Sari la conținut

TULA MURAVEY


Neo_geo
 Share

Postări Recomandate

Nu ai schema ? Daca imi aduc aminte :

- stanga sus : actionare releu demaror

- dreapta sus : bec bord

- stanga jos : actionare demaror

- mijloc jos : + baterie si instalatie

- dreapta jos : incarcare , excitatie si bec bord

 

...la ora asta si pe ninsoarea de afara nu ma duc eu in garaj dupa carte ....

Da-mi un telefon , cum au facut si altii , dar insista ca nu il tin mereu la mine sau un mesaj .

Mesaj completat

Nu am aceasta piesa de vanzare . Am reparat asa ceva (este electronic) . De obicei se arde tranzistorul de putere , care se gaseste inlocuitor (il am undeva scris).

 

ATENTIE : Fara bec de bord (4W) nu incarca bine !

Mesaj completat

In schema , releul este poz. 13

post-19699-1267827653_thumb.jpg

post-19699-1267888722_thumb.jpg

post-19699-1267888826_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 272
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu ai schema ? Daca imi aduc aminte :

- stanga sus : actionare releu demaror

- dreapta sus : bec bord

- stanga jos : actionare demaror

- mijloc jos : + baterie si instalatie

- dreapta jos : incarcare , excitatie si bec bord

 

...la ora asta si pe ninsoarea de afara nu ma duc eu in garaj dupa carte ....

Da-mi un telefon , cum au facut si altii , dar insista ca nu il tin mereu la mine sau un mesaj .

Mesaj completat

Nu am aceasta piesa de vanzare . Am reparat asa ceva (este electronic) . De obicei se arde tranzistorul de putere , care se gaseste inlocuitor (il am undeva scris).

 

ATENTIE : Fara bec de bord (4W) nu incarca bine !

Mesaj completat

In schema , releul este poz. 13

 

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Cumpar tula inmatriculata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare la toti posesorii de TULA TMZ

In primul rand vreau sa anunt ca in sfarsit mi-am cumparat motocicleta copilariei mele bineinteles TULA TMZ

Am reusit sa imi dau scuterul la un gagauta pe ea , dar nu mai conteaza cum am luat-o conteaza ca acum e a mea

Sa ma bag si eu un pic in vorba , legat de baterie am si eu o nelamurire , eu am baterie de tico si porneste la automat numai cand vrea ea , dimineata porneste foarte usor , dar la peda.

Acum vin si eu cu intrebarile cuvenite

- de unde pot cumpara un filtru original

- la fel cu bateria , fiind de tico am un filtru conic dala de plasa care oricum nu prea merge bine , dar consuma putin

- un releu de incarcare , din cate mia spus tata zice ca e de dacie

- acum , eu vreau sa o reconditionez dar imi este cam frica de instalatia aia electrica , nu am vazut o instalatie asa ravasita , si imi este frica sa nu mai stric si eu ceva ,

- care stie de unde pot lua o aprindere electronica , este pe platina si mi-e sa nu raman cu ea cine stie pe unde

In general nu am probleme cu ea , porneste usor , trage de se urca pe pereti , singurul lucru care ma DISPERA este sunetul prea tare , inteleg ca este un motor in 2 timpi dar nici chiar asa de tare sa se auda , cateodata stau si ma gandesc dc nu iau pus toba doar o teava pe cilindru dar asta e alta poveste .

In principiu imi pare bine sa stiu ca mai sunt persoane care au in posesie TULA , poate o sa ne intalnim si noi posesorii de TULA .

Orice sfat este binevenit , si mai ales legat de aprinderea electronica si de instalatia electrica .

Salut si asfalt uscat

Mesaj completat

Cumpar tula inmatriculata...

Jmoto meu este imatriculat , dak te intereseaza imi faci o oferta. salut

post-46640-1273077091_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Tulița.... ah!

Zgomotoasă rău, dar se poate pune silenziator.

A avut un moÂşulică motorist de lîngă mine, dar pînă să mă hotărăsc s-o iau eu a dat-o unui.... student cu beÂşini.. care a proptit-o într-o maÂşină în primii 5 km. ÂŞi muci a fost! Păcat de ea, că era întreținută.

