Sari la conținut

TULA MURAVEY


Neo_geo
 Share

Postări Recomandate

Dacă nu mă-nÂşel, motocicleta din poză este a lui Liviu_M, iar remorca este făcută artizanal din două ligheane, o anvelopă Âşi o roată (mică) de bicicletă. Câți nervi Âşi-o fi pierdut cu omologarea Âşi înmatricularea - nu Âştiu. PlăteÂşti asigurare Âşi ITP pentru ea, Liviu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • Răspunsuri 272
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vand Tula Tmz 200 16CP, acte in regula, semiringuri si rulmenti schimbati, cauciucuri in stare f buna (originale). Relatii la tel 0748310872, id mess killeryoo@ymail.com Pret 600RON

 

 

mai multe foto din mai multe poziti la moto.

stiu pe cineva interesat de asa ceva urgent.

ma intrereseaza daca se poate radiata pt export.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

am si eu nevoie de un far sau macar geamul cu oglinda, ma poate ajuta cineva??

Am eu far de vanzare complet si in stare foarte buna. Contact tel 0748310872, id mess: killeryoo@ymail.com(id trebuie scris complet).

In acelasi timp dezmembrez Tula Tmz 200, pt orice piesa care va intereseaza contactati-ma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Vand Bobina statoare(fara carbuni) si Volanta (are nevoie de reconditionare volanta la locasul unde calca periile sau carbuni:D un bun strungar poate sa o aduca la plan acolo) pretul este 140 ron ma gasiti la Numarul de telefon 0724386276 sau id de messenger Bishop_Gaby@yahoo.com

 

Salutare si sa ne auzim cu bine

post-45913-0-01370100-1311874753_thumb.jpg

post-45913-0-96367600-1311874791_thumb.jpg

post-45913-0-44604700-1311874841_thumb.jpg

post-45913-0-91904700-1311874920_thumb.jpg

post-45913-0-75012500-1311874974_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

anunt valabil!!!

 

Ceva piese in afara de motor,cadru,telescoape mai are un amic de -al meu,pt cei interesati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 7 months later...

De ce nu vb nimeni despre batranele sovietice ca Tula ? Sau Muravey care au aceeasi motorizare dar sunt utilitare pe trei roti ? Epoca Ceausista s-a folosit de ele cu succes si dupa aceea au fost sterse de pe fata pamantului de parca nici n-ar fi existat . Pacat de ele si de valoarea lor . Stiu oameni care viseaza sa aiba un Muravey ca un copil mic ce-l asteapta pe Mos Craciun . Eu asa am patit pana am intrat in posesia muravey-ului meu . Ma roaga multa lume sa-l vand si cateodata ma bate gandul sa-l dau . Dar parca nu l-as da oricui asa .... daca exista cineva printre membrii acestui forum care vrea asa ceva sau are cunostinte care isi doresc sa ma contacteze .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar un contact cu cheie pt Tula Muravey.

Mihai, 0723565973

Vand eu Tula Muravey functionala . Daca te intereseaza astept PM de la tine .

 

baieti.....!!!

se mai gasesc tula pe undeva..?? mai ales triciclu tula ..??? stiti ceva de vinzare??

Am eu una de vanzare daca te mai intereseaza . PM sau 0736393556
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

va salut d-lor,

am o intrebare pt cei care se pricep la artificii tehnice si nu numai

am un muravey si nu sint multumit de cum incarca, de incarcat pe timp de zi nu ar fi mare problema dar cind e vb ca tre sa merg noaptea sau cu luminile aprinse ,apar problemele

intrebarea mea este: circuitul demarorului produce si curent?asi putea alimenta ceva de pe acel circuit?

dau la naneta ,demarorul nu il folosesc de loc caci omoara batreia, cum spunea cineva ,,asa le sta bine comunistelor''

asa ca renunt la el in favoarea curentului

ce spuneti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Circuitul demarorului nu produce curent. Controleaza releul regulator de incarcare. Sa nu fie pe acolo ceva. Ori periile, arcurile, legaturile electrice. La cit de mare si ce sirma are dinastarterul ala in el nu se poate sa nu ai lumina buna cind functioneaza motorul. Ia legatura cu userul AdrianS. El a avut Muravey si probabil s-a ciocnit de unele probleme asemanatoare. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

am verificat si ras-verificat,am un prieten electronist si toul e ok la regulator

trebuie sa recunosc ca in mers nu imi place sa aud motorul cum ''rage'' sub mine il tin subturat si de aici poate ca vine si problema

cit de perii ,ce sa zic,practic comunista e noua,mai bine zis nerulata, are putini km in bord chiar daca e din '92

a venit frigul ,dar daca ma gindeam mai de mult tot incercam ceva variante,poate reuseam sa ''bulesc'' ceva pe acolo

multumesc de raspuns, mai astept...



CRACIUN FERICIT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bobinele statorului sunt legate în două serii, dispuse alternativ de-a lungul circumferinţei statorului. O serie este cea a bobinelor de câmp pentru generator, cealaltă este pentru electromotor. Nu mă duce mintea să-ţi spun dacă ai putea să le legi între ele şi să obţii astfel un stator întreg dedicat generării de curent. Dar rezistivitatea bobinelor electromotorului este mult mai mică decât în bobinele de câmp, fiindcă ai fire mai groase și spire mai puține. Habar n-am.

