stulewa Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 in primul rand La Multi Ani dragi colegi de breasla ! in anii precedenti ne-am confruntat cu o problema deranjanta izvorata din ..... partea participantilor la cursele ... nu numai de enduro(vezi Dave la SM Amcart) piloti cu experienta se inscriu la clase inferioare pentru a puncta/ aduna premii. acest lucru este deranjant si frustrant pentru cei care iau contact prima oara cu acet fenomen si ii determina sa participe din ce in ce mai putin la curse si treaba asta influenteaza direct organizatorii si cresterea evenimentelor. asadar, cum procedam cu " istetii " bajetii de la viteza aranjaza clasele dupa timpul de la calificari/antrenament asta s-ar putea aplica la SM dar cum la noi nu prea merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 palmares... desi nu-mi convine .. dar palmaresul trebuie sa fie contabilizat. Daca ai terminat anul in primii 5 la clasa ta sa treci automat la cea superioara. Dar aici apare cazul meu care am terminat pe 3 la B (daca am fost 10 cu totii) doar pt ca am avut posibilitatea sa merg la toate cursele. Iar daca ma duc la A nu termin nici o cursa In rest.. ar trebui sa fie poate doar o clasa pentru debutanti, iar FRM-ul ar trebui sa puna la bataie o lista cu licentele. si rezultatele fiecaruia. Asa s-ar putea centraliza cumva capacitatile fiecaruia. E treaba de bun simt a fiecaruia. Dar daca sunt accidentat si vreau totusi sa ma dau m-as duce la C, dar n-ar trebui sa am voie sa punctez in clasamentul clasei respective, sa o fac doar pentru fun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 N-am participat niciodata la un concurs,dar nu vad cum m-ar putea influenta acesti "isteti". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 vezi abia ceva mai multe curse.... 5-7 ..... cand chiar daca nivelul tau in cadrul clasei creste simtitor in clasament nu cresti ,,,, oricum nu cred ca ai ce face in afara unei centralizari a palmaresului. de exemplu cine a castigat o cursa la clasa inferioara in cadrul unui an competitional sa treaca in anul urmator la clasa superioara sau sa se dea doar de placere..... insa regula ar trebui IMPUSA de organizatori si nu lasata la initiativa concurentilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 2, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2013 pai tocmai d-asta am initiat discutia, pentru ca de la o vreme organizatorii le cam sufla in cizme concurentilor si asta nu e ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 din pacate nu este posibil,personal am incercat sa introduc in regulamentul general aceasta conditie cu trecerea primilor 3 piloti la un nivel superior,dar asta nu rezolva restul de piloti asa zisi "isteti". astfel am cazut la intelegere ca pentru A premiile sa fie substantiale,la B mai subtire, iar la C simbolice. astfel eliminam marii vanatori de premii din start.in alta ordine de idei nu pot sa interzic unui pilot sa se dea la orice categorie,poate omul are o zi proasta,se reface dupa un accident etc.Problema este foarte simpla,un pilot merge in tot campionatul ca sa puncteze pe o singura categorie,daca schimba clasa clar pierde,mai ales ca C-ul nu se va premia in campionat . ATENTIE, sa nu auzim comentarii ca C a fost prea usor,majoritatea sunteti clar de B(stiti voi care sunteti,nu are rost sa intram in amanunte de genul..eu cu ce clasa votez?),clasa asa este facuta pentru cei ce vor sa dea cu nasul de ceea ce inseamna hard enduro,sa simta pressing-ul unei curse,sa mearga pe marcaje si sa munceasca putin,fiindca stiti cum e,fiecare cursa te face sa scoti resurse si tehnici pe care nu le banuiai niciodata ca le detii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 3, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2013 eh iata un raspuns pertinent, ca de obicei o solutie buna sau rea vom vedea dar macar avem o idee... usor usor se vor tria istetii cu regula primilor 3-5 avansati... dar daca ii lasam in plata domnului nu vor trece de bunavoie la clasa superioara niciodata, trebuie constransi oleaca... cum adica ti-a fost imposibil sa introduci in