Vizitator MosRahao Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 De principiu, in conversatia unor oameni civilizati este permis un alt ton. Dca-mi permiti o continuare pe acelasi ton, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Postat Februarie 1, 2013 Autor Share Postat Februarie 1, 2013 Haideti la IMOT - Munchen 15 - 17. 02. 2013, Expozitia Internationala de moto, in documentare. Este a 20-a editie, 300 firme - expozanti. Cu avion si hotel, cred 200 e/ caciula, min. Excursia in Delta din ian. s-a amanat. De la Chilia Veche la Periprava sunt numai smarcuri si au desfiintat pasagerul. Numai o cursa pe saptamana. Vai de mama lor! Poate in februarie. Am iesit astazi 1. 02. 2013, intre 14,00 - 16,00 prin padurea Baneasa - Jandarmeriei. Se afunda cauciucul jumatate. Pe asfalt, fara supracostum, te simti ca toamna.O placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paulwest Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 IMOT - Munchen? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 (editat) Da , la München . Editat Februarie 14, 2013 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Postat Februarie 17, 2013 Autor Share Postat Februarie 17, 2013 Am ajuns acum inapoi! Multi, f. multi vizitatori. La 12 euro intrarea, devine rentabila actiunea. Erau toate firmele mari precum si micii intreprinzatori din domeniu. Noutati absolute nu prea. Aveau pe langa cele 5 hale inca una pt cei ce doreau sa incerce motociclismul, cu un instructor ce alerga pe langa client. Pt un motociclist, asa ar fi in rai. Dar un rai pe bani, totul pe bani! Inchid Partea 1-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paulwest Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Partea 2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Postat Februarie 18, 2013 Autor Share Postat Februarie 18, 2013 Cautarile pentru coburi nu s-au departat de cele clasice. Problema cresterii latimii nu au rezolvat-o. Nu erau mai aratoase ca ale lui Bogdan Harea. Remorca cu inima franta pt inclinarea platformei. Un neamt o prezenta ca inventia sa. Minigaraj pt moto langa bloc.Acesta era din plastic si costa 2000 e. Sunt solutii la noi mai bune. Sunt multe de povestit: depinde ce intereseaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 (editat) Tot imi sarea numele topicului in ochi de cateva luni si ma gandeam ca e vorba de motociclistii de la BGS care si-au facut si ei topic. Am zis ca n-as avea nimic interesant de citit. In prima faza am crezut ca totu-i la caterinca, mai ales cu voluntarii care-si etalau calitatile, apoi s-a trecut la tipica bascalie romaneasca. Iar pozele astea de final spun cam tot despre seriozitatea topicului. Ma gandesc cum era pe vremuri, fara telefon, fara internet si alte traznai. Numarai motocicletele pe degete si toti se opreau sa te-ntrebe de sanatate daca parea sa ai probleme. Am un prieten care si-a adus IJ-ul de pe langa Craiova in Trabant (combi ce-i drept). Acum totul a devenit fiţă. Nu mai poti face o pana fara ajutor specializat. Daca te vede cineva ca stai pe marginea santului si-ti pui un petic la camera, trece zambind mai departe. Eu zic sa nu-i ajutam deloc p-astia fara scule la ei, poate se lasa de motociclism si nu ne mai dau batai de cap. Editat Februarie 18, 2013 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
last Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Dca-mi permiti o continuare pe acelasi ton, eu ii consider prosti pe cei care nu-si verifica motorul iarna ca sa poata merge fara probleme vara, iar culmea prostiei sa pleci cu piese la tine pe care numai Cel de Sus stie cand vor fi utile, de cele mai multe ori se strica altceva decat ai in ranita. Oricat de bine iti verifici motorul se pot intampla multe la un drum mai lung. Daca nu ai cele necesare o banala pana de cauciuc iti va da batai de cap. Daca nu ai cu ce sa repari ori nu ai cu ce sa desfaci roata nu e usor. Pana si un