Sari la conținut

Motocicleta mea - VFR 800 RC46


a_diaconu
 Share

Postări Recomandate

Salutare baieti si fete.

Va urmaresc de mult pe acest forum pt ca avem aceeasi pasiune dar nu prea m-am implicat in discutiile voastre deoarece nu aveam moto.

 

Sa incepem cu prezentare mea ca asa e frumos:

Numele meu este Alin, sunt de fel din Pitesti, jud Arges dar de 5 ani mutat in Bucuresti, am 29 ani si sunt pasionat de moto.

Pasiunea pt moto a venit la varsta de 16 ani cand am primit de la unchiul meu o Mobra S50 pt a face un cart din ea deoarece eram inscris la carting la Clubul elevilor din oras(generatia 80 si mai jos stiu despre ce vorbesc).

La primirea mobrei si cand sa ma apuc sa o dezmembrez a venit un vecin, pasionat de moto, si mi-a spus sa nu o demontez pana nu ma plimb putin cu ea sa vad cum este pe motocicleta..............................si montata a ramas si pana-n ziua de astazi.

La varsta de 18-19 ani binenteles ca nu am avut sprijinul parintilor pt achizitionarea unei motociclete deoarece nu erau de acord cu asa ceva, apoi au urmat facultate, studii, lipsa banilor si am stat fara motocicleta.

Anul acesta mi-am luat inima in dinti am facut scoala pt A si weekendul acesta mi-am luat si motocicleta.

 

Am avut o lista intreaga de motociclete in cap si mi-a fost foarte greu sa aleg, dar m-am intrebat ce vreau sa fac cu ea si am gasit motocicleta dorita Honda VFR 800 generatia a 5-a. (aveam in cap vfr-ul de vreo 3-4 ani de cand urmaresc acest forum).

Motocicleta doresc sa o folosesc in fiecare zi pt deplasarea la servici iar in weekend-uri si concedii la plimbari prin tara si strainatate impreuna cu sotia.

 

Acum sa ajungem si la motocicleta ca despre mine cred ca va intereseaza mai putin:

 

Este o Honda VFR 800 fabricatie 1999.

Culoare galbena la origini dar fostului proprietar ia placut combinatia de la un model de Honda CBR rr si a facut partea din fata neagra.

A fost cazuta pe partea dreapta dar proprietarul a schimat carena cu una originala nu din fibra(asta e moto necazuta si masina nelovita mai rar), Mai are si rezervorul putin indoit pe partea dreapta dar nu e ceva grav.

Are cauciucuri bune schimbate in 2011 cu dot082010 si nu sunt uzate, intarite sau crapate.

Proprietarul a schimat si releul de incarcare cu unul after market cu racire, asta e un lucru bun ca am inteles ca acesta e buba lor.

In luna septembrie a primit ulei Motul 300V, lichid frana, filtre si chit de lant.

 

Urmeaza sa ma hotarasc daca o vopsesc toata galbena cum a fost ea sau o las in combinatia de negru/galben, aici astept si parerea voastra, apoi sa o echipez pt touring cu top case si side case-uri.

 

Va multumesc pt atentie si sper ca nu am plictisit pe nimeni.

 

Acum pozeeeee

post-68890-0-02887500-1355244839_thumb.jpg

post-68890-0-64257000-1355244887_thumb.jpg

post-68890-0-47356400-1355245108_thumb.jpg

post-68890-0-92658600-1355245242_thumb.jpg

post-68890-0-15413300-1355245373_thumb.jpg

post-68890-0-21547900-1355245518_thumb.jpg

post-68890-0-84930100-1355245649_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Merge nu are greturi chiar si vara cand imi indica termometrul 41 de grade C tot ma descurcam cu ea numai in oras acasa-job si treaba prin oras, sa o stapanesti sanatos si bine ai venit printre noi :)

parerea mea este sa o faci neagra :)

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti si fete.

Va urmaresc de mult pe acest forum pt ca avem aceeasi pasiune dar nu prea m-am implicat in discutiile voastre deoarece nu aveam moto.

 

Sa incepem cu prezentare mea ca asa e frumos:

Numele meu este Alin, sunt de fel din Pitesti, jud Arges dar de 5 ani mutat in Bucuresti, am 29 ani si sunt pasionat de moto.

