Sari la conținut

Ce enduro sa aleg?


romanunebun
 Share

Postări Recomandate

Am si eu un adolescent 14ani 1.75m si 50kg. Nu a mers niciodata cu o motocicleta si nu stiu daca sa incep cu 50cc sau direct cu 125cc pt un super soft enduro. Ma intereseaza mai ales un sfat de la cei cu motor de 50cc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ktm 125 exc 1500euro

yamaha dt 200r 1000euro

 

eu am 1.70 si imi sunt ok. depinde de aptitudinile juniorului si de cat de repede prinde sportul asta. poti desumfla trotinetele din calcatura daca sunt prea violente :)

 

daca te intereseaza ceva da-mi pm :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pfff, tu erai, ma gandeam eu ca nu sunt prea multe exc-uri de 400 in Slobozia dar na...de unde sa stiu...iti dau detalii pe pm :)

 

daca mai sunt doritori ma pot contacta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa scap YZ250f-ul meu si sa cumpar o mobra de HARD. Vad ca bikeshop-ul este plin de Exc-uri de 450 unele chiar la preturi ff. bune . Eu sincer as inclina spre un 250-300 exc ( 2t). Desi nu am facut trasee de HARD in adevaratul sens al cuvantului ma inteleg destul de bine cu yzf-ul si as dori o mobra cu un comportament asemanator. Deci, ce ar trebui sa aleg un 250 4t (foarte rare si de obicei rupte-n 2) sau un 250-300 2t ? Ma gandesc ca 450-ul va fi prea brutal si prea greu, pierzand acel comportament de bicicleta pe care-l are cross-ul.

P.s : am 1,78 si in jur de 80kg

Editat de DanKTM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca ar fi bine sa incerci tu cateva modele ca sa-ti faci o idee daca ai aceasta posibilitate,iar in ceea ce priveste bikeshop-ul(e plin de exc-uri) nu te entuziasma prea tare pana nu le vezi personal si pana nu incepi sa vb cu vanzatorii sa vezi cate dintre ele sunt cu acte etc

 

ps. si eu sunt in cautare si sa stii ca nu prea sunt asa multe variante(eu caut 2009-2012)

 

mult succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa scap YZ250f-ul meu si sa cumpar o mobra de HARD. Vad ca bikeshop-ul este plin de Exc-uri de 450 unele chiar la preturi ff. bune . Eu sincer as inclina spre un 250-300 exc ( 2t). Desi nu am facut trasee de HARD in adevaratul sens al cuvantului ma inteleg destul de bine cu yzf-ul si as dori o mobra cu un comportament asemanator. Deci, ce ar trebui sa aleg un 250 4t (foarte rare si de obicei rupte-n 2) sau un 250-300 2t ? Ma gandesc ca 450-ul va fi prea brutal si prea greu, pierzand acel comportament de bicicleta pe care-l are cross-ul.

P.s : am 1,78 si in jur de 80kg

 

In primul rand o sa te simti mult mai bine pe un enduro, mult mai bine. + ca o sa iti porneasca un enduro de vre'o 3.4 ori mai usor cand il scapi pe jos, + ca seara o sa poti sa manaci linistit, nu o sa iti tremure mainile de la suspensile yzf'ului care te doboara. + ca o sa ai un mare cupluuu pe enduro decat cu yamaha, + ca yzf'u se cam incalde fata de enduro, adica.. se cam incalde bine comparandule..

 

Toate astea ti le zic din propria experienta ! Fa pasul spre o motocicleta de ENDUROOO ! Ia una din cele de rand ..Gas,ktm,huzqvarna, Husaberg.. Eu mi'am luat gas gas de 300, beleaa, merg dupa colegii mei, care logic, au toti 300 KTM.. pe o urcare undeva unde soliciti ambreaju,il polizezi umpic.. lor le fierbe, trebuie sa porneasca termocupla.. iar in unele momente abureste chiar,, eu vin din spate ca cu telecondola si abia se incalzeste putin ..

 

Baftaaa la o alegeree reusitaa !

Te salut,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si atunci care e diferenta clara? De ce toti "greii" vor 300? Puterea nu cred, ca nici la 250 nu e insuficienta, indiferent de greuatea rider-ului.

 

Apropos de cuplu, un ambreiaj rekluse pe un 250 iti da cuplu destul. Practic, tu accelerezi nu foarte puternic, iar el lasa doar puterea necesara invartirii rotii pe pamant, incearca sa nu rupa aderenta. Dar, bineinteles, daca accelerezi ca innecatul, te pune in cap instant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si atunci care e diferenta clara? De ce toti "greii" vor 300? Puterea nu cred, ca nici la 250 nu e insuficienta, indiferent de greuatea rider-ului.

 

Apropos de cuplu, un ambreiaj rekluse pe un 250 iti da cuplu destul. Practic, tu accelerezi nu foarte puternic, iar el lasa doar puterea necesara invartirii rotii pe pamant, incearca sa nu rupa aderenta. Dar, bineinteles, daca accelerezi ca innecatul, te pune in cap instant.

 

rekluse e alta poveste :) , de cand l-am pus parca am 3 ani de carat in plus ca experienta :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar diferenta de 3 ani (am si eu), dar ceva in plus se simte. Urc acolo unde nu visam inainte, dar mai exista situatii (rar, ce e drept), unde trebuie sa pleci in forta si sa mentii gazul, ca nu ai loc de luat avant. Acolo simt ca imi era mai bine fara Rekluse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...