Sari la conținut

disperare...


Bica
 Share

Postări Recomandate

Nu poti. Ca sa verifici culoare bujiilor trebuie sa tai gazul exact in pozitia de accelerare. Daca esti cu gazul la 1/4 tai gazul fara sa decelerezi. Altfel alterezi culoare bujiei. Poti ca relantiul sa fie ok si celelalte nu, asa ca daca lasi gazul pana la relanti culoarea la bujii sa se "deterioreze" si sa ai impresia ca e bine reglat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 68
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu poti. Ca sa verifici culoare bujiilor trebuie sa tai gazul exact in pozitia de accelerare. Daca esti cu gazul la 1/4 tai gazul fara sa decelerezi. Altfel alterezi culoare bujiei. Poti ca relantiul sa fie ok si celelalte nu, asa ca daca lasi gazul pana la relanti culoarea la bujii sa se "deterioreze" si sa ai impresia ca e bine reglat.

Apesi kill-switch-ul si tragi ambreiajul in acelasi timp. apoi rulezi liber pana la oprire. Dupa aia dai jos bujiile si verifici. N-as vrea sa vad ce mai zice motorul tau daca il tii pe liber la 1/4 din acceleratie timp de 30-60 sec, cat zici tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu asa, vezi filmul. Acolo explica exact cum "asezi" setarile la carburi.

Nu uita sa incalzesti motorul inainte si-apoi .. o stica de benzina care s-o conectezi la carburi (ca rezervorul il dai jos). sfatul meu e sa strangi toate suruburile pilot, si setate la 2 3/4 ture (desfacut). jet needle il pui pe 3, ca in carte, nivelul la plutitoare sa fie corect.

Faci limitarea acceleratiei cu scotch hartie si cu pix/carioca. (ca in film)

Pornesti, tii relanti la 1200-1300 rpm cam 30 secunde -> 1 minut. opresti fara sa accelerezi, desfaci bujii, verifici culoare.

Pornesti, tii 1/4 gaz acelasi timp, tai direct intrerupatorul, fara sa decelerezi, analog verifici bujiile.

Testul cu full throttle nu stiu daca chiar poti sa-l faci, doar daca stai la casa, ca daca e la bloc arunca vecinii cu borcane dupa tine :D

 

Inca ceva..mare atentie la nivelul plutitoarelor, in film explica ce se intampla daca e prea jos sau prea sus! Asta trebuie facuta inainte de a face testele de mai sus.

 

PS: sper sa nu fi scris prostii, verifica in film daca cele 2 teste sunt ok, nu de alta, dar eu am facut asta acum 3 luni :laugh: am uitat de-atunci ...

 

PS2: intamplator :blbl: setarea din film e facuta pe un gsxr parca

 

 

 

eu apreciez foarte mult gestul tau..sincer de a ma sfatuii sau ajuta..dar ceea ce imi explica omul acela in videoclip e foarte constructiv dar chestiunile alea le stiu de cand aveam Mz...adika de vreo 5-6 ani cel putin ;)ce se intampla daca scazi nivelul..ce se intampla daca pui un main jet mai mic..etc..setarile cu suruburile pilot la 2 ture jumate si acele dupa carte si nivel dupa carte....am facut deja...am zis..motorul acatza...la 1500 cand pica de acolo da sa moara...la fel face si acum...imi sta la 1500 intr-o veselie..cand se incalzeste...acum are 3 ture la suruburile de amestec...si acele la penultima linie coborate...

 

la relantii oricum motorul merge putin mai bogat...tot tre sa aiba caramiziul pe bujii....relaxati-va ca taiatu gazului la 15000 de ture si dinalea...kill switch..azi mai era sa ma si calce unu cu duba...

 

bica la Andrei ai fost ? pe sarmisegetuza? a lucrat la yamaha si e ft ok baiatul....

 

 

 

 

Da?ia zi ce operatiuni ti-a facut tie....pentru ca pentru mine personal...cel mai bun mecanic e ala care iti regleaza motorul cat mai aproape de perfect...nu segmenti,nu supape,nu distributii nu rulmenti si simeringuri in telescoape...alea is mecanica,logica etc...reglajele fine sunt talentul...asta nu gasesti!!!!!!!decat la o manutza de oameni...

