Sari la conținut

cumpar piese NOI ptr CZ 175/ 1962


altho
 Share

Postări Recomandate

Salutam iubitorii de comuniste.

Am mostenit de la un unchi al meu motocicleta cu care s-a plimbat o viata :1962-2010.Are inca vopseaua originala pe 80% din exterior.Am demontat-o complet ptr a o curata si schimba unele piese ptr. a aparea mai ingrijit.

Pozele sunt dupa ce am inceput demolarea.

De aceea , caut urmatoarele piese NOI :

 

- rezervor nichelat - ( eventual as croma -nichela pe al meu)

- toba de mijloc, care e zgaraiata,ruginita - am avut noi numai gatul + finalul

- cauciucurile de la scarile spate-pasager, (sau complete)

- pedala de pornire, cu cauciuc - a mea s-a rupt, am sudat-o

- un robinet de benzina (rezerva la al meu), eventual garniturile si sita

 

Urmaresc cu interes posturile de restaurare , mai invat cate ceva.

post-71002-0-24439100-1352122418_thumb.jpg

post-71002-0-07052400-1352122440_thumb.jpg

Editat de altho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am continuat demolarea ,am comandat piesele noi (cabluri, scari,)si acum urmeaza sa duc cadrul la o vopsitorie , in ideea sa montez totul la loc cu piese noi- sper sa nu-mi ramana ceva piese in plus.Am gasit un nenea care a avut CZ pe vremuri si mai stie de una -alta.Sper sa ma ajute cu motorul, sa refac segmentii si aprinderea.

Am dat jos si rotile, dar s-au terminat bateriile la aparatul foto.

Nu reusesc sa dau jos conul ala de plastic.Are 2 suruburi in interior , blocate cu saibele - au fost indoite marginile saibelor.Mai incerc.

Cand va fi vopsit, mai postez cu finalul.Sper sa fie gata pana de Craciun, sa fac o tura -macar in garaj.

post-71002-0-22974100-1352722247_thumb.jpg

post-71002-0-45347500-1352722256_thumb.jpg

post-71002-0-31457700-1352722272_thumb.jpg

post-71002-0-32364200-1352722301_thumb.jpg

Editat de altho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Altho, mai am o rugaminte la tine: orice-ar fi, nu te zgarci cu pozele. Pana acum mi-au fost de un real ajutor(asa am dibuit ca furca mea e orice altceva insa nu CZ 175).

Multumesc anticipat :)

 

Si o intrebare: cum ai reusit sa "desfaci" lantul? Are o siguranta, ceva? Daca da, cum arata?

Editat de Sven Hinka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauti pe tot parcursul lantului pana dai de o cheita.( forma de 8,culcat, sau infinit, despicata la cercul mic )Aia vine trasa spre lant, apoi se scoate o zala.

Lantul astfel desfacut iese prin spate, tragand de el, prin aparatoarea de lant.

Am facut mai multe poze, sa stiu cum pun la loc. Sa vedem daca mai nimeresc.

 

http://www.2shared.com/photo/GbC2vO2e/Image006.html

Cine stie unde vine prins firul care aprinde becul din bord cand este pe neutru -pct. liber la viteze

Eventual poate se vede in alte poze.

Mersi

post-71002-0-55274400-1353049730_thumb.jpg

post-71002-0-88752400-1353049767_thumb.jpg

post-71002-0-50294400-1353049775_thumb.jpg

post-71002-0-81802700-1353049784_thumb.jpg

post-71002-0-58556400-1353049793_thumb.jpg

post-71002-0-09678700-1353049808_thumb.jpg

post-71002-0-34538600-1353049826_thumb.jpg

post-71002-0-18944300-1353049841_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Firul de neutral trebuie conectat pe un "butoiaÂş" din textolit, pe care-l găseÂşti în spatele pinionului de la motor, adică între pinion Âşi basculă. ButoiaÂşul ăsta are un Âşurubel ca de regletă. Ai să remarci că pârghia ambreiajului semi-automat (cea care stă prinsă pe axul schimbător Âşi iese prin motor în partea cu dnamul) are prin ea o gaură. Ei bine, prin gaura asta accesezi Âşurubelul cu o Âşurubelniță mică, cum ar fi creionul de tensiune. E suficient să cositoreÂşti firul la acest capăt ca să n-ai probleme Âşi-apoi îl strângi în butoiaÂş cu ajutorul Âşurubelului.

