Sari la conținut

Motociclisti de Interventii


Constantin
 Share

Postări Recomandate

Asta da!

Dar cum spuneam, in alte tari din Europa astfel de servicii sunt oferite in asigurarea de raspundere OBLIGATORIE.

Or sa o bage in curans si in RO.

 

Nu-i mai frumos si elegant asa? DE ce platesti asigurare? Macar atat. Ai ramas in drum, suni la Allianz, la Generalli sau la cine esti asigurat, trimit aia duba si te ridica de unde esti si te duc acasa. Asa mi se pare normal. Un sistem de ampploare numai asa poate functiona, nu cu 10-20 de motociclisti entuziasti la inceput care se vor plictisi dupa 6 luni de vrajeala asta.

 

Din cate stiu eu (s-ar putea sa gresesc) asigurarea acopera transportul doar daca a intervenit un eveniment asigurat (eg. un accident).

 

Daca te-a lasat mobra in drum (de la cablu de abreiaj la pana prostului) e treaba ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 165
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

eu propun o sanie cu caini, nu consuma combustibil, sunt eco, elimina ingraramant natural, poate participi la concurs cu sanii daca tot vine iarna, sunt dragalasi cainii, la intersectii nu cred ca vei avea probleme cu cefele lete, numai profit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am avut mai curand decat ma asteptam, din pacate, confirmarea necesitatii unei echipe de interventii.

Am plecat vineri 30 nov la Calimanesti, la bai, pt dureri de sale, cu Grand Vitara.

La coborare pe Dealul Negru, inainte de Rm. Valcea s-a blocat frana la roata dreapta fata. Mirosea si iesia fum.

... ...

Fiind Sf Andrei, zi libera, totul era inchis. Am ajuns si la magazinul de Suzuki unde intamplator era responsabilul si a gasit placutele de frana. Dar cine sa umble la roata? Jeep-ul are rotile f grele si cu salele mele abia ma puteam da jos din masina.

... ...

A doua zi – 1 decembrie – totul inchis. Urma duminica – totul inchis. Am ramas 3 zile, la hotel.

As fi platit dublu, desigur, rezolvarea situatiei.

Domnule Profesor, ce vi s-a intamplat a fost neplacut, dar in niciun caz nu a fost o situatie fara iesire!

Haideti sa fim seriosi, ati ramas in pana cu o problema minora in Romania, printre romani, vorbeati aceeasi limba, ce Dumnezeu, nu ati ramas in pana in cine stie ce desert prin Mongolia!

Culmea, ati si gasit placutele de frana si nu ati reusit sa le schimbati pt.ca rotile erau grele pt.dvs..de acord, dar cam orice taximetrist sau sofer opreati va rezolva problema foarte bine contra cost!

Mai spuneti ca a trebuit sa stati 3 zile in hotel blocat cu treaba asta, pentru ca era 01.dec.. :blink: ..

Daca nu era vreo iurta banuiesc ca aveati o conexiune la internet in hotelul ala..ce era asa greu sa intrati pe google, sa dati "asistenta rutiera Romania" si sa aveti cel putin 20 de pagini pline cu numere de telefon ale firmelor care se ocupa cu asa ceva?

 

http://www.google.ro...iw=1173&bih=817

 

Aveati un telefon, sunati un amic, ceva, care va dadea ideea asta, treaba simpla..dar dvs. ati stat trei zile in hotel pt asta..!

Pina la urma cum in fiecare lucru rau exista si o parte buna..banuiesc ca astea trei zile v-au prins bine pt.durerile dvs.de sale.. :peace:

 

 

Am trecut si eu prin ceva asemanator:

 

http://www.motocicli...ra/page__st__40

 

si am rezolvat problema simplu, desi era frig, ceata si sambata seara!

Fara suparare, dar ce vi s-a intamplat dvs. este ceva care se rezolva cu citeva telefoane date, o mica scormoneala pe google si cu o cheltuiala de timp si bani!

Daca ati ales alta cale denota ca nu stiti sa va descurcati intr-o situatie simpla si asta este strict problema dvs...lucru pe care trebuie sa-l corijati urgent, spre binele dvs!

 

 

Referitor la ideea topicului, mi se pare ceva destul de complicat de reusit, vorbesc de modul si resursele amatoricesti care sunt vehiculate aici.