E un motoraÂş de efect, cu toba adecvată poate fi impresionantă cu roțile lui.

Pornirea la buton - e tot alternatorul care primeÂşte curent invers Âşi învîrte motorul. După asta trece în regim de generator. E destul de simplu conceptul.

 

S-o ai sănătos Âşi vertical. M-aÂş mai da Âşi eu cu una dacă aÂş mai avea ocazia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ai vazut schema electrica pusa mai sus ?

Nu are alternator , are dinam , si relele sunt diferite . Dinastarterul are un rotor comun iar statorul (este in centru) are 4(parca) bobine cu sarma ale dinamului si tot atatea cu bara ale demarorului , 2 carbuni (unul la masa si unul la stator)-la dinam si la demaror la fel (parca asa imi aduc aminte) .

Daca vin la mare anul asta cu TULA poate dau prin Calarasi (cu toate ca am oroare de trecut cu bacul) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai vazut schema electrica pusa mai sus ?

Nu are alternator , are dinam , si relele sunt diferite . Dinastarterul are un rotor comun iar statorul (este in centru) are 4(parca) bobine cu sarma ale dinamului si tot atatea cu bara ale demarorului , 2 carbuni (unul la masa si unul la stator)-la dinam si la demaror la fel (parca asa imi aduc aminte) .

Daca vin la mare anul asta cu TULA poate dau prin Calarasi (cu toate ca am oroare de trecut cu bacul) .

Sal Liviu eu am gasit ceva pe net o chema de inst el si este aceeasi cu cea care o am eu ... acum moto mea este in proces de reconditionare , dar am o problema ..am demontat inst el si nush cum sa o montez inapoi , de aceea am si cateva scheme originale cu toate ca nu stiu rusa dar o sa ma descurc si fac inst el noua :peace: o sa fie facuta de mine ....o sa pun si poza cu instr el sa imi spui dak e ok , si te astept cu cea mai mare placere pe la mine (nu tre sa treci cu bacul sa ajunji la mine , acum nush de unde esti u ) dar apreciez sfatul .....msi si asfalt uscat ( ma bucur ca mai sunt proprietari de tula prin tara :moron: saltare

post-46640-1274204373_thumb.jpg

Editat de Diabolic_Nightwing
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut carburator si toba [finala] de tula,eventual un motor complet pt piese.

0754267809

 

Salut,

Daca mai este valabil, uite aici.Cand am adus acasa, functiona.Mai am si grupul de sateliti,dar numai pt piese.Pe mine m-a interesat doar cadrul.Nr tel - 0722.535070.post-30719-1274211359_thumb.jpgpost-30719-1274211420_thumb.jpg

Sa auzim de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... pentru Diabolic Nightway (parca asa am retinut)

Nu inteleg de ce nu te descurci in schema originala !

Grupul de aceleasi litera (arata culoarea capatului de fir) si numar , sunt capetele aceluiasi fir . Simplu .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

sunt nou pe aici si sunt pe cale de a-mi cumpara o Tula si eram curios daca i-a adaptat cineva aprinderea electronica GOTRONIC pt ca am observat ca spatiul in jurul platinei e cam mic (practic am inteles ca platina e punctul slab al acestei motociclete)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu i-am adaptat încă aÂşa ceva Âşi sunt de părere că aprinderea nu e chiar punctul ei slab. Să-ți spun sincer, mai mare bubă am avut pe la cărbunii (patru la număr) dina-starterului: motocicleta asta are pornire la pedală Âşi la cheie, îi trebuie deci doi cărbuni pentru încărcare Âşi alți doi pentru demaror. Proprietarul anterior făcuse niÂşte improvizații folosind cărbuni de Dacie; treaba ar fi mers dar au călcat aiurea, mi s-au părut Âşi un pic cam duri. Unul din cărbunii originali mi s-a spart, l-am legat însă cu sârmă de cositor Âşi-apoi am "căptuÂşit" totul cu pistolul de plastic.

