AdrianS Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Dacă nu mă-nÂşel, motocicleta din poză este a lui Liviu_M, iar remorca este făcută artizanal din două ligheane, o anvelopă Âşi o roată (mică) de bicicletă. Câți nervi Âşi-o fi pierdut cu omologarea Âşi înmatricularea - nu Âştiu. PlăteÂşti asigurare Âşi ITP pentru ea, Liviu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviuiasi Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Vand Tula Tmz 200 16CP, acte in regula, semiringuri si rulmenti schimbati, cauciucuri in stare f buna (originale). Relatii la tel 0748310872, id mess killeryoo@ymail.com Pret 600RON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 Vand Tula Tmz 200 16CP, acte in regula, semiringuri si rulmenti schimbati, cauciucuri in stare f buna (originale). Relatii la tel 0748310872, id mess killeryoo@ymail.com Pret 600RON mai multe foto din mai multe poziti la moto. stiu pe cineva interesat de asa ceva urgent. ma intrereseaza daca se poate radiata pt export. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bishop_Gaby Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 need help m-ar interesa shi pe mine o bobina statoare (cea cu carbunii) la mine s-a rupt un suport de la un carbune shi nu imi mai incarca cum trebuie (sa fie un pret cat mai accesibil) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cargo_02 Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 am si eu nevoie de un far sau macar geamul cu oglinda, ma poate ajuta cineva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviuiasi Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 am si eu nevoie de un far sau macar geamul cu oglinda, ma poate ajuta cineva?? Am eu far de vanzare complet si in stare foarte buna. Contact tel 0748310872, id mess: killeryoo@ymail.com(id trebuie scris complet). In acelasi timp dezmembrez Tula Tmz 200, pt orice piesa care va intereseaza contactati-ma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bishop_Gaby Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Vand Bobina statoare(fara carbuni) si Volanta (are nevoie de reconditionare volanta la locasul unde calca periile sau carbuni:D un bun strungar poate sa o aduca la plan acolo) pretul este 140 ron ma gasiti la Numarul de telefon 0724386276 sau id de messenger Bishop_Gaby@yahoo.com Salutare si sa ne auzim cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviuiasi Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 Dezmembrez Tula Tmz 200 sau intreaga(necesita unele reparatii), pt cei interesati id mess:killeryoo@ymail.com, tel:0748310872 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviuiasi Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Dezmembrez Tula Tmz 200 sau intreaga(necesita unele reparatii), pt cei interesati id mess:killeryoo@ymail.com, tel:0748310872 anunt valabil!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 anunt valabil!!! Ceva piese in afara de motor,cadru,telescoape mai are un amic de -al meu,pt cei interesati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic_Nightwing Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Dezmembrez Tula Tmz 200 sau intreaga(necesita unele reparatii), pt cei interesati id mess:killeryoo@ymail.com, tel:0748310872 Dak sunt bune jambele as vrea eu , la ce pret le dai ? salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviuiasi Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Are cineva piston sau stie de unde se poate lua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spulber Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 (editat) Are cineva piston sau stie de unde se poate lua? vorbeste cu dany_oldmoto , iti trimite tot ce vrei prin posta e baiat fain 0740848790 bafta Editat Martie 29, 2012 de spulber Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soferu22 Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 De ce nu vb nimeni despre batranele sovietice ca Tula ? Sau Muravey care au aceeasi motorizare dar sunt utilitare pe trei roti ? Epoca Ceausista s-a folosit de ele cu succes si dupa aceea au fost sterse de pe fata pamantului de parca nici n-ar fi existat . Pacat de ele si de valoarea lor . Stiu oameni care viseaza sa aiba un Muravey ca un copil mic ce-l asteapta pe Mos Craciun . Eu asa am patit pana am intrat in posesia muravey-ului meu . Ma roaga multa lume sa-l vand si cateodata ma bate gandul sa-l dau . Dar parca nu l-as da oricui asa .... daca exista cineva printre membrii acestui forum care vrea asa ceva sau are cunostinte care isi doresc sa ma contacteze . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soferu22 Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 Cumpar un contact cu cheie pt Tula Muravey. Mihai, 0723565973 Vand eu Tula Muravey functionala . Daca te intereseaza astept PM de la tine . baieti.....!!! se mai gasesc tula pe undeva..?? mai ales triciclu tula ..??? stiti ceva de vinzare?? Am eu una de vanzare daca te mai intereseaza . PM sau 0736393556 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Nu ma intereseaza ca ai tu Muravey functional de vanzare si nu mai posta pe toate topicurile lucrul asta. Eu mi-am luat Muravey nou, cu 10 km, cu 250 euro. Fa-ti anunt si bag-o pe bikeshop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spulber Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 va salut d-lor, am o intrebare pt cei care se pricep la artificii tehnice si nu numai am un muravey si nu sint multumit de cum incarca, de incarcat pe timp de zi nu ar fi mare problema dar cind e vb ca tre sa merg noaptea sau cu luminile aprinse ,apar problemele intrebarea mea este: circuitul demarorului produce si curent?asi putea alimenta ceva de pe acel circuit? dau la naneta ,demarorul nu il folosesc de loc caci omoara batreia, cum spunea cineva ,,asa le sta bine comunistelor'' asa ca renunt la el in favoarea curentului ce spuneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 Salut. Circuitul demarorului nu produce curent. Controleaza releul regulator de incarcare. Sa nu fie pe acolo ceva. Ori periile, arcurile, legaturile electrice. La cit de mare si ce sirma are dinastarterul ala in el nu se poate sa nu ai lumina buna cind functioneaza motorul. Ia legatura cu userul AdrianS. El a avut Muravey si probabil s-a ciocnit de unele probleme asemanatoare. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spulber Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 am verificat si ras-verificat,am un prieten electronist si toul e ok la regulator trebuie sa recunosc ca in mers nu imi place sa aud motorul cum ''rage'' sub mine il tin subturat si de aici poate ca vine si problema cit de perii ,ce sa zic,practic comunista e noua,mai bine zis nerulata, are putini km in bord chiar daca e din '92 a venit frigul ,dar daca ma gindeam mai de mult tot incercam ceva variante,poate reuseam sa ''bulesc'' ceva pe acolo multumesc de raspuns, mai astept... CRACIUN FERICIT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 Bobinele statorului sunt legate în două serii, dispuse alternativ de-a lungul circumferinţei statorului. O serie este cea a bobinelor de câmp pentru generator, cealaltă este pentru electromotor. Nu mă duce mintea să-ţi spun dacă ai putea să le legi între ele şi să obţii astfel un stator întreg dedicat generării de curent. Dar rezistivitatea bobinelor electromotorului este mult mai mică decât în bobinele de câmp, fiindcă ai fire mai groase și spire mai puține. Habar n-am. Motorului de Tula îi place destul de mult să fie mai turat, deşi are ceva cuplu şi la turaţii joase. Inerţie multă fiindcă are volanta aia colosală, iar rotorul dinamului parcă-i scos de pe Titanic. Nici eu nu aveam lumini grozave, dinamul ăla rămâne tot dinam. Mulţi alegeau să pună o baterie de maşină în benă (din motive de spaţiu, de lene şi disponibilitate de a găsi baterie moto), însă dinamul n-ar fi fost niciodată în stare s-o alimenteze corect. Ba am remarcat - că am făcut şi eu treaba asta cu bateria de maşină - că este o cauză pentru luminile slabe. Enormul dinam al Muraveyului este de (numai) 7 amperi, adică scoate cel mult 87,5 W. Începe să încarce