Ideea este..se merita?

S-a scapat din vedere si un amanunt important..banuiesc ca se doreste a fi o treaba care se adreseaza oricarui motociclist, nu numai celor care frecventeaza forumul asta, nu?

Pt.ca eu cunosc destui mobristi care si la ora actuala habar nu au de forumuri, nu au timpul sa stea pe ele, nu sunt afiliati la niciun club sau asociatie..ei doar se dau cu mobrele..cu astia ce facem, pt.ca in afara de globul de cristal nu au de unde afla!?

Si sa stiti ca acestia nu sunt putini deloc!

Pt. o treaba serioasa trebuie publicitatea mare si repetata in toate mediile de informare, ori asta costa bani..si nu putini!

La ce numar de motociclisti avem noi..se merita?

Intreb asta pt.ca eu 95% dintre drumuri in afara Bucurestiului le fac in timpul saptamanii si unde nu vad niciun motociclist cale de zeci de kilometri intre localitati!

Ori exact asta era ideea..asistenta acolo unde se ajunge greu si nu ai alta posibilitate, nu in orase, unde se plimba toata lumea.

 

Cum bine spunea cineva mai sus, cu 2000 euro/luna nu faci mai nimic pt.ca o treaba ca asta necesita logistica care costa citeva zeci de mii de euro, pe putin..

Ce sponsor gasiti dvs.care sa asigure sumele astea de bani?

Desigur, vorbim de un sponsor serios, nu de unul care se supara de la trei lulele/trei surcele, asa cum spuneti dvs. :D

 

 

Ramane la stadiul de idee, frumoasa, dar idee, inceputa intr-un topic de iarna..

 

Apropos, la genul asta de necaz ce ar fi de facut, in afara faptului sa te lasi jos pe glezne si sa razi cu lacrimi?

 

http://www.vidiload....s_into_harbour/

 

O solutie ar fi constituirea Clubului Motociclistilor de Interventii, format din Motociclisti de Interventii si Motociclisti de Interventii Aspiranti, ultimii urmand sa beneficieze de serviciile primilor si sa invete de la acestia, pt a deveni la randul lor Motociclisti de Interventii.Telefoanele tuturor Motociclistilor de Interventii vor fi la dispozitia Motociclistilor de Interventii Aspiranti, acestia putand apela la primii pt diferite interventii, insotiri, etc.

... ...

La fel, inscrierea in Clubul Motociclistilor de Interventii sa nu se faca decat direct, cu ocazia intalnirilor Clubului. Lista Motociclistilor de Interventii, de asemenea, ar trebui sa nu fie publica, ci numai la dispozitia membrilor Clubului.

Prima intalnire – sedinta ar putea avea loc saptamana aceasta sau urmatoarea. Voi comunica aici datele daca apar amatori. Pana la inceperea sezonului vom mai avea astfel de intalniri – sedinte, de regula lunar.

Sunt asteptati doritorii pentru ambele categorii.

 

Mda, sedinte..telefoane secrete..007..aduce mai degraba cu o intalnire masonica, decit cu ceva care se doreste a fi realmente folositor..

 

 

PS:

Pt.dvs personal, ca si pt.altii..cumparati-va o statie CB si o antena, va costa intre 250/500 lei, le tineti in portbagaj si cind plecati la drum le folositi din plin, va ajuta nu numai la radare ci si la rezolvarea numeroaselor probleme, in genul celei de care povesteati mai sus..sunt zeci de mii de masini care folosesc CB-ul cu succes..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

P.S. Eu la anul vreau sa dau o raita prin Croatia, Slovenia, Pasul Vilach (Groessgloeckner), Austria si nu prea cred c-o sa gasesc amatori la categoria Chopper/Cruiser. Asa ca astept cu maxim interes infiintarea acestui corp, sa am si eu cu cine schimba o vorba pe drum. :friends:

 

Detaliaza putin despre tura asta. Eventual pe PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi prezenta sponsorilor urmatoarele argumente pentru necesitatea Motociclistilor de Interventii:

  1. Motociclistii ajung mai repede la locul interventiei decat un vehicul cu 4 roti ceea ce poate fi esential in anumite circumstante
  2. Motociclistii au acces in locuri unde nu pot patrunde mijloacele clasice de interventie
  3. Motociclistii cunosc mai bine specificul defectiunilor moto, al particularitatilor parcurgerii traseelor, etc, precum si al psihologiei motociclistilor.

