot porni moto impinsa :| adica nu cunosc tehnica, banuiesc ca se face in tr 2 cu ambreiajul lasat dintr-o data. Uleiul in cutie e rece, cred ca am murit cat am impins-o in fata-spate sa-si dea drumul sa o imping ! Editat Octombrie 26, 2012 de Mrija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladbalas Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 poate sa nu se alimenteze deci poti arunca o privire si la pompa d benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 in cazul asta ai grija sa fie si robinetul de la benzina pornit, poate l-ai oprit di greseala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mrija Postat Octombrie 26, 2012 Autor Share Postat Octombrie 26, 2012 Robinetul de benzina este pe ON, l-am pus pe rezerva si tot la fel, nu porneste ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioancornean Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 poate fii si cdi-ul .... s-au bobinele.... duo la un mecanic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.fitiila Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 (editat) Poate e banal ce intreb, dar e cumva pusa pe cricul lateral si lasata in viteza? Editat Octombrie 26, 2012 de razvan.fitiila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioancornean Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Poate e banal ce intreb, dar e cumva pusa pe cricul lateral si lasata in viteza? nu invarte motoru daca e in situatia zisa de tine ! si el zice ca il invarte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Gixxer din '90, nu mai porneste. Are benzina, are curent dar nu porneste. Ceva sfaturi ? Am incercat cu socul tras la maxim, cu el la jumatate sau fara, acelasi rezultat. Invarte dar nu porneste. Multumesc ! Are curent nu este egal cu scinteie. Scoate o bujie si vezi daca da scinteie , cu ocazia asta poate vezi ca e inecata. Are benzina dar poate nu ajunge unde trebuie , ia vezi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mrija Postat Octombrie 26, 2012 Autor Share Postat Octombrie 26, 2012 Scot bujiile si le verific dand la automat ? Daca e lasata pe picior, chiar daca e in viteza, porneste, dar cand debreiez se opreste motorul. Am testat personal. Sincer dupa ce verific bujiile si alimentarea, daca nu porneste o duc la mecanic. Nu are rost sa-mi bag nasul pentru ca nu ma ajuta nimeni.... decat sa stric ceva, mai bine dau bani la unu care se pricepe mai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_dmx Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 am patit si eu la fel in august cu gsx-ul meu si l-am inecat pentru ca am vrut sa il pornesc cu soc la maxim si era cald afara si nu era nevoie,l-am tras dupa un atv si tot nu a luat-o,pana la urma am scos bujiile le-am curatat, le-am ars putin si din prima a luat-o,dar primadata te sfatuiesc sa verifici daca ai scanteie,daca nu ai scanteie pot fi cateva motive:contactu de la picior sau cracane,contactu de pe ghidon,CDI sau bobine arse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mrija Postat Octombrie 26, 2012 Autor Share Postat Octombrie 26, 2012 Mersi, dar ramane pe maine. la ora asta ce sa-i mai fac? :\ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 (editat) La cald pornea usor? Daca da,trebuie refacut jocurile la supape. Pot fi si cele enumerate mai sus, dar mergi sa-ti faca cineva reglajul la supape(valve clearance), mergi la service cu ea. Personal am problema asta si de asta ma ocup in iarna. Porneste foarte usor la cald, dar la rece.......super greu, practic e ca si cum nu ar functiona socul. Editat Octombrie 26, 2012 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mrija Postat Octombrie 26, 2012 Autor Share Postat Octombrie 26, 2012 Hmmm, avea momente la cald (relanti) cand se oprea. Apoi fereasca sfantu ca stateam langa ea si 15 minute sa se raceasca si sa porneasca la cald. Nu stiu ce saracie, bujiile sunt NGk iridium. Uite ce am gasit pe un alt forum the 750's have no light or gauge. I would fill up every 100 miles, my 1100 can go 140 max. For your fuel petcock/switch, pointing forward is reserve, in case your run out of gas. Straight down is on, and pointing back is prime. Keep it in the straight down position all the time. It is vacuum operated and only open when cranking or running, otherwise it is off. Prime by passes the vacuum operation and is used for starting with dry carbs. Reserve is also vacuum operated. O sa incerc maine cu el pe prime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Nu e vorba de iridium, multi le contesta(desi ele sunt facute si pentru motoare de tip vechi), atat timp cat motorul e pus la punct, porneste impecabil si cu iridium. Am dus-o la curatat si sincronizat carburi si stateau si sau uitat la ea 3 zile fara sa fie in stare sa-mi zica ce are, adica de ce porneste f greu la rece. Mi-au reglat-o sa porneasca din "soc" si acceleratie, dar nu mi se pare normal. Asa ca m-am pus la studiat manualul(si am gasit cauza, la probleme de pornire) si intradevar jocurile pe admisie nu mai erau deloc, adica zero, cand am bagat lera in ele. Cand ii intrebam ce cauza poate fi, pe cei din service se uitau la mine si veneau cu abureala, ca ei au x ani de experienta si ei rezolva. Intradevar carburatoarele au fost facute impecabil(pentru ca m-am uitat la bujii si aveau culoarea care trebuie). Apropo de iridium, aveam si au zis sa nu mai pun de alea ca de asta nu porneste . Am prieten cu suzuki GSXF 1100 din `89 si a bagat iridium imbunatatindu-si considerabil pornirea si functionarea motorului(adica se simte). Pe scurt, dute la un mecanic bun, sa-ti faca curatare sincronizare, verificare linie combustibil, electric si implicit verifica-i si jocurile la supape, pentru ca daca supapele stau atacate se ard. Iesi mai ieftin sa faci asta decat sa-ti dea dupa ai chiulasa jos, schimba supape(freaca la ele sa le refaci scaunul), garnitura noua, etc. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mrija Postat Octombrie 27, 2012 Autor Share Postat Octombrie 27, 2012 Cred ca asta o sa fac, mi-a murit bateria si astept sa-i dau curent ca am dat jos bujiile si 3 erau uscate 1 era umeda. Am uscat-o pe aia umeda da n-am vlaga in baterie. Daca nici dupa ce-i dau curent nu porneste, luni o duc la mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Nu e vorba de iridium, multi le contesta(desi ele sunt facute si pentru motoare de tip vechi), atat timp cat motorul e pus la punct, porneste impecabil si cu iridium. Am dus-o la curatat si sincronizat carburi si stateau si sau uitat la ea 3 zile fara sa fie in stare sa-mi zica ce are, adica de ce porneste f greu la rece. Mi-au reglat-o sa porneasca din "soc" si acceleratie, dar nu mi se pare normal. Asa ca m-am pus la studiat manualul(si am gasit cauza, la probleme de pornire) si intradevar jocurile pe admisie nu mai erau deloc, adica zero, cand am bagat lera in ele. Cand ii intrebam ce cauza poate fi, pe cei din service se uitau la mine si veneau cu abureala, ca ei au x ani de experienta si ei rezolva. Intradevar carburatoarele au fost facute impecabil(pentru ca m-am uitat la bujii si aveau culoarea care trebuie). Apropo de iridium, aveam si au zis sa nu mai pun de alea ca de asta nu porneste . Am prieten cu suzuki GSXF 1100 din `89 si a bagat iridium imbunatatindu-si considerabil pornirea si functionarea motorului(adica se simte). Pe scurt, dute la un mecanic bun, sa-ti faca curatare sincronizare, verificare linie combustibil, electric si implicit verifica-i si jocurile la supape, pentru ca daca supapele stau atacate se ard. Iesi mai ieftin sa faci asta decat sa-ti dea dupa ai chiulasa jos, schimba supape(freaca la ele sa le refaci scaunul), garnitura noua, etc. Bafta. poate ti-ai dus-o la ceva tamplari..orice mecanic de 2 lei stie ca inainte de sincronizare si reglare carbelitoare se face jocul supapelor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 poate ti-ai dus-o la ceva tamplari..orice mecanic de 2 lei stie ca inainte de sincronizare si reglare carbelitoare se face jocul supapelor... tu ai zis-o, da, ei aveau experienta de 20 de mii de ani.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 poate ti-ai dus-o la ceva tamplari..orice mecanic de 2 lei stie ca inainte de sincronizare si reglare carbelitoare se face jocul supapelor... Hai ca ai zis-o! Un test compresie da,daca suspectezi pierderi pe la supape,dar nu te apuci sa demontezi distributia ca trebuie sa scoti mizeria din carburatoare si sa le sincronizezi... Parerea mea de mecanic de 2 lei.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 TNG...SIGUR tu stii mai bine decat mine...insa nu vad cum ar merge "bine" un motor cu carburatoare sincronizate si reglate dar cu joc la supape "out of specs"..manualul meu Haynes asa zice..eu asa am facut...si suprize mari am avut...umpic exagerezi..trebuie desfacute 8 suruburi ca sa iei joc capacul de la distributie..si sa bagi lera pe unde trebe...treaba de 30 de minute sincer...dar daca tu zici...nu am ce sa contrez..tu stii mai bine decat mine indubitabil.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Nu asta a fost ideea! Ce am vrut sa spun este ca testul de compresie este mai relevant si face multa lumina in nelamuririle legate de supape,jocuri insuficiente,compresie... Este normal ca un motor NU merge ok daca nu are jocuri la supape si ele nu se inchid,dar asta nu inseamna ca daca am o carburatie de facut,prima data demontez capacul de la distributie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 eu asa am facut.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 am si eu o problema cu motorisca mea,mai exact de cateva ori din senin mi sa oprit motorul in mers,ca si cum as opri curentul,dupa 2-3 incercari a luat-o ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.aveti vreo idee despre asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 am si eu o problema cu motorisca mea,mai exact de cateva ori din senin mi sa oprit motorul in mers,ca si cum as opri curentul,dupa 2-3 incercari a luat-o ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.aveti vreo idee despre asta? Ce an ce model? Este cel mai inportant lucru pe care trebuie sa-l mentionezi cand ceri un sfat! Gandeste-te putin,pentru ce model sa-ti dau sfatul .motor pe injectie,sau pe carburatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.