 

Nu vreau sa ponegresc sau sa vorbesc de rau pe unele persoane...insa...tot singur mi-am reglat motorul..am ramas si cu banii datzi si cu un set de bujii iridium noi bune de aruncat...concluziile le trageti voi....Andrei e un baiat de treaba..mai trebuie sa lucreze putin la a fii sincer si a graii adevarul...;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu apreciez foarte mult gestul tau..sincer de a ma sfatuii sau ajuta..dar ceea ce imi explica omul acela in videoclip e foarte constructiv dar chestiunile alea le stiu de cand aveam Mz...adika de vreo 5-6 ani cel putin ;)ce se intampla daca scazi nivelul..ce se intampla daca pui un main jet mai mic..etc..setarile cu suruburile pilot la 2 ture jumate si acele dupa carte si nivel dupa carte....am facut deja...am zis..motorul acatza...la 1500 cand pica de acolo da sa moara...la fel face si acum...imi sta la 1500 intr-o veselie..cand se incalzeste...acum are 3 ture la suruburile de amestec...si acele la penultima linie coborate...

 

la relantii oricum motorul merge putin mai bogat...tot tre sa aiba caramiziul pe bujii....relaxati-va ca taiatu gazului la 15000 de ture si dinalea...kill switch..azi mai era sa ma si calce unu cu duba...

 

 

 

 

 

 

Da?ia zi ce operatiuni ti-a facut tie....pentru ca pentru mine personal...cel mai bun mecanic e ala care iti regleaza motorul cat mai aproape de perfect...nu segmenti,nu supape,nu distributii nu rulmenti si simeringuri in telescoape...alea is mecanica,logica etc...reglajele fine sunt talentul...asta nu gasesti!!!!!!!decat la o manutza de oameni...

 

Nu vreau sa ponegresc sau sa vorbesc de rau pe unele persoane...insa...tot singur mi-am reglat motorul..am ramas si cu banii datzi si cu un set de bujii iridium noi bune de aruncat...concluziile le trageti voi....Andrei e un baiat de treaba..mai trebuie sa lucreze putin la a fii sincer si a graii adevarul... ;)

 

 

mie personal mi-a reglat carburatoarele si amestecul la dragstar (motocicleta a stat nemiscata aproape 2 ani cu benzina in ea si nu mai mergea cum trebuie) si acum merge perfect , eu sincer am fost foarte multumit de serviciile lui (asta dupa ce am fost la 2 service-uri care au facut ei ceva reglaje "din cap" fara ceasuri fara nimic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apesi kill-switch-ul si tragi ambreiajul in acelasi timp. apoi rulezi liber pana la oprire. Dupa aia dai jos bujiile si verifici. N-as vrea sa vad ce mai zice motorul tau daca il tii pe liber la 1/4 din acceleratie timp de 30-60 sec, cat zici tu.

 

Si unde dai jos bujiile? cum dai jos carburatoarele ca sa schimbi o setare? in mijlocul strazii?

PS: e explicat in film ce faci cu racirea, dar la 1/4 din gaz te asigur eu ca nu se intampla nimic! La full e problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si unde dai jos bujiile? cum dai jos carburatoarele ca sa schimbi o setare? in mijlocul strazii?

PS: e explicat in film ce faci cu racirea, dar la 1/4 din gaz te asigur eu ca nu se intampla nimic! La full e problema!

Pe liber daca tragi 1/4 din cursa acceleratiei motorul o sa ti se duca in 8-9000 de ture lejer, daca nu chiar pana in limitator. Asta fie si numai dand un blip, darmite sa-l mai tii acolo 1 minut. Oricum nu ar fi relevant testul. Cea mai buna metoda e intr-adevar cea pe Dyno, dar cum la noi asa ceva e cam la fel cu Fata Morgana ne descurcam cum putem. La carburatoarele cu depresiune constanta [ cele cu membrana] oricum nu prea are legatura pozitia acceleratiei [la 1/4,1/2] cu pozitia pistonasului pentru ca aceasta depinde de vacuumul creat de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De-acord cu tine, dar metoda nu este una stiintific perfecta, ci doar o modalitate de a relga carburile cat de cat!

In film spune sa pui un ventilator mare in fata motorului si sa-l pornesti pt racire!

Cat priveste partea cu membrana, aceasta operatiune se face DUPA ce ai facut jocul la supape si sincronizat carburile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum sincer... nu din auzite sau altfel. Tu ai verificat vreodata bujiile folosind metoda descrisa de tipul asta?

 

In video e folosita exact metoda descrisa de mine. Se alege o portiune de drum cat mai dreapta, posibil si cu o usoara panta, ca sa incarce motorul mai bine, apoi se accelereaza full-gas[la testarea jiclorului principal] si se mentine acceleratia macar 30-40 de sec. Apoi simultan se trage ambreiajul si se taie aprinderea de la buton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar relanti si 1/4. acolo am si gasit probleme. dupa nemaigasind probleme nu am mai sapat :D

 

eu insa m-am lovit de urmatoarea secventa: pornit motor, incalzit. dat jos rezervor, bujii. verificat. dat jos carburi, verificat pilot screw. pus carburi, bujii, repornit motor. iar verificat bujii. analog la 1/4 gaz. mi se pare o munca titanica si asa, mie mi-a luat cateva zile (de pregatire) si parca vreo 2 de reglat doar astea 2 etape!

mi se pare mie sau TRX-ul ala e monocilindru? Nu de alta dar la 4 cilindri, dar airbox-ul, carburile, bujiile ... si GSX-ul e si inghesuit ... nu sunt mecanic de meserie, imi mai dau si cu ciocanul peste degete din cand in cand .. fura timp..mult!