Desavantajele, sunt, ca la orice sistem, dar asta nu inseamna sa ne resemnam si sa nu incercam si altceva.

 

Prima intalnire – sedinta a Motociclistilor de Interventii, Joi 6. 12. 2012, ora 17,00, Casa Oamenilor de Stiinta, Piata Lahovari, Bucuresti.

Sunt asteptati candidati precum si aspiranti, care considera ca ar apela la MI in caz de necesitate.

Poate putem avansa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa recunosc ca si eu sunt destul de sceptic in ce priveste ideea aceasta cu motociclistii de interventie.

Motivele sunt multe: incepand de la partea financiara, aria de acoperire, organizare, calificarea respectivilor, disponibilitatea, seriozitate, motivarea lor etc. etc.

 

Astfel de probleme, in mod normal, ar trebui rezolvate printr-un sistem serios, iar eu cunosc trei variante: fie prin firma de asigurare cum spunea BB, fie prinntr-un club, asa cum exemplifica si @binox cu ADAC-ul si ultima varianta prin firma de la care ai cumparat sau unde servisezi autovehiculul.

Din pacate din cate stiu eu, in Romania primele doua nu sunt valabile iar a treia depinde de la caz la caz.

Clubul - din pacate inteleg ca ACR-ul este ca si inexistent, deapsit moral etc. si nimeni nu se repede sa devina membru, ar avea probabil nevoie de multa organizare, investitii, implicare, mangeri competenti... Mare pacat ca nu exista asa ceva.

Cu asigurarile - cred ca nu mai dureaza mult si va apare si asa ceva, o clauza, avand in vedere ca majoritatea societatilor apartin de altele mai mari din afara si au experienta si know-how-ul necesar. Aici apar insa unii factori care difera fata de "afara": felul in care intretin oamenii masinile, cat de corect le serviseaza si cat de corect se face ITP-ul, care inseamna reducerea pe cat posibil a defectiunilor tehnice si implicit a riscului asiguratorului.

Varianta cu service/dealer unde faci mentenanta la masina/motocicleta... pot sa dau cazul meu: la masina, pentru ca fac regulat service-ul la VW/Porsche am automat "garantia mobilitatii" care inseamna ca, fara sa platesc ceva suplimentar, ii sun si vin in caz de orice fel de pana (oriunde in Europa), fie ma ajuta pe loc, fie imi iau masina si mi-o duc la cel mai apropiat service VW iar daca este cazul, imi deconteaza cazare la 4*, transport acasa etc, similar cu ce spunea binox mai sus despre acel neamt. Si asta in conditiile in care masina am luat-o s.h. si are ceva ani vechime, deci nu e vorba de garantia originala initiala.

La motocicleta: BMW de exemplu vinde in Europa motocicletele cu pachet de service inclus (ar trebui sa fie si in Ro la fel), valabil cinci ani de la achizitie inclusiv la schimbarea proprietarului. In caz de orice fel de problema, este aisistenta pe loc inclusa si transportul pana la cel mai apropiat sercice BMW Motorrad. Ca si la exemplul de mai sus, in caz de prelungire se deconteaza hotel de 4*, transport cu taxi sau tren in functie de distanta etc. Evident, daca masina/motocicleta a iesit din garantie, reparatia si ce urmeaza la service se plateste de catre client. Aici vorbim doar de interventiile la fata locului in caz de pana/urgenta. Nu este valabil (adica nu este gratis) in cazul in care am fost fraier si am alimentat gresit (motorina in loc de benzina) dar in rest, este valabil si chiar si in cazul unei pene de cauciuc.

Ce am scris in randurile de mai sus nu este valabil doar la VW si BMW, evident, cred ca este valabil la multe firme (insa nu neaparat la toate), le-am dat ca exemple pe care le cunosc concret; nu m-ar mira sa existe deja in cazuri izolate de astfel de servicii si in Romania.

 

Asadar, cum am zis, nu prea cred ca ar fi o solutie realizabila si mai ales care sa si functioneze aparitia acestor motociclisti de interventie, mai repede vad firesc o discutie cu ceva gen ACR sau asiguratori.