Pasiunea pt moto a venit la varsta de 16 ani cand am primit de la unchiul meu o Mobra S50 pt a face un cart din ea deoarece eram inscris la carting la Clubul elevilor din oras(generatia 80 si mai jos stiu despre ce vorbesc).

La primirea mobrei si cand sa ma apuc sa o dezmembrez a venit un vecin, pasionat de moto, si mi-a spus sa nu o demontez pana nu ma plimb putin cu ea sa vad cum este pe motocicleta..............................si montata a ramas si pana-n ziua de astazi.

La varsta de 18-19 ani binenteles ca nu am avut sprijinul parintilor pt achizitionarea unei motociclete deoarece nu erau de acord cu asa ceva, apoi au urmat facultate, studii, lipsa banilor si am stat fara motocicleta.

Anul acesta mi-am luat inima in dinti am facut scoala pt A si weekendul acesta mi-am luat si motocicleta.

 

Am avut o lista intreaga de motociclete in cap si mi-a fost foarte greu sa aleg, dar m-am intrebat ce vreau sa fac cu ea si am gasit motocicleta dorita Honda VFR 800 generatia a 5-a. (aveam in cap vfr-ul de vreo 3-4 ani de cand urmaresc acest forum).

Motocicleta doresc sa o folosesc in fiecare zi pt deplasarea la servici iar in weekend-uri si concedii la plimbari prin tara si strainatate impreuna cu sotia.

 

Acum sa ajungem si la motocicleta ca despre mine cred ca va intereseaza mai putin:

 

Este o Honda VFR 800 fabricatie 1999.

Culoare galbena la origini dar fostului proprietar ia placut combinatia de la un model de Honda CBR rr si a facut partea din fata neagra.

A fost cazuta pe partea dreapta dar proprietarul a schimat carena cu una originala nu din fibra(asta e moto necazuta si masina nelovita mai rar), Mai are si rezervorul putin indoit pe partea dreapta dar nu e ceva grav.

Are cauciucuri bune schimbate in 2011 cu dot082010 si nu sunt uzate, intarite sau crapate.

Proprietarul a schimat si releul de incarcare cu unul after market cu racire, asta e un lucru bun ca am inteles ca acesta e buba lor.

In luna septembrie a primit ulei Motul 300V, lichid frana, filtre si chit de lant.

 

Urmeaza sa ma hotarasc daca o vopsesc toata galbena cum a fost ea sau o las in combinatia de negru/galben, aici astept si parerea voastra, apoi sa o echipez pt touring cu top case si side case-uri.

 

Va multumesc pt atentie si sper ca nu am plictisit pe nimeni.

 

Acum pozeeeee

Bine ai venit printre noi. Estetic arata bine asa cum iti place tie !!

 

Bine ai venit printre noi. Estetic arata bine asa cum iti place tie !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam fie sa o fac galbena toata(avantaj ar fi ca e galbena in cartea de identitate) e placuta si neagra dar trebuie trecuta in carte, acum chiar nu stiu ce sa aleg.

In primavara o s-o duc la o revizie totala la consumabile si la restu.

Oricum va multumesc pt primire.

 

smok3 de gand astept acest moment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

top case-ul este super util, nu mai plimbi casca prin magazine, banci si alte locuri de genu' cu riscul sa o zgarii , bagi in cutie si poseta prietenei,o scapi si pe ea de deranj. un bidon de apa. etc.. ,

 

 

la side case-uri nu prea mai faci manevre printre masini in aglomeratie si vei fi nevoit sa mergi in randul lumii

 

daca consideri ca pot fi de ajutor cu ceva lucrari de cosmetizare-intretinere

https://www.facebook.com/reparatiimotopitesti

tot din pitesti st.

 

bascula arata destul de urat, nu ar fi rau sa te ocupi putin de ea.

Editat de talibanu83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Side case-urile doresc sa le cumpar ca sa le folosesc doar cand plec pentru mai multe zile in plimbari ca sa am mai mult loc pt bagaje.

 

 

 

top case-ul este super util, nu mai plimbi casca prin magazine, banci si alte locuri de genu' cu riscul sa o zgarii , bagi in cutie si poseta prietenei,o scapi si pe ea de deranj. un bidon de apa. etc.. ,

 

 

la side case-uri nu prea mai faci manevre printre masini in aglomeratie si vei fi nevoit sa mergi in randul lumii

 

daca consideri ca pot fi de ajutor cu ceva lucrari de cosmetizare-intretinere

https://www.facebook.com/reparatiimotopitesti

tot din pitesti st.