 

Motorului de Tula îi place destul de mult să fie mai turat, deşi are ceva cuplu şi la turaţii joase. Inerţie multă fiindcă are volanta aia colosală, iar rotorul dinamului parcă-i scos de pe Titanic. Nici eu nu aveam lumini grozave, dinamul ăla rămâne tot dinam. Mulţi alegeau să pună o baterie de maşină în benă (din motive de spaţiu, de lene şi disponibilitate de a găsi baterie moto), însă dinamul n-ar fi fost niciodată în stare s-o alimenteze corect. Ba am remarcat - că am făcut şi eu treaba asta cu bateria de maşină - că este o cauză pentru luminile slabe.

 

Enormul dinam al Muraveyului este de (numai) 7 amperi, adică scoate cel mult 87,5 W. Începe să încarce pe la 1100 - 1200 rpm şi îi trebuie vreo 1500 - 1650 ture ca să-ncarce aşa cum trebuie. Fabricantul recomanda parcă o baterie de 20 A. Măricică. Cărbunii noi măsoară 16 - 18 mm în lungime, începi să-i înlocuieşti când au mai puţin de 11 mm. Între colector şi port-perii sunt vreo 4 - 5 mm, să ai în vedere şi treaba asta, să calce bine periile pe suprafaţa colectorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bobinele statorului sunt legate în două serii, dispuse alternativ de-a lungul circumferinţei statorului. O serie este cea a bobinelor de câmp pentru generator, cealaltă este pentru electromotor. Nu mă duce mintea să-ţi spun dacă ai putea să le legi între ele şi să obţii astfel un stator întreg dedicat generării de curent. Dar rezistivitatea bobinelor electromotorului este mult mai mică decât în bobinele de câmp, fiindcă ai fire mai groase și spire mai puține. Habar n-am.

 

Motorului de Tula îi place destul de mult să fie mai turat, deşi are ceva cuplu şi la turaţii joase. Inerţie multă fiindcă are volanta aia colosală, iar rotorul dinamului parcă-i scos de pe Titanic. Nici eu nu aveam lumini grozave, dinamul ăla rămâne tot dinam. Mulţi alegeau să pună o baterie de maşină în benă (din motive de spaţiu, de lene şi disponibilitate de a găsi baterie moto), însă dinamul n-ar fi fost niciodată în stare s-o alimenteze corect. Ba am remarcat - că am făcut şi eu treaba asta cu bateria de maşină - că este o cauză pentru luminile slabe.

 

Enormul dinam al Muraveyului este de (numai) 7 amperi, adică scoate cel mult 87,5 W. Începe să încarce pe la 1100 - 1200 rpm şi îi trebuie vreo 1500 - 1650 ture ca să-ncarce aşa cum trebuie. Fabricantul recomanda parcă o baterie de 20 A. Măricică. Cărbunii noi măsoară 16 - 18 mm în lungime, începi să-i înlocuieşti când au mai puţin de 11 mm. Între colector şi port-perii sunt vreo 4 - 5 mm, să ai în vedere şi treaba asta, să calce bine periile pe suprafaţa colectorului.

 

 

 

Multumesc de raspuns,

In vara am scos cu greu volanta,pina nu am facut o presa nu am reusit, exact pt perii si chiar am ramas surprins de lungimea lor

Totul parea intact

Da,la capitolul asta muravey-ul sta un pic mai prost,fapt constatat de mine confirmat si de tine

A venit iarna asta prea hotarita ca altfel incercam ceva,macar sa verific sau sa vad citi volti scoate si daca pot folosi partea de demaror pt producere de curent macar pt frine si semnalizari

Tu zici ca e mare, eu zic ca e foarte mare facind comparatie cu cele de scutere, dar ca si consumatori e tot pe-acolo

Dar nu-i numic,va veni si vara...

Editat de spulber
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie obligatoriu sa iti functioneze becul (rosu) din bord , care arata incarcarea . Acesr bec are si functia de a polariza un tranzistor din releul electronic de incarcare . Noaptea acest bec se vede usor aprins datorita acestui fapt .

Periile trebuie sa aiba o anumita forma (trapez) la capat , cu anumite valori (pot sa caut in carnet , daca e cazul) . Periile nu trebuie sa joace in suporturile de tabla .

Nu am avut probleme cu releul de incarcare . Verifica daca are firul de masa legat ferm , sigur .

Tranzistorul de putere are la nevoie echivalent (il am notat) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am bec de 4w si functiioneaza,la pornire se stinge

La releu am avut ars tranzistorul de putere , a fost inlocuit cu unul rusesc dar nu stiu ce tip si chiar va rog d-le Liviu,spuneti-mi ce echivalent are acel tranzistor,poate la mine nu e cel bun

Din discutiile avute cu mesterul care a schimbat tranzistorul am inteles ca acele tipuri de tranzistoare nu se mai fabrica ...

Editat de spulber
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...