a_diaconu Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 Salutare baieti si fete. Va urmaresc de mult pe acest forum pt ca avem aceeasi pasiune dar nu prea m-am implicat in discutiile voastre deoarece nu aveam moto. Sa incepem cu prezentare mea ca asa e frumos: Numele meu este Alin, sunt de fel din Pitesti, jud Arges dar de 5 ani mutat in Bucuresti, am 29 ani si sunt pasionat de moto. Pasiunea pt moto a venit la varsta de 16 ani cand am primit de la unchiul meu o Mobra S50 pt a face un cart din ea deoarece eram inscris la carting la Clubul elevilor din oras(generatia 80 si mai jos stiu despre ce vorbesc). La primirea mobrei si cand sa ma apuc sa o dezmembrez a venit un vecin, pasionat de moto, si mi-a spus sa nu o demontez pana nu ma plimb putin cu ea sa vad cum este pe motocicleta..............................si montata a ramas si pana-n ziua de astazi. La varsta de 18-19 ani binenteles ca nu am avut sprijinul parintilor pt achizitionarea unei motociclete deoarece nu erau de acord cu asa ceva, apoi au urmat facultate, studii, lipsa banilor si am stat fara motocicleta. Anul acesta mi-am luat inima in dinti am facut scoala pt A si weekendul acesta mi-am luat si motocicleta. Am avut o lista intreaga de motociclete in cap si mi-a fost foarte greu sa aleg, dar m-am intrebat ce vreau sa fac cu ea si am gasit motocicleta dorita Honda VFR 800 generatia a 5-a. (aveam in cap vfr-ul de vreo 3-4 ani de cand urmaresc acest forum). Motocicleta doresc sa o folosesc in fiecare zi pt deplasarea la servici iar in weekend-uri si concedii la plimbari prin tara si strainatate impreuna cu sotia. Acum sa ajungem si la motocicleta ca despre mine cred ca va intereseaza mai putin: Este o Honda VFR 800 fabricatie 1999. Culoare galbena la origini dar fostului proprietar ia placut combinatia de la un model de Honda CBR rr si a facut partea din fata neagra. A fost cazuta pe partea dreapta dar proprietarul a schimat carena cu una originala nu din fibra(asta e moto necazuta si masina nelovita mai rar), Mai are si rezervorul putin indoit pe partea dreapta dar nu e ceva grav. Are cauciucuri bune schimbate in 2011 cu dot082010 si nu sunt uzate, intarite sau crapate. Proprietarul a schimat si releul de incarcare cu unul after market cu racire, asta e un lucru bun ca am inteles ca acesta e buba lor. In luna septembrie a primit ulei Motul 300V, lichid frana, filtre si chit de lant. Urmeaza sa ma hotarasc daca o vopsesc toata galbena cum a fost ea sau o las in combinatia de negru/galben, aici astept si parerea voastra, apoi sa o echipez pt touring cu top case si side case-uri. Va multumesc pt atentie si sper ca nu am plictisit pe nimeni. Acum pozeeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 S-o stapanesti sanatos! Dupa parerea mea VFR-ul nu e cea mai portivita mobra de oras (se incinde repede), dar depinde si cum o sa te impaci tu cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 (editat) Merge nu are greturi chiar si vara cand imi indica termometrul 41 de grade C tot ma descurcam cu ea numai in oras acasa-job si treaba prin oras, sa o stapanesti sanatos si bine ai venit printre noi parerea mea este sa o faci neagra Editat Decembrie 11, 2012 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimsocutt Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 Galbena toata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barnixx Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 Salutare baieti si fete. Va urmaresc de mult pe acest forum pt ca avem aceeasi pasiune dar nu prea m-am implicat in discutiile voastre deoarece nu aveam moto. Sa incepem cu prezentare mea ca asa e frumos: Numele meu este Alin, sunt de fel din Pitesti, jud Arges dar de 5 ani mutat in Bucuresti, am 29 ani si sunt pasionat de moto. Pasiunea pt moto a venit la varsta de 16 ani cand am primit de la unchiul meu o Mobra S50 pt a face un cart din ea deoarece eram inscris la carting la Clubul elevilor din oras(generatia 80 si mai jos stiu despre ce vorbesc). La primirea mobrei si cand sa ma apuc sa o dezmembrez a venit un vecin, pasionat de moto, si mi-a spus sa nu o demontez pana nu ma plimb putin cu ea sa vad cum este pe motocicleta..............................si montata a ramas si pana-n ziua de astazi. La varsta de 18-19 ani binenteles ca nu am avut sprijinul parintilor pt achizitionarea unei motociclete deoarece nu erau de acord cu asa ceva, apoi au urmat facultate, studii, lipsa banilor si am stat fara motocicleta. Anul acesta mi-am luat inima in dinti am facut scoala pt A si weekendul acesta mi-am luat si motocicleta. Am avut o lista intreaga de motociclete in cap si mi-a fost foarte greu sa aleg, dar m-am intrebat ce vreau sa fac cu ea si