regulament treaba asta, cine s-a opus, zi pe fatza sa stim si noi!!! sau o ardem dubios ca aia de la motocros care alearga la hobby de 12 ani si de 12 ani castiga??? e simpla treaba, anul asta avanseaza 3, anul urmator 3 si tot asa, ca mai mult de 10-12 isteti nu sunt poate se mai lasa dintre ei si uite asa in doi trei ani scapam de problema. ar mai fi o idee: daca prologul este cronometrat in vederea ordinei de start, primi 20 sa alerge obligatoriu la A indiferent de categoria in care s-au inscris, si astfel se mai astern lucrurile oleaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Paaaaai.....si nu le-o trece prin cap sa mearga mai "relaxat" la prolog?? )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Clasa s-o aleaga fiecare dupa cum crede inainte de cursa. Premii valorice sa ia doar cei mai buni;adica doar A-ul. In rest diplome colorate si voie buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Treaba cu premile mi se pare cea mai buna. Ba, merg cu logica mai departe si spun ca la clasa C sa se dea numai diplome, vaze, imitatii de cupe, etc. Nimic care sa aiba utilitate practica sau sa poata fi revandut. Premile tip echipament, piese moto sau chiar bani sa se dea (diferentiat ca valoare) la clasele A si B unde se presupune ca vin profesionisti sau semi-profesionisti. Adica traiesc din sportul asta. Exista riscul sa apara hobbiti la clasele superioare pentru ultimul ragnet de cizme moto sau premiul de 5 sute de euro dar cred ca, totusi, e destul de mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livanu Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 o sa fii surprins cat de cautate sunt "cupitele" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 hai ma dragos, o dam in semiprofesionisti la clasa b?? care sunt aia 5 profesionisti de la A? si sa zicem 3 de la b? atentie, vorbim de hard enduro! daca te sti bine cu mobra, esti de b. Daca esti la inceput sau ai ceva probleme de rezistenta, c. Daca ai aparut in poze cu sportivii anului la moto offroad, clar de A ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tedted Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 (editat) hai ma dragos, o dam in semiprofesionisti la clasa b?? care sunt aia 5 profesionisti de la A? si sa zicem 3 de la b? atentie, vorbim de hard enduro! daca te sti bine cu mobra, esti de b. Daca esti la inceput sau ai ceva probleme de rezistenta, c. Daca ai aparut in poze cu sportivii anului la moto offroad, clar de A ) Touche daca te mai dai si iarna esti la B clar! Daca s-ar schimba numele clasei din "Hobby" in .... Castraveti sau Incepatori etc s-ar mai descongestiona situatia. E greu sa te lauzi cu diploma si cupa la Castraveti Editat Ianuarie 3, 2013 de tedted Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 eu n-am zis nimic de profesionisti intregi sau semi...... dar sa zic ca as putea sa ma dau la o clasa mai sus decat ma dau ar insemna sa ma laud aiurea.... unde ma dau si acolo ma chinui... Dar daca podiumul din anul respectiv se da la o clasa mai sus e un mod de avansa in acest sport. Din pacate la enduro am exemplul lui Razvan (Bz) care cand a ajuns la A a zis ca e f. greu iar eu pe el nu-l vad in padure s-au Lucian care nu respira prea mult in CT iar eu sunt in situatia asta la B... daca m-as da mai tare ariscul de a ma lovii este mullttt prea mare si renunt. Eu unul nu ma voi da niciodata mai sus de B iar daca voi castiga ceva voi dona copiilor defavorizati din Zair. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 De acord cu Edi si cu Andrei Belcic - am mai spus--o si eu pana acum - premii in bani la A pana la locul 7-8 si in rest diplome si strangeri de mana Foarte de acord cu Tudor - cei care se dau iarna trebuie sa se dea obligatoriu la A Si de acord si cu redenumirea clasei C - "Castraveti". Daca iei sportul asta in gluma si in relaxare, adica esti de C, nu o sa ai nici o problema. Daca insa esti genul care te umfli in pene la baietii de la birou ca ai iesit pe podium la o cursa, o sa-ti fie jena sa zici ca ai fost pe podium la Castraveti In acest caz insa va trebui sa cumparati drepturile de la Make - el a inventat clasa asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 4, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2013 sunt sigur ca d-nul Make nu s-ar supara daca am folosi aceasta titulatura, premiile sa sa dea in legume proaspete sau murate, in functie de sezon. "... si, ce ai castigt la concurs??? o cupa si un kil de castraveti..." e foarte buna ideea lui Ionut cu premierea sposrtvilor ce s-au clasat mai jos de locul trei, chiar daca sti ca n-ai sanse la podium tragi altfel cand exista totusi posibilitatea unei recompense cat de mici! acu o sa sara castravetii in sus... pai cum domle, noi platim aceeasi taxa si nu primim nimic??? Pai da, dar monciti mai putin....JBAFFF, un castravete pefte ochi!!! (murat e mai de efect ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 tot e bine ca se dau diplome de participare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 apropo de dat iarna.. am fost ieri pe la Targoviste.. era mai mult grip ca in iunie.. noroiul inghetat e mai bun decat ud Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 4, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2013 apropo de dat iarna.. am fost ieri pe la Targoviste.. era mai mult grip ca in iunie.. noroiul inghetat e mai bun decat ud plm si zece lei... nu crezi ca ar fi bine sa ramanem pe subiect????? nu esti singurul care s-a dat zilele astea, hai sa nu stricam discutia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baurtulus Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Votez pentru: A - premii in bani si premii pana la locul 10 B - cupe diplome medalii etc C - diplome Deja s-a discutat prea mult despre cei de A care prefera premii mai "usoare"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Cred ca nu prea sunteti realisti vorbind atata de "premii". Care premii frate? Ce suma de bani acopera transportul, cazarea, licenta, taxele de inscriere(care in ultima vreme nu sunt mai mici de 2-300 ron) si distrugerile cauzate motocicletei? Unii or sa considere bataie de joc premierea TUTUROR, atentie, tuturor riderilor de la clasa A, pentru ca la noi de-abia sunt 10 foarte buni si ei, de la alte clase, care cheltuie 7-10 milioane pentru a participa, sa se aleaga cu o amarata de diploma, nici macar un tricou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 O frecati aiurea cu clasa C; organizatorii ar trebui sa se concentreze sa aduca la start rideri de afara, decat sa mai adune 10 iubitori de forestiere. Organizatorii de concursuri ar trebui sa ia exemplu de la Haita - la EnduroPanorama fac 2 clase, fac treaba perfect si uite ca au creat deja un brand. Anul trecut au oprit inscrierile la 300 de oameni si anul asta deja sunt 150 inscrisi si platiti cu 4 luni inainte de cursa. Mai mult de 3 sferturi sunt straini. e vorba de HARD Enduro. Nu trebuie sa faci traseu pentru orice posesor de motocicleta enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 @ionut73 intrebare: Daca te dai la RBR anu asta la ce clasa te dai? A,B sau C? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 la RBR la hobby (daca ma dau) si la cursele de Hard Enduro la B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 7, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2013 Cred ca nu prea sunteti realisti vorbind atata de "premii". Care premii frate? Ce suma de bani acopera transportul, cazarea, licenta, taxele de inscriere(care in ultima vreme nu sunt mai mici de 2-300 ron) si distrugerile cauzate motocicletei? Unii or sa considere bataie de joc premierea TUTUROR, atentie, tuturor riderilor de la clasa A, pentru ca la noi de-abia sunt 10 foarte buni si ei, de la alte clase, care cheltuie 7-10 milioane pentru a participa, sa se aleaga cu o amarata de diploma, nici macar un tricou... dar cine ii opreste sa mearga la A ????? aaaa, nu sunt antrenati, sa mai bage niste ture de treren. vor premii, trebuie sa munceasca! sau sa isi faca acasa cupe si tricouri, ies mai ieftin decat participand la cursa si nici nu strica acaretu ))) am mai zis, pentru clasa C premiu un kil de castraveti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.