 

Am impresia că, la CZ-ul tău, butoiaÂşul se află mai înapoi față de pârghia ambreiajului semi-automat.

Editat de AdrianS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Multumesc de explicatie.Acum stiu ce sa caut. :peace:

 

Am reusit sa pun totul la loc, si sa porneasca la a 4-a pedala.Nu am reusit sa o tin accelerata mult timp, ca mai am reglaje de facut. Dar sunt multumit.

Cu toate ca am pus firul de neutru la locul indicat - descris f.bine de Adrian S.-, tot nu se aprinde becul.Se aprindea numai becul de contact, care a refuzat sa se mai aprinda dupa ce am pornit-o.Am verificat becurile, sunt OK.Deci, urmatoarele PROBLEME :

 

1. A ramas o tablita si un surub desfacut ca si cum mai venea ceva acolo ( poza1,2)

2. Nu se mai aprinde becul de contact.- jos la prinderea 61(unde este platoul cu platina = firul din mijloc, cu banda neagra) nu are curent -trebuie sa aiba ?(poza3)

3. Becul de neutral nu se aprinde

 

Am refacut toata instalatia cu fire noi, dupa schema.Nelamurirea mea este :

Conform schemei, firul de curent duce de la contact (30) la borna ''+'' , apoi in carte zice textual : Borna plus este legata la masa, dar in schema borna '' - '' este la masa.( poza 4)

Tin minte clar ca borna + era legata printr-un fir la un surub de pe caroserie.inainte de demolare.

Am pornit si am aprins becurile fara sa leg + la masa.

 

Multumesc ptr rabdare.

 

Si cateva poze de final.

post-71002-0-31338100-1354372240_thumb.jpg

post-71002-0-81101100-1354372250_thumb.jpg

post-71002-0-63512000-1354372394_thumb.jpg

post-71002-0-68935800-1354373446_thumb.jpg

post-71002-0-44286100-1354373466_thumb.jpg

post-71002-0-05543100-1354373559_thumb.jpg

post-71002-0-71204400-1354373573_thumb.jpg

post-71002-0-30250200-1354373583_thumb.jpg

post-71002-0-58654800-1354373603_thumb.jpg

Editat de altho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul tau are borna plus la masa motocicletei, asa ca schema folosita trebuie musai sa fie cu minusul la masa. Nu-mi amintesc la modelul acesta sa existe martor pentru neutral, dar daca exista contactul acela in blocul motor, poti aduce fir de la minus din contact si borna de plus vine de la acel contact de care vorbea Adrian. Totul separat, adica fire si bec. In locul tau insa nu as complica inutil situatia! Respecta intocmai schema si o sa vezi ca merge si fara bec pe neutral!

Problema cu piesele ramase in plus o poti remedia cautind in imaginea explodata a motocicletei sau cautind atent la locul faptei, cu atentie, de unde provin ramasitele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de explicatii, dar in explozie nu apare tablita ramasa.Mai caut.

Vad acum ca nu s-a incarcat poza cu schema, incerc acum.Si explicatii la poza.

 

La pozitia 61-bec control- ar trebui sa am curent cu contactul pus? MOMENTAN NU AM.

Becul de neutral este tras ca in schema, dar nu se APRINDE.

 

Ivan_ pedala : vad ca ai si tu CZ175, sper sa ma poti ajuta.Din cate am vazut, stii foarte multe despre motocicletele astea vechi, deci intreb pe cine trebuie.Multumesc

 

Asta-i poza cu tablita si surubul desfacut in care nu stiu ce mai vine prins.

