Jump to content

Yamaha BT1100 Bulldog


icey
 Share

Recommended Posts

 

 

 

Se gasesc bunicele pe la ~2500 Euro acum.

Stiu,chiar si mai jos spre 2000.

Mersi oricum!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Da,aduce spre cafe-racer,oarecum... :peace:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Daca tot l-am bagat la iernat, sa pun si o poza cu un apus din vara...cam "fortata" dar cu telu' atat am putut.

post-65332-0-77937000-1415696546_thumb.jpg

Edited by icey
Link to comment
Share on other sites

Faina poza,chiar daca-i facuta cu telefonul!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Stiu,chiar si mai jos spre 2000.

Mersi oricum!

 

salutare. sunt si eu in cautare de o motocicleta si m-am cam oprit la bulldog, dar sincer nu am vazut sub 3500 de euro la noi.

daca aveti ceva informatii despre un bulldog sub 3000 euro astept un pm

frumose motocicletele astea dar sunt curios, si am o mica teama, daca la 1.77m ai mei si 63 kg o sa fiu in stare sa o manevrez bine.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Se vinde echipamentul din imagine: Costum moto TSCHUL model 727 - marimea 58, manusi Icon lungi cu insertii de carbon - marimea L, cizme piele Spyke marimea 45. Se vand la pachet toate cu 250E. Starea echipamentului e in conformitate cu o uzura normala a lui pe un nr de km de aprox 10000. Se pot trimite poze detaliate la cerere.

» Post actualizat in 21 Feb 2015 09:25

Sunt sanse mari sa scot si mobra din topic la vanzare asa ca daca sunt persoane interesate sa ma contacteze pe mesagerie.

post-65332-0-13349500-1424510420_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Nu mai am bani,mi-am luat alta:

post-41801-0-24126100-1429682697_thumb.jpg

post-41801-0-46226200-1429682725_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Arata bibelou guzzi-hondita, frumoase clasicele, au un aer aparte.

 

Sa te bucuri de cati mai multi km cu ea fara evenimente neplacute.

Link to comment
Share on other sites

Arata bibelou guzzi-hondita, frumoase clasicele, au un aer aparte.

 

Sa te bucuri de cati mai multi km cu ea fara evenimente neplacute.

Mersi.

Din pacate,ca urmare a unui eveniment moto de anul trecut(o dubla fractura de peroneu stanga,etc)ma vad nevoit sa vand Honda CX!De BT Bulldog nu se pune problema,e la fel de greu pentru conditia mea medicala actuala!

Asa ca l-am pus la vanzare...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 2 months later...
  • 11 months later...

Motocicleta este foarte foarte frumoasa ca design din punctul meu de vedere. Motocicleta destul de rara si motocicleta care a initiat practic gama MT de la Yamaha, motocicleta la care cuplul este important nu puterea. Din cate stiu a aparut prima oara BT1100 apoi MT1700 apoi a aparut gama MT fosusata pe torque.

Are un design atemporal si in your face, dar nu la modul deranjant.

Link to comment
Share on other sites

Guest _Raul_
Acum 2 ore, Bigfoot a spus:

Motocicleta destul de rara si motocicleta care a initiat practic gama MT de la Yamaha, motocicleta la care cuplul este important nu puterea. Din cate stiu a aparut prima oara BT1100 apoi MT1700 apoi a aparut gama MT fosusata pe torque.

Are un design atemporal si in your face, dar nu la modul deranjant.

 

MT OS Concept (vis) si apoi MT 01 (cam tractoreanu). 

http://www.diseno-art.com/encyclopedia/concept_cars/yamaha_mt-0s.html

 

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

Buell japonez.

Exact. Totusi cred ca e foarte fiabila pt ca motorul ala v2 1100cc racit pe aer este un motor vechi si probat de ceva ani.

O alternativa pentru cei care doresc o motocicleta mai manevrabila decat un cruiser sau chopper.