 

Să fii atent să-i funcționeze releul de încărcare (când turezi motorul peste viteza de ralanti, becul martor din bord ar trebui să se stingă). Dacă becul nu se stinge, ori e vreun fir (sau siguranța) întrerupt(ă), ori cărbunii nu fac contact, ori vreo bobină din releu este prăjită sau are contactele oxidate. Mă rog, modelele mai noi au releu tranzistorizat, cele vechi au relee cu două sau trei bobine.

 

Să-mi spui Âşi mie dacă reuÂşeÂşti să-i adaptezi aprindere electronică. Am văzut o Tulă având cadrul fisurat undeva prin zona Âşeii. Sincer să-ți spun, mă aÂşteptam ca ruÂşii să pună fier mai gros pe cadru dacă tot i-au pus namilele-alea de roți Âşi-au făcut-o de parcă-i scoasă din Mad Max. Muravey-ul, varianta pe trei roți, are un cadru de-ți dărâmi casa cu el. E drept că Âşi trebuie să care un pic mai mult. N-o oropsi prea tare. Altfel, trage de rupe. Liviu M ar trebui să te sfătuiască, el o scoate la drumuri lungi.

Mesaj completat

Completare:

 

Câtă "sinceritate" în răspunsul meu. Îmi cer scuze, nu te-am lămurit - chiar Âşi-aÂşa - cu nimic.

 

Singura chestie a fost că mi s-a părut cândva că aluminiul carcasei de la ventilator îmi fură curent de la platină, fiind prea apropiate piesele. Ca să fiu sigur că totul stă izolat de carcasă, am tăiat o fâÂşie subțire dintr-o sticlă de plastic Âşi am pus-o între platoul platinei Âşi carcasă. Cu avansul reglat ca lumea, Muraveyul cu aprindere clasică urcă în turații incomfortabil de mari fără probleme: l-am încercat nițeluÂş în pantă la un moment dat Âşi zbiera săracu' de puteam să jur că am sub mine scuter, nu motor de 200 cmc. Se turează repejor, porneÂşte la prima încercare chiar Âşi după vreme mai lungă.

 

Pe Ion Mihalache m-am oprit cândva cam brusc, am Âştiut sigur ori că pasagerul Âşi-a pus cracul pantalonului în dreptul filtrului de aer (aÂşa m-am oprit ca prostănacu' în plin demaraj la un stop aglomerat), ori că a murit curentul. Problema a fost simpatică: bobina mea se desfiletase din Âşuruburile de prindere Âşi bălăngănea prin fața cilindrului.

Editat de AdrianS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare am si eu o Tula de vanzare este din 1993 are ambielaj nou,piston cota 1+segmenti+bolt nou,cilindru alezat la cota ,amortizoare noi,lant nou,pinion fata nou sectorul de pornire din cutia de viteze e nou, semeringuri schimbate+garnituri ,manete noi,toti rulmentii din motor+cutie sunt noi de la SNR,instalatia electrica e ok incarca si invarte la cheie,saua este refacuta,comenzi electrice noi.Este inmatriculata in judetul Suceava dar eu sunt din Sibiu ,are numere noi cartea si talonul sunt la mine , motocicleta nu este radiata.Am cumparat pt ea si o aprindere cu senzor de la Gotronic.Are nevoie de un cauciuc pe spate si o aripa pe fata.Pretul este 300 de euro negociabil -0740/701959 ,moto_lau@yahoo.compost-32342-1277974368_thumb.jpg,post-32342-1277974412_thumb.jpg,post-32342-1277974458_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Toarnă afară cu găleata. Înainte să-nceapă furtuna am coborât de ho-ha până jos, în fața blocului. N-aveam ce face. Zic "gata, pornesc Muraveyu'!" Nu-l mai pornisem de astă-toamnă, iar bietu' de el acolo-a rămas de-atunci. M-am dus până sus, mi-am luat cheile, am făcut transferul de baterii dintre Dacie Âşi agregat. Benzină mai aveam vreo doi-trei vapori pe fundul rezervorului de Trabant, care face parte din design-ul "cruiser" (:crack:) al triciclului.