bec ars te pune in dificultate. La multe motoare ca sa inlocuiesti un bec desfaci juma de motor. Un bec si ceva scule tot iti trebuie ca sa il schimbi. Totusi incercarea de a ajuta motociclistii aflati in impas nu e rea. Eu as face o baza de date cu motociclistii priceputi cat de cat dispusi sa se duca sa ajute un coleg ramas in pana. Adica adunat numere de telefon si cand e nevoie se da un SMS. Cine raspunde primul preia cazul si il rezolva. Ceilalti primesc un lat SMS ca acel caz a fost preuluat de catre X dar sa ramana totusi in asteptare in cazul in care X are nevoie de ajutor poate cere intariri, eventual o masina de transport ori ce are nevoie. Sa existe un numar unic unde sa se poata suna. Nu ar fi nevoie de un dispecer care sa stea blocat langa un telefon. Ar fi nevoie de 3 dispeceri care isi vad de viata lor si doar poarta un telefon la ei. Rolul lor ar fi de coordonare. Numarul unic va fi legat la o centrala simpla. Centrala alege aleator unul din cei 3,4, 10 dispeceri. Daca nu raspunde trece la urmatorul pana gaseste unul disponibil. Acesta afla problema si locatia si da SMS la lista de voluntari aferenta zonei unde e motociclistul cu probleme. Lista cu voluntari impartiti pe zone se va afla in toate telefoanele atribuite dispecerilor. Eventual dispecerul va lua legatura cu voluntarul sa ii dea detalii cu privire la problema aparuta si numarul de tel al motociclistului cu probleme. In felul asta costurile scad substantial. Nu se platesc salarii nu se cumpara masini, scule si alte bazaconii. Oamenii nu sunt blocati intr-un sistem ce tinde sa devina birocratic cu timpul. Voluntarilor li se poate deconta o parte din benzina. Nu toata ca sa nu apara abuzuri. Daca esti voluntar iti asumi anumite sacrificii cand vrei sa faci o fapta buna. Daca exista bani se poate deconta si o parte din costurile transportului mobrei avariate. Se pot face intelegeri cu unitatile de reparatie sa faca reduceri pentru motociclistii aflati la mare distanta de casa. O data pe an se poate face o festivitate de premiere pentru voluntarii cei mai activi. In felul asta simt si ei ca munca le este apreciata. Eu m-as baga intr-o treaba ca asta. Voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Postat Martie 1, 2013 Autor Share Postat Martie 1, 2013 Prima actiune de insotire a avut loc weekend-ul trecut in Delta. Traseul parcurs: Tulcea - dealungul bratului Chilia - Chilia Veche - Periprava - Letea - Sulina - traversare cu barca cate 2 moto - spre Sf Gh. pana in zona ruperii drumului de ape si retur. A plouat continuu vineri, sambata si duminica; 2 participanti + 2 MI. O alta actiune va avea loc in aprilie, pe traseu extern. Voi face topic separat pt cei interesati sa participe. Cine crede ca poate organiza partea de dispecerat este binevenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Tex_ Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 A plouat continuu vineri, sambata si duminica; 2 participanti + 2 MI. Inteleg ca au fost 4 participanti, din care 2 erau m.i. Sa nu-mi spuneti ca cei 2 m.i. au venit doar sa se asigure ca ceilalti doi participanti nu se ratacesc, ca nu cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 (editat) Problema este foarte simpla, si nu cere spalarea a 2000 euro pe luna. ACR are sute de masini platforma in toata tara, in fiecare judet. Are un numar unic de apel la centrala de Urgente, pentru toata tara. masinile pot interveni pentru transport, oarecare depanare, dare curent, adus benzina (pentru pana prostului) si poate lua si motociclistul si pasagerul in cabina pana la primul oras important, nu te lasa pe camp. In plus asigura si gararea mobrei in caz de accidet sau alte cele, la sediile lor din fiecare judet. Pentru motociclisti au cotizatii separate, mai mici decat cele pentru automobilisti. Trebuie numai sa sunati la sediul din Bucuresti si sa cereti sa deveniti membru. AMR a avut aproape un an o dacie Papuc