Acum 5 ore, _Raul_ a spus:

 

MT OS Concept (vis) si apoi MT 01 (cam tractoreanu). 

http://www.diseno-art.com/encyclopedia/concept_cars/yamaha_mt-0s.html

 

La motorul asta transmisia primara este ceva tipic pt pasionati, transmisia secundara nu ma asteptam sa fie pe lant la un asemenea agregat🤔. Oricum are o prestanta motocicleta asta, she stands out from the crowd.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Am dat din intamplare peste topic. Oare mai sunt posesori/fost posesori de Bulldogi pe formu asta? Poate chiar viitori posesori?

 

Pana una alta, las si eu cateva impresii despre motor. Il am deja de ceva vreme, a facut undeva peste 10k km asa ca pot avea deja o opinie destul de pertinenta.

Motocicleta e o ciudatenie oarecum. Naked cu motor si transmisie de cruiser, greutate de V-Max dar totusi destul de manevrabila si ingaduitoare. Nu as recomanda-o neaparat oricarui incepator mai ales din cauza greutatii, dar daca riderul are 180-190cm si 90-100kg nu ar avea nicio problema cu motocicleta asta.

 

In oras fiind un naked bike care are cuplu arhisuficient, e super usor de condus si foarte forgiving. Franele sunt si ele excelente pentru greutatea motocicletei. La circulatia in oras chiar nu vad mari dezavantaje, ar putea fi deranjanta caldura emanata de motor, dar asta se intampla doar la +30 grade. Ah si sunetu, putine motociclete suna asa de bine.

 

In afara orasului, balanta se schimba. Pana in 90km/h este o adevarata placere, peste fiecare 10km/h il simti si devine deranjant. Drumuri montane, judetene/rurale unde viteza medie nu depasteste 50-60km/h sunt excelente. Ciclistica si greutatea mare nu e deranjanta, puterea si cuplul motorului sunt suficiente, frana de motor si franele bune sunt clar un avantaj enorm daca vrei sa mergi mai "tare".  Nu e cea mai agila motocicleta, dar e foarte previzibila.

 

La peste 90km/h se gata cu puterea, cei 65cp obosesc rau odata ce trebuie sa miste si aerul pe langa greutatea motorului+rider. Daca merg cu pasager, vorbim de aproape 500kg masa totala. Asa ca drumuriile europene/nationale nu is chiar asa de fun, depasiriile se fac cam ca si cu masina, virajele la viteza mare (+100km/h) nu mai is asa de rewarding. Daca sub la sub 90km/h motocicleta e docila si super easy de controlat, la peste 100 trebuie tras de motor, iar aici se simt kilogramele in plus. 

Pe langa asta cutia cu 5 trepte imi pare "insuficienta" pentru genul acesta de motor. Daca pe un cruiser nu ai nevoie de viteze de peste 120km/h din cauza ciclisticii etc., un naked este un pic altfel. Cred ca mai avea nevoie de o treapta de viteza, sau treapta 5 mult mai lunga. 

 

Ca sa sumarizez, nu exista motocicleta perfecta sau care sa satisfaca toata nevoiile, iar Bulldogu e o motocicleta de nota 7. Bifeaza mute casute, dar nu le bifeaza pe toate. Are plusuri, dar si minusuri. Cred ca se merita, e fun, e exotica, are motor mare, bulletproof, transmise pe cardan si un sunet excelent. Dar e grea si la peste 100km/h se cam duce fun-ul. 

Edited by cuki
Link to comment
Share on other sites

On 5/31/2021 at 3:55 PM, cuki said:

Am dat din intamplare peste topic. Oare mai sunt posesori/fost posesori de Bulldogi pe formu asta? Poate chiar viitori posesori?

 

Pana una alta, las si eu cateva impresii despre motor. Il am deja de ceva vreme, a facut undeva peste 10k km asa ca pot avea deja o opinie destul de pertinenta.

Motocicleta e o ciudatenie oarecum. Naked cu motor si transmisie de cruiser, greutate de V-Max dar totusi destul de manevrabila si ingaduitoare. Nu as recomanda-o neaparat oricarui incepator mai ales din cauza greutatii, dar daca riderul are 180-190cm si 90-100kg nu ar avea nicio problema cu motocicleta asta.