pe la 1100 - 1200 rpm şi îi trebuie vreo 1500 - 1650 ture ca să-ncarce aşa cum trebuie. Fabricantul recomanda parcă o baterie de 20 A. Măricică. Cărbunii noi măsoară 16 - 18 mm în lungime, începi să-i înlocuieşti când au mai puţin de 11 mm. Între colector şi port-perii sunt vreo 4 - 5 mm, să ai în vedere şi treaba asta, să calce bine periile pe suprafaţa colectorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spulber Postat Decembrie 26, 2012 Share Postat Decembrie 26, 2012 (editat) Bobinele statorului sunt legate în două serii, dispuse alternativ de-a lungul circumferinţei statorului. O serie este cea a bobinelor de câmp pentru generator, cealaltă este pentru electromotor. Nu mă duce mintea să-ţi spun dacă ai putea să le legi între ele şi să obţii astfel un stator întreg dedicat generării de curent. Dar rezistivitatea bobinelor electromotorului este mult mai mică decât în bobinele de câmp, fiindcă ai fire mai groase și spire mai puține. Habar n-am. Motorului de Tula îi place destul de mult să fie mai turat, deşi are ceva cuplu şi la turaţii joase. Inerţie multă fiindcă are volanta aia colosală, iar rotorul dinamului parcă-i scos de pe Titanic. Nici eu nu aveam lumini grozave, dinamul ăla rămâne tot dinam. Mulţi alegeau să pună o baterie de maşină în benă (din motive de spaţiu, de lene şi disponibilitate de a găsi baterie moto), însă dinamul n-ar fi fost niciodată în stare s-o alimenteze corect. Ba am remarcat - că am făcut şi eu treaba asta cu bateria de maşină - că este o cauză pentru luminile slabe. Enormul dinam al Muraveyului este de (numai) 7 amperi, adică scoate cel mult 87,5 W. Începe să încarce pe la 1100 - 1200 rpm şi îi trebuie vreo 1500 - 1650 ture ca să-ncarce aşa cum trebuie. Fabricantul recomanda parcă o baterie de 20 A. Măricică. Cărbunii noi măsoară 16 - 18 mm în lungime, începi să-i înlocuieşti când au mai puţin de 11 mm. Între colector şi port-perii sunt vreo 4 - 5 mm, să ai în vedere şi treaba asta, să calce bine periile pe suprafaţa colectorului. Multumesc de raspuns, In vara am scos cu greu volanta,pina nu am facut o presa nu am reusit, exact pt perii si chiar am ramas surprins de lungimea lor Totul parea intact Da,la capitolul asta muravey-ul sta un pic mai prost,fapt constatat de mine confirmat si de tine A venit iarna asta prea hotarita ca altfel incercam ceva,macar sa verific sau sa vad citi volti scoate si daca pot folosi partea de demaror pt producere de curent macar pt frine si semnalizari Tu zici ca e mare, eu zic ca e foarte mare facind comparatie cu cele de scutere, dar ca si consumatori e tot pe-acolo Dar nu-i numic,va veni si vara... Editat Decembrie 26, 2012 de spulber Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 Trebuie obligatoriu sa iti functioneze becul (rosu) din bord , care arata incarcarea . Acesr bec are si functia de a polariza un tranzistor din releul electronic de incarcare . Noaptea acest bec se vede usor aprins datorita acestui fapt . Periile trebuie sa aiba o anumita forma (trapez) la capat , cu anumite valori (pot sa caut in carnet , daca e cazul) . Periile nu trebuie sa joace in suporturile de tabla . Nu am avut probleme cu releul de incarcare . Verifica daca are firul de masa legat ferm , sigur . Tranzistorul de putere are la nevoie echivalent (il am notat) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spulber Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 (editat) Am bec de 4w si functiioneaza,la pornire se stinge La releu am avut ars tranzistorul de putere , a fost inlocuit cu unul rusesc dar nu stiu ce tip si chiar va rog d-le Liviu,spuneti-mi ce echivalent are acel tranzistor,poate la mine nu e cel bun Din discutiile avute cu mesterul care a schimbat tranzistorul am inteles ca acele tipuri de tranzistoare nu se mai fabrica ... Editat Decembrie 30, 2012 de spulber Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 BD244C . Asa am eu notat , si parca se monteaza ""pe dos"". Au trecut peste 15 ani de cand nu am mai facut asa ceva . SUCCES ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.