Alex_16 Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 Salut! Se da un atv linhai de 300 4x4 . Problema e ca intra greu in viteza, smucit, caraind, si cand e in viteza da sa plece. Daca e pe low paca direct avand forta. De iesit din viteza iese tot asa greu si smuceste. Astept o pare ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R6 lover Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 ai verificat uleiul in cutia de viteze ? , ambreiajul , selectorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 Ambreajul! Strange cablu mai mult, desfa surubu de la maneta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 (editat) Hei, usurel ... Linhai 300 are ambreiaj centrifugal, ca la scutere ... deci nici vorba de cabluri. Daca smuceste cand bagi in viteza, mai redu-i putin relantiul. El poate este un pic turat si de aceea smuceste si caraie (daca e un pic turat, ambreiajul apuca sa cupleze putin). Daca intra greu in viteza, sigur s-au slabit suruburile acelea de jos de la maneta. Uita-te acolo, eventual mai strange-le. Editat Decembrie 30, 2012 de robertkiran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gospodaru Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 La o cutie automata asta e simptom clar de " bloc de supape dus " ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani10wnz Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 daca are turatia pana in 1600 si face asta sigur e de la ambreiaj... are 3 saboti si probabil unu dintre ei s-a rupt.. era vreo 400 lei acum 1 an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 (editat) De obicei se duc sabotii apoi uzeaza si din corpul sabotului si intr-un final sar arcurile si imediat ce motorul e pornit el agata. Spor la schimbat piese, daca ai noroc oala e ok, daca nu tre sa schimbi si oala. Editat Decembrie 30, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 Eu am vrut sa fiu mai "optimist" . Stiu ca al meu cand era nou avea relantiul la 1900 si avea aceleasi simtome. L-am redus pana la 1200-1300 si nu mai caraia deloc. Intradevar, daca turatia e mica, atunci dani are dreptate si se lasa cu cheltuiala ... un ambreiaj nou e destul de scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani10wnz Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 Robert ambreiajul este scump dar si cutia de viteze este muuult mai scumpa. Mai bine nu il mai forta cu schimbatul vitezelor pana nu rezolvi problema, cutia de la Linhai este destul de firava. Bafta:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Decembrie 31, 2012 Share Postat Decembrie 31, 2012 desfa capacul de la ambreaj si variator si uitate putin la saboti de la ambreaj.nu trebuie neaparat schimbati sunt ateliere care ii pot reface.simptomele care le-ai zis tu astea ar cam fi.am patit asa la un scuter de 125 ,cum il porneai se si invartea roata.sa placheze din nou sabotii a costat 30 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Decembrie 31, 2012 Share Postat Decembrie 31, 2012 Intai verificata totusi turatia. Conteaza si 100 RPM intre o intrare lina in viteza si una smucita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Decembrie 31, 2012 Autor Share Postat Decembrie 31, 2012 (editat) Ralantiul e de 1500-1600. Timoneria e ok , stransa, ramane de verificat ambreiajul, variatorul... deci el cand il bag in viteza deja pleaca, daca e pe low trebuie sa aps pe frana bine sa l tin pe loc. Motorul moare daca nu il accelerez un pic. Si mai are o problema: diminea porneste bine dar moare si nu se accelereaz. Cand se incalzeste un pic merge ok.. o sa incep sa l desfac... Scuze ca am mancat litere dar sunt in trafic si scriu ) Editat Decembrie 31, 2012 de Alex_16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Ianuarie 1, 2013 Share Postat Ianuarie 1, 2013 lasa sa se incalzesca motorul 5-10 minute abia dupa aia ajunge in regim de functionare normal mai ales acuma pe frigul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny72 Postat Ianuarie 1, 2013 Share Postat Ianuarie 1, 2013 nivel mic la plutitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Ianuarie 1, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 1, 2013 Am mers cu el aproape o ora in forja, deci incalzit era. Da mai multe detalii. Nu cred ca are legatura plutitorul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vasi71 Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 daca relantiul e ok, sigur ai rupte arcurile de la ambreiajul centrifugal.Nu mai astepta pareri,demonteaza-l....nu se repara singur. asteptam noutati..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muntean Postat Iulie 19, 2021 Share Postat Iulie 19, 2021 Buna am un atv linhai 300 si nu mai il pot baga în viteze a rămas blocat cred ca între viteze. Ce asi putea face cu el cu ce ar fi bn sa încep sa nu desfac cutia de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.