am gasit motocicleta dorita Honda VFR 800 generatia a 5-a. (aveam in cap vfr-ul de vreo 3-4 ani de cand urmaresc acest forum). Motocicleta doresc sa o folosesc in fiecare zi pt deplasarea la servici iar in weekend-uri si concedii la plimbari prin tara si strainatate impreuna cu sotia. Acum sa ajungem si la motocicleta ca despre mine cred ca va intereseaza mai putin: Este o Honda VFR 800 fabricatie 1999. Culoare galbena la origini dar fostului proprietar ia placut combinatia de la un model de Honda CBR rr si a facut partea din fata neagra. A fost cazuta pe partea dreapta dar proprietarul a schimat carena cu una originala nu din fibra(asta e moto necazuta si masina nelovita mai rar), Mai are si rezervorul putin indoit pe partea dreapta dar nu e ceva grav. Are cauciucuri bune schimbate in 2011 cu dot082010 si nu sunt uzate, intarite sau crapate. Proprietarul a schimat si releul de incarcare cu unul after market cu racire, asta e un lucru bun ca am inteles ca acesta e buba lor. In luna septembrie a primit ulei Motul 300V, lichid frana, filtre si chit de lant. Urmeaza sa ma hotarasc daca o vopsesc toata galbena cum a fost ea sau o las in combinatia de negru/galben, aici astept si parerea voastra, apoi sa o echipez pt touring cu top case si side case-uri. Va multumesc pt atentie si sper ca nu am plictisit pe nimeni. Acum pozeeeee Bine ai venit printre noi. Estetic arata bine asa cum iti place tie !! Bine ai venit printre noi. Estetic arata bine asa cum iti place tie !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Decembrie 11, 2012 Autor Share Postat Decembrie 11, 2012 Ma gandeam fie sa o fac galbena toata(avantaj ar fi ca e galbena in cartea de identitate) e placuta si neagra dar trebuie trecuta in carte, acum chiar nu stiu ce sa aleg. In primavara o s-o duc la o revizie totala la consumabile si la restu. Oricum va multumesc pt primire. smok3 de gand astept acest moment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 Hai cu primavara si sa vina joia! Prima joi frumoasa din an la Carol cu tine! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Decembrie 11, 2012 Autor Share Postat Decembrie 11, 2012 Astepam stely_yoo si primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 (editat) eee hai ca nu mai e mult pana la primavara ) doar vre`o suta si ceva de zile ) Editat Decembrie 11, 2012 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 eee hai ca nu mai e mult pana la primavara ) doar vre`o suta si ceva de zile ) Ooof Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Decembrie 11, 2012 Autor Share Postat Decembrie 11, 2012 Astept smok3 si zilele astea de iarna. Am stat eu atatea luni pana sa o cumpar mai astept ce sa fac. Dar de la primavara o sa fiu numai zambet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talibanu83 Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 (editat) top case-ul este super util, nu mai plimbi casca prin magazine, banci si alte locuri de genu' cu riscul sa o zgarii , bagi in cutie si poseta prietenei,o scapi si pe ea de deranj. un bidon de apa. etc.. , la side case-uri nu prea mai faci manevre printre masini in aglomeratie si vei fi nevoit sa mergi in randul lumii daca consideri ca pot fi de ajutor cu ceva lucrari de cosmetizare-intretinere https://www.facebook.com/reparatiimotopitesti tot din pitesti st. bascula arata destul de urat, nu ar fi rau sa te ocupi putin de ea. Editat Decembrie 11, 2012 de talibanu83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 Puteai sa te bagi in discutii si daca n-ai avut motor,numa bine si milioane de km(fara incidente) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Decembrie 11, 2012 Autor Share Postat Decembrie 11, 2012 (editat) Side case-urile doresc sa le cumpar ca sa le folosesc doar cand plec pentru mai multe zile in plimbari ca sa am mai mult loc pt bagaje. top case-ul este super util, nu mai plimbi casca prin magazine, banci si alte locuri de genu' cu riscul sa o zgarii , bagi in cutie si poseta prietenei,o scapi si pe ea de deranj. un bidon de apa. etc.. , la side case-uri nu prea mai faci manevre printre masini in aglomeratie si vei fi nevoit sa mergi in randul lumii daca consideri ca pot fi de ajutor cu ceva lucrari de cosmetizare-intretinere https://www.facebook.com/reparatiimotopitesti tot din pitesti st. bascula arata destul de urat, nu ar fi rau sa te ocupi putin de ea. Multumesc pt urare Puteai sa te bagi in discutii si daca n-ai avut motor,numa bine si milioane de km(fara incidente) Editat Decembrie 11, 2012 de a_diaconu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideu Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 felicitari de achizitie,are un prieten acelasi model ca al tau, tot din 99 pe galben.. arata foarte bine..