 

In oras fiind un naked bike care are cuplu arhisuficient, e super usor de condus si foarte forgiving. Franele sunt si ele excelente pentru greutatea motocicletei. La circulatia in oras chiar nu vad mari dezavantaje, ar putea fi deranjanta caldura emanata de motor, dar asta se intampla doar la +30 grade. Ah si sunetu, putine motociclete suna asa de bine.

 

In afara orasului, balanta se schimba. Pana in 90km/h este o adevarata placere, peste fiecare 10km/h il simti si devine deranjant. Drumuri montane, judetene/rurale unde viteza medie nu depasteste 50-60km/h sunt excelente. Ciclistica si greutatea mare nu e deranjanta, puterea si cuplul motorului sunt suficiente, frana de motor si franele bune sunt clar un avantaj enorm daca vrei sa mergi mai "tare".  Nu e cea mai agila motocicleta, dar e foarte previzibila.

 

La peste 90km/h se gata cu puterea, cei 65cp obosesc rau odata ce trebuie sa miste si aerul pe langa greutatea motorului+rider. Daca merg cu pasager, vorbim de aproape 500kg masa totala. Asa ca drumuriile europene/nationale nu is chiar asa de fun, depasiriile se fac cam ca si cu masina, virajele la viteza mare (+100km/h) nu mai is asa de rewarding. Daca sub la sub 90km/h motocicleta e docila si super easy de controlat, la peste 100 trebuie tras de motor, iar aici se simt kilogramele in plus. 

Pe langa asta cutia cu 5 trepte imi pare "insuficienta" pentru genul acesta de motor. Daca pe un cruiser nu ai nevoie de viteze de peste 120km/h din cauza ciclisticii etc., un naked este un pic altfel. Cred ca mai avea nevoie de o treapta de viteza, sau treapta 5 mult mai lunga. 

 

Ca sa sumarizez, nu exista motocicleta perfecta sau care sa satisfaca toata nevoiile, iar Bulldogu e o motocicleta de nota 7. Bifeaza mute casute, dar nu le bifeaza pe toate. Are plusuri, dar si minusuri. Cred ca se merita, e fun, e exotica, are motor mare, bulletproof, transmise pe cardan si un sunet excelent. Dar e grea si la peste 100km/h se cam duce fun-ul. 

Salutare!

De vreo 2-3 sapt tot caut informatii despre motorul asta si pana acum, postarea ta e cea mai recenta si oarecum raspunde la niste intrebari pe care le am legate de el. Daca mi-ai putea raspunde la alte cateva intrebari ti-as fi recunoscator.

Cat de problematica e intretinerea? Aici fac referire la faptul ca motorul e oarecum "exotic". Se gasesc greu piese de schimb? Stiu ca transmisia e pe cardan si neavand contact cu genul asta de transmisie ma intreb cat de liniara e livrarea puterii?

Cum e suspensia? Citisem ca fata e oarecum moale si la virajele la dreapta exista riscul sa freci cu galeria de asfalt si sa faci cunostinta cu planeta.

Cum se comporta la drum lung, drumuri virajate etc?(aici intra si autonomia...stiu ca depinde de incheietura, bagaje etc dar asa in medie)

Si nu in ultimul rand, in afara de chestiile obisnuite la care trebuie sa ma uit cand cumpar o motocicleta, la ce ar trebui sa fiu atent specific acestei motociclete?

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, Raoul766 a spus:

Salutare!

De vreo 2-3 sapt tot caut informatii despre motorul asta si pana acum, postarea ta e cea mai recenta si oarecum raspunde la niste intrebari pe care le am legate de el. Daca mi-ai putea raspunde la alte cateva intrebari ti-as fi recunoscator.

Cat de problematica e intretinerea? Aici fac referire la faptul ca motorul e oarecum "exotic". Se gasesc greu piese de schimb? Stiu ca transmisia e pe cardan si neavand contact cu genul asta de transmisie ma intreb cat de liniara e livrarea puterii?

