Vlad S Postat Ianuarie 7, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2013 Sunt bune manerele mai ales dimineata cand e frig dar ziua se face cald si manusile groase nu is mai au rostul ...sau cand ploua. La Hornet nu am avut manare incalzite si am prins cateva ploi pe drum si m-am saturat sa imi incalzesc mainile pe blocul motor O sa studiez problema si ma mai gandesc. Tu ai noroc ca le ai cele OEM cu mai multe trepte si integrate frumos. Ce se vinde pe Louis nu mi se par de o calitate prea buna(am avut Daytona) deci trebuie sa studiez si piata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) Am pe vfr saito , nu-s grozave dar sunt relativ ieftine, as spune ca-si merita banii. Ceea ce ma enerva la ele era reglajul treptelor de putere, butonul are 3 pozitii active: start(putere maxima), low si high . Pe low si high erau prea slabe iar pe start erau prea puternice. Ca sa ma pot folosi de ele le tineam pe start pana mi se incalzeau mainile prea tare apoi comutam pe high o perioada pana mi-era din nou frig si tot asa....Asta pana de curand cand m-am hotarat sa rezolv problema, am desfacut cutiuta si am inlocuit o rezistenta. Initial treptele erau ceva gen 15-20% pe low, 30-40% pe high iar dupa modificare au devenit 50% pe low si 75% pe high dar din pacate nu am mai apucat sa le testez ca am plecat din tara. In rest am fost multumit de ele, dupa vreo 4-5 ani inca functioneaza ok. Mai nou au aparut si manere incalzite cu controler digital, parca unele chiar si cu termostat dar sunt la cu totul alt pret.... Astea care sunt pe FJR, au 2 sau 3 trepte iar schimbarea se face prin apasarea unui singur buton care are si un led care semnalizeaza treapta aleasa (prin frecventa de clipire) Editat Ianuarie 8, 2013 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 (editat) Ce viteza de croaziera ai(ai avut)?Te intreb pt.ca minim 6-6.5 si maxim 8 mi se pare mult, avand in vedere masa si cilindreea motorului! Nu as putea sa iti spun, fara sa estimez grosolan. Ce pot sa iti zic este ca sunt sub sau pe acolo cu un VFR si un CBR. Sunt sigur ca se poate mai bine, numai ca ma intereseaza acest aspect. Apropo, FJR-ul are 265 kg la uscat. Nu e chiar balerina pe care o crezi a fi, are 295 la ud si nu stiu daca asta tine cont de cutii sau nu. Ah, sa nu uit, mai e si treaba cu cutia de viteze, eu am doar 5 trepte. Merci Acum ca am tot povestit de bine, ar trebui precizate si partile negative: -la modelul meu bratele oglinzilor sunt prea scurte si iti vezi mainile in ele(se rezolva fie cu niste distantiere, fie cu oglinzile de pe FAZER 1000 care sunt mai lungi) -parbrizul standard este prea mic si ridicat la maxim(nu stiu daca si pe 2013, dar la restu se aplica) -cutiile nu sunt atat de spatioase ca pe dinafara(incape la limita o casca de marime medie, dar se poate trai cu ele) -alternatorul e mic pe modelele 2001-2005, avand doar 490W(suficient pentru o priza, dar mic pentru proiectoare sau manere incalzite) as mai adauga: 1. desfaci jumatate de motor ca sa ajungi la baterie 2. prostia aia de la torpedou se strica si ramai cu el inchis pana cand il rupi ca sa iti iei actele sa platesti benzina dupa care iti trebuie ceva sa il lipesti ca sa ajungi acasa. 3. oglinzile au unghi mort foarte mare, destul de nasol in oras. si are apucatori pe care unii le-ar numai ducatiste, am pierdut surubul de la prinderea conductei de frana de pe fata si surubul de la prinderea coditei. ambele-n bulgaria. asta-mi este agregatul: Editat Ianuarie 11, 2013 de satori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 11, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2013 as mai adauga:1. desfaci jumatate de motor ca sa ajungi la baterie 2. prostia aia de la torpedou se strica si ramai cu el inchis pana cand il rupi ca sa iti iei actele sa platesti benzina dupa care iti trebuie ceva sa il lipesti ca sa ajungi acasa. 3. oglinzile au unghi mort foarte mare, destul de nasol in oras. si are apucatori pe care unii le-ar numai ducatiste, am pierdut surubul de la prinderea conductei de frana de pe fata si surubul de la prinderea coditei. ambele-n bulgaria. asta-mi este agregatul: DSC_8718.JPG Eu stiam ca trebuie scoase doar cele 2 plastice din dreapta bordului ca sa ajungi la baterie. Ce ti-a cedat la blocajul torpedoului? Esti primul pe care il vad sa se planga de el. Oglinzile le-am remarcat si eu. E unul dintre lucrurile de care mi-e dor de pe Transalp. Suruburile se pierd la orice daca nu sunt stranse bine si au ocazia sa se destranga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 (editat) Din ce vad eu in poze, ghidonul e de 22mm? Daca da, sunt oglinzi cu prindere pe ghidon, suplimentare fata de cele ale mobrei Si la RT, 1100/1150, is multi posesori, preponderent americani, care isi monteaza oglinzi de GS pe ghidon, pe langa alea de RT. Si mai pun si un set de dinalea convexe cu 5 lei din Cora Nu ca trebuie, dar sa fie Editat Ianuarie 11, 2013 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herur Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 Eu venind de pe Hornet, la FJR mi se par f ok oglinzile, iar astea sunt pozitionate in asa fel incat deviaza vantul ceea ce e un plus cand e frig si un minus vara bateria e pe partea dreapta a bprdului sub un platic prins cu niste suruburi care se desfac f usor cu un imbus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 12, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2013 Am scos astazi FJRul de sub husa crezand ca o sa mai atenuez din dor, dar parca e mai crunt. Asta este, inca o luma si jumatate o sa treaca pana la urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herur Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 Sa nu ii dai cheieeeeee ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimbo's Fighter Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 14, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2013 