inscriptionata si frumoasa, eram aproape sa-i obtin si aprobare de girofaruri (mai greu este ca si soferul trebuie atestat pentru girofar, daca nu stiati aflati acum). A fost prezentata la un SMAEB si am inchis cu ea coloana de parada. Partea intereanta e ca nu a solicitat nimeni, niciodata aceasta masina, desi avea benzina, sofer-mecanic priceput moto si cheile la portar 24/7. Dupa un an am vandut-o inapoi motociclistului de la care am cumparat-o. Concluzie: ACR si AMR au un act de colaborare pentru interventii pentru motociclisti. Trebuie numai sa sunati, sa va inscrieti la ACR si beneficiati de toate astea incepand de MAINE. Ei oricum fac toate astea de zeci de ani pentru motociclistii straini, pe baza de reciprocitatea semnata cu cluburile partenere straine. Am prezentat aceast aspect si dl. profesor Constantin pe privat de mult, si probabil nu a avut timp sa analizeze problema. vad ca in continuare se dezbat probleme care de fapt au rezolvarea la noi in tara dinainte de primul razboi mondial. Va multumesc si va doresc la multi ani. stiu ca ti se iau in jur de 200 lei daca nu mai mult sa devi membru. sunt niste hoti care au ramas la fel de comunsiti de pe vremea lui ceausescu. sau groza. stiu ca atunci cand lucram la RAR au incercat sa puna mana si pe RAR, slava domnului ca n-au reusit. ati sunat vreodata la interventii? nu raspunde nimeni. ati fost vreodata la sediul central in timpul orelor de lucru? eu, de 3 ori. poarta incuiata ati intrat vreodata la ei pe site sa luati informatii? http://www.acr.ro/ acolo nu e decat un ziar, nici o informatie concreta, numai ce "putem sa facem" si sa iti propuna sa cumperi carnetul international, alta jeg-manire. dai 650 lei pentru o traducere pe hartia igienica. la intrebarea mea, de ce costa atat?, "suntem singurii de pe piata!" "ce imi asigurati in afara romaniei de pretul asta?", "nimic!" e de fapt o traducere proasta a carnetului de conducere, iar in state nimeni n-a inteles nimic de la stampilele lor. chiar m-au intrebat, "ce inseamna dominicilul normal?" , dupa care mi-au zis, hai sa trecem la lucruri serioase si mi-au notat carnetul romanesc plus intrebarile de rigoare. in canada carnetul m-a costat $20 pentru 3 luni. e frumos ce-ar putea ei sa faca. realitatea e insa alta. si tzepe, cat cuprinde. uite, eu chiar o sa mai incerc o data, sa ma dau lovit in haripa cu motorul, merg pana la giurgiu si-i sun de acolo, sa vedem cu rezolva ei problema. cam asta e: si vrajeala marii: http://www.acr.ro/premiera-pentru-membrii-acr-care-calatoresc-in-sua.html pana si articolul e scris la misto: Urmare a unui schimb de scrisori intre ACR si automobil clubul din SUA (AAA), membrii ACR care calatoresc la volanul unui automobil pe teritoriul Statelor Unite ale Americii pot beneficia, gratuit, de o serie de avantaje si facilitati oferite de clubul american partener, AAA. PERMIS.PDF Editat Martie 1, 2013 de Tsunami Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
last Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 stiu ca ti se iau in jur de 200 lei daca nu mai mult sa devi membru. sunt niste hoti care au ramas la fel de comunsiti de pe vremea lui ceausescu. sau groza. stiu ca atunci cand lucram la RAR au incercat sa puna mana si pe RAR, slava domnului ca n-au reusit. ati sunat vreodata la interventii? nu raspunde nimeni. ati fost vreodata la sediul central in timpul orelor de lucru? eu, de 3 ori. poarta incuiata ati intrat vreodata la ei pe site sa luati informatii? http://www.acr.ro/ acolo nu e decat un ziar, nici o informatie concreta, numai ce "putem sa facem" si sa iti propuna sa cumperi carnetul international, alta jeg-manire. dai 650 lei pentru o traducere pe hartia igienica. la intrebarea mea, de ce costa atat?, "suntem singurii de pe piata!" "ce imi asigurati in afara romaniei de pretul asta?", "nimic!" e de fapt o traducere proasta a carnetului de conducere, iar in state nimeni n-a inteles