Membru unui club tip ACR sau o extra-optiune la un pret cat se poate de decent odata cu polita RCA poate plati oricine (ca si putere de cumparare), nu are legatura cu producatorul/vechimea vehiculului. Important este ca aceste opriuni sa apara. Iar exprimarea serioasa a cererii poate ca este calea catre asa ceva.

Pana atunci, cred ca alternativa este sa ai numarul unui prieten sau al cuiva cu platforma/remorca care face asta ca business. Poate n-ar fi rea (daca nu exista deja) ideea unui topic dedicat pe forum cu oameni dispusi sa faca asta (cel mai probabil contra cost) in fiecare regiune a tarii. Acum cam toata lumea are un smartphone cu acces la internet sau macar poti suna alt prieten care are acces la net.

Pana la urma, daca iti ingrijesti motocicleta cum trebuie, asta este ceva ce ar trebui sa se intample foarte rar intr-o viata de motociclist si face parte din categoria "ghinion - asta-i viata!"

 

Din cate stiu eu (s-ar putea sa gresesc) asigurarea acopera transportul doar daca a intervenit un eveniment asigurat (eg. un accident).

 

Daca te-a lasat mobra in drum (de la cablu de abreiaj la pana prostului) e treaba ta.

 

Nu, sistemul prin asigurare de care vorbeste BB este valabil in orice caz, fie accident, fie pana de orice fel. Si are legatura cu asigurarea RCA, nu cu casco, este o optiune care se plateste separat. Eu de exemplu la masina platesc 2-3€/luna. Am avut o data nevoie cand m-a lasat brusc bateria la masina si au venit, m-au ajutat sa pornesc, desi aveau la ei cateva modele de baterii, nu era ce-mi trebuia mie. Era duminica si am intrebat ce fac maine cand vreau sa duc masina la service sa schimb bateria, mi-au zis sa-i sun iar, pornim si eu ma duc la service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva.. ceva.. tot trebuie sa se incropeasca.. de catre cineva sau de catre altcineva... Nu?

 

Adica.. nu s-a reusit prosteala cu MotoVeteranii, tresele, diplomele, medaliile... apoi Raliul National Anual (un proiect de mare viitor) acum o gaselnita noua MI...

Cred ca aveti prea mult timp liber sau prea multa imaginatie...

 

Sunt spectatorul uluit in fata unei competitii de idei tampite in care, incredibil, cel mai ravnit loc este cel dintai. desismileys_2786.gif

 

Proiectul este mort avorton... dar aberatiile pot curge in continuare... icon_popcorn.gif

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg un lucru. Este cineva pe acest forum membru ACR ? Am intrat de curiozitate pe site-ul lor si vad ca au un sistem de vouchere pentru asistenta rutiera. Le cumperi si le folosesti cand ai nevoie.

Intreb, pentru ca vad parerile mai degraba negative vis a vis de ACR... Sunt chiar atat de rahao sau lipseste marketingul?

 

Bafta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideea nu e rea. dai intr-un caine sau derapezi usor si vii taras nitel,ti se indoaie un levier,altul se rupe,carena sparta. ce faci? suni la politie sa vina sa te ia la intrebari ca n-ai adaptat viteza? suni o firma de tractare-remorcare sa dai milioane cand mobra e o janghina de acum 20 ani? nu e mai bine sa apelezi la un tovaras pe 2 roti care sa vina cu o trusa de scule si sa te ajute s-o iei din loc? mie mi s-au intamplat cateva ''aventuri'' de rasu-plansu: roba desfacuta din suruburi atarna pe asfalt, un colier sarit, releul de incarcare nu mai face bine contact si nu incarca. de fiecare data am impins scuterul sau l-am lasat la cineva si l-am luat cu o masina. la service constatam ca,daca as fi avut niste chei-cunostinte-indemanare-prieten, n-ar fi fost nici o cheltuiala,intarziere,etc. pur si simplu in 10-20 minute imi continuam drumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK!

 

Revenind la sentimente mai bune dar excluzand ineptiile cu 2000 Euro pe luna sponsorizare, caratul ranitului pe motocicleta si alte eroisme supranaturale ale motociclistului carpato-danubiano-pontic... singura chestie reala pe care o vad si am vazut ca se practica aici pe forum (lasand la oparte situatiile dramatice in care trebuie sunat la 112):

Daca ai o poblema iremediabila undeva pe marginea drumului, sau daca vrei sa afli informatii despre o chestie din zona in care te afli poti sa postezi pe forum.

