Sari la conținut

Suzuki GSXR 750 nu mai porneste


Mrija
 Share

Postări Recomandate

Bujiile sunt noi, schimbate de o saptamana. Sunt incepator, nu pot porni moto impinsa :| adica nu cunosc tehnica, banuiesc ca se face in tr 2 cu ambreiajul lasat dintr-o data. Uleiul in cutie e rece, cred ca am murit cat am impins-o in fata-spate sa-si dea drumul sa o imping !

Editat de Mrija
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gixxer din '90, nu mai porneste. Are benzina, are curent dar nu porneste.

 

Ceva sfaturi ? Am incercat cu socul tras la maxim, cu el la jumatate sau fara, acelasi rezultat. Invarte dar nu porneste.

 

Multumesc !

Are curent nu este egal cu scinteie. Scoate o bujie si vezi daca da scinteie , cu ocazia asta poate vezi ca e inecata.

Are benzina dar poate nu ajunge unde trebuie , ia vezi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scot bujiile si le verific dand la automat ?

 

Daca e lasata pe picior, chiar daca e in viteza, porneste, dar cand debreiez se opreste motorul. Am testat personal.

 

Sincer dupa ce verific bujiile si alimentarea, daca nu porneste o duc la mecanic. Nu are rost sa-mi bag nasul pentru ca nu ma ajuta nimeni.... decat sa stric ceva, mai bine dau bani la unu care se pricepe mai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit si eu la fel in august cu gsx-ul meu si l-am inecat pentru ca am vrut sa il pornesc cu soc la maxim si era cald afara si nu era nevoie,l-am tras dupa un atv si tot nu a luat-o,pana la urma am scos bujiile le-am curatat, le-am ars putin si din prima a luat-o,dar primadata te sfatuiesc sa verifici daca ai scanteie,daca nu ai scanteie pot fi cateva motive:contactu de la picior sau cracane,contactu de pe ghidon,CDI sau bobine arse

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cald pornea usor? Daca da,trebuie refacut jocurile la supape.

Pot fi si cele enumerate mai sus, dar mergi sa-ti faca cineva reglajul la supape(valve clearance), mergi la service cu ea.

Personal am problema asta si de asta ma ocup in iarna. Porneste foarte usor la cald, dar la rece.......super greu, practic e ca si cum nu ar functiona socul.

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm, avea momente la cald (relanti) cand se oprea. Apoi fereasca sfantu ca stateam langa ea si 15 minute sa se raceasca si sa porneasca la cald. Nu stiu ce saracie, bujiile sunt NGk iridium.

 

Uite ce am gasit pe un alt forum

 

the 750's have no light or gauge. I would fill up every 100 miles, my 1100 can go 140 max.

 

For your fuel petcock/switch, pointing forward is reserve, in case your run out of gas. Straight down is on, and pointing back is prime. Keep it in the straight down position all the time. It is vacuum operated and only open when cranking or running, otherwise it is off. Prime by passes the vacuum operation and is used for starting with dry carbs. Reserve is also vacuum operated.

 

O sa incerc maine cu el pe prime.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de iridium, multi le contesta(desi ele sunt facute si pentru motoare de tip vechi), atat timp cat motorul e pus la punct, porneste impecabil si cu iridium.

Am dus-o la curatat si sincronizat carburi si stateau si sau uitat la ea 3 zile fara sa fie in stare sa-mi zica ce are, adica de ce porneste f greu la rece. Mi-au reglat-o sa porneasca din "soc" si acceleratie, dar nu mi se pare normal. Asa ca m-am pus la studiat manualul(si am gasit cauza, la probleme de pornire) si intradevar jocurile pe admisie nu mai erau deloc, adica zero, cand am bagat lera in ele. Cand ii intrebam ce cauza poate fi, pe cei din service se uitau la mine si veneau cu abureala, ca ei au x ani de experienta si ei rezolva. Intradevar carburatoarele au fost facute impecabil(pentru ca m-am uitat la bujii si aveau culoarea care trebuie). Apropo de iridium, aveam si au zis sa nu mai pun de alea ca de asta nu porneste :) . Am prieten cu suzuki GSXF 1100 din `89 si a bagat iridium imbunatatindu-si considerabil pornirea si functionarea motorului(adica se simte).