 

Zgâlțâi fieru', îi găsesc până la urmă o poziție cu roata din față suită pe bordură ca să vină un pic de benzină pe furtunaÂş, înec carburatorul, dau cheie - nimic. Mai dau eu câteva chei, tot nimic. Mă, al dracului. Scot bujia: un brun-cafeniu de toată frumusețea. Scânteie - ioc! Desfac eu cu lanterna telefonului garnitura de la platină, toate în regulă. Siguranțele - la locul lor. Firele arătau bine, niciunul oxidat prea tare. Enigmă! Tocmai când să scot o altă bujie din trusa Daciei (cea argintie) mi-am dat o palmă peste frunte Âşi mi-am amintit că eu mai am Âşi comutatorul roÂşu (de pe comanda din dreapta) legat pe traseul aprinderii. Era pus pe "oprit".

 

Am comutat butonul, am înecat iar carburatorul, am dat o cheie - Âşi a plecat "la sfert"! Toată lauda pentru motoarele de tipul ăsta, că nu am avut niciodată bube cu al meu! Am rupt odată lanțul care duce spre diferențial fiindcă era obosit Âşi hărtănit dinainte, mi-a mai intrat câte-o sârmă între carcasa de aluminiu din partea dreaptă Âşi ventilatorul de plastic de m-am speriat că s-a spart vreun segment (în aÂşa hal de urât scotea răgete), m-am mai distrat fără să Âştiu tăvălind bobina după mine că sărise din Âşuruburi, dar motorul e fiabil Âşi sănătos. Tocmai ce-am dat o tură cu el împrejurul blocului Âşi m-am bucurat de fum Âşi bubuială.

 

Pun o poză făcută pe 23 martie anul trecut, dinainte să-i pun Muraveyului roți de motocicletă Tula pe spate (arată acum mai îmbrăcată). ÂŞtiu că poza e jalnic încadrată, dar colega era prea fericită de plimbare Âşi de felul în care îi mergeau repetițiile pentru piesa de teatru de atunci, aÂşa că-i vorba de un context tare boem pentru mine Âşi dumneaei, ce-o mai face ea.

 

post-7792-1281301372_thumb.jpg

Editat de AdrianS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand m-am intors de la Cabana Bolboci (in Bucegi la poalele Babelor) , am prins o ploaie torentiala . Dupa cca 5 Km de mers prin ploaie , s-a oprit motorul ; am coborat eu si baiatul meu si am intrat in o curte pana a stat ploaia . Dupa ce s-a oprit ploaia , am incercat sa pornesc si nu a pornit . Am gasit apa in protectorul de cauciuc de pe capatul lulelei care sta pe izolatorul bujiei . Am sters , am plecat si dupa vreo 10 Km am prins ploaia din urma . Iar s-a oprit si ne-am adapostit sub o copertina (deja intrasem in oras) . " - Ce ai , ca tu ai mai mers pe ploaie ? " . Am desfacut capacul de la compartimentul platinei : PLATINA ZACEA IN O BALTA DE APA ! ! ! Aprinderea electronica nu face nici ea minuni ! A doua zi am schimbat cauciucul protector de la lulea si am demontat carcasa ventilatorului undei am dat o gaura de 2 mm pentru scurgere apa . Afara de aceste doua lucruri am mai aflat unul : hainele din fas pentru pescari sunt net superioare la ploaie ca cele pentru moto !

post-19699-1281850730_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

vand pinioane cutie de viteze tula - 150 ron; releu reincarcare-pornire - 50 ron; bobinele pt pornire, incarcare, electromotor - 120ron neg; Tula Tmz 200 in stare de functionare, cu aprindere electronica, 16 cp, cauciucuri in stare f. buna, pornire numai la pedala, schimbat rumenti ambielaj si semiringuri, acte in regula - 1100ron neg; relatii la tel 0748310872, e-mail killeryoo@ymail.com

post-58310-1284298491_thumb.jpg

post-58310-1284298512_thumb.jpg

post-58310-1284298529_thumb.jpg

post-58310-1284298549_thumb.jpg

post-58310-1284298566_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Tula Tmz 200 16CP, segmentata si mers 700km, semiringuri si rulmenti schimbati, aprindere electronica, cauciucuri in stare f buna (originale), pinioanele din cutia de viteze plus alte piese de rezerva. Revin cu poze. Tel 0748310872,id mess killeryoo@ymail.com Pret 9 mil (900RON)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...