Internetul pe telefonul mobil nu e un lucru scump sau imposibil de avut.

Eu zic ca asta ar fi cea mai realista metoda de intreajutorare.

 

Sunt si alte metode (facebook) dar nu cred ca daca ceri unui total necunoscut ajutorul ti-l va si acorda si nu cred ca are vreun rost sa ne umplem agendele de telefon cu numere de motociclisti din diferite judete si localitati ale tarii.

 

Deci USE THE FUCKING FORUM!

 

Sigur sunt oameni de bine aici, si sa nu uitam: frate, frate dar branza-i pe bani!

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat sa inteleg diferenta de abordare a necesitatii MI si cred ca se datoreaza unghiurilor diferite din care este privita problema.

Vlad (khk), pe care il simpatizez ( ne-am intalnit la Garmisch), circula in Austria si Germania, cred 95% pe asfalt. Este normal sa sustina rezolvarea interventiilor cu auto, cu asiguratorul, etc. Mai este si ordinea si organizarea nemteasca.

Dar in conditiile noastre, referindu-ma la cele din poze, ce asigurator, ce ADAC, vine? Ce masina intra? Nici elicopterul nu are conditii.Acesta este unul dintre avantajele certe ale Romaniei, cat va mai fi! Libertate sa circuli liber pe coclauri. Fara restrictii de marcaje, de conduita rutiera in trafic, etc. Liber intradevar. Si dupa sute de mii de km pe asfalt, apreciez mai mult acest sentiment de libertate. In Austria, dupa cate stiu, de o iei aiurea prin padure te paste parnaia.

Situatiile din poze le-am intalnit cu zecile in ultimul an si eu in principal asa ceva am avut in vedere pentru necesitatea MI.

In sistemele de interventii sunt nise. Una ar fi aceasta, pentru MI.

post-4437-0-00452000-1354654286_thumb.jpg

post-4437-0-74032100-1354654389_thumb.jpg

post-4437-0-28927900-1354654446_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@TM90UFO

 

Exact!

 

Eu, singura oara cand am ramas in drum cu Transalpul, veneam din Cehia in Romania, si undeva pe langa Brasov, la intrarea in Fagaras mi s-a facut praf un rulment la roata spate. Abia mai mergeam, scoteam sunete de fier pe fier.

Aveam ceva scule la mine, am reusit cu ajutorul unor baieti de la o vulcanizare sa scot roata spate (mi-a trebuit cric, ca nu aveam cric central) si tot de la ei am aflat la doua strazi mai incolo un magazin de piese de tractor care evident avea si rulmenti. Numai ca problema era una nasoala, nu stiam codul rulmentului si rulmentul stricat era facut praf, nu puteam citi nimic pe el. Pe partea opusa a butucului e altul diferit ca marime, deci nu aveam cum sa ghicesc. Mi-am adus aminte ca pe forum sunt scrise undeva codurile rulemntilor si am sunat un prieten din Arad, tot transalpist.. Korben Dallas - apoi pe Binox, tot de pe forum.

Vreau sa spun ca in urmatoarele 30 de minute am primit vreo 4-5 telefoane de la oameni de pe forum de prin Brasov sau imprejurimi care s-au oferit sa vina sa ma ajute cu remorca sau sa ma cazeze. Eu le spuneam: mai oameni buni, vreau codul rulmentului!!! nu vreau ajutor, pun rulmentu la loc si gata! In fine, pana la urma si Binox si Korben simultan mi-au trimis codul rulmentului, mosul de la magazin il avea, l-am pus pe roata si dus am fost. :) Si-acu le multumesc baietilor care au sarit in ajutor!! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

de la ei am aflat la doua strazi mai incolo un magazin de piese de tractor care evident avea si rulmenti. Numai ca problema era una nasoala, nu stiam codul rulmentului si rulmentul stricat era facut praf, nu puteam citi nimic pe el. Pe partea opusa a butucului e altul diferit ca marime, deci nu aveam cum sa ghicesc.