post-71002-0-40895100-1354471461_thumb.jpg

post-71002-0-77652200-1354472157_thumb.jpg

post-71002-0-98520600-1354472164_thumb.jpg

Editat de altho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repet: nu imi amintesc la acest model sa existe lampa pentru neutral, dar daca la al tau totusi exista, fa legaturile asa cum ti-am explicat cu un post mai sus. Simplu, doua fire si o lampa (proba o faci punind firul care va trebui legat la contactul ala mic de la motor, pe masa motocicletei, cu contactul pus, moment in care becul trebuie sa se aprinda)! Din scheme nu vad (si nici nu am acum timp sa caut salvind pozele si marind imaginile) si chiar daca exista, probabil tu in cutie nu ai acea tablita care sa faca acel contact care sa aprinda lampa cind este in pozitia neutral. Dar...asta sa fie problema majora a motocicletei tale! Si tablita aceea da-o jos, fa-i poza separat, ca doar nu-i sudata acolo...asa poate s-o prinde cineva de unde provine! Cind va veni caldura o sa inspectez indeaproape un astfel de exemplar sa vad de unde provine si ce-i cu acel surub...dar pina atunci, da-i bice si-asa...nu va crapa nimic, crede-ma! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.2shared.c...M/Image005.html

http://www.2shared.c...e/Image006.html

 

 

Salut, motorul e cu doua pedale sau cu una? Intreb ca am nevoie de un motor cu 2 pedale de jawa 250 din 1948-1953 cat mai complect ca al meu l-am lasat la un " amic" (lipsa spatiu) si la trimis la fratele lui in Franta. Asa sunt francezi :nono: uni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un asa motor intereseaza pe cineva? Este fara aprindere si carburator.Pretul ar fi de 150 lei. PM sau 0749614491. Numa bine.

Cred ca se potriveste ptr ce cauti, ca e acelasi motor cu al meu.

Faza cu 2 pedale- m-ai pierdut. Schimbator viteze si frana?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Multumesc de explicatie.Acum stiu ce sa caut. :peace:

 

Am reusit sa pun totul la loc, si sa porneasca la a 4-a pedala.Nu am reusit sa o tin accelerata mult timp, ca mai am reglaje de facut. Dar sunt multumit.

Cu toate ca am pus firul de neutru la locul indicat - descris f.bine de Adrian S.-, tot nu se aprinde becul.Se aprindea numai becul de contact, care a refuzat sa se mai aprinda dupa ce am pornit-o.Am verificat becurile, sunt OK.Deci, urmatoarele PROBLEME :

 

1. A ramas o tablita si un surub desfacut ca si cum mai venea ceva acolo ( poza1,2)

2. Nu se mai aprinde becul de contact.- jos la prinderea 61(unde este platoul cu platina = firul din mijloc, cu banda neagra) nu are curent -trebuie sa aiba ?(poza3)

3. Becul de neutral nu se aprinde

 

Am refacut toata instalatia cu fire noi, dupa schema.Nelamurirea mea este :

Conform schemei, firul de curent duce de la contact (30) la borna ''+'' , apoi in carte zice textual : Borna plus este legata la masa, dar in schema borna '' - '' este la masa.( poza 4)

Tin minte clar ca borna + era legata printr-un fir la un surub de pe caroserie.inainte de demolare.

Am pornit si am aprins becurile fara sa leg + la masa.

 

Multumesc ptr rabdare.

 

Si cateva poze de final.

A venit timpul sa pornesc CZ-ul...

Am reglat aprinderea dupa ce am schimbat platina cu una noua gasita la un magazin de piese Dacia.,am lamurit problema cu + la masa- indiferent daca pun firul cu siguranta la + sau -, motorul functioneaza, se aprind becurile, etc.

 

Prima problema:

Porneste la prima pedala, dar lasata in relanti, incepe sa se accelereze singura, fara sa o ating.Si se tureaza de nebuna.

Trage aer fals?Pe unde- mentionez ca am desfacut motorul de am schimbat pistonul cu segmenti.

 

A doua problema-mai veche- nu se aprinde becul cand pun contactul.S-a aprins la inceput anul trecut, apoi pauza.

Bineinteles ca nici nu incarca bateria- alta problema.

 

Astept pareri, poate -i dau de cap.Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare :)

Ai cumva o poza cu instalatia electrica a acestui Cz ?

Am si eu un Cz ca al tau tip 450 de 175 cm3 din 1961 si m-as bucura sa pot avea o astfel de schema a motocicletei pe peretele din atelier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...