Pe scurt, dute la un mecanic bun, sa-ti faca curatare sincronizare, verificare linie combustibil, electric si implicit verifica-i si jocurile la supape, pentru ca daca supapele stau atacate se ard. Iesi mai ieftin sa faci asta decat sa-ti dea dupa ai chiulasa jos, schimba supape(freaca la ele sa le refaci scaunul), garnitura noua, etc.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca asta o sa fac, mi-a murit bateria si astept sa-i dau curent ca am dat jos bujiile si 3 erau uscate 1 era umeda. Am uscat-o pe aia umeda da n-am vlaga in baterie. Daca nici dupa ce-i dau curent nu porneste, luni o duc la mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de iridium, multi le contesta(desi ele sunt facute si pentru motoare de tip vechi), atat timp cat motorul e pus la punct, porneste impecabil si cu iridium.

Am dus-o la curatat si sincronizat carburi si stateau si sau uitat la ea 3 zile fara sa fie in stare sa-mi zica ce are, adica de ce porneste f greu la rece. Mi-au reglat-o sa porneasca din "soc" si acceleratie, dar nu mi se pare normal. Asa ca m-am pus la studiat manualul(si am gasit cauza, la probleme de pornire) si intradevar jocurile pe admisie nu mai erau deloc, adica zero, cand am bagat lera in ele. Cand ii intrebam ce cauza poate fi, pe cei din service se uitau la mine si veneau cu abureala, ca ei au x ani de experienta si ei rezolva. Intradevar carburatoarele au fost facute impecabil(pentru ca m-am uitat la bujii si aveau culoarea care trebuie). Apropo de iridium, aveam si au zis sa nu mai pun de alea ca de asta nu porneste :) . Am prieten cu suzuki GSXF 1100 din `89 si a bagat iridium imbunatatindu-si considerabil pornirea si functionarea motorului(adica se simte).

Pe scurt, dute la un mecanic bun, sa-ti faca curatare sincronizare, verificare linie combustibil, electric si implicit verifica-i si jocurile la supape, pentru ca daca supapele stau atacate se ard. Iesi mai ieftin sa faci asta decat sa-ti dea dupa ai chiulasa jos, schimba supape(freaca la ele sa le refaci scaunul), garnitura noua, etc.

Bafta.

 

 

poate ti-ai dus-o la ceva tamplari..orice mecanic de 2 lei stie ca inainte de sincronizare si reglare carbelitoare se face jocul supapelor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

poate ti-ai dus-o la ceva tamplari..orice mecanic de 2 lei stie ca inainte de sincronizare si reglare carbelitoare se face jocul supapelor...

Hai ca ai zis-o!

Un test compresie da,daca suspectezi pierderi pe la supape,dar nu te apuci sa demontezi distributia ca trebuie sa scoti mizeria din carburatoare si sa le sincronizezi...

Parerea mea de mecanic de 2 lei....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TNG...SIGUR tu stii mai bine decat mine...insa nu vad cum ar merge "bine" un motor cu carburatoare sincronizate si reglate dar cu joc la supape "out of specs"..manualul meu Haynes asa zice..eu asa am facut...si suprize mari am avut...umpic exagerezi..trebuie desfacute 8 suruburi ca sa iei joc capacul de la distributie..si sa bagi lera pe unde trebe...treaba de 30 de minute sincer...dar daca tu zici...nu am ce sa contrez..tu stii mai bine decat mine indubitabil..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu asta a fost ideea!

Ce am vrut sa spun este ca testul de compresie este mai relevant si face multa lumina in nelamuririle legate de supape,jocuri insuficiente,compresie...

Este normal ca un motor NU merge ok daca nu are jocuri la supape si ele nu se inchid,dar asta nu inseamna ca daca am o carburatie de facut,prima data demontez capacul de la distributie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema cu motorisca mea,mai exact de cateva ori din senin mi sa oprit motorul in mers,ca si cum as opri curentul,dupa 2-3 incercari a luat-o ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.aveti vreo idee despre asta?

Ce an ce model?

Este cel mai inportant lucru pe care trebuie sa-l mentionezi cand ceri un sfat!

Gandeste-te putin,pentru ce model sa-ti dau sfatul .motor pe injectie,sau pe carburatie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...