Sa nu ii dai cheieeeeee ) Daca ii dau, cand aud cum suna motorul am plecat la o tura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herur Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 pana atunci bibileste-o si ai grija de ea sa fie gata de iesire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 14, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2013 Aia urmeaza Cauciucurile deja stau langa ea gata sa fie puse si consumabilele urmeaza sa le iau cat de curand. Totusi, nu ma grabesc, pana in martie nu ma astept la vreme suficient de calda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herur Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 Cand am adus-o de la Bucuresti era 22 martie, m-am dus cu hainele moto in geanta pe tren si am venit a doua zi cu "trenul". Cu incalzirea pornita a fost f ok, iar polarul a ajutat, depinde acum de vreme. Daca e soare, e chiar acceptabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 Eu stiam ca trebuie scoase doar cele 2 plastice din dreapta bordului ca sa ajungi la baterie.Ce ti-a cedat la blocajul torpedoului? Esti primul pe care il vad sa se planga de el. Oglinzile le-am remarcat si eu. E unul dintre lucrurile de care mi-e dor de pe Transalp. Suruburile se pierd la orice daca nu sunt stranse bine si au ocazia sa se destranga. Da, cele doua bucati trebuie scoase. Spre deosebire de sa, la alte modele Evident, am exagerat. Cedeaza un plastic din deschiderea electronica. Din pacate, am aflat de asta dupa ce s-a intamplat, e o problema destul de intalnita si cei care sunt la al 2-3 lea FJR o rezolva din start prin montarea unui alt sistem de inchidere. Nu mai e asa frumos, cu blocare in timpul mersului, dar functioneaza. Daca te plictisesti, poti sa faci ceva din lista asta pana la primavara: http://www.fjr1300.info/howto/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herur Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 I-am dat cheie azi.....doamne ce frumos toarce. Daca nu era asa urat afara o scoteam la o tura macar pana in Huedin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 22, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2013 (editat) I-am dat cheie azi.....doamne ce frumos toarce. Daca nu era asa urat afara o scoteam la o tura macar pana in Huedin Ovidiu, miercuri am fost prins la facultate cu niste prezentari toata ziua...si au fost 12 grade!!! Iti dai seama ca daca eram acasa....scuze, eram la Huedin Daca te plictisesti, poti sa faci ceva din lista asta pana la primavara: http://www.fjr1300.info/howto/ Am citit deja toate chestile de acolo. Cred ca singurul accesoriu care il voi mai monta va fi o priza de 12V. In rest am cam tot ce am nevoie. Prima iesire din acest an a miniclubului FJR Editat Ianuarie 18, 2013 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herur Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 Iesire scurta si de efect :-D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 23, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2013 Iesire scurta si de efect :-D Clar! La fel de buna ca o gura de aer proaspat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SubInfluentza Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 Am trecut pe langa voi, pe la Izv Crisului ...nu-mi venea sa cred c-ati iesit ! Superbe ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herur Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Am luat cateva claxoane pe drum, eu sper ca toate sa fie de la alti motoristi Si uite azi ce zapada e... Vlad, iesim cu snowmobilul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SubInfluentza Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 eram pe sensul celalalt.. in ultimul moment mi-a picat fisa, cine sunteti... Altfel, va claxonam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Ce cauciucuri sunt pe FJR-ul mai nou? Cum se comporta comparativ cu Michelin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 25, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 25, 2013 (editat) Metzeler ME Z3, a specificat la inceput ca sunt vechi. Editat Ianuarie 25, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 25, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2013 Am trecut pe langa voi, pe la Izv Crisului ...nu-mi venea sa cred c-ati iesit ! Superbe ! Acuma mi-am adus aminte de rugamintea ta. Am uitat si uite ca s-a stricat iara vremea si nu cred ca ti-ai facut o idee din mers. Am luat cateva claxoane pe drum, eu sper ca toate sa fie de la alti motoristi Si uite azi ce zapada e... Vlad, iesim cu snowmobilul? Am avut noroc cu "mini primavara" Nu m-ar deranja o iesire cu snowmobilul daca as avea(ma gandesc ca e destul de palpitant). Ce cauciucuri sunt pe FJR-ul mai nou? Cum se comporta comparativ cu Michelin? Michelin Pilot Road 2 Metzeler ME Z3, a specificat la inceput ca sunt vechi. Ale mele sunt Z3-urile si urmeaza sa le inlocuiesc cu Michelin Pilot Road 3. Oricum, pentru niste cauciucuri de 6 ani si uzate la limita nu ma pot plange in legatura cu aderenta cum i-am vazut pe alti care au iesit zilele astea(e cam devreme de mers cu genunchiul pe jos in ianuarie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 26, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 26, 2013 (editat) Ale mele sunt Z3-urile si urmeaza sa le inlocuiesc cu Michelin Pilot Road 3. Desi intrebarea era ambigua pt.ca stiam ca FJR-ul albastru este mai nou, am crezut ca stie ca pe el sunt PR2, de aceea era ilogic sa le compare tot cu Michelin! De aceea am crezut ca prin 'noua' se refera la mobra ta, in sensul ca este mai noua pe aici..de aceea am specificat ca a a ta are Z3, stiind de la tine ca sunt vechi! Ce cauciucuri sunt pe FJR-ul mai nou? Cum se comporta comparativ cu Michelin? Metzeler ME Z3, a specificat la inceput ca sunt vechi. Editat Ianuarie 26, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.