marian007GL Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Salut! Am si eu urmatoarea problema...in treapta a I a, imi da suturi, 'caraie' , abia plec cu ea de pe loc si treb sa si schimb a 2a. initial am schimbat lantul de transmisie finala la roata, dar degeaba la fel face....nu'mi pare rau ptr ca si lantul necesita schimbat. daca stiti pe cineva din galati care se pricepe poate imi face'ti o legatura....ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Pai e problema de cutie sau de transmisie finala? sa nu fie barbierit pinionul de atac si sa sara lantul peste el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Salut! Am si eu urmatoarea problema...in treapta a I a, imi da suturi, 'caraie' , abia plec cu ea de pe loc si treb sa si schimb a 2a. initial am schimbat lantul de transmisie finala la roata, dar degeaba la fel face....nu'mi pare rau ptr ca si lantul necesita schimbat. daca stiti pe cineva din galati care se pricepe poate imi face'ti o legatura....ms maneta de amvreiaj are "free play ul" dat de fabricant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Pinion mic distrus,sau probleme la cutie,furca,pinioane selector... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian007GL Postat Decembrie 6, 2012 Autor Share Postat Decembrie 6, 2012 transmisia finala abia am schimbat-o, noua cu tot cu pinioane...cel mai probabil e din cutie ..":free play ul" la maneta de amvreaj, nu stiu ce inseamna...are reglajul ala tipic kawasaki cu 1,2,3,4,5... inca ceva..pentru reparatii la cutie trebuie dat si motorul jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 transmisia finala abia am schimbat-o, noua cu tot cu pinioane...cel mai probabil e din cutie ..":free play ul" la maneta de amvreaj, nu stiu ce inseamna...are reglajul ala tipic kawasaki cu 1,2,3,4,5... inca ceva..pentru reparatii la cutie trebuie dat si motorul jos? "free play ul" la maneta inseamna jocul liber al manetei - o misti 1 sau 2 mm si nu deeebreiaza deloc. In acest fel te asiguri ca nu-ti patineaza ambreiajul cand maneta nu e actionata. Pentru a umbla in cutie trebuie scos motorul din cadru - cutia si motorul sunt la un loc, in acelasi carter. Scosul motorului e cea mai mica problema. Mai nasol e cand o sa vezi preturi pentru pinioane, furci sau ce-o fi uzat acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 transmisia finala abia am schimbat-o, noua cu tot cu pinioane...cel mai probabil e din cutie ..":free play ul" la maneta de amvreaj, nu stiu ce inseamna...are reglajul ala tipic kawasaki cu 1,2,3,4,5... inca ceva..pentru reparatii la cutie trebuie dat si motorul jos? nu, nu trebuie dat jos motorul. folosesti o noua tehnologie, numita teleportarea. asa doar te uiti la troaca si se repara singura practic. sau o-ntorci cu rotile in sus, ca pe bicicleta. si lucrezi asa la ea =))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 nu, nu trebuie dat jos motorul. folosesti o noua tehnologie, numita teleportarea. asa doar te uiti la troaca si se repara singura practic. sau o-ntorci cu rotile in sus, ca pe bicicleta. si lucrezi asa la ea =))) nu, nu trebuie dat jos motorul. folosesti o noua tehnologie, numita teleportarea. asa doar te uiti la troaca si se repara singura practic. sau o-ntorci cu rotile in sus, ca pe bicicleta. si lucrezi asa la ea =))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 Salut! Am si eu urmatoarea problema...in treapta a I a, imi da suturi, 'caraie' , abia plec cu ea de pe loc si treb sa si schimb a 2a. initial am schimbat lantul de transmisie finala la roata, dar degeaba la fel face....nu'mi pare rau ptr ca si lantul necesita schimbat. daca stiti pe cineva din galati care se pricepe poate imi face'ti o legatura....ms Pentru numele lui D-zeu,duo la un mecanic! Crezi ca rezolvi ceva aici pe forum?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 (editat) Face zgomotele astea cumva de la 4-6000 turatii in sus ? In treapta a 1 a ? Am mai vazut faza asta la un zx6r 99. Prima treapta ... in accelerare de la 4-6k incepe sa vibreze/caraie ... pana schimbi a 2 a. Editat Decembrie 7, 2012 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian007GL Postat Decembrie 9, 2012 Autor Share Postat Decembrie 9, 2012 Face zgomotele astea cumva de la 4-6000 turatii in sus ? In treapta a 1 a ? Am mai vazut faza asta la un zx6r 99. Prima treapta ... in accelerare de la 4-6k incepe sa vibreze/caraie ... pana schimbi a 2 a. exact asa se intampla.... nu vreau sa o duc in service si sa o tin acolo desfacuta, daca va costa prea mult reparatia..as prefera mai mult sa gasesc pe cineva priceput care sa o desfaca la mn acasa sa vad despre ce este vb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.