Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare domnilor,

Astazi am refacut amortizorul de directie (steering damper) la mobra mea.Totul a mers relativ usor dupa ce am facut rost de semeriguri 10x20x7/8.5 , care sunt un pic mai speciale deoarece trebuie sa aiba o buza de curatare si sa fie pentru miscare longitudinala nu de rotire. Am gasit pana la urma exact ce trebuia la 4 lei/buc.Ulei de furca am pus 15w(de asta am avut prin garaj) dar totusi cred ca am exagerat (trebuia sa pun 10w) fiindca acum merge un pic cam greu.Daca vrea cineva sa-l asist sau sa il repar sa-mi dea de stire.Toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare domnilor,

Astazi am refacut amortizorul de directie (steering damper) la mobra mea.Totul a mers relativ usor dupa ce am facut rost de semeriguri 10x20x7/8.5 , care sunt un pic mai speciale deoarece trebuie sa aiba o buza de curatare si sa fie pentru miscare longitudinala nu de rotire. Am gasit pana la urma exact ce trebuia la 4 lei/buc.Ulei de furca am pus 15w(de asta am avut prin garaj) dar totusi cred ca am exagerat (trebuia sa pun 10w) fiindca acum merge un pic cam greu.Daca vrea cineva sa-l asist sau sa il repar sa-mi dea de stire.Toate cele bune

Cred ca trebuie sa-l refac si eu.De unde ai luat simeringuri?...In rest cam stiu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt totul se monteaza in baie de ulei(scufundat in ulei) asa ca nu ma intereseaza cat ulei intra in el.Inspiratia a fost http://www.i-bmw.com/showthread.php?t=32923 . Cat despre semeringuri am luat de la un furnizor de la mine din oras care se ocupa cu reparatii sisteme hidraulice...romania hidroservice parca le zice .Daca te ajuta pot sa merg sa-ti iau si tie si ti le trimit prin posta

Mesaj completat

Interesant... Era cu filet prins, nu era capsat? Cum ai aflat cat ulei trebuie pus?

Sunt niste sigurante pe el, nimic nu este capsat.Nu inteleg de ce nu face nimeni un kit de reparatii pentru ele

post-36587-1297347845_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai avea ulei deloc in el(cursese tot afara) .In loc de ulei erea o mazga uleioasa :) de care abia am scapat in baie de benzina cu periuta de dinti si apoi cu spay de curatat frane.

Tu sti cum trebuie sa lucreze respectivul?Eu l-am dat jos cand am schimbat pivotul...Ala trebuie,ca pe masura ce misti tija(repede),sa mearga mai greu,sa nu lase gidonul sa intre in voblaj.Nu trebuie sa mearga greu pe loc!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte corect, asa este!

Cu o singura mentiune:te misti cam greu :D , in doua minute nu ai ce alege daca ai mana formata.

In afara de cele usor vizibile mai ai un surub ascuns sub oglinda stanga care trebuie data jos, altul sub priza de aer din fata si doua jos, la evacuare.

Atentie la cel de la priza de aer(nasul motorului), acolo nu prea este loc si de obicei inbusul ala se strica.

Cind il pui la loc alege unul bun si nu-l strange tare.

Dupa ce dai jos toate suruburile ridici carena in sus sa iasa de pe buza rezervorului.

Te descurci tu, prima data este greu, dupa ce prinzi experienta in 2/3 minute maximum treaba este gata.

Spor.

 

 

timpul record a fost doar pt mine... :) Citind p`aici, am obs. ca sunt altii experti sau cu veleitati de mecanic ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt totul se monteaza in baie de ulei(scufundat in ulei) asa ca nu ma intereseaza cat ulei intra in el.Inspiratia a fost http://www.i-bmw.com/showthread.php?t=32923 . Cat despre semeringuri am luat de la un furnizor de la mine din oras care se ocupa cu reparatii sisteme hidraulice...romania hidroservice parca le zice .Daca te ajuta pot sa merg sa-ti iau si tie si ti le trimit prin posta

Mesaj completat

 

Sunt niste sigurante pe el, nimic nu este capsat.Nu inteleg de ce nu face nimeni un kit de reparatii pentru ele

 

 

Intradevar nu e greu de reparat. Am reconditionat si eu pe al meu prin 2008 si am pus simeringuri simple care aveau dimensiunea potrivita.

Atentie!!uleiul 15W va fi prea gros pt amortizorul de ghidon . Spun din experienta. Daca o sa buischezi ghidonul cand e frig afara va pusca simeringul. eu asa am patit. Dupa care am pus ulei de 10w si de atunci functioneaza fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

182061_199644496727933_100000471521072_787879_5323673_n.jpg

 

:D

asta-i cana cu care iei "the blue-white pill"? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam liniste pe aici!

Sa animam putin topicul :D :

Salut,

Postul tau a venit la fix pentru mine.Mi-am luat si eu o platforma,cam ca asta,si inca nu stiu daca pot sa urc magaoaia pe ea :bigstar:

A ta basculeaza?...daca "DA",nu prinde motocicleta la mijloc cand revine din bascula?Vad ca si la tine e aceiasi lungime cu platforma.

Eu traiesc cu senzatia ca-i prea lung motorul pt platforma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...