Se putea rezolva mai simplu, iti trebuia un subler(pe care il gaseai tot la magazinul cu rulmenti pt.tractoare, cine vinde asa ceva are si subler) cu care sa masori cotele direct de pe rulmentul vechi sau de pe butucul rotii..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@TM90UFO

mi s-a facut praf un rulment la roata spate. Abia mai mergeam, scoteam sunete de fier pe fier.

Aveam ceva scule la mine, am reusit cu ajutorul unor baieti de la o vulcanizare sa scot roata spate

dar nu toti sunt barbati, sunt si femei pe motor, nu toti se pricep sa scoata o roata sau nu au forta sa impinga mobra. si nu au toti scule la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se putea rezolva mai simplu, iti trebuia un subler(pe care il gaseai tot la magazinul cu rulmenti pt.tractoare, cine vinde asa ceva are si subler) cu care sa masori cotele direct de pe rulmentul vechi sau de pe butucul rotii..

Da, ai dreptate, probabil asta as fi facut daca nu aflam codul.

Chestia amuzanta atunci a fost ca mosul, cel care tinea magazinul, insista sus si tare: "NU AM rulmenti pentru motociclete!!" Si eu tot insistam cu axul rotii in mana: "NU CONTEAZA de ce sunt, va rog sa cautati unul cu diametrul interior care sa intre pe axul asta.. apoi vad daca imi intra in butuc" Nu si nu, si cand i-am zis codul a scotocit prin spate, a venit cu rulmentul care costa 7 lei sau ceva pe-acolo si mi l-a dat complet neincrezator: "Eu vi-l dau, dar Nu este de motocicleta."

Bineinteles ca l-am pus la roata si acolo a ramas si probabil cel care acum motocicleta de 2 ani tot cu el se plimba.. ulterior acasa am cumparat si semeringuri de praf si le-am pus..

 

dar nu toti sunt barbati, sunt si femei pe motor, nu toti se pricep sa scoata o roata sau nu au forta sa impinga mobra. si nu au toti scule la ei.

Poti sa fii si homosexual insarcinat pe motocicleta si tot trebuie sa ai la tine scule sa scoti roata, sunt in trusa oricarei motociclete.

Pentru chestiuni marunte, daca esti in CIVILIZATIE si ai telefon si bani la tine e imposibil sa nu poti rezolva. (sau poate daca esti vreun ciudat care nu cunoaste pe nimeni sau nu foloseste telefon mobil.. poate hmm)

 

Si, scuza-ma, pacat ca nu se da parte tehnica in examenul de permis, dar trebuie sa stii sa scoti o roata la autovehiculul pe care il conduci. Fie el motocicleta sau jeep sau tir.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reamintire:

Prima intalnire – sedinta a Motociclistilor de Interventii, Joi 6. 12. 2012, ora 17,00, Casa Oamenilor de Stiinta, Piata Lahovari, Bucuresti.

Sunt asteptati candidati precum si aspiranti, care considera ca ar apela la MI in caz de necesitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..

 

Poti sa fii si homosexual insarcinat pe motocicleta si tot trebuie sa ai la tine scule sa scoti roata, sunt in trusa oricarei motociclete.

Pentru chestiuni marunte, daca esti in CIVILIZATIE si ai telefon si bani la tine e imposibil sa nu poti rezolva. (sau poate daca esti vreun ciudat care nu cunoaste pe nimeni sau nu foloseste telefon mobil.. poate hmm)

 

Si, scuza-ma, pacat ca nu se da parte tehnica in examenul de permis, dar trebuie sa stii sa scoti o roata la autovehiculul pe care il conduci. Fie el motocicleta sau jeep sau tir.

ha. si daca e o fata de 18 ani si 50kg? nu poate fizic sa desfaca prezoanele? sau orice om imbracat elegant care n-are chef sa se lupte 2 ore sa scoata mobra derapata din sant si sa o repare? Romania inca nu este o tara civilizata,asa ca initiativa este buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reamintire:

Prima intalnire – sedinta a Motociclistilor de Interventii, Joi 6. 12. 2012, ora 17,00, Casa Oamenilor de Stiinta, Piata Lahovari, Bucuresti.

Sunt asteptati candidati precum si aspiranti, care considera ca ar apela la MI in caz de necesitate.