 

bascula arata destul de urat, nu ar fi rau sa te ocupi putin de ea.

 

Multumesc pt urare

 

 

 

Puteai sa te bagi in discutii si daca n-ai avut motor,numa bine si milioane de km(fara incidente)

Editat de a_diaconu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Foarte faina motoreta,s-o stapanesti sanatos.Are ceva kilometraj,dar nu cred ca e problema la motoarele astea.E o moto f buna care chiar imbina sportul cu touringul,spre deosebire de alte motoare.Foarte flexibila,foarte misto din toate punctele de vedere.V4-le este un motor extraordinar in opinia mea,cu mult mai mult potential in viata de zi cu zi decat 4 in linie.

Parerea mea este ca nu prea e o moto pt Bucuresti,dar in fine,vezi tu daca te descurci cu ea prin traficul ala de cacao.Daca nu poti oricand sa-ti iei un scuter de 125 special pt naveta.

Numai bine si s-o stapanesti sanatos si fara incidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Da. Am inceput sa dau jos dupa ea.

Sa vedem in pimavara ce o sa iasa ;).

Trebuie sa iasa treaba buna mai ales ca am stickere de la tine identice cu originalul.

Tinem legatura cu restul stickerelor si rim-urilor.

 

gata? ai inceput marea demontala? :))))

 

Este modelul la care am visat de mult timp.

In legatura cu kilometrajul prefer sa vad ceva aproape de realitate decat una cu 20-30.000. Nu as fi crezut niciodata ca o moto sport-touring ar face decat 20-30000 in 13 ani, era ridicol.

Referitor la mersul prin bucuresti o sa ma descurc eu, dar la drumuri lungi cred ca scoate parleala.

 

 

Foarte faina motoreta,s-o stapanesti sanatos.Are ceva kilometraj,dar nu cred ca e problema la motoarele astea.E o moto f buna care chiar imbina sportul cu touringul,spre deosebire de alte motoare.Foarte flexibila,foarte misto din toate punctele de vedere.V4-le este un motor extraordinar in opinia mea,cu mult mai mult potential in viata de zi cu zi decat 4 in linie.

Parerea mea este ca nu prea e o moto pt Bucuresti,dar in fine,vezi tu daca te descurci cu ea prin traficul ala de cacao.Daca nu poti oricand sa-ti iei un scuter de 125 special pt naveta.

Numai bine si s-o stapanesti sanatos si fara incidente.



Fiind in perioada de pregatire a motorului pt sezon si a cosmetizari am si eu niste intrebari la voi:
- ce parere aveti despre manetele scurte pt ambreiaj si frana, merita investitia?
- jantele doresc sa le vopsesc electrostatic si oscilez intre negru lucios sau mat, voi ce alegeti
- credeti ca la reprezentanta Honda gasesc vopsea dupa codul de culoare?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu manetele de frana/ambreiaj.....e bine daca ai cum testa undeva (preferabil tot pe un VFR), sa vezi daca te simti confortabil cu ele.

 

e mai important sa ajungi confortabil la ele si sa le actionezi ok,decat doar sa 'arate' ok...

 

La jante,orice-ar fi, oricum se murdaresc usor :) Personal as alege varianta care e mai putin pretentioasa si mai 'rezistenta' la zgarieturi/intemperiile vremii etc...

 

Multumesc pt raspuns.

 

Manetele nu doresc sa le pun decat sa arate bine. Motivul pt care vreau sa le schimb este ca o am putin stramba pe cea de la ambreiaj si ma gandeam sa le schimb pe ambele cu unele scurte. Ma gandesc ca daca sunt scurte evit blocarea rapida a rotii fata deoarece in 2 degete nu am atat forta cat am cu 4.

 

cat despre jante chiar nu stiu ce sa aleg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-au placut manetele scurte fata de cele standard. Parca aveam un grip mai bun si un control mai relaxat asupra lor. Si pe asta noua vreau sa pun din nou manete scurte. Nu stiu cat de rezistente sunt in timp sau la cazaturi, dar daca vrei sa faci o treaba, pui din alea pliabile, costa cam 100+ Euro setul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...