nimic de la stampilele lor. chiar m-au intrebat, "ce inseamna dominicilul normal?" , dupa care mi-au zis, hai sa trecem la lucruri serioase si mi-au notat carnetul romanesc plus intrebarile de rigoare. in canada carnetul m-a costat $20 pentru 3 luni. e frumos ce-ar putea ei sa faca. realitatea e insa alta. si tzepe, cat cuprinde. uite, eu chiar o sa mai incerc o data, sa ma dau lovit in haripa cu motorul, merg pana la giurgiu si-i sun de acolo, sa vedem cu rezolva ei problema. cam asta e: si vrajeala marii: http://www.acr.ro/premiera-pentru-membrii-acr-care-calatoresc-in-sua.html pana si articolul e scris la misto: Urmare a unui schimb de scrisori intre ACR si automobil clubul din SUA (AAA), membrii ACR care calatoresc la volanul unui automobil pe teritoriul Statelor Unite ale Americii pot beneficia, gratuit, de o serie de avantaje si facilitati oferite de clubul american partener, AAA. Uite ca incep sa iasa la lumina anumite informatii. ACR-ul este o mare minciuna. Si eu m-am ars cu ei. Mama mea a platit ani de zile cotizatii la ei si cand a avut nevoie nu au raspuns la telefon asa ca a ajuns acasa cu trenul. De doua ori a incercat sa apeleze la ei si nu a reusit. E cineva aici care a avut parte de ajutor din partea lor. Nu inteleg de ce le tine Popescu partea. Stiu de la o fata ca a incercat Popescu ceva ce se numea ACMR impreuna cu ACR-ul si a esuat din cauza comunistilor din ACR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 (editat) Uite ca incep sa iasa la lumina anumite informatii. ACR-ul este o mare minciuna. Nu inteleg de ce le tine Popescu partea. Stiu de la o fata ca a incercat Popescu ceva ce se numea ACMR impreuna cu ACR-ul si a esuat din cauza comunistilor din ACR. au existat sau exista "schimburi dse scrisori" intre acr si amr, asa ca ceva avantaje sunt, numai daca iti da carnetul international gratis si tot e un avantaj. mie mi-a folosit anul trecut pentru viza pentru belarus si pentru inchirierea din canada, ca imi expirase carnetul de acolo. la scanul carnetului romanesc pe care l-am facut pentru firma de rent-a-car, aia mi-au recomandat sa am carnet international care e de fapt o traducere (si aia proasta). puteam merge la notariat, dar belarus mi-a cerut carnetul international eliberat de un club auto. o fi marketingul acr-ului la mijloc, nu stiu, nu-mi explic de ce in locul notariatului cineva ar accepta o hartie igienica cu o traducere proasta. acum si ei, ajutand pe cineva, cum e dan, presedintele amr, justifica cumva prezenta pe piata si-si mai scriu un articol despre actrivitatea lor pentru publicitate si pentru atragerea celor neparliti. eu nu cer sa ma credeti pe mine. cautati o informatie pe website-ul lor. nimic nu e mai frumos ca un telefon cand esti in necaz pe o zi ploioasa stiind ca cineva o sa te ajute. sper sa dispara de pe piata. si nu ar fi surprinzator. trebuie doar sa continue ceea ce fac acum si au facut-o din-totdeauna sa nu va frigeti, eu zic inainte sa le dati banii, verificati-i la o interventie, la orele de program de la sediul central etc. sa vedem, raspund? More news: am fost sa-mi ridic cardul de la ACR, luat acum vo 7 luni. Intrebare: Cat ma costa sa raman membru pentru inca un an? Raspuns: RON 500!!!!!!!!! Ce am de banii astia? Membership-ul. Ma uit si la CAA (Canadian Automobile Association): Cat ma costa? Daca-l iau pe-asta care-l am acum, $113, adica RON370. Ce am de banii astia? Roadside Services Up to 200km towing - 4 tows/year Extrication services Battery replacement FREE emergency fuel & delivery FREE flat tire service Locksmith up to $100 Specialized towing equipment Vehicle Coverage Cars Bicycles Motorcycles Pick-up trucks‡ Gee I have a dilema, RON 500 pentru membria ACR in care am doar mandria RON 450 pentru full CASCO la motocicleta. Hard choice, hard to pick... 500 RON membru ACR, hmm Editat Martie 2, 2013 de Tsunami Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.