Cum e suspensia? Citisem ca fata e oarecum moale si la virajele la dreapta exista riscul sa freci cu galeria de asfalt si sa faci cunostinta cu planeta.

Cum se comporta la drum lung, drumuri virajate etc?(aici intra si autonomia...stiu ca depinde de incheietura, bagaje etc dar asa in medie)

Si nu in ultimul rand, in afara de chestiile obisnuite la care trebuie sa ma uit cand cumpar o motocicleta, la ce ar trebui sa fiu atent specific acestei motociclete?

Multumesc!

 

Intretinere:...motocicleta este exotica, dar motoru este derivat de pe Virago/Dragstar 1100. Franele sunt de pe R6 (parca?-nu mai retin exact). Deci un fel de Frankenstein din cosu de piese Yamaha, asa ca nu ai nicio problema in a gasi piese la preturi decente. Oricum motorul cu raport de compresie 8:1 e nemuritor, daca faci clasicele revizii nu ai ce probleme sa ai. 

 

Transmisia este pe cardan, deci si aici nu ai treba cu intretinerea prea des. Din cauza asta puterea este livrata liniar, iar hoppingul specific transmisiilor pe cardan este chiar la 1000rpm...de la 1500rpm ai destul cuplu sa misti animalu.

Oricum, 65cp la 260+kg...wheelie sau wheelspin nu faci.

 

Suspensia imi pare buna pentru motor, problema la virajul la dreapta nu o am. Sa dai cu galeria? Cred ca te dai inainte de tot pe jos.

 

Drum lung: E comoda motocicleta, ai cuplu gramada asa ca poti sta in treapa 5 de la 40km/h pana la viteza maxima. Are insa problema clasica motocicletelor naked, vantul deranjant peste 120km/h. E o motocicleta pentru B Roads, nu pentru autostrazi si fugarit la 150 constant. Poti, dar nu e comod. 

Drumuri virajate: cum am spus mai sus, e super pana in 100km/h. Peste din cauza faptul ca e naked si grea, nu mai este asa de rewarding. Dar asta este o chestiune subiectiva.

 

Consum: 5 afara, 7-8 oras. Eu am facut 340-350 afara cu un plin, in oras cam 200-250. 

 

la ce ar trebui sa fiu atent specific acestei motociclete?: Motoarele astea sunt mai nou modificate de catre proprietari. Ai grija la modificari. Incearca sa fie cat mai stock posibila, ulterior poti tu sa-i aduca imbunatatiri (tobe, dynojet, admisie etc.) 

Plus ca, in functie de dimensiuniile tale, s-ar putea sa ai nevoie de ghidon mai lat si de oglinzi pozitionate pe capete. 

 

Daca mai intrebari, incerc sa-ti raspund

Link to comment
Share on other sites

Multumesc tare mult de raspunsuri!

Nu-s adeptul vitezei exagerate, de wheelie nici nu se pune problema, imi place sa ma intorc acasa la fel de intreg cum am plecat. Vantul nu mi se pare deranjant si in plus, e un bun limitator de viteza in cazul in care mai scap mana in gaz. Caut ceva care sa ma plimbe prin locuri faine (stiu, sunt motoare adventure, touring etc, dar imi place look-ul de naked) comod, sa nu trebuiasca sa urc in 8-9000 de ture ca sa ma bucur de motor, exclus autostrazi ca sunt plictisitoare(exceptie fac situatiile...exceptionale). 

Din ce ai spus tu motorul cam bifeaza tot ce imi doresc.

Legat de dimensiunile mele, sunt mai mult lung decat lat :)) (1.90m si vreo 72kg ud) dar nu cred ca o sa am cine stie ce probleme cu greutatea mobrei.

Acestea fiind spuse, nu imi ramane decat sa gasesc una in mintile ei si sa ne incepem calatoria.

Multumesc inca o data! Daca ne vedem vreodata dau niste beri :)

Zile insorite!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...