 

dar na..eu nu contest metoda ta, doar ca mi se pare mult mai usor sa faci totul intr-un loc. evident ca dupa ce ai facut reglari mai tragi o tura cu motorul si dac amai e nevoie mai reglezi!

 

ce sa spun, parerea mea, vorba unui ilustru contemporan!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar relanti si 1/4. acolo am si gasit probleme. dupa nemaigasind probleme nu am mai sapat :D

 

eu insa m-am lovit de urmatoarea secventa: pornit motor, incalzit. dat jos rezervor, bujii. verificat. dat jos carburi, verificat pilot screw. pus carburi, bujii, repornit motor. iar verificat bujii. analog la 1/4 gaz. mi se pare o munca titanica si asa, mie mi-a luat cateva zile (de pregatire) si parca vreo 2 de reglat doar astea 2 etape!

mi se pare mie sau TRX-ul ala e monocilindru? Nu de alta dar la 4 cilindri, dar airbox-ul, carburile, bujiile ... si GSX-ul e si inghesuit ... nu sunt mecanic de meserie, imi mai dau si cu ciocanul peste degete din cand in cand .. fura timp..mult!

 

dar na..eu nu contest metoda ta, doar ca mi se pare mult mai usor sa faci totul intr-un loc. evident ca dupa ce ai facut reglari mai tragi o tura cu motorul si dac amai e nevoie mai reglezi!

 

ce sa spun, parerea mea, vorba unui ilustru contemporan!

In video e vb de un motor in 2 timpi de 250 cm³ monocilindru. L-am postat doar pentru ca e singurul care l-am gasit in care se vede clar cam ce presupune metoda. Recunosc ca e cam peste mana sa faci chestia asta la o carenata cu 4 cilindri. Tocmai d-aia s-au inventat standuri, analizoare de gaze de esapament, bujii colortune etc. Prima data am citit despre ea intr-o carte din 1956. Lumea a mai avansat de atunci. Eu am vrut sa zic ca sa accelerezi motorul in gol e inutil deci tipul din video e cam full of shit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

clindrii 1,2,3,4-12,11,12,10,5...

 

de doua zile motorul merge bine nu mi-a facut figuri doar ca imi sta la 1500 de ture cateodata urca pana la 2000..e groaznic de enervant...acum e nivelul mai jos cu vreo 2 mm..acele la penultima linie coborate...pilot screw la 3 ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Are pompa de benzina electrica sau e clasic? De obicei cilindrul 2 deschide si inchide benzina. E un furtun care se duce la robinetul pentru benzina. Poate s a crapat membrana aia din robinet si iti trage benzina pe acolo. Incearca sa pui furtunasul ala pe alt cilindru sa vezi daca se muta problema pe cilindrul ala. Oricum poti sa desfaci si chestia aia de la rezervor sa o verifici.Poti sa anulezi chestia aia de tot ( bagi pe furtun un surub ceva ) si o alimentezi direct dintr-o sticla de plastic. Mai ales la moto mai vechi e si asta o chestie de luat in calcul. Mi se pare imposibil sa nu mearga la cate chestii i ai verificat si incercat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

banuiesc ca sta la 1500 sau 2000 la relanti. Surubul de reglaj la relanti? cablul de acceleratie nu agata?

:))) doar nu glumesti...nu-l pot tine din surubul de relantii..pt ca daca ii micesc relantiul cand pica pica sub 1000...cablurile mers brici..sunt gresate..nescamoshate;;;

 

Salut,

Are pompa de benzina electrica sau e clasic? De obicei cilindrul 2 deschide si inchide benzina. E un furtun care se duce la robinetul pentru benzina. Poate s a crapat membrana aia din robinet si iti trage benzina pe acolo. Incearca sa pui furtunasul ala pe alt cilindru sa vezi daca se muta problema pe cilindrul ala. Oricum poti sa desfaci si chestia aia de la rezervor sa o verifici.Poti sa anulezi chestia aia de tot ( bagi pe furtun un surub ceva ) si o alimentezi direct dintr-o sticla de plastic. Mai ales la moto mai vechi e si asta o chestie de luat in calcul. Mi se pare imposibil sa nu mearga la cate chestii i ai verificat si incercat.

 

robinetul vacuumatic e conectat la cilindrul 1...membrana functioneaza perfect...imposibil neimposibil..uite ca nu merge bine....;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...