 

Vreau sa postati deseara.. minuta sedintei extraordinare, numarul de participanti, prezenta si concluziile..

 

Multumesc. ufo6.gif

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ha. si daca e o fata de 18 ani si 50kg? nu poate fizic sa desfaca prezoanele? sau orice om imbracat elegant care n-are chef sa se lupte 2 ore sa scoata mobra derapata din sant si sa o repare? Romania inca nu este o tara civilizata,asa ca initiativa este buna.

1 - daca nu ai suficienta forta fizica sa desfaci un prezon poti sa ceri ajutorul oricui in trafic, mai ales pt fete cred ca opresc destui sa ajute.

Mi s-a intamplat si mie sa fac pana si sa nu pot scoate efectiv o roata spate de la masina dupa ce-am scos prezoanele, de obicei ii dai un picior in partea de sus si sare de pe fuzeta, ei asteia i-am tras 32432432 picioare si nu iesea, si era si un ger de iti crapau mainile si nici nu puteam sta bine in picioare ca era gheata pe jos. Pana la urma am reusit sa o fac sa iasa lovind roata de pe masina cu roata de rezerva. Din 2 incercari a iesit. Daca n-as fi reusit probabil as fi sunat la vreun serviciu de asistenta auto sau as fi oprit pe cineva sa ma ajute.

 

2 - daca cineva a derapat cu motocicleta in sant nu cred ca mai e "imbracat elegant", oricum nu stiu cum poate calatori cineva pe motocicleta "imbracat elegant".

 

Omu' motoreta, daca n-ai observat, pana aici NIMENI NU CONTESTA importanta si utilitatea unui serviciu de interventii, eu unul contest utilitatea unui serviciu care sa se faca PE MOTOCICLETA. Citeste bine si judeca cu capul tau.

Nu ajuta cu nimic pe nimeni daca vine cineva in ajutor TOT cu motocicleta.

 

Domnul profesor exagereaza si exacerbeaza utilitatea motocicletei in sensul ca daca sunt motociclisti care au probleme in calatorii ar trebui sa vina tot motociclete de interventii ca sa-i ajute, cam asta e optica numai ca e una trasa de par. Cel mai util serviciu de interventie se face tot cu 4 roti, si cel mai bine o dubita, care daca nu poate repara la fata locului incarca motocicleta cu totul si o duce acolo unde se poate repara sau acasa la cel afectat, dupa caz. Vorbarie aiurea cand totul e asa de simplu.

 

De parca politia pe 2 roti se ocupa exclusiv de motociclisti, motopolitistii sunt pusi sa fugareasca alti motociclisti.

Politia calare e pusa ca sa fugareasca caii prin oras.

 

Haideti oameni buni ca e aberant, treziti-va. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu schimbatul rotii suna frumos in teorie. Mie nu mi-a ajutat la nimic sa stiu sa scot roata pentru simplul motiv ca nu am cric central. Ca nu aveam nici camera de schimb, ca un idiot ce sunt, este alta poveste :)

 

Am ramas in camp imediat ce am intrat in tara dupa Nadlac. Apelat cunostinte forum, multam Fat Bob Sibiu pentru indrumari si Gym Arad pentru ajutor :) La benzinaria din vama s-a gasit platforma in doi timpi si trei miscari. Ca s-a rasturnat motorul pe platforma si mi-a smuls o fisa din bobina iarasi, este alta poveste:)

 

Bafta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haideti oameni buni ca e aberant, treziti-va. :D

e vorba si de bani. daca ar veni cineva cu o duba sa-ti ia mobra si sa achiti cateva milioane, parca nu mai ai chef de glume. dar daca ar veni cu o mobra si un patent, 2 chei si in 10 minute ti-o repune in functiune la un pret de 3-4 ori mai mic, atunci ideea e beton! nu e chiar asa aberant...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@motoreta Pentru ce povestesti tu exista, macar in teorie, ACR. Am intrebat mai devreme daca este cineva membru sau daca a fost cineva depanat de ACR si daca are impresii, pozitive sau negative. Banuiesc ca nu sunt cazuti din copac si am impresia ca doar au o imagine proasta pe care, din nefericire, nu fac nimic sa o indrepte. Lasand la o parte imaginea, daca ce povestesc ei pe site este adevarat, atunci problema este rezolvata.

 

Bafta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...