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Decembrie 14, 2012 Autor Share Postat Decembrie 14, 2012 Multumesc mult De astazi sunt si posesorul unei casti Nolan N90 Classic, Flip-up, Pinlock si ochelari de soare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Gata? Ti-ai luat si casca aa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Decembrie 15, 2012 Autor Share Postat Decembrie 15, 2012 Da stely si manusi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Acum primavara sa mai vina si restul.....e CAN-CAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Ianuarie 5, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2013 Asa este Prima tura din 2013. /index.php?/topic/32357-honda-vfr-750800/page-237&do=findComment&comment=3316042 Asa arata motocicleta mea de astazi. Urmeaza vopsirea carenelor pana-n primavara iar dupa ce o aduc in Bucuresti vopsirea jantelor negru lucios electrostatic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 gata? ai inceput marea demontala? ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Foarte faina motoreta,s-o stapanesti sanatos.Are ceva kilometraj,dar nu cred ca e problema la motoarele astea.E o moto f buna care chiar imbina sportul cu touringul,spre deosebire de alte motoare.Foarte flexibila,foarte misto din toate punctele de vedere.V4-le este un motor extraordinar in opinia mea,cu mult mai mult potential in viata de zi cu zi decat 4 in linie. Parerea mea este ca nu prea e o moto pt Bucuresti,dar in fine,vezi tu daca te descurci cu ea prin traficul ala de cacao.Daca nu poti oricand sa-ti iei un scuter de 125 special pt naveta. Numai bine si s-o stapanesti sanatos si fara incidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Ianuarie 13, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2013 Da. Am inceput sa dau jos dupa ea. Sa vedem in pimavara ce o sa iasa . Trebuie sa iasa treaba buna mai ales ca am stickere de la tine identice cu originalul. Tinem legatura cu restul stickerelor si rim-urilor. gata? ai inceput marea demontala? ))) Este modelul la care am visat de mult timp. In legatura cu kilometrajul prefer sa vad ceva aproape de realitate decat una cu 20-30.000. Nu as fi crezut niciodata ca o moto sport-touring ar face decat 20-30000 in 13 ani, era ridicol. Referitor la mersul prin bucuresti o sa ma descurc eu, dar la drumuri lungi cred ca scoate parleala. Foarte faina motoreta,s-o stapanesti sanatos.Are ceva kilometraj,dar nu cred ca e problema la motoarele astea.E o moto f buna care chiar imbina sportul cu touringul,spre deosebire de alte motoare.Foarte flexibila,foarte misto din toate punctele de vedere.V4-le este un motor extraordinar in opinia mea,cu mult mai mult potential in viata de zi cu zi decat 4 in linie.Parerea mea este ca nu prea e o moto pt Bucuresti,dar in fine,vezi tu daca te descurci cu ea prin traficul ala de cacao.Daca nu poti oricand sa-ti iei un scuter de 125 special pt naveta. Numai bine si s-o stapanesti sanatos si fara incidente. Fiind in perioada de pregatire a motorului pt sezon si a cosmetizari am si eu niste intrebari la voi:- ce parere aveti despre manetele scurte pt ambreiaj si frana, merita investitia?- jantele doresc sa le vopsesc electrostatic si oscilez intre negru lucios sau mat, voi ce alegeti- credeti ca la reprezentanta Honda gasesc vopsea dupa codul de culoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Ianuarie 13, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2013 cu manetele de frana/ambreiaj.....e bine daca ai cum testa undeva (preferabil tot pe un VFR), sa vezi daca te simti confortabil cu ele. e mai important sa ajungi confortabil la ele si sa le actionezi ok,decat doar sa 'arate' ok... La jante,orice-ar fi, oricum se murdaresc usor Personal as alege varianta care e mai putin pretentioasa si mai 'rezistenta' la zgarieturi/intemperiile vremii etc... Multumesc pt raspuns. Manetele nu doresc sa le pun decat sa arate bine. Motivul pt care vreau sa le schimb este ca o am putin stramba pe cea de la ambreiaj si ma gandeam sa le schimb pe ambele cu unele scurte. Ma gandesc ca daca sunt scurte evit blocarea rapida a rotii fata deoarece in 2 degete nu am atat forta cat am cu 4. cat despre jante chiar nu stiu ce sa aleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 Mie mi-au placut manetele scurte fata de cele standard. Parca aveam un grip mai bun si un control mai relaxat asupra lor. Si pe asta noua vreau sa pun din nou manete scurte. Nu stiu cat de rezistente sunt in timp sau la cazaturi, dar daca vrei sa faci o treaba, pui din alea pliabile, costa cam 100+ Euro setul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.