Sari la conținut

ITP moto in Iasi


Madras Service
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 115
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator Ped O'Phile

E bine sa o faci la fiecare inceput de sezon. Lichidul de frana e destul de ieftin, ca sa nu il schimbi la fiecare sezon(pune DOT4). Daca ai ambreiaj hidraulic, schimba si lichidul ala (care de fapt e tot lichd de frana DOT 4)

Editat de Ped O'Phile
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar cu ce anume e mai special cel de enduro? e mai de fitze? inteleg ca are de fabrica furtune metalice,,, dar de ce sa difere lichidul.

Nu ma, e mai matur, ala mai de fite e la 919, in special al tau.

 

Garniturile sistemului de hidraulic de la ambreiaj au alta compozitie ce nu suporta lichidul de frana, asa ca folosesc ulei mineral.

Ex: "Mineral oil recommended by Magura is its own "Magura (Royal) Blood". Certainly do not use DOT fluid, that will destroy seals and the lines". Magura fiind un producator de asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine sa o faci la fiecare inceput de sezon. Lichidul de frana e destul de ieftin, ca sa nu il schimbi la fiecare sezon(pune DOT4). Daca ai ambreiaj hidraulic, schimba si lichidul ala (care de fapt e tot lichd de frana DOT 4)

Ok mersi mult de raspuns :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ped O'Phile

sau NU domn' mecanic

argumenteaza!

 

si nu accept replici de la mecanici care nu stiu sa repare in Iasi VFR uri de 800, ne-am inteles?:)))))))))) nici de la tine nici de la restu, nimic nu stiti :))))

 

(PS: trollez, ca poate mai ia vreun fraier de bun ce scriu :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari celor de la madras ca au "spart" monopolul rar :)

 

@insider, la mine nu a fost acel vfr

consider ca daca platea desfacut motor+montare in orice service din iasi rezolva problema, daca era una ;)

 

in legatura cu schimbatul lichidului de frana/ambreiaj..etc aia se face in service

argumenteaza!

 

si nu accept replici de la mecanici care nu stiu sa repare in Iasi VFR uri de 800, ne-am inteles?))))))))) nici de la tine nici de la restu, nimic nu stiti :))))

(PS: trollez, ca poate mai ia vreun fraier de bun ce scriu )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

argumenteaza!

 

si nu accept replici de la mecanici care nu stiu sa repare in Iasi VFR uri de 800, ne-am inteles? :)))))))))) nici de la tine nici de la restu, nimic nu stiti :))))

 

(PS: trollez, ca poate mai ia vreun fraier de bun ce scriu

:whip:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Vizitator Ped O'Phile

E problema grava la ITP daca am guma 120 pe fata in loc de 110 cat e in carte ?

 

DA. Una chiar GRAVA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ped O'Phile

Se scrie "vino".

Intrebarea ta e stupida pt ca dimensiunile cauciucurilor e unu dintre principalele aspecte la care se uita la inspectia ITP.

 

Dimensiuni gume, sa n-ai xenon , sa n-ai semnale pe LED, sa ai toba omologata , astea-s chestiie de baza pe care daca nu le respecti,te duci degeaba la ITP..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luăm verbul “a veni” și îl conjugăm – pentru început – la modul indicativ, timpul prezent:
- eu vin, tu vii, el/ea vine, noi venim, voi veniți, ei/ele vin
- observăm că nu apar cratime în conjugarea verbului și, deși nu face scopul acestei prezentări, mai observăm și că la persoana a II-a singular se scrie cu doi de “i” (tu vii), iar la plural cu un singur “i” (voi veniți)

Mergem cu conjugarea mai departe la alt mod (condițional-optativ , să zicem):
- eu aș veni, tu ai veni, el/ea ar veni, noi am veni, voi ați veni, ei/ele ar veni
- observăm încă o dată că nu apar cratime

Din exemplele de mai sus putem deduce că nu vom descoperi cratime aleatorii nici la modul imperativ:
- tu vino!, voi veniți!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se scrie "vino".

 

Intrebarea ta e stupida pt ca dimensiunile cauciucurilor e unu dintre principalele aspecte la care se uita la inspectia ITP.

 

Dimensiuni gume, sa n-ai xenon , sa n-ai semnale pe LED, sa ai toba omologata , astea-s chestiie de baza pe care daca nu le respecti,te duci degeaba la ITP..

Rade ciob..de oala sparta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ped O'Phile

Rade ciob..de oala sparta...

 

Greseala mea a fost un typo, din graba,spre deosebire de a celuilalt individ care a fost din nestiinta (ca sa nu zic altfel)...

 

Sper ca esti satisfacut :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Am fost si am facut itp-ul..si ma declar multumit si ai recomand cu placere.

 

 

Si eu am facut itp-ul ...si ma declar